alex89 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Kαθολου καλα δεν κανουν. Πλεον οσοι διαμαρτυρονται για πλαισιο, eshop κλπ απο το ενα μου μπαινουν και απο το αλλο μου βγαινουν. Εχουν γινει 100δες τοπικ σε ολο το ιντερνετ, οχι μονο εδω, εχουν χυθει τονοι "μελανι" οπου επισημαινεται προσοχη, πραγματικα περνουν και δεν αγγιζουν τα νιοστα τοπικς απο χρηστες που εν γνωσει τους πηγαν και ψωνισαν απο εκει με τη λογικη "ελα μωρε δε θα συμβει σε εμενα" και τελικως την πατησαν. Ναι μαλακια του πλαισιου, ναι απαραδεκτοι, ναι τα εχουμε 1000πει, να ξαναλεμε τα ιδια για ποιο λογο αφου παντα θα υπαρχουν αυτοι που δεν θα βαζουν μυαλο? Ολοι γνωριζουν πως εχει η κατασταση (ιδιαιτερα οσοι εχουν προσβαση στο διαδικτυο). Ανταγωνισμος υπαρχει, αρα κανενας δεν αναγκαζεται να ψωνισει απο αυτους, ενημερωση υπαρχει αρα δεν ισχυει το "δεν ηξερα", αν θελετε να τιμωρησετε το πλαισιο και το καθε πλαισιο απλα δεν ξαναπατατε το ποδι σας ουτε στο καταστημα τους ουτε στο σαιτ τους. Τα "καλα καναν και το καψαν" ειναι πατριωτισμοι... Για ανταγωνισμό εκτός Ελλάδας θα εννοείς. Γιατί εντός δεν ξέρω κάποιο κατάστημα που να δίνει σκληρό δίσκο. Με πιστώτικό πάνε να τη βγάλουν.
jim116 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Ε αφου πηγες και βρηκες μεχρι τους μετοχους της πολυς μικρης αυτης αλυσιδας για να λυσεις το προβλημα σου, μιλαμε σιγουρα για επανακτηση της εμπιστοσυνης για τα παντα.. Η μηπως οχι; Απλώς έστειλα ηλεκτρονική επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ Δευτέρα βράδι και Τρίτη πρωί πρωί επικοινώνησε ο κύριος Τσιριμώκος μαζί μου.
Angeldust Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Επρεπε επι τόπου να καλέσεις στα κεντρικά και να ζητήσεις το όνομα του διευθυντή για να κάνεις παράπονο οτι δεν σε εξυπηρετούν σωστά. Θα γινόταν κατευθείαν η δουλειά σου. Εγώ τέτοια προβλήματα δεν είχα ποτέ με το Πλαίσιο Θεσσαλονίκης (στην ΠΠ Γερμανού) και αγοράζω απο αυτούς πάνω απο 6-7 χρόνια. Κακά τα ψέμματα πάντως, το Πλαίσιο βρίσκεται αρκετά μπροστά απο τους υπόλοιπους στην Ελλάδα στο aftersales. Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 msystems>>>>plaisio... με διαφορά όμως...
Neo106 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 msystems>>>>plaisio... με διαφορά όμως... +1000 Χαοτικη διαφορα ομως.
doakes Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Μη συγκρινεις ανομοια πραγματα.Στο Msystems εκτος απτις πολυ καλες τιμες σεβονται τον πελατη!
sarpan Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Μη συγκρινεις ανομοια πραγματα.Στο Msystems εκτος απτις πολυ καλες τιμες σεβονται τον πελατη! Να συμφωνησω εχοντας προσφατη εμπειρια
escada Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 εχω κανει 4 αγορες απο το plaisio και οι στις 3 ειχε γινει π....α. το τελευτεο ηταν ενα DVD Rw της asus που ανατιναχτικε στην κυριολεξια με το DVD μεσα στην πρωτη χρηση... και φυσικα οταν πειρα τηλ για την εγγυηση μου ειπαν οτι δεν αναλαμβανου καμια ευθυνη σε περιπτωση ανατιναξης...
Prof_Chaos Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 αν γνωρίσετε τα "στελέχη¨ θα καταλάβετε τι εστί Πλαίσιο..Απλά ποτέ μην τα βάλετε με Πωλητές δεν φταίνε σε τιποτα τα παιδιά..Τα έχουν και τους κάνουν ψιχολογικό πόλεμο απο το πρωί εως το βράδυ..
panos0100 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 παιδια θα πω ενα παραδειγμα χαλασε ενας δισκος στο φιλο μου και του λεω παμε μαζει να τον πας πισω να δω τι θα σε πουν και αν ειναι αληθεια οτι πληρωνεις διαφορα, τελικα οντως ητανε αληθεια χαλασμενος δισκος και του ζητουσανε διαφορα να πληρωσει δεν θυμαμαι ποσο ητανε αλλα ητανε μεγαλη το συμαντικο ειναι οτι του ζητησαν να πληρωσει παιδια μεταξυ μας η εγγυηση τι λεει, χαλασε ο δισκος πρεπει να σε δωσουν καινουριο με την ειδια χωριτικοτιτα ή μεγαλυτερη αν δεν υπαρχει αλλα ολα αυτα δωρεαν!!!
doakes Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Δημοσ. 10 Μαΐου 2012 Σε τετοιες περιπτωσεις παιρνεις πισω το δισκο σου και κανεις μονος σου τη διαδικασια RMA! Τον στελνεις εσυ στον κατασκευαστη.
doakes Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Γιατι τωρα με τις ανεβασμενες τιμες των δισκων τα μαγαζια προτιμουν να σου δωσουν πιστωτικο απτο να σου δωσουν καινουργιο δισκο.
ga25 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Γιατι τωρα με τις ανεβασμενες τιμες των δισκων τα μαγαζια προτιμουν να σου δωσουν πιστωτικο απτο να σου δωσουν καινουργιο δισκο. Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με την αμεσότητα. Δηλαδή αν θες πραγματικά δίσκο όταν έχουν προκύψει διακυμάνσεις μπορείς να πάρεις αλλά θα πρέπει να περιμένεις ο δίσκος να πάει αντιπροσωπεία και να γυρίσει ο αντικαταστάτης του. Χρόνος πάνω από 30 ημέρες ειδικά αν με τα προβλήματα που παίζουν το τελευταίο καιρό δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Αν πάλι βιάζεσαι η πιο άμεση λύση είναι το πιστωτικό. Εδώ υπάρχει βέβαια το ερώτημα πως γίνεται να είναι διαφορετικά τα δεδομένα όταν δεν υπάρχουν διαφορές τιμής προς τα πάνω αλλά προς τα κάτω. Θα σας πω ακριβώς. Ένα κατάστημα όταν αντικαταστήσει ένα προϊόν του οποίου η αξία πια έχει μειωθεί δεν έχει πρόβλημα γιατί πρακτικά και λογιστικά φαίνεται κάτι που είχε πουληθεί ακριβότερα να αντικαθίσταται με κάτι άλλο που έχει φθηνότερη τιμή. Ίσως (χωρίς να είμαι σίγουρος) στην περίπτωση που αυτό το προϊόν σταλεί στην αντιπροσωπεία μετά να του εκδίδεται πιστωτικό ή να του αντικαθιστάτε με νέο προϊόν αντίστοιχης αξίας οπότε όλα είναι Ok δεν υπάρχει πρόβλημα για κανένα. Όταν όμως προκύψουν υψηλές διακυμάνσεις προς τα επάνω δεν δύναται φορολογικά και λογιστικά να υπάρξει άμεση αντικατάσταση από το κατάστημα όσο και αν το θέλει το κατάστημα. Γιατί; Γιατί πολύ απλά η άμεση αντικατάσταση ενός φθηνότερου προϊόντος με ένα ακριβότερο (χωρίς διαφορά - η ακριβότερη η φθηνότερη τιμή προκύπτει από τα serial numbers ανά εισαγωγή στις αποθήκες) είναι φορολογική παράβαση μια και το κράτος χάνει ΦΠΑ. (το προϊόν αγοράστηκε λόγω της διακύμανσης Χ Euro και τελικά αντικατέστησε προϊόν το οποίο στοίχιζε Χ μείον κάτι Euro = Μικρότερο ΦΠΑ προς απόδοση από τον πωλητή προς το κράτος και μεγαλύτερο τελικά προς έκπτωση του πωλητή από την αγορά του. Επομένως ΔΕΝ μπορεί ένα κατάστημα να αντικαθιστά ένα προϊόν όταν η τιμή του έχει ανέβει. Είναι υποχρεωμένο να εμπλέξει σε αυτή την διαδικασία τον κατασκευαστή αναμένοντας από εκείνον να στείλει το προϊόν αντικατάστασης. Αν δώσει οποιαδήποτε άλλη λύση (εκτός της όποιας ζημίας)έχει παραβιάσει τον φορολογικό νόμο του Ελλαδιστάν. Βεβαίως δεν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα στην περίπτωση μειώσεων τιμών μια και ο ΦΠΑ τελικά που έχει πάρει το Ελλαδιστάν είναι μεγαλύτερος από αυτόν τελικά ο οποίος έχει πιστωθεί το κατάστημα. Αυτός είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες που πολλές φορές μπορεί να επηρεάσουν το after sales support μια εταιρίας μετατρέποντας το σε πιο δυσκίνητο και ίσως και απαράδεκτο για τον καταναλωτή.
Ntinaras Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 εχω κανει 4 αγορες απο το plaisio και οι στις 3 ειχε γινει π....α. το τελευτεο ηταν ενα DVD Rw της asus που ανατιναχτικε στην κυριολεξια με το DVD μεσα στην πρωτη χρηση... και φυσικα οταν πειρα τηλ για την εγγυηση μου ειπαν οτι δεν αναλαμβανου καμια ευθυνη σε περιπτωση ανατιναξης... ειναι και βλακες η αλλαγη ενος dvd ειναι 20 ευρω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα