Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά,

εχθές αγόρασα από επώνυμο μεταπωλητή το iMAC MC814GR (οθόνη 27''). Όπως καταλαβαίνετε, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Μέσα σε μια ώρα τον έβαλα σε λειτουργία και εκεί άρχισαν τα ωχ. Στο κέντρο(περίπου) της οθόνης ήταν κάτι σαν ξένο σώμα πάχους 1mm και μήκους 3mm. Τρελάθηκα όταν κατάλαβα ότι δεν ήταν στο εξωτερικό μέρος της οθόνης. Έγινε επικοινωνία με το service του μεταπωλητή, που μου είπε να τους το πάω για ΕΠΙΣΚΕΥΗ ή να το πάω εγώ στην αντιπροσωπεία. Φυσικά σε όλους έλεγα ότι δεν θέλω επισκευή αλλά αντικατάσταση του iMAC αφού το πήρα με ελάττωμα και δεν χάλασε σε μένα. Μίλησα και με το Apple care όπου μου είπε ότι σωστά επιθυμώ την αντικατάσταση αλλά είναι θέμα του μεταπωλητή και όχι της Apple. Τελικά το επέστρεψα στον μεταπωλητή(μετά από 2 ώρες που το αγόρασα) και το service παρέλαβε το μηχάνημα, διαπίστωσε και κατέγραψε ότι πρόκειται για σκουπίδι στην οθόνη και θα το στείλει στην αντιπροσωπεία. Ήμουν κάθετος στο ότι θέλω αντικατάσταση με ένα καινούργιο μηχάνημα και όχι επισκευή. Περιμένω τηλέφωνο από τον μεταπωλητή για να μου πει(ελπίζω) να παραλάβω καινούργιο iMAC.

 

Ελπίζω να μην φέρουν πρόβλημα με την αντικατάσταση του μηχανήματος.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εφοσον εισαι εντος DOA δεν ασχολεισαι σε καμια περιπτωση και ΑΠΑΙΤΕΙΣ καινουργιο μην δεχθεις τιποτα αλλο

Δημοσ.

Για να μην εγραψες τπτ ακόμα φαντάζομαι το πρόβλημα λύθηκε; Παραμένει;

Απο που το πήρες;

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

Κατά 99% το σκουπίδι που λες είναι ανάμεσα στο εξωτερικό γυαλί και στην οθόνη και όχι μέσα στην οθόνη (δηλαδή στο LCD panel). Το γυαλί στους iMac συγκρατείται από ισχυρούς μαγνήτες που είναι τοποθετημένοι περιμετρικά της οθόνης. Βγαίνει σε ένα δευτερόλεπτο με μία... βεντούζα.

 

Καινούριο iMac δε πρόκειται να πάρεις μιας και δεν είναι πρόβλημα. Απλά θα βγάλουν το εξωτερικό γυαλί, θα κάνουν ένα "ΦΟΥ!", θα το ξαναβάλουν και θα στο δώσουν πίσω.

 

Ας έβαζες ένα θέμα πριν χάσεις μια μέρα σε τρέξιμο, σίγουρα θα είχε ξανατύχει σε κάποιον.

Δημοσ.

Αυτή η οθόνη του iMac ότι θες έχει μέσα. Καμιά μέρα θα βρούμε κάνα σκύλο!

 

Λεκέδες, καμένα pixels, τσιγάρα, σκόνη... Έλεος!

 

Δύσκολο το βλέπω να κάνουν αντικατάσταση πάντως. Πράγματι δεν χρειάζεται, αλλά ο κάτοχος του iMac, μπορεί να μην θέλει να ανοιχτεί το τζάμι, έστω και αν είναι απλό.

Δημοσ.

Καλά ο κάτοχος μπορεί να θέλει και κάνα MBA δώρο "για την ταλαιπωρία". Αλλά όντως η αντικατάσταση δεν είναι λογικό αίτημα για τέτοιο "πρόβλημα"- γι αυτό και δε πρόκειται να γίνει.

Δημοσ.

Μην ζητησεις καν επισκευη, ειναι DOA και παρε τα χρηματα σου πισω(ή καινουριο προιον) εφοσον εισαι στις πρωτες 10 μερες.

 

Καλά ο κάτοχος μπορεί να θέλει και κάνα MBA δώρο "για την ταλαιπωρία". Αλλά όντως η αντικατάσταση δεν είναι λογικό αίτημα για τέτοιο "πρόβλημα"- γι αυτό και δε πρόκειται να γίνει.

Η αντικατασταση ή η υπαναχωρηση απο την συμβαση(δηλαδη να επιστρεψεις το προιον κ να παρεις τα χρηματα σου πισω) ειναι το πλεον λογικο αιτημα σε ενα προιον DOA.

Δημοσ.

τελικα φιλε τι εκανες ?

το πηγες πουθενα ?

αν εισαι αθηνα ειναι πολυ καλο το σερβις στον αγιο δημητριο στην document

Δημοσ.

Η αντικατασταση ή η υπαναχωρηση απο την συμβαση(δηλαδη να επιστρεψεις το προιον κ να παρεις τα χρηματα σου πισω) ειναι το πλεον λογικο αιτημα σε ενα προιον DOA.

 

Δε χαρακτηρίζεται DOA ένα λερωμένο προϊόν. Ξαναλέω ότι δεν είναι πρόβλημα αυτό που περιγράφει ο topic starter.

Δημοσ.

Δε χαρακτηρίζεται DOA ένα λερωμένο προϊόν. Ξαναλέω ότι δεν είναι πρόβλημα αυτό που περιγράφει ο topic starter.

Δεν ειναι λερωμενο το προιον , εχει προβλημα.

Για αυτο αλλωστε το παρελαβε το service και το στελνει στην αντιπροσωπεια, επειδη χρηζει επιδιορθωσης.

Αλλα που απο την στιγμη που ειναι στις πρωτες μερες και το προβλημα προυπηρχε της αγορας, μπορει να χαρακτηριστει DOA και ο αγοραστης να παρει ή καινουριο ή να υπαναχωρησει απο την συμβαση..

Δημοσ.

Όλα τα παραπάνω που σωστά περιγράφεις, που θα γίνουν; Στο Service ή στο κατάστημα αγοράς;

Το Service μπορεί να είναι η Systemgraph, το οποίο δεν μπορεί να σου κάνει αντικατάσταση αν δεν κάνω λάθος και το μαγαζί είναι το μαγαζί, το οποίο μπορεί να σου κάνει, αλλά δεν έχει Service.

 

Ποια είναι η διαδικασία ακριβώς;

Δημοσ.

Φυσικα μονο στο καταστημα αγορας εχεις τη δυνατοτητα να απαιτησεις αντικατασταση ή υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Ο προμηθευτης(apple, isquare κλπ) δεν ειναι υποχρεωμενος να προβει σε αντικατασταση, αλλα ο πωλητης ειναι.

 

Η διαδικασια ειναι η εξης:

το πας στο καταστημα αγορας, το κοιτανε αυτοι ή το στελνουν οπου νομιζουν για να το κοιταξουν και αφοτου επιβεβαιωθει οτι εχει προβλημα και χρηζει επιδιορθωσης/αντιακταστασης κλπ(αρα ειναι DOA), ο πελατης εχει τη δυνατοτητα να επιλεξει τι θελει να κανει απο την στιγμη που το πηγε κατευθειαν και το προβλημα προυπηρχε της αγορας.

 

 

Μπορει να αξιωσει αντικατασταση, επιδιορθωση ή υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Διαλεγει οτι απο τα 3 θελει.

 

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

 

Αγόρασα ένα ελαττωματικό προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και δεν επιστρέφουν και τα χρήματα.

 

Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα.

 

Υποψην οτι δεν μιλαμε για εγγυηση. Αν θελει ο αγοραστης μπορει να κανει χρηση της εγγυησης, αλλα πιο πολυ τον συμφερει να ασκησει τα δικαιωματα του απο τη συμβαση της πωλησης.

Δημοσ.

Παιδιά όπως τα λέει ο haha είναι οταν το πρόβλημα είναι εντός του διαστήματος του DOA μπορει να επιλεξει ότι θέλει ο αγοραστής..

 

Ας μας πει ο topic starter τι έγινε τελικά!

Δημοσ.

Δεν ειναι λερωμενο το προιον , εχει προβλημα.

Για αυτο αλλωστε το παρελαβε το service και το στελνει στην αντιπροσωπεια, επειδη χρηζει επιδιορθωσης.

Αλλα που απο την στιγμη που ειναι στις πρωτες μερες και το προβλημα προυπηρχε της αγορας, μπορει να χαρακτηριστει DOA και ο αγοραστης να παρει ή καινουριο ή να υπαναχωρησει απο την συμβαση..

 

Εξήγησα ήδη τι είναι αυτό το "πρόβλημα" και κατά πόσο είναι πραγματικό πρόβλημα. Το παρέλαβε και το στέλνει στην αντιπροσωπεία επειδή είναι έμπορος, δε μπορεί να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες κάθε κομματιού που πουλάει. Οπότε το στέλνει σε αυτόν που ξέρει, για να του πει αν είναι ή όχι πρόβλημα.

 

Τέλος πάντων, εδώ θα είμαστε και σε δύο μέρες που θα δείτε ότι δε θα του αναγνωρίσουν DOA.

Δημοσ.

Τέλος πάντων, εδώ θα είμαστε και σε δύο μέρες που θα δείτε ότι δε θα του αναγνωρίσουν DOA.

DOA μπορει να μην του αναγνωρισουν(οπως αλλωστε ηδη του εξηγησαν ασχετως απο το τι προβλημα εχει) γιατι ειναι λαμογια.

Αν το επισκευασουν, τοτε πραγματι θεωρουν οτι ηταν προβλημα και εχρηζε επισκευης. Αρα ηταν DOA.

 

Αλλα επειδη ακριβως το προβλημα αυτο προυπηρχε της αγορας κ ο αγοραστης το πηγε κατευθειαν, μπορει καλλιστα να απαιτησει επιστροφη χρηματων ή αντικατασταση.

 

Οπότε το στέλνει σε αυτόν που ξέρει, για να του πει αν είναι ή όχι πρόβλημα.

 

Εσυ θεωρεις λοιπον οτι θα το επιστρεψουν χωρις καν να διορθωσουν το προβλημα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...