k_dinos Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Καλησπέρα και από μένα, Όλοι εσείς που κρίνετε δεν έχετε κάνει ποτέ λάθος; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση χολή για κάτι που δεν χρειάζεσαι να γνωρίζεις από πληροφορική για να καταλάβεις ότι η τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος δεν παίζει. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει από το εξωτερικό μπορεί να το κάνει,όπως μπορεί να αγοράσει και από το συγκεκριμένο κατάστημα όπως έχω κάνει εγώ και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω ήδη κακή εμπειρία από το μαγαζί, γι αυτό το λέω. http://www.insomnia.gr/topic/396461-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-lc-power-550w-3878euros/ (με λίγα λόγια μου έδωσαν άλλο προϊόν από αυτό που είχα παραγγείλει, δεν αναγνώριζαν στην αρχή το λάθος τους, μετά δεν μου δίναν πίσω τα λεφτά, επικαλέστηκαν λάθος στο site και δεν το διόρθωσαν ακόμα και μετά το σκηνικό. Σίγουρα θα την πάτησε κάποιος κακομοίρης) Και γι αυτό δεν αγοράζω τίποτα από αυτούς πλέον.
Vasilis 07 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δυστυχώς με μπερδεύεις με άτομα που απαιτούν να πάρουν τα προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Δεν θα σε βάλω να ψάξεις παλιότερα posts μου σε ανάλογες περιπτώσεις, αν και υπάρχει δείγμα σε αυτό το thread. Δεν σε μπερδεύω φίλε μου . Η αναφορά στα πληκτρολόγια ήταν τυχαία. Απλά αυτό που λέω και ίσως το παρεξηγείται (το λένε και άλλοι) είναι μην "στραβώνετε" με τέτοιες καταστάσεις. Αν "κάτσει" η φάση οκ αλλιώς πάμε παρακάτω. ΥΓ: Ο συγκεκριμένος Force GT κυκλοφόρησε Δεκέμβριο στα 219. Το τελευταίο 3μηνο πέφτει συνέχεια (χάνει 10 ευρω/μήνα). Βλέπω τέλος καλοκαιριού να πέφτει στα 100-120. Τον είχα στα υπόψιν αλλά χθές όταν είδα το θέμα με το 90ευρω δεν τρελάθηκα γιατι πλέον κοιτάω για Samy - Intel.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Υ.Γ. Σε Σκλαβενίτη είχαν λάθος τιμή ξεχασμένη σε Hemo 750gr. Στην απόδειξη βγήκε με νέα αυξημένη τιμή. μου επέστρεψαν την διαφορά. Γιατί τα λάθη μαγαζιών που μάλιστα υποτίθεται ασχολούνται με την τεχνολογία να πρέπει να τα χρεώνεται ο καταναλωτής; Θεατρο του παραλογου. Ποιο ακριβως λαθος χρεωθηκες στην προκειμενη περιπτωση του egate? Τα 3 κλικ απο την αναπαυτικη σου πολυθρονα για να καταχωρησεις την παραγγελια? Η τα αλλα 3 κλικ που εκανες για να διαβασεις ενα ακυρωτικο email? Ουτε καν ως το μαγαζι δεν χρειαστηκε να πας για να διαπιστωσεις οτι υπηρξε λαθος. Εκει να ελεγα οτι εχασες χρονο και εκαψες βενζινες...Ουτε καν αυτο... Ειναι εξω απο καθε λογικη να μιλατε για δικαιωματα καταναλωτη/χρεωσεις/μπλαμπλα σε καθε τοπικ που ακυρωνεται καποια προσφορα λογω λαθους η "λαθους". Ουτε 1 σεντ του ευρω δεν ξοδευεστε καθε φορα και παντα εχετε να πειτε για τα δικαιωματα που σας καταπατησαν και τα λαθη που δε χρεωθηκε το καταστημα. Γιατι, τα χρεωθηκατε εσεις? Γενικα, ποιος σας εχει βαλει στο μυαλο οτι αποκτατε δικαιωματα απεναντι σε ενα καταστημα κανοντας απλα μια παραγγελια? Δικαιωμα του καταστηματος να μη σας παραδωσει, ασχετως τιμης. Και στα 300 ευρω να παραγγελνατε τον ιδιο δισκο, το καταστημα παλι διατηρει δικαιωμα να μη σας παραδωσει, απλα επειδη μπορει να μην του γεμιζετε το ματι ως πελατης. Θα θελα καποιους απο σας οταν με το καλο πιασετε δουλεια (ειναι φανερο οτι πολλοι απο οσους ποσταραν απτην σελιδα νο5 και μετα, δεν εχουν δουλεψει ποτε τους), να ημουν εκει τριγυρω, κατα προτιμηση πελατης σας και να σας δω να κανετε λαθος. Ακομα και να μη με ζημιωνει το λαθος σας, απλα θα θελα να σας δω να κανετε λαθος... Γιαυτους που λενε για διαφημιση. Επειδη τα χουμε ξαναπει 1000δες φορες και ειπωθηκε και σε αυτο το τοπικ το κατα ποσο διαφημιση η δυσφυμιση ειναι ενα τετοιο γεγονος, εγω θα σας το πω αλλιως αυτη τη φορα: 1. Ναι επελεξε να βαλει προσφορα-κραχτη για να διαφημιστει. Τι σας κοφτει, που ειναι το προβλημα σας? Μην ψωνισετε απο κει αφου διαπιστωσατε οτι σας ξεγελασαν. 2. Εσεις οι θαμωνες των τοπικ "Προσφορα: φερραρι στην τιμη των 10 ευρω", ειστε τα καλυτερα θυματα της διαφημισης αυτου του ειδους οπως φαινεται. Το οτι το ξερετε κιολας οτι προκειται περι διαφημισης, αλλα καθε φορα την πατατε με τον ιδιο τροπο, δεν το βλεπω και τοσο τιμητικο για εσας. Αρα δυο ειναι τα σεναρια: α. Ειτε ειστε πιο αφελεις απο παιδι νηπιαγωγειου και ακομα δεν καταλαβατε οτι καποια προιοντα ειναι αδυνατο να πουληθουν σε συγκεκριμενες τιμες β. Ειτε δοκιμαζετε την τυχη σας σε προσφορες που εκ των προταιρων ξερετε οτι θα ηταν παραλογο να ισχυουν, αρα εκτος απο τυχοδιωκτισμο και (κουτο)πονηρια τυπου "κι αν μου κατσει?", διαθετε και το θρασος να προσπαθειτε να βγειτε κι απο πανω μετα "ως αθωοι καταναλωτες που σας ξεγελασαν". Αλλη κατηγορια για συγκεκριμενους θαμωνες τετοιων τοπικ δεν υπαρχει, διαλεγετε και παιρνετε σε ποια ανηκετε. Εγω ειμαι σιγουρος σε ποια ανηκει το 99% παντως. Εξαλλου καθε φορα τις ιδιες καραμελες διαβαζουμε. Με τα παραπανω, δεν αναφερομαι σε κανεναν προσωπικα. Αναφερομαι σε ενα γενικο φαινομενο που διαπιστωνω καθε τρεις και λιγο σε αυτο το φορουμ, που ξεπερνα την κοινη λογικη. Αν νιωθει καποιος να θιγεται, ας ψαχτει.
katcos Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Πάγκαλοι στη θέση του Πάγκαλου : ''Μαζί τα φάγαμε'', είστε όλοι τεμπέληδες, αφελείς , κουτοπόνηροι,τυχοδιώκτες, θρασείς, έχετε την απαίτηση να έχετε και δικαιώματα(!). Όχι όλοι βάβαια αλλά τουλάχιστόν το 99% (!!) (εγώ και κάτι γνωστοί μου εξαιρούμαστε...). Με τα παραπανω, δεν αναφερομαι σε κανεναν προσωπικα. Αναφερομαι σε ενα γενικο φαινομενο που διαπιστωνω καθε τρεις και λιγο σε αυτο το φορουμ, που ξεπερνα την κοινη λογικη. Αν νιωθει καποιος να θιγεται, ας ψαχτει.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Πάγκαλοι στη θέση του Πάγκαλου : ''Μαζί τα φάγαμε'', είστε όλοι τεμπέληδες, αφελείς , κουτοπόνηροι,τυχοδιώκτες, θρασείς, έχετε την απαίτηση να έχετε και δικαιώματα(!). Όχι όλοι βάβαια αλλά τουλάχιστόν το 99% (!!) (εγώ και κάτι γνωστοί μου εξαιρούμαστε...). Με τα παραπανω, δεν αναφερομαι σε κανεναν προσωπικα. Αναφερομαι σε ενα γενικο φαινομενο που διαπιστωνω καθε τρεις και λιγο σε αυτο το φορουμ, που ξεπερνα την κοινη λογικη. Αν νιωθει καποιος να θιγεται, ας ψαχτει. Για να μην παραποιουνται οσα λεω, δεν εγραψα καπου οτι δεν εχετε δικαιωματα, ετσι γενικα. Με μια παραγγελια ενος προιοντος, διαδικτυακα μαλιστα, μερικοι εχουν την εντυπωση οτι δεσανε το γαιδαρο τους. Δεν αποκτας δικαιωματα με την παραγγελια, η τουλαχιστον δεν αποκτας επουδενι τα δικαιωματα που βλεπω να διεκδικουν σε καθε αντιστοιχη περιπτωση ορισμενοι, σαν αλλοι e-Κουγιες. Οσο για σενα οπως εγραψες και σε προηγουμενο ποστ σου, μπορεις να ψωνιζεις απο δω και περα στο εβγατζιδικο της γειτονιας σου και τα μαγαζακια της πλακας αστα στην ακρη. Δε βλεπω τι ψαχνεις, ενω ειναι τοσο απλο και ευκολο. Κατα τ'αλλα, αλλος ενας ινσομνιακος τυπος που δεν συγχωρει λαθη στους αλλους Αυτο περι προσωπικης αναφορας, το ειπα γιατι δεν εχω στοχο να ξεκινησω προσωπικη αντιπαλοτητα/κοντρα με καποιον συγκεκριμενο. Πραγματι το φαινομενο αυτο παρατηρειται σε πολλα τοπικ απο αρκετους χρηστες και πραγματι δεν ξεχωριζω καποιο συγκεκριμενο ποστ για να επιτεθω στον συντακτη του, οπως πιθανως να ηθελες. Επισης γραφοντας τα παραπανω δεν ειχα καποιο συγκεκριμενο χρηστη στο μυαλο μου. Απλως ειχα το conclusion ολων μαζι που βλεπω να γραφονται. Καμια σχεση με αυτο που εκανες εσυ στο παραπανω ποστ με ευθεια αναφορα σε εμενα και ειρωνικο c/p "δεν αναφερομαι σε κανενα προσωπικα". Μπορει βεβαια να θεωρεις οτι απευθυνεσαι σε χαζους..
teodor_ch Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Θα θελα καποιους απο σας οταν με το καλο πιασετε δουλεια (ειναι φανερο οτι πολλοι απο οσους ποσταραν απτην σελιδα νο5 και μετα, δεν εχουν δουλεψει ποτε τους), να ημουν εκει τριγυρω, κατα προτιμηση πελατης σας και να σας δω να κανετε λαθος. Ακομα και να μη με ζημιωνει το λαθος σας, απλα θα θελα να σας δω να κανετε λαθος... Εσύ έχεις ανεβάσει το επίπεδο σε τρελά επίπεδα! Τί άλλο έχεις καταλάβει μέσα απο ένα φόρουμ για όλους εμάς?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Εσύ έχεις ανεβάσει το επίπεδο σε τρελά επίπεδα! Τί άλλο έχεις καταλάβει μέσα απο ένα φόρουμ για όλους εμάς? Μιλα ο χρηστης στον οποιo ανηκει το ποστ που παιρνει τιτλο "Καλυτερο ποστ του θρεντ": δεν είμαστε φίλοι απο εκεί και πέρα η συμπεριφορά του καταστήματος ήταν αντι-επαγγελματική κατα τη γνώμη μου δικαίωμα μου να αντιδράσω νόμιμα όπως θέλω κάποτε πρέπει να μάθουμε να πληρώνουμε τα λάθη μας τέλος Αποστολή από το HTC Desire με τη χρήση Insomnia App Τελος! YΓ. Αλλος ενας ινσομνιακος τυπος που δε συγχωρει λαθη
teodor_ch Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Ποιό είναι το λάθος του ποστ μου? ΝΟΜΙΜΑ αντιδρώ σε μία λάθος πράξη. Ούτε καν υπερβάλω ότι θα κινηθώ νομικά. Μία αρνητική αξιολόγηση έκανα στο skroutz.gr. Το ζουμί της υπόθεσης? Μου έστειλα εμαιλ και μου πρόσφεραν έκπτωση σε κάποιο άλλο προιόν. ΤΩΡΑ, αντέδρασαν ΟΛΟΣΩΣΤΑ. Οπότε με όσα μεσολάβησαν (ποστς εδώ, skroutz.gr) φέρθηκαν σωστά. Αν και καθυστερημένα (θα περίμενα την έκπτωση απο το 1ο εμαιλ) , ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.
katcos Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Για να μην παραποιουνται οσα λεω, δεν εγραψα καπου οτι δεν εχετε δικαιωματα, ετσι γενικα. ''Δικαιωμα του καταστηματος να μη σας παραδωσει, ασχετως τιμης. Και στα 300 ευρω να παραγγελνατε τον ιδιο δισκο, το καταστημα παλι διατηρει δικαιωμα να μη σας παραδωσει, απλα επειδη μπορει να μην του γεμιζετε το ματι ως πελατης. '' Εντάξει μάλλον λάθος κατάλαβα , το νόημα της προηγουμενης πρότασής σου είναι οτι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο... Οσο για σενα οπως εγραψες και σε προηγουμενο ποστ σου, μπορεις να ψωνιζεις απο δω και περα στο εβγατζιδικο της γειτονιας σου και τα μαγαζακια της πλακας αστα στην ακρη. Δε βλεπω τι ψαχνεις, ενω ειναι τοσο απλο και ευκολο. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή σου , θα ψωνίζω από κει που μου προτείνεις (BΤW ο εβγατζής μου είναι και γ@μώ τους οργανωτικούς τύπους , 12 χρόνια τώρα δεν έχω εντοπίσει κανένα λάθος στις τιμές του)
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Το ζουμί της υπόθεσης? Μου έστειλα εμαιλ και μου πρόσφεραν έκπτωση σε κάποιο άλλο προιόν. ΤΩΡΑ, αντέδρασαν ΟΛΟΣΩΣΤΑ. Οπότε με όσα μεσολάβησαν (ποστς εδώ, skroutz.gr) φέρθηκαν σωστά. Αν και καθυστερημένα (θα περίμενα την έκπτωση απο το 1ο εμαιλ) , ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ. Mπραβο. Οτι εγραψα κι εγω σε προηγουμενο ποστ μου οτι απο προσωπικη εμπειρια με το εν λογω καταστημα φανηκαν ακρως επαγγελματιες και σοβαροι και πεσαν να με φανε καποιοι. Ειδατε οτι καμια φορα δεν ειναι καλο να βιαζεστε να ισοπεδωνετε τα παντα με τον πιο απολυτο τροπο? Εντάξει μάλλον λάθος κατάλαβα , το νόημα της προηγουμενης πρότασής σου είναι οτι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο... 1. Πελατης επιχειρησης δε γινεσαι με την παραγγελια. 2. Ο πελατης οντως εχει παντα δικιο. Εκτος απτις περιπτωσεις που εχει αδικο. Και υπαρχουν πολλες τετοιες, και τωρα δεν αναφερομαι στο παρον τοπικ, μιλαω πχ για πελατες που δε πληρωνουν κλπ κλπ. Εν προκειμενω, ουτε πελατες γινατε (ασχετα αν σας βολευει να ντυνεστε με αυτον τον προσδιορισμο, ωστε να μιλησετε για τα δικαιωματα σας), ουτε δικιο εχετε να απαιτειτε αποζημιωση χωρις να εχετε ζημιωθει καπου.
teodor_ch Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Mπραβο. Οτι εγραψα κι εγω σε προηγουμενο ποστ μου οτι απο προσωπικη εμπειρια με το εν λογω καταστημα φανηκαν ακρως επαγγελματιες και σοβαροι και πεσαν να με φανε καποιοι. Ειδατε οτι καμια φορα δεν ειναι καλο να βιαζεστε να ισοπεδωνετε τα παντα με τον πιο απολυτο τροπο? Δεν βιάστηκα. Περίμενα το εμαιλ τους στο οποίο δεν έγραφαν τίποτα για έκτπωση. Μετά απο το κράξιμο εδώ και στο skroutz.gr έστειλαν 2ο εμαιλ. Αναρωτιέμαι αν το έλαβαν και οι υπόλοιποι...
katcos Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Γενικα, ποιος σας εχει βαλει στο μυαλο οτι αποκτατε δικαιωματα απεναντι σε ενα καταστημα κανοντας απλα μια παραγγελια? Δικαιωμα του καταστηματος να μη σας παραδωσει, ασχετως τιμης. Και στα 300 ευρω να παραγγελνατε τον ιδιο δισκο, το καταστημα παλι διατηρει δικαιωμα να μη σας παραδωσει, απλα επειδη μπορει να μην του γεμιζετε το ματι ως πελατης. 1. Πελατης επιχειρησης δε γινεσαι με την παραγγελια. Εν προκειμενω, ουτε πελατες γινατε (ασχετα αν σας βολευει να ντυνεστε με αυτον τον προσδιορισμο, ωστε να μιλησετε για τα δικαιωματα σας), ουτε δικιο εχετε να απαιτειτε αποζημιωση χωρις να εχετε ζημιωθει καπου. Με μπέρδεψες πάλι λίγο σχετικά με τον προσδιορισμό του πελάτη αλλά οκ , εγώ θεωρώ οτι είμαι ''εν δυνάμει πελάτης'' ενός καταστήματος όταν παραγγείλω κάτι από αυτο ... Αποζημίωση από το κατάστημα δεν νομίζω να είπα οτι ζήτησα ποτέ ( δεν είμαι τόσο παράλογος ) απλά σχολίασα αρνητικά τον επαγγελματισμό και την οργάνωσή τους ( σε σχέση πάντα με το συγκεκριμένο λάθος) Τέλος από μένα στο συγκεκριμένο θέμα , δεν έχουμε νομίζω να χωρίσουμε τίποτε , πρωινη κουβέντα κάνουμε
Vasilis 07 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δεν βιάστηκα. Περίμενα το εμαιλ τους στο οποίο δεν έγραφαν τίποτα για έκτπωση. Μετά απο το κράξιμο εδώ και στο skroutz.gr έστειλαν 2ο εμαιλ. Αναρωτιέμαι αν το έλαβαν και οι υπόλοιποι... Μπορείς αν θες να αναφέρεις ποιά είναι η έκπτωση - μπορεί να την χρησιμοποιήσουν και οι υπόλοιποι που έφαγαν άκυρο χθές.
teodor_ch Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Μπορείς αν θες να αναφέρεις ποιά είναι η έκπτωση - μπορεί να την χρησιμοποιήσουν και οι υπόλοιποι που έφαγαν άκυρο χθές. 1) Θα περίμενα όλοι όσοι έφαγαν άκυρο, άσχετα με αν το έκαναν θέμα όπως εγώ, να έχουν ανάλογη αντιμετώπιση. 2) Απο εκεί και πέρα, η έκπτωση φαίνεται να είναι προσωπική αφού στο εμαιλ τους κάνουν αναφορά στην αξιολόγηση που έκανα μέσω skroutz.gr 3) Για ηθικούς λόγους, δε θέλω να δημοσιοποιήσω τη προσφορά που μου έκαναν. 4) Η έκπτωση είναι "μικρή" αλλά άκρως λογική για το μέγεθος του λάθους (μικρό). Δεν είναι δηλαδή κάποια "χρυσή ευκαιρία".
Προτεινόμενες αναρτήσεις