Thanos1972 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Ναι αλλα το οτι ειναι λογιστικο το θεμα δεν παει να πει οτι δεν μπορει να διορθωθει.απλα θελει περισσοτερη δουλεια απο τους λογιστες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Όταν όμως προκύψουν υψηλές διακυμάνσεις προς τα επάνω δεν δύναται φορολογικά και λογιστικά να υπάρξει άμεση αντικατάσταση από το κατάστημα όσο και αν το θέλει το κατάστημα. Γιατί; Γιατί πολύ απλά η άμεση αντικατάσταση ενός φθηνότερου προϊόντος με ένα ακριβότερο (χωρίς διαφορά - η ακριβότερη η φθηνότερη τιμή προκύπτει από τα serial numbers ανά εισαγωγή στις αποθήκες) είναι φορολογική παράβαση μια και το κράτος χάνει ΦΠΑ. (το προϊόν αγοράστηκε λόγω της διακύμανσης Χ Euro και τελικά αντικατέστησε προϊόν το οποίο στοίχιζε Χ μείον κάτι Euro = Μικρότερο ΦΠΑ προς απόδοση από τον πωλητή προς το κράτος και μεγαλύτερο τελικά προς έκπτωση του πωλητή από την αγορά του. Επομένως ΔΕΝ μπορεί ένα κατάστημα να αντικαθιστά ένα προϊόν όταν η τιμή του έχει ανέβει. Είναι υποχρεωμένο να εμπλέξει σε αυτή την διαδικασία τον κατασκευαστή αναμένοντας από εκείνον να στείλει το προϊόν αντικατάστασης. Αν δώσει οποιαδήποτε άλλη λύση (εκτός της όποιας ζημίας)έχει παραβιάσει τον φορολογικό νόμο του Ελλαδιστάν. Βεβαίως δεν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα στην περίπτωση μειώσεων τιμών μια και ο ΦΠΑ τελικά που έχει πάρει το Ελλαδιστάν είναι μεγαλύτερος από αυτόν τελικά ο οποίος έχει πιστωθεί το κατάστημα. Αυτός είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες που πολλές φορές μπορεί να επηρεάσουν το after sales support μια εταιρίας μετατρέποντας το σε πιο δυσκίνητο και ίσως και απαράδεκτο για τον καταναλωτή. Δεν τον γνωρίζεις καλά το νόμο του Ελλαδισταν που επικαλείσαι. Μια χαρά υπάρχει νόμιμη λύση σύμφωνη με τον ΚΒΣ και τον 2859 και με όλα. Είναι θέμα της επιχείρησης κατά πόσο θέλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη και να επωμιστεί τη ζημία (και όχι το πρόστιμο της παράβασης, η οποία φυσικά και δεν υπάρχει). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim116 Δημοσ. 31 Μαΐου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2012 Τελικά το "ΠΛΑΙΣΙΟ" με αποζημίωσε με έκτπωση 20 ευρώ στην επόμενη αγορά μου. Πάλι καλά. Ο χαλασμένος δίσκος και ένας ακόμη από άλλο κατάστημα πήγαν Ιταλία και μετά από μια βδομάδα είχα 2 νέους πλήρως λειτουργικούς από τη Seagate με courier και έξοδα της εταιρίας. Τέλος καλό όλα καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 31 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2012 Και πάλι καλά να λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα