Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι σημαίνει είναι λερωμένο το προϊόν ρε παιδιά δεν έχει πρόβλημα;

ότι θέλουμε λέμε;;

 

Δηλαδή παίρνω το iMac το ανοίγω πρώτη φορά και βλέπω μέσα στην οθόνη

σκουπίδι και λέω

 

αα δεν πειράζει μωρέ σκουπιδάκι είναι..ουουφφφ πάλι καλα δεν ειναι πρόβλημα..

Το πάω άνετος πίσω στο μαγαζί την ίδια μέρα και μου ανοίγουν την οθόνη.

 

Μου βγάζουν το σκουπίδι και μια χαραα ούτε DOA ούτε τίποτα και επιστρέφω με ολοκαίνουργιο

imac ανοιγμένο την πρώτη μέρα απο το service :wacko: :wacko: :wacko:

 

 

Απλά θα φώναζα αστυνομία επι τόπου εαν δεν δεχόντουσαν DOA τα λαμόγια.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι, δε φαίνεται με κανένα τρόπο, διότι απλά η οθόνη δε βιδώνει, δε κουμπώνει, δεν τίποτα. Απλά "ακουμπάει" πάνω στο υπόλοιπο σώμα του μηχανήματος και συγκρατείται εκεί με μαγνήτες.

 

Έχετε φάει κόλλημα όλοι βλέπω με το "ανοιγμένο" μηχάνημα. Λες και του ξεσκίζουν τα σωθικά κάνετε, ενώ ήδη είπα πόσες φορές ότι η οθόνη ανοίγει για να μπορεί να καθαρίζεται το γυαλί. Αναρωτιέμαι τι θα κάνατε αν αγοράζατε αμάξι και βλέπατε μερικά φύλλα μέσα στο καπώ. Θα κάνατε αναστροφή πώλησης ή απλά θα ανοίγατε το καπώ, θα τα βγάζατε και θα το ξανακλείνατε;

 

Τον topic starter τον δικαιολογώ διότι δεν ήξερε πως είναι κατασκευασμένοι οι iMac. Εσάς όχι, από τη στιγμή που έχει αναφερθεί στο νήμα το ότι κάτι τέτοιο δεν είναι πρόβλημα και φεύγει με ένα φύσημα.

Δημοσ.

Όχι, δε φαίνεται με κανένα τρόπο, διότι απλά η οθόνη δε βιδώνει, δε κουμπώνει, δεν τίποτα. Απλά "ακουμπάει" πάνω στο υπόλοιπο σώμα του μηχανήματος και συγκρατείται εκεί με μαγνήτες.

 

Έχετε φάει κόλλημα όλοι βλέπω με το "ανοιγμένο" μηχάνημα. Λες και του ξεσκίζουν τα σωθικά κάνετε, ενώ ήδη είπα πόσες φορές ότι η οθόνη ανοίγει για να μπορεί να καθαρίζεται το γυαλί. Αναρωτιέμαι τι θα κάνατε αν αγοράζατε αμάξι και βλέπατε μερικά φύλλα μέσα στο καπώ. Θα κάνατε αναστροφή πώλησης ή απλά θα ανοίγατε το καπώ, θα τα βγάζατε και θα το ξανακλείνατε;

Ο παραλληλισμος με τα αυτοκινητα ειναι ακυρος.

Το να ανοιξεις το καπο στο αυτοκινητο δεν ακυρωνει την εγγυηση. Να ανοιξεις ομως το καπακι της μηχανης??

Το να ανοιξεις την οθονη του imac ακυρωνει την εγγυηση και για αυτο πας στο service για να σου επιδιορθωσουν το προβλημα.

Δημοσ.

Φυσικά και δεν ακυρώνει την εγγύηση. Αλλά ακόμα και να την ακύρωνε δεν αφήνει ίχνη, οπότε πρακτικά είναι το ίδιο πράγμα. Χτύπησες σε κάνα Google τίποτα σε στυλ "imac glass warranty" πριν postάρεις;

 

Άκυρος είναι ο παραλληλισμός του γυαλιού ενός iMac με ένα... καπάκι μηχανής.

 

Το πρώτο έχει σχεδιαστεί να ανοίγει για πλάκα ώστε να μπορεί να καθαριστεί. Το δεύτερο είναι από τις πιο ζόρικες διαδικασίες που μπορούν να γίνουν σε ένα αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Είναι κόλλημα να μην θες να πάει στο service για τον οποιοδήποτε λόγω ο

υπολογιστής σου την πρώτη μέρα που τον πήρες;; :huh:

 

Ενα ολοκαίνουργιο του κουτιού προϊόν δεν νοείται να έχει οποιοδήποτε ίχνος που δεν

περιγράφεται στα χαρακτηριστικά του.

Παιδια ας μπούμε λίγο και στην θέση του παθών..

 

Δηλαδη ρε haldol εαν επαιρνες εσυ imac και εσκαγες τα χιλιαρικακια σου και είχε σκουπίδι

θα ήσουν οκ;;

θα έλεγες νταααξ μωρε σκουπιδι είναι δεν είναι και τίποτα.

 

Δεν νομίζω..

 

Μην απαντήσεις απο αντίδραση ειλικρινά πες δεν θα σε πείραζε;Θα ήσουν οκ που θα σου έλεγαν απο το μαγαζι

εε κανενα προβλημα κυριε θα το στειλουμε στο service(πρωτη μέρα)

Δημοσ.

Θα με πείραζε. Αλλά θα με πείραζε ακόμα πιο πολύ να μην έχω το μηχάνημα στα χέρια μου για τουλάχιστον μία εβδομάδα, επειδή κάποιοι σε ένα forum με έπεισαν να τραβήξω το θέμα όσο δε πάει για κάτι που θα μπορούσε να είχε επιλυθεί ακόμα και από εμένα (χωρίς συνέπειες στην εγγύηση) μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

 

Μπες εσύ στη θέση του topic starter. Κακώς υπάρχει το σκουπίδι εκεί, αλλά οκ, shit happens.

 

Εφόσον σου λένε όμως ότι δεν είναι ελάτωμμα του iMac και ακόμα και η "επισκευή" (αν μπορείς να χαρακτηρίσεις επισκευή το φύσημα) γίνεται χωρίς καμία επίπτωση (δεν είναι να πεις ότι μπαίνει service και "σφάζουν" καινούριο μηχάνημα), θα προτιμήσεις να το κυνηγήσεις για DOA, που αφενώς δε θα το πάρεις ποτέ αφού δεν είναι DOA, αφετέρου θα χάσεις χρόνο-χρήμα-υπομονή-κλπ;

 

Μαζοχισμός λέγεται κάτι τέτοιο για μένα. Άλλο να έχει πρόβλημα το μηχάνημα (ακόμα και γρατσουνιά, άμα είσαι ψείρας, πάσο, κυνήγα το!) και άλλο αυτό.

Δημοσ.

Πάω πάσο είναι κάτι τελείως προσωπικό.

Εγώ ως ψυρας θα το κυνήγαγα , εσένα δεν θα σε ένοιαζε.

 

Οκ είναι και τα δύο..

 

Άπλα στο παλικάρι είπαμε ότι μπορεί να απαιτήσει DOA και οτι δικαιούται να το απαιτήσει..

Άλλο εάν δεν έχει την διάθεση να το κλάνει.

Δημοσ.

Μωρέ απλά σου λέω ότι απλά θα μείνει χωρίς υπολογιστή για αρκετό καιρό παραπάνω, ενώ ακόμα και αν του αναγνωρίσουν DOA (πράγμα σχεδόν αδύνατο) δε θα έχει κερδίσει απολύτως τίποτα. Αντιθέτως θα έχει χάσει χρόνο και χρήμα σε πήγαινε-έλα και θα έχει νευριάσει 140 φορές από τους τσακωμούς με τους υπαλλήλους. Γιατί να το κάνει, για το γαμώτο;

 

Ξανατονίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο μηχάνημα, είναι απλά... λερωμένο. Εάν είχε το παραμικρό να το κυνηγούσε, έστω και για γρατσουνιά (προηγούμενο post).

 

 

Άλλο εάν δεν έχει την διάθεση να το κλάνει.

 

:mrgreen:

Δημοσ.

και το ειχα πει στους μακακες να μην βάζουνε το λαμδα δίπλα στο κάπα..

να τι παθαίνουμε τωρα.. :lol: :lol: :lol:

 

 

 

..Γιατί να το κάνει, για το γαμώτο;

 

Οχι για το γαμώτο , για να ασκήσει το αγοραστικό του δικαίωμα και αυτο που προβλέπεται απο το νόμο..

Εαν έχει την διάθεση πάντα..

Δημοσ.

Ακόμα κι αυτό αυτό το αγοραστικό δικαίωμα που λες κάνει τα πράγματα χειρότερα γι αυτόν; Αυτό εξηγώ τόση ώρα. Αφού δεν υπάρχει πραγματικό ελάτωμμα γιατί να κινήσεις μια τέτοια διαδικασία; Που στην τελική το πιο πιθανό είναι να μη δικαιωθείς καν, αφού όντως δε πρόκειται για πραγματικό ελάτωμμα.

Δημοσ.

Δεν καταλαβες μου φαίνεται,

Αυτο προσπαθει να σου πει και ο haha

 

Εαν αυτό επισκευαστεί εν τέλη απο το service τότε είναι DOA διότι το

προϊόν στάλθηκε στο service πριν κλείσουν οι 10μερες και βρέθηκε με πρόβλημα που διορθωθηκε..

 

Οτι προβλημα και να είναι αυτο, αρκει που διορθωθηκε.

 

Τοτε ο πελάτης έχει 3 επιλογές

 

Aπαιτει τα χρήματα του πίσω.

Αντικατάσταση με καινουργιο προιον.

Τίποτα απο τα δυο..παιρνει διορθωμένο και φευγει.

 

 

Και ξαναλεω εφοσον ενα προιον επισκέφτηκε το service πρίν τις 10

μέρες και επισκευάστηκε τότε ισχύουν τα παραπάνω για τον πελάτη..

Δημοσ.

Ωραία, για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα μιας και ανακυκλώνουμε τα ίδια εδώ και ώρες.

 

Έστω ότι τα καταφέρνει και κερδίζει αναγνώριση για DOA, με δεδομένο ότι το μηχάνημα δεν είχε ποτέ πρόβλημα ούτε έπαθε το παραμικρό με την "επισκευή"- τι τον συμφέρει να κάνει;

 

Επιστροφή χρημάτων; Όχι, διότι απλά θέλει τον iMac. Ή ξενέρωσε τόσο πολύ με το σκουπίδι που δε θέλει να το βλέπει;

 

Αντικατάσταση; Όχι, διότι απλά "δεν έχουμε stock το ίδιο μοντέλο- παραλαβή σε 5 εργάσιμες".

 

Να δεχτεί το ήδη υπάρχον μηχάνημα, που είναι ολοκαίνουριο και άριστα λειτουργικά και οπτικά; Μέσα σε μία ώρα γυρνώντας σπίτι του, στην πρίζα να το δουλεύει και να το απολαμβάνει; Χμμ.

Δημοσ.

Το τι τον συμφέρει να κάνει με συγχωρείς αλλα δεν θα το πούμε εμεις..

 

Εμεις απλα λέμε τα options(άσχετα εαν λεμε και καμια κουβέντα παραπάνω)απο εκει περα ειναι δικό του θέμα το τι τον συμφέρει και τι όχι..

Ας κρίνει μόνος του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...