Tablet Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Στην Αθήνα έχει Document; Μόνο στην Aθήνα έχει document ..Βέβαια ο topic starter σε νέο post του ανέφερε ότι είχε παραμορφωθεί η οθόνη από αυτό το σκουπίδι, οπότε ναι, εκεί πάει γι αντικατάσταση χωρίς συζήτηση. Αλλά μιας και ξεκινήσαμε την αντιπαράθεση... E oxι και αντικατάσταση με παραμορφωμένη οθόνη τώρα πάει service που να τρέχει για αντικατάσταση..
Haldol Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Αρχικα, εκανες την υποθεση οτι δεν υπαρχει stock. Λαθος. Δευτερον , αν παρεις τα χρηματα σου πισω μπορεις φυσικα να το παρεις απο οποιο μαγαζι θελεις κ εχει stock. Πχ ,εγω αν θελω να παω να αγορασω σημερα εναν iMac 21" , να εισαι σιγουρος οτι το απογευμα θα τον εχω σπιτι μου. Όντως, εάν ήθελες έναν iMac 21" θα τον είχες σπίτι σου την ίδια ημέρα. Εάν όμως ήθελες έναν iMac 27" με 1TB δίσκο, επεξεργαστή Intel Core i5 2,66 GHz και 6 GB RAM, τι λες, θα τον έβρισκες ετοιμοπαράδοτο; Δε λέω ότι δεν έχουν τα μαγαζιά μηχανήματα διαθέσιμα (γενικά) αλλά όταν ψάχνεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι εύκολο να το βρεις αυθημερόν. Και μιλάμε για αντικατάσταση, υπόψιν. Δε θα πάρει απλά "έναν iMac" (που θα τον έβρισκε) αλλά ακριβώς το ίδιο μηχάνημα που είχε. Κάνε ένα τηλέφωνο σ' ένα τυχαίο κατάστημα και ρώτα τους έαν έχουν ετοιμοπαράδοτο κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο iMac 27", με συγκεκριμένη μνήμη, σκληρό και επεξεργαστή. Εάν σου πουν ότι δε το έχουν (το πιθανότερο) ρώτα τους σε πόσες μέρες θα είναι διαθέσιμο εάν το παραγγείλεις. Θα το έκανα εγώ μόνο και μόνο από περιέργεια αλλά είμαι σε πλοίο atm, οπότε... Το τι θα προτιμησει ειναι στην δικη του ευχερεια.Εσυ ομως ειπες αρχικα οτι δεν ειναι λογικο αιτημα η αντικατασταση για ενα προβληματικο προιον που χρηζει επισκευης, κατι στο οποιο διαφωνω: Είχα γράψει αυτό που λες για το συγκεκριμένο περιστατικό το οποίο ανέφερε ο συντάκτης, όχι για "προϊόν που χρήζει επισκευής". Θεωρώ διαφορετική περίπτωση κάτι που μπορεί να επιλυθεί ακόμα και από τον ίδιο τον χρήστη άμεσα, ανέξοδα και φυσικά χωρίς απολύτως κανένα ρίσκο, τόσο για το ίδιο το μηχάνημα όσο και για την εγγύησή του. Βέβαια από τη στιγμή που φοβάται ή απλά δε γουστάρει να κάνει κάτι μόνος του έχει κάθε δικαίωμα να κινήσει διαδικασίες ακόμα και για DOA (όπως και έκανε). Αλλά εγώ δε μπορώ να μην του πω τι ισχύει και πως μπορεί να γλυτώσει τρέξιμο και φασαρία. E oxι και αντικατάσταση με παραμορφωμένη οθόνη τώρα πάει service που να τρέχει για αντικατάσταση.. Ντάξει, τώρα αυτό ήταν εξυπνάδα; Σε τόσα posts που τα λέγαμε όλα αυτά δεν είχαμε το δεδομένο της παραμορφωμένης οθόνης (που εννοείται πάει άμεσα για αντικατάσταση). Μιλούσαμε με δεδομένο ένα "σκουπιδάκι πίσω από το γυαλί του iMac".
voutsasva Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Καλησπέρα, σήμερα επικοινώνησα με τον μεταπωλητή και τελικά εγκρίθηκε η αντικατάσταση. Το καινούργιο μηχάνημα θα το παραλάβω Τρίτη και ο λόγος που δεν γίνεται νωρίτερα είναι διαδικαστικό(πρέπει να παραλάβουν από την αντιπροσωπεία το χαλασμένο για να μου παραδώσουν καινούργιο).
Tablet Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 ..Ντάξει, τώρα αυτό ήταν εξυπνάδα; Σε τόσα posts που τα λέγαμε όλα αυτά δεν είχαμε το δεδομένο της παραμορφωμένης οθόνης (που εννοείται πάει άμεσα για αντικατάσταση). Μιλούσαμε με δεδομένο ένα "σκουπιδάκι πίσω από το γυαλί του iMac". Just teasing Καλησπέρα,σήμερα επικοινώνησα με τον μεταπωλητή και τελικά εγκρίθηκε η αντικατάσταση. Το καινούργιο μηχάνημα θα το παραλάβω Τρίτη και ο λόγος που δεν γίνεται νωρίτερα είναι διαδικαστικό(πρέπει να παραλάβουν από την αντιπροσωπεία το χαλασμένο για να μου παραδώσουν καινούργιο). Αντε με το καλο να το χαρεις! Απο ποιο μαγαζι το πηρες ,να ξερουμε και εμεις;
voutsasva Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Just teasing Αντε με το καλο να το χαρεις! Απο ποιο μαγαζι το πηρες ,να ξερουμε και εμεις; Για ευνόητους λόγους θα σου πω τον μεταπωλητή μόλις παραλάβω τον καινούργιο iMAC. Φιλικά
Tablet Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Για ευνόητους λόγους θα σου πω τον μεταπωλητή μόλις παραλάβω τον καινούργιο iMAC. Φιλικά Ποιοι ειναι οι ευνόητοι λογοι εαν επιτρεπεται;; Δεν κανεις κατι παρανομο φίλε μου ο νομος επιβαλει καινουργια συσκευη.. αν φοβασαι μηπως κατι παει στραβα γι'αυτο το λεω..
haHa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Όντως, εάν ήθελες έναν iMac 21" θα τον είχες σπίτι σου την ίδια ημέρα. Εάν όμως ήθελες έναν iMac 27" με 1TB δίσκο, επεξεργαστή Intel Core i5 2,66 GHz και 6 GB RAM, τι λες, θα τον έβρισκες ετοιμοπαράδοτο; Δε λέω ότι δεν έχουν τα μαγαζιά μηχανήματα διαθέσιμα (γενικά) αλλά όταν ψάχνεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι εύκολο να το βρεις αυθημερόν.... Ισως η καλυτερη απαντηση για τις εικασιες για διαθεσιμοτητα/stock κλπ ειναι το γεγονος οτι θα εχει ο φιλος καινουριο μηχανημα απο Τριτη: Καλησπέρα, σήμερα επικοινώνησα με τον μεταπωλητή και τελικά εγκρίθηκε η αντικατάσταση. Το καινούργιο μηχάνημα θα το παραλάβω Τρίτη και ο λόγος που δεν γίνεται νωρίτερα είναι διαδικαστικό(πρέπει να παραλάβουν από την αντιπροσωπεία το χαλασμένο για να μου παραδώσουν καινούργιο). και η καθυστερηση δεν ειναι λογω διαθεσιμοτητας, αλλα λογω διαδικασιων. Αυτες μαλιστα οι διαδικασιες σε σοβαρες εταιριες ειναι αμεσες και για αυτο κατα κανονα η αντικατασταση ειναι πιο γρηγορη απο την επισκευη. Είχα γράψει αυτό που λες για το συγκεκριμένο περιστατικό το οποίο ανέφερε ο συντάκτης, όχι για "προϊόν που χρήζει επισκευής". Θεωρώ διαφορετική περίπτωση κάτι που μπορεί να επιλυθεί ακόμα και από τον ίδιο τον χρήστη άμεσα, ανέξοδα και φυσικά χωρίς απολύτως κανένα ρίσκο, τόσο για το ίδιο το μηχάνημα όσο και για την εγγύησή του. Βέβαια από τη στιγμή που φοβάται ή απλά δε γουστάρει να κάνει κάτι μόνος του έχει κάθε δικαίωμα να κινήσει διαδικασίες ακόμα και για DOA (όπως και έκανε). Αλλά εγώ δε μπορώ να μην του πω τι ισχύει και πως μπορεί να γλυτώσει τρέξιμο και φασαρία. Καλα κανεις και του λες τις εναλλακτικες μηπως και θελει να παρει το ρισκο να το κανει μονος του για να μην "τρεξει". Το θεμα ομως ειναι οτι του ειπες οτι δεν ηταν λογικο να ζητησει αντικατασταση και πανω σε αυτο ηταν η ενσταση μου. Καλά ο κάτοχος μπορεί να θέλει και κάνα MBA δώρο "για την ταλαιπωρία". Αλλά όντως η αντικατάσταση δεν είναι λογικό αίτημα για τέτοιο "πρόβλημα"- γι αυτό και δε πρόκειται να γίνει. Τωρα που γραφεις οτι "εχει καθε δικαιωμα να κινησει διαδικασίες ακόμα και για DOA" , συμφωνω και επαυξανω.
Haldol Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Νομίζω έχουμε καταλήξει σε λεξιλογικό αδιέξοδο. Όντως θεωρώ παράλογο το να ζητήσεις αντικατάσταση για ένα σκουπίδι πίσω από το γυαλί ενός iMac, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχεις δικαίωμα να το κάνεις εάν εσύ το θεωρείς σωστό-λογικό. Btw, ο χρόνος μέχρι την Τρίτη ίσως επιτρέψει στο κατάστημα να φέρει το συγκεκριμένο μοντέλο. Ποτέ δε ξέρεις τι συμβαίνει "μέσα", το τι σου λένε είναι άλλο θέμα. Anyway, νομίζω το λύσαμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Ισως η καλυτερη απαντηση για τις εικασιες για διαθεσιμοτητα/stock κλπ ειναι το γεγονος οτι θα εχει ο φιλος καινουριο μηχανημα απο Τριτη: και η καθυστερηση δεν ειναι λογω διαθεσιμοτητας, αλλα λογω διαδικασιων. Αυτες μαλιστα οι διαδικασιες σε σοβαρες εταιριες ειναι αμεσες και για αυτο κατα κανονα η αντικατασταση ειναι πιο γρηγορη απο την επισκευη. Αυτό δεν αποδεικνύει ακριβώς ότι αν το πρόβλημα λυνόταν μέσα σε 5 λεπτά στο σπίτι του, δε τον συνέφερε να επιστρέψει το μηχάνημα αλλά απλά να καθαρίσει τον υπολογιστή μόνος του; Γιατί τελικά έχασε χρόνο και μάλιστα πολύ.
haHa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Αυτό δεν αποδεικνύει ακριβώς ότι αν το πρόβλημα λυνόταν μέσα σε 5 λεπτά στο σπίτι του, δε τον συνέφερε να επιστρέψει το μηχάνημα αλλά απλά να καθαρίσει τον υπολογιστή μόνος του; Γιατί τελικά έχασε χρόνο και μάλιστα πολύ. Oτι εσυ εχεις βεντουζες και εισαι διατεθιμενος να παρεις το ρισκο για να επιδιορθωσεις κατι που ειναι εντος εγγυησης, δεν σημαινει οτι ολοι μπορουν κ θελουν να το κανουν. Στον imac μονο η μνημη ram ειναι user serviceable. http://manuals.info.apple.com/en_US/imac_mid2011_ug.pdf Σελιδα 46: WARNING: Do not attempt to open your iMac, except to install memory. If your iMacneeds service, see “Learning More, Service, and Support” on page 62 for information about how to contact Apple or an Apple Authorized Service Provider for service. Your iMac doesn’t have any user-serviceable parts, except the memory. Ολοκληρο warning εχει το manual και λεει να χαρακτηριστικα να μην ανοιξεις τον iMac και οτι το μονο εξαρτημα που ειναι user-serviceable ειναι η μνημη και εσυ απαιτεις απο τον καθε χρηστη να ανοιξει μονος του τον iMac...
MoviemakerGr Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 6 σελίδες για το αυτονόητο.. Ο Άνθρωπος πλήρωσε για αψεγάδιαστο iMac κ μάλιστα ένα σκασμό χρήματα. Δικαιούται αυτό που πλήρωσε τελεία κ παύλα. Όλοι το ίδιο θα κάναμε και ίσως δεν είχαμε και την υπομονή του.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Oτι εσυ εχεις βεντουζες και εισαι διατεθιμενος να παρεις το ρισκο για να επιδιορθωσεις κατι που ειναι εντος εγγυησης, δεν σημαινει οτι ολοι μπορουν κ θελουν να το κανουν. Ούτε το γεγονός πως εσύ είσαι διατεθειμένος να χάσεις χρόνο (και χρήμα γιατί αυτά είναι αλληλένδετα) για κάτι που είναι απλούστατο και με μηδαμινό ρίσκο σημαίνει ότι όλοι θέλουν να το κάνουν. Σημαίνει κάτι αυτό; Τέλος πάντων, δεν είναι η συζήτηση έχει χάσει κάθε νόημα όταν περνάμε σε τέτοια "επιχειρήματα".
haHa Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Ούτε το γεγονός πως εσύ είσαι διατεθειμένος να χάσεις χρόνο (και χρήμα γιατί αυτά είναι αλληλένδετα) για κάτι που είναι απλούστατο και με μηδαμινό ρίσκο σημαίνει ότι όλοι θέλουν να το κάνουν. Το μηδαμινο ρισκο ειναι απλα μια εικασια. Οι οδηγιες της apple για το τι επιτρεπεται να κανει ο χρηστης ηταν σαφεστατες , αλλα φαινεται δεν τις διαβασες. Οπως επισης σαφεστατος ηταν ο topic starter που δεν θελει να μπαινει σε τετοιες διαδικασιες με ρισκο: ...και δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα τίποτα στην οθόνη ακόμα και εάν γνώριζα πως. Τέλος πάντων, δεν είναι η συζήτηση έχει χάσει κάθε νόημα όταν περνάμε σε τέτοια "επιχειρήματα". Συμφωνω. Φθασαμε να προτεινουμε να βαζει χερι/επιδιορθωσει μονος του ο χρηστης ενα προβληματικο προιον απο την πρωτη μερα, οταν αυτο ειναι εντος εγγυησης.
Tablet Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Εγω είμαι περίεργος να μάθω τους "ευνοήτους" λόγους που το παλικάρι δεν μπορεί να μας πει απο ποιο reseller το πήρε πριν του έρθει το καινούργιο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα