john_dr Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Τουλάχιστον το λάθος δεν ήταν Σάββατο. Μου την ακυρώσανε και μένα. Πήραν τηλ πρώτα όπου απλά τους το έκοψα το παραμύθι νωρίς "ΟΚ είδα μερικά ποστς στο insomnia. Ακυρώστε την". Εντάξει δεν με πείραξε. Άλλωστε δεν θέλω 120άρη στα 90€ αλλά 60ρη στα 50€. Θεωρώ πεταμένα GBs τα επιπλέον απλά για το λειτουργικό και μόνο σε αυτή τη τιμή θα σκεφτόμουν 120άρη. Anyway σε 6 μήνες όταν οι SSDs θα είναι σε ποιο normal τιμές, θα πάρουμε από άλλο κατάστημα.
djcat Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Σχετικά με την παραγγελία σας #1χχχχ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δυστυχώς από λάθος του τμήματος μηχανογράφησης ο δίσκος Corsair Force Series GT CSSD-F120GBGT-BK 2.5" 120GB Sata III εμφανιζόταν στην τιμή των 89,88€, η οποία δεν ισχύει και δεν μπορούμε να σας την προμηθεύσουμε. Για όλα φταίει η μηχανογράφηση!
katcos Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Θα μπορουσαν να κανουν λαθος σε μια καρτα γραφικων,σε μια μητρικη,σε ενα κουτι βρε αδερφε αλλα ΟΧΙ!!,εκει σε σκληρο που εχουμε ανοιξει 50 διαφορετικα θεματα εδω μεσα και ειναι HOT αντικειμενο για αγορα απο εξωτερικο.και αρχιζει και τους λουζει κρυος ιδρωτας. Δεν πειραζει μπακαληδες αυτα κανετε και γινονται οι εξω μαγκες Δεν πειράζει, ας είναι καλά οι ξένοι που τα θέλουν τα ευράκια μας, οι έλληνες απ'οτι φαίνεται έχουν χορτάσει τόσα χρόνια ...... απλως και εγω θα προτιμησω στο μελλον το αμαζον για την αγορα, που δεν κανει "λαθη". Ο Εβγατζής της γειτονιάς μου πιο οργανωμένος είναι ! Έλεος πια με τα μαγαζάκια της πλάκας , ερασιτέχνες...
SagoniasSlutRos Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Aπο το Πασχα εχουμε δει 4-5 λαθη μηχανογραφησης απο διαφορα μαγαζια, μητρικες, πληκτρολογια, δισκοι, ssd.... πραγματικα ελεος!!
Sotosgl Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Στο τελος βλεπω να μας την λενε κιόλας γιατι ειμαστε παρατηρητικοί Παντως εγω προτιθεμαι να εργαστω σε μια απο αυτες τις εταιριες ως ελεγκτης κατα αντικειμενικης βασεως υπερβολικα χαμηλων τιμων που μας ελεγε και το Getitnow
teodor_ch Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Πάμε μία ομαδική αξιολόγηση στο skroutz.gr... Την αξιολόγηση την κατέθεσα. Περιμένω να δώ αν θα τη βάλουν και απάντηση απο το κατάστημα... Έκανα παραγγελία έναν SSD της corsair καθώς ήταν σε πάρα πολύ καλή τιμή και λόγω της άριστης αξιολόγησης εδώ στο skroutz.gr το θεώρησα ως προσφορά.Με ενημέρωσαν ότι η τιμή ήταν λάθος του τμήματος μηχανογράφησης και μου πρόσφεραν τον δίσκο σε τιμή 143,90 με ελάχιστη τιμή σε άλλο Ελληνικό κατάστημα 139,20. Ούτε καν τη χαμηλότερη δηλαδή της Ελληνικής αγοράς. 3 λάθη κατα τη γνώμη μου: 1) Αρχική λάθος τιμολόγηση 2) ΜΗ προσφορά καλής έκπτωσης χαμηλότερα απο τον ανταγωνισμό αναγνωρίζοντας το λάθος 3) Αντι-προσφορά ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ απο τον ανταγωνισμό! Καθαρή αντι-επαγγελματική συμπεριφορά. Λάθη και του τμήματος μηχανογράφησης και του τμήματος πωλήσεων. Γιατί να του προτιμήσω στο μέλλον? Ευχαριστώ, Θεόδωρος
teodor_ch Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 αντιπροσφορά ακριβότερη απο τον ανταγωνισμό?????? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ θα έπρεπε να τον δώσουν στη χαμηλότερη Ελληνική τιμή... Τέλος απο μένα, ευτυχώς που δεν ακύρωσα άλλη παραγγελία με ssd που έχω... Αν κάποιος δε χρειαζόταν το δίσκο και απλά τον χτύπησε λόγω τιμής, ναί...είναι υπερβολή η αντίδρασή μου. Αν κάποιος θέλει να κάνει τη δουλειά του όμως, τότε τέτοιες πρακτικές δεν λέγονται επαγγελματισμός. Στην Ελλάδα βέβαια όλα συγχωρούνται... Πάμε ΠΑΣΟΚ/ΝΔ στις εκλογές
john_dr Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 αντιπροσφορά ακριβότερη απο τον ανταγωνισμό?????? 9 στις 10 φορές το κάνουν αυτό το λάθος τα μαγαζιά. Δεδομένου ότι έχουν περιθώριο κέρδους σε αυτά τα προϊόντα θα μπορούσαν να τον προσφέρουν χωρίς τον ΦΠΑ. Και πάλι θα βγάζανε κέρδος και θα είχαν και θετικές αξιολογήσεις. Αντίθετα τώρα δημιουργείται αρνητική εντύπωση στον πελάτη. Ωραία, εμένα με "βάλανε" και έφτιαξα λογαριασμό σε αυτούς. Ε και; Νομίζουν ότι με βάλανε μέσα στο μαγαζί τους; Ότι έσπασε ο πάγος; Απλά μου δώσανε λόγο να προτιμήσω άλλο μαγαζί στο μέλλον. Και δεν είναι ότι δεν τους ήξερα, διότι παλιότερα έχω ενδιαφερθεί για προϊόντα τους που απλά δεν ήταν διαθέσιμα (Phenom X6). Απλά τώρα τους έμαθα και από την κλασική Ελληνική ανάποδη μεριά.
Locko Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 9 στις 10 φορές το κάνουν αυτό το λάθος τα μαγαζιά. Δεδομένου ότι έχουν περιθώριο κέρδους σε αυτά τα προϊόντα θα μπορούσαν να τον προσφέρουν χωρίς τον ΦΠΑ. Και πάλι θα βγάζανε κέρδος και θα είχαν και θετικές αξιολογήσεις. Αντίθετα τώρα δημιουργείται αρνητική εντύπωση στον πελάτη. Ωραία, εμένα με "βάλανε" και έφτιαξα λογαριασμό σε αυτούς. Ε και; Νομίζουν ότι με βάλανε μέσα στο μαγαζί τους; Ότι έσπασε ο πάγος; Απλά μου δώσανε λόγο να προτιμήσω άλλο μαγαζί στο μέλλον. Και δεν είναι ότι δεν τους ήξερα, διότι παλιότερα έχω ενδιαφερθεί για προϊόντα τους που απλά δεν ήταν διαθέσιμα (Phenom X6). Απλά τώρα τους έμαθα και από την κλασική Ελληνική ανάποδη μεριά. Τρέλα περιθώρια κέρδους τα μαγαζιά πληροφορικής στην ελληνική αγορά...Όταν λες να το προσφέρουν χωρίς το ΦΠΑ υπονοείς να κλέψουν το κράτος?
john_dr Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Τρέλα περιθώρια κέρδους τα μαγαζιά πληροφορικής στην ελληνική αγορά...Όταν λες να το προσφέρουν χωρίς το ΦΠΑ υπονοείς να κλέψουν το κράτος? Νομίζω ότι δεν μιλάμε για Πακιστανό με την πραμάτεια του απλωμένη στο πεζοδρόμιο. Λέω να κάνουν μια ανάλογη έκπτωση σε κάθε πελάτη που έκανε μια παραγγελία. 1 κομμάτι με έκπτωση 15-20-30€, ανάλογα με το περιθώριο κέρδους και ανάλογα με το κατά πόσο δεν θα τους πείραζε να μπουν μέσα 3-4-5€ από κάθε δισκάκι. Και 100-200€ να τους κόστιζε συνολικά(λιγότερο θα τους κόστιζε διότι πολύς κόσμος δεν θα έπαιρνε τον δίσκο) αυτή η κίνηση ίσως να ήταν ποιο αποτελεσματική από ένα μπάνερ αντίστοιχου κόστους που πολλοί θα το αγνοούσαν ή απλά δεν θα το έβλεπαν ποτέ με την βοήθεια κάποιου adblock.
Sotosgl Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Τι ειναι αυτα τα Banners που λες; Ακομα βαζουν διαφημισεις εκει πανω; Και +1
Πέτρος Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Άντε, ορισμός ως spam στο mail και να μη τα ξαναλέμε. Ευγενέστατοι, ομολογουμένως (κοίτα που φτάσαμε να το θεωρούμε + αντί για δεδομένο) αλλά τη μηχανογράφησή τους και σε άλλη παραλία. Εγώ, τα € μου μόνο σε όσους δεν καταφεύγουν σε φτηνές απατεωνιές. Ευχαριστώ τον topic starter και αναμένω την ενημέρωση απο το camelcamelcamel.
Ntinaras Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 σας χρεωσανε τις καρτες οπως στο getitnow? γιατι εμενα ενα μηνα μετα ακομα να μου επιστρεψουν τα λεφτα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις