Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι αλλα το οτι ειναι λογιστικο το θεμα δεν παει να πει οτι δεν μπορει να διορθωθει.απλα θελει περισσοτερη δουλεια απο τους λογιστες.

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όταν όμως προκύψουν υψηλές διακυμάνσεις προς τα επάνω δεν δύναται φορολογικά και λογιστικά να υπάρξει άμεση αντικατάσταση από το κατάστημα όσο και αν το θέλει το κατάστημα. Γιατί; Γιατί πολύ απλά η άμεση αντικατάσταση ενός φθηνότερου προϊόντος με ένα ακριβότερο (χωρίς διαφορά - η ακριβότερη η φθηνότερη τιμή προκύπτει από τα serial numbers ανά εισαγωγή στις αποθήκες) είναι φορολογική παράβαση μια και το κράτος χάνει ΦΠΑ. (το προϊόν αγοράστηκε λόγω της διακύμανσης Χ Euro και τελικά αντικατέστησε προϊόν το οποίο στοίχιζε Χ μείον κάτι Euro = Μικρότερο ΦΠΑ προς απόδοση από τον πωλητή προς το κράτος και μεγαλύτερο τελικά προς έκπτωση του πωλητή από την αγορά του.

 

Επομένως ΔΕΝ μπορεί ένα κατάστημα να αντικαθιστά ένα προϊόν όταν η τιμή του έχει ανέβει. Είναι υποχρεωμένο να εμπλέξει σε αυτή την διαδικασία τον κατασκευαστή αναμένοντας από εκείνον να στείλει το προϊόν αντικατάστασης. Αν δώσει οποιαδήποτε άλλη λύση (εκτός της όποιας ζημίας)έχει παραβιάσει τον φορολογικό νόμο του Ελλαδιστάν.

 

Βεβαίως δεν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα στην περίπτωση μειώσεων τιμών μια και ο ΦΠΑ τελικά που έχει πάρει το Ελλαδιστάν είναι μεγαλύτερος από αυτόν τελικά ο οποίος έχει πιστωθεί το κατάστημα.

 

Αυτός είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες που πολλές φορές μπορεί να επηρεάσουν το after sales support μια εταιρίας μετατρέποντας το σε πιο δυσκίνητο και ίσως και απαράδεκτο για τον καταναλωτή.

 

Δεν τον γνωρίζεις καλά το νόμο του Ελλαδισταν που επικαλείσαι. Μια χαρά υπάρχει νόμιμη λύση σύμφωνη με τον ΚΒΣ και τον 2859 και με όλα.

Είναι θέμα της επιχείρησης κατά πόσο θέλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη και να επωμιστεί τη ζημία (και όχι το πρόστιμο της παράβασης, η οποία φυσικά και δεν υπάρχει).

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά το "ΠΛΑΙΣΙΟ" με αποζημίωσε με έκτπωση 20 ευρώ στην επόμενη αγορά μου. Πάλι καλά. Ο χαλασμένος δίσκος και ένας ακόμη από άλλο κατάστημα πήγαν Ιταλία και μετά από μια βδομάδα είχα 2 νέους πλήρως λειτουργικούς από τη Seagate με courier και έξοδα της εταιρίας. Τέλος καλό όλα καλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...