Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραία, για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα μιας και ανακυκλώνουμε τα ίδια εδώ και ώρες.

 

Έστω ότι τα καταφέρνει και κερδίζει αναγνώριση για DOA, με δεδομένο ότι το μηχάνημα δεν είχε ποτέ πρόβλημα ούτε έπαθε το παραμικρό με την "επισκευή"- τι τον συμφέρει να κάνει;

 

Επιστροφή χρημάτων; Όχι, διότι απλά θέλει τον iMac. Ή ξενέρωσε τόσο πολύ με το σκουπίδι που δε θέλει να το βλέπει;

 

Αντικατάσταση; Όχι, διότι απλά "δεν έχουμε stock το ίδιο μοντέλο- παραλαβή σε 5 εργάσιμες".

 

Να δεχτεί το ήδη υπάρχον μηχάνημα, που είναι ολοκαίνουριο και άριστα λειτουργικά και οπτικά; Μέσα σε μία ώρα γυρνώντας σπίτι του, στην πρίζα να το δουλεύει και να το απολαμβάνει; Χμμ.

Αυτο που δεν μπορείς να καταλάβεις, είναι πως το θέμα είναι ψυχολογικό. Το ότι εσύ ξέρεις ότι δεν θα μπει κατσαβιδι, δεν σημαίνει ότι ο άλλος ησυχάζει. Εγω δεν βάζω SSD στο δικό μου, γιατί φοβάμαι να μου τον ανοίξουν. Εσυ μπορεί να ξέρεις ότι το κάνουν τέλεια.

 

Είμαστε σε μια χώρα όπως το Πακιστάν. Είμαστε τριτοκοσμικοι με μισθούς πείνας. Δεν ξέρω πόση όρεξη έχει ο κάθε υπάλληλος να μου το φτιάξει για 400€.

 

Το δικό μου, δεν το έχω ανοίξει για να το καθαρισω. Έχει όπως όλα τους κλασσικους λεκεδες. Δεν έχω μπει στη διαδικασία. Ο λόγος είναι ότι μου χαλάει τη ψυχολογία. Αν θέλω να μαστορεψω έχω το PC.

 

Αν σου έδινε ειδική βεντουζα με τον iMac για να τον ανοίγεις, αλλάζει το πράμα. Δεν σου δίνει όμως.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μιλάμε ότι έχω μείνει άναυδος με αυτά που διαβάζω! Ο διάλογος είναι εντελώς σουρεαλιστικός. Και η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι είστε τρεις που τα λέτε και είναι μόνο ένας ο Haldol.

 

 

Πραγματικά αδιανόητο. Ταλαιπωρία ημερών, έτσι, για το γαμώτο και μόνο.

Δημοσ.

μάγκες είναι πολύ απλό να τραβήξεις το γυαλί και να καθαρίσεις από κάτω.

και την οθόνη επιφανειακά και το γυαλί από τις δύο πλευρές ...

 

από την δεύτερη μέρα το τράβηξα και το καθαρίζω ...]

εγώ ο άσχετος , που να έπιανε και το χέρι μου δηλαδή ...

τον SSD τον είχα κλαίν ...

 

μην κολλάτε σε αυτά βρε ...

Δημοσ.

Καλησπέρα,

πήρα σήμερα τηλέφωνο το service του μεταπωλητή και μου είπανε ότι μιλάνε τα κεντρικά με την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση. Αύριο θα ξέρω. Επίσης να ξαναπώ ότι το μηχάνημα δεν δούλεψε ούτε μισή ώρα(ούτε το βασικό setup δεν πρόλαβα να κάνω) από την αγορά του και μέσα σε μια ώρα το επέστρεψα πίσω. Το σκουπίδι είχε παραμορφώσει το σημείο στην οθόνη και δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα τίποτα στην οθόνη ακόμα και εάν γνώριζα πως.

Δημοσ.

μήπως τράβηξες καμια φωτό ?

να καταλάβουμε και μεις το ''μέγεθος''

 

Δυστυχώς, δεν τράβηξα. Μέσα στην αναμπουμπούλα μου το σκέφτηκα αργά.

Δημοσ.

Φυσικά και δεν ακυρώνει την εγγύηση. Αλλά ακόμα και να την ακύρωνε δεν αφήνει ίχνη, οπότε πρακτικά είναι το ίδιο πράγμα. Χτύπησες σε κάνα Google τίποτα σε στυλ "imac glass warranty" πριν postάρεις;

 

To οτι δεν αφηνει ιχνη, δεν σημαινει οτι δεν ακυρωνεται η εγγυηση.

Και superdrive μπορεις να αλλαξεις σε ενα macbook/imac χωρις να αφησεις ιχνη, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν χανεται η εγγυηση και απαγορευεται να αλλαξεις superdrive.

 

Στον imac μονο η μνημη ram ειναι user serviceable.

 

http://manuals.info.apple.com/en_US/imac_mid2011_ug.pdf

Σελιδα 46:

WARNING: Do not attempt to open your iMac, except to install memory. If your iMac

needs service, see “Learning More, Service, and Support” on page 62 for information

about how to contact Apple or an Apple Authorized Service Provider for service.

Your iMac doesn’t have any user-serviceable parts, except the memory.

 

 

Τελος, οτι εσυ εχεις βεντουζες και εισαι διατεθιμενος να παρεις το ρισκο για να επιδιορθωσεις κατι που ειναι εντος εγγυησης, δεν σημαινει οτι ολοι μπορουν κ θελουν να το κανουν.

 

Ωραία, για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα μιας και ανακυκλώνουμε τα ίδια εδώ και ώρες.

 

Έστω ότι τα καταφέρνει και κερδίζει αναγνώριση για DOA, με δεδομένο ότι το μηχάνημα δεν είχε ποτέ πρόβλημα ούτε έπαθε το παραμικρό με την "επισκευή"- τι τον συμφέρει να κάνει;

 

Επιστροφή χρημάτων; Όχι, διότι απλά θέλει τον iMac. Ή ξενέρωσε τόσο πολύ με το σκουπίδι που δε θέλει να το βλέπει;

 

Αντικατάσταση; Όχι, διότι απλά "δεν έχουμε stock το ίδιο μοντέλο- παραλαβή σε 5 εργάσιμες".

 

Να δεχτεί το ήδη υπάρχον μηχάνημα, που είναι ολοκαίνουριο και άριστα λειτουργικά και οπτικά; Μέσα σε μία ώρα γυρνώντας σπίτι του, στην πρίζα να το δουλεύει και να το απολαμβάνει; Χμμ.

 

Δεν χανει καθολου χρονο και χρημα.

Απλα απο την στιγμη που διαγνωστει οτι χρηζει επισκευης(αρα DOA) , παιρνει τα χρηματα του πισω ή καινουριο μηχανημα.

 

Ο αγοραστης επιλεγει αν θα το παρει αμεσα απο αλλο μαγαζι (για να μην επιβραβευσει αυτους που αρχικα δεν ηθελαν να κανουν αντικατασταση) ή παιρνει απο το ιδιο μαγαζι ενα καινουριο μηχανημα και οχι το δικο του επισκευασμενο.

 

Καλησπέρα,

πήρα σήμερα τηλέφωνο το service του μεταπωλητή και μου είπανε ότι μιλάνε τα κεντρικά με την αντιπροσωπεία για αντικατάσταση. Αύριο θα ξέρω.

Καλη εξελιξη οτι προχωρανε μονοι τους απο οτι φαινεται σε αντικατασταση.

Απο την στιγμη που ειχε προβλημα, αυτη επρεπε να ειναι κατευθειαν η αντιμετωπιση/λυση που θα σου προσεφεραν.

 

Επίσης να ξαναπώ ότι το μηχάνημα δεν δούλεψε ούτε μισή ώρα(ούτε το βασικό setup δεν πρόλαβα να κάνω) από την αγορά του και μέσα σε μια ώρα το επέστρεψα πίσω. Το σκουπίδι είχε παραμορφώσει το σημείο στην οθόνη και δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα τίποτα στην οθόνη ακόμα και εάν γνώριζα πως.

Λογικο. Ουτε εισαι αναγκασμενος να μαθεις, ουτε να αγοραζεις εργαλεια για να επισκευασεις μονος σου ενα προιον που χρηζει επιδιορθωσης απο την πρωτη μερα, ουτε να ρισκαρεις την εγγυηση.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Δεν χανει καθολου χρονο και χρημα.

 

ΟΚ, χρήμα δε χάνει. Χρόνο από πού κι ως πού δεν χάνει;

Δημοσ.

ΟΚ, χρήμα δε χάνει. Χρόνο από πού κι ως πού δεν χάνει;

Γιατι αφοτου επιβεβαιωθει το προβλημα, δεν περιμενει καν να διορθωθει , να περασει ελεγχους και να επιστρεψει απο το service.

 

Με το που επιβεβαιωθει το προβλημα , παιρνει τα χρηματα του πισω ή παιρνει καινουριο μηχανημα ως αντικατασταση.

Ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να ικανοποιησει τον αγοραστη βασει των δικαιωματων του που προκυπτουν απο τη συμβαση της πωλησης.

 

 

-------------------------------------

 

Εγω προσωπικα σε οτι προβλημα μου εχει παρουσιαστει σε ολοκαινουρια συσκευη που αγορασα και χρηζει service , ακολουθω τα παραπανω.

Την επιστρεφω στο μαγαζι που την αγορασα, επιβεβαιωνουν οτι χρηζει επιδιορθωσης και τοτε ζηταω αμεσα καινουριο προιον/αντικατασταση(ή τα χρηματα μου πισω αν δεν εμεινα ικανοποιημενος). Δεν χανω χρονο περιμενοντας να διορθωθει, περασει ελεγχους,επιστρεψει απο το service κλπ.

Ο μονος χρονος που χανεται ειναι μεχρι να επιβεβαιωθει οτι χρηζει επιδιορθωσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.. Δεν ξέρω πόση όρεξη έχει ο κάθε υπάλληλος να μου το φτιάξει για 400€.

 

Το δικό μου, δεν το έχω ανοίξει για να το καθαρισω. Έχει όπως όλα τους κλασσικους λεκεδες. Δεν έχω μπει στη διαδικασία. Ο λόγος είναι ότι μου χαλάει τη ψυχολογία..

 

 

Στο έχω πει θα στο ξαναπώ..DO-CU-ME-NT που εχω επισκεφθεί ουκω λιγες φορες..

 

πχ με μια cinema display..

που όχι μόνο μου το καθάρισαν αλλά με ενημέρωσαν κιόλας πως θα μου αλλάξουν δωρεάν το panel διότι διαπίστωσαν σε καποια test που εκάναν πως έχει θέμα με την χρωματική απόδοση το panel(ήταν εντός εγγύησης)

 

Οι τυποι (θα πας και θα το δεις και μονος σου δηλαδη)

ξερουν πολυ καλα αυτο που κανουν και το κανουν με μερακι, αγαπη & συνεπεια

μαλακες ποσοστα θα τους ζητησω με αυτα που γραφω..

..

Σκεφτονται ως χρηστες οπως εσυ και εγώ..

 

Εχω παει σε ΟΛΑ ΤΑ SERVICE systemgraph , elite , infoquest

 

Τσεκαρε το ..

 

Ναι μεν έχεις το κόλλημα με το μηχανημα σου και καλα κάνεις οτι το έχεις αλλα μην

σκέφτεσαι και ακραια οτι ολα ειναι μουφα διοτι στο τελος θα τρελαθουμε τελειως..

 

Επεξ/σία από Tablet
Δημοσ.

Για να γίνει η επιβεβαίωση, δεν πρέπει να περάσει από το Service;

Ναι.

Αλλα αφοτου γινει η επιβεβαιωση , εισαι κατευθειαν σε καθεστως DOA και παιρνεις ή καινουριο προιον ως αντικατασταση ή τα χρηματα σου πισω.

Δεν περιμενεις να γινει η επιδιορθωση, να περασει ελεγχο, να επιστρεψει απο το service κλπ.

Δημοσ.

 

Στο έχω πει θα στο ξαναπώ..DO-CU-ME-NT που εχω επισκεφθεί ουκω λιγες φορες..

 

πχ με μια cinema display..

που όχι μόνο μου το καθάρισαν αλλά με ενημέρωσαν κιόλας πως θα μου αλλάξουν δωρεάν το panel διότι διαπίστωσαν σε καποια test που εκάναν πως έχει θέμα με την χρωματική απόδοση το panel(ήταν εντός εγγύησης)

 

Οι τυποι (θα πας και θα το δεις και μονος σου δηλαδη)

ξερουν πολυ καλα αυτο που κανουν και το κανουν με μερακι και αγαπη..

Σκεφτονται ως χρηστες οπως εσυ και εγώ..

 

Εχω παει σε ΟΛΑ ΤΑ SERVICE systemgraph , elite , infoquest

 

Τσεκαρε το ..

 

Ναι μεν έχεις το κόλλημα με το μηχανημα σου και καλα κάνεις οτι το έχεις αλλα μην

σκέφτεσαι και ακραια οτι ολα ειναι μουφα διοτι στο τελος θα τρελαθουμε τελειως..

 

Στην Αθήνα έχει Document;

 

Ναι.

Αλλα αφοτου γινει η επιβεβαιωση , εισαι κατευθειαν σε καθεστως DOA και παιρνεις ή καινουριο προιον ως αντικατασταση ή τα χρηματα σου πισω.

Δεν περιμενεις να γινει η επιδιορθωση, να περασει ελεγχο, να επιστρεψει απο το service κλπ.

Οπότε πρέπει να τους τονίσεις, να μην μπουν στη διαδικασία επισκευής. Μόνο να επαληθεύσουν το πρόβλημα. Σωστά;

Δημοσ.

Ναι.

Αλλα αφοτου γινει η επιβεβαιωση , εισαι κατευθειαν σε καθεστως DOA και παιρνεις ή καινουριο προιον ως αντικατασταση ή τα χρηματα σου πισω.

Δεν περιμενεις να γινει η επιδιορθωση, να περασει ελεγχο, να επιστρεψει απο το service κλπ.

 

Εάν επιλέξεις να πάρεις τα χρήματά σου πίσω μετά θα ξαναμπείς στη διαδικασία αγοράς. Εάν επιλέξεις αντικατάσταση θα μπεις στη διαδικασία του "δεν υπάρχει stock"- διότι τα εγχώρια μαγαζιά δεν έχουν και πολλά κομμάτια από το κάθε είδος.

 

Σε κάθε περίπτωση θα είσαι χωρίς υπολογιστή πιο πολύ καιρό και θα τρέξεις περισσότερο απ' ότι εάν δεχόσουν την "επισκευή", όσο και αν προσπαθείς να πείσεις για το αντίθετο.

 

 

Βέβαια ο topic starter σε νέο post του ανέφερε ότι είχε παραμορφωθεί η οθόνη από αυτό το σκουπίδι, οπότε ναι, εκεί πάει γι αντικατάσταση χωρίς συζήτηση. Αλλά μιας και ξεκινήσαμε την αντιπαράθεση...

 

:P

 

Δημοσ.

Οπότε πρέπει να τους τονίσεις, να μην μπουν στη διαδικασία επισκευής. Μόνο να επαληθεύσουν το πρόβλημα. Σωστά;

Οταν το προβλημα υπαρχει απο την πρωτη μερα, τοτε διαλεγει ο αγοραστης τι θελει να κανει.

 

Εάν επιλέξεις να πάρεις τα χρήματά σου πίσω μετά θα ξαναμπείς στη διαδικασία αγοράς. Εάν επιλέξεις αντικατάσταση θα μπεις στη διαδικασία του "δεν υπάρχει stock"- διότι τα εγχώρια μαγαζιά δεν έχουν και πολλά κομμάτια από το κάθε είδος.

 

Σε κάθε περίπτωση θα είσαι χωρίς υπολογιστή πιο πολύ καιρό και θα τρέξεις περισσότερο απ' ότι εάν δεχόσουν την "επισκευή", όσο και αν προσπαθείς να πείσεις για το αντίθετο.

 

Αρχικα, εκανες την υποθεση οτι δεν υπαρχει stock. Λαθος.

 

Δευτερον , αν παρεις τα χρηματα σου πισω μπορεις φυσικα να το παρεις απο οποιο μαγαζι θελεις κ εχει stock.

 

 

Πχ ,εγω αν θελω να παω να αγορασω σημερα εναν iMac 21" , να εισαι σιγουρος οτι το απογευμα θα τον εχω σπιτι μου.

Αν ομως επρεπε να επισκευαστει και να επιστρεψει απο το service , να εισαι σχεδον σιγουρος οτι το απογευμα δεν θα τον ειχα σπιτι μου, γιατι πολυ απλα η επισκευη και η επιστροφη απο service συνηθως παιρνει περισσοτερο χρονο απο οτι η αγορα.

Ηδη ο φιλος εχει χασει 2 μερες λογω της ολης διαδικασιας.

 

 

Οπως και να εχει, το βασικο ειναι οτι ο αγοραστης εχει αυτες τις 3 επιλογες(επιδιορθωση, αντικατασταση, αναστροφη της πωλησης).

Το τι θα προτιμησει ειναι στην δικη του ευχερεια.

Εσυ ομως ειπες αρχικα οτι δεν ειναι λογικο αιτημα η αντικατασταση για ενα προβληματικο προιον που χρηζει επισκευης, κατι στο οποιο διαφωνω:

Καλά ο κάτοχος μπορεί να θέλει και κάνα MBA δώρο "για την ταλαιπωρία". Αλλά όντως η αντικατάσταση δεν είναι λογικό αίτημα για τέτοιο "πρόβλημα"- γι αυτό και δε πρόκειται να γίνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...