Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο Computers, απλά απαράδεκτοι. Χαλασμένος δίσκος. Ντροπή τους


jim116

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πριν απο λίγο καιρό καιρό που έιχα πάει με σκληρό ο οποίος είχε χτυπήσει ''κεφαλή'' και επειδή δεν υπήρχε ο ίδιος δίσκος, μου πρότειναν να μου δώσουν είτε πιστωτικό φυσικά στην αρχική τιμή αγοράς είτε να κάνουν οι ίδιοι το RMA είτε να πληρώσω την διαφορά για άλλο δίσκο άλλο μοντέλο και καλύτερο απο το δικό μου.

 

Εσένα δεν σου έδωσαν αυτές τις επιλογές;

Εφόσον όμως ο δίσκος μου δεν υπήρχε (υπήρχε μόνο διαφορετικής τεχνολογίας όπως και στην δική σου περίπτωση) ή κάποιος αντίστοιχος νομικά δεν μπορούσα να απαιτήσω κάτι διαφορετικό απο την στιγμή που δεν παραβιαζόταν κάποιο καταναλωτικό μου δικαίωμα και απο την στιγμή που μου είχαν δώσει τις παραπάνω επιλογές.

Απο αυτά που καταλαβαίνω που γράφεις στα έχουν προτείνει και εσένα και παρόλα αυτά απλά τους κράζεις γιατί δεν περνάει το δικό σου...

Δεν θέλω να θίξω πρόσωπα φίλε συμφορουμίτη αλλά μόνο την κατάσταση αυτή καθε αυτή καθώς το κράξιμο στην προκειμένη περίπτωση πέφτει απλά για να πέσει χωρίς να υπάρχει λόγος και απλώς γιατί γκρινιάζουμε με το κάθε τι χωρίς απαραίτητα αυτό που μας προτείνουν να είναι και παράλογο και απλά θέλουμε να εξυπηρετηθούμε αποκλειστικά με τον τρόπο που εμείς κρίνουμε σωστό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως και εγω παιδια που πηγα δισκο εξωτερικο στο πλαισιο Πειραια λογω βλαβης μου το αντικατεστησαν με καινουριο και μαλιστα 1TB USB3 λογω οτι δν υπηρχε το ιδιο μοντελο με τον δικο μου.Και μαλιστα η αποδειξη που κοπηκε,κοπηκε στην τιμη 144,59 του νεου δισκου.Ενω η δικια μου εκανε τοτε 65 ευρω και ηταν των 500gb ο δισκος μου.Γενικα εγω επειδη μενω Σαλαμινα παω συχνα απο το Πλαισιο Πειραια και ποτε μου δεν ειχα προβλημα σε κανενα προιον τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και το RMA ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, όταν το ζήτησα με την ηλίθια δικαιολογία ότι το RMA της SEAGATE είναι για τους τελικούς καταναλωτές και όχι για μεταπωλητές της. Ό, τι να 'ναι. Εγώ δεν ήθελα να περάσει το δικό μου. Απλά να εξυπηρετηθώ χωρίς να πληρώσω, ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΕΞΟΔΑ και από τη στιγμή που δεν έχουν το ίδιο προϊον ας μου δίνανε το νεότερο μοντέλο προκειμένου να καλυφθεί η 2ετης εγγύηση, που υποτίθεται δίνουν. Και δεν είναι λογική καταστήματος αυτή να υποχρεώνει τον πελάτη να πληρώνει χρηματική διαφορά αν το κατάστημα - εταιρία δεν έχει στοκ από τα, μη επισκευάσιμα, προϊόντα που οφείλει να αντικαταστήσει δωρεάν για να καλυφθεί η εγγύησή τους, ούτε φταίει ο πελάτης όταν ένα προϊόν ανεβάζει τιμή. Όπως μου είπε ένας φίλος μου, όταν έμαθε για την περίπτωσή μου, φίλος του με μηχανή τύπου R6 Yamaha είχε ατύχημα από σπάσιμο σκελετού. Ευτυχώς δεν έτρεχε και δεν έπαθε κάτι. Η Yamaha Ιαπωνίας έστειλε δωρεάν μια νέου τύπου R6 μηχανή, κόστους πολλών χιλιάδων ευρώ παραπάνω από το μοντέλο που χάλασε επειδή δεν είχε να διαθέσει το παλιό μοντέλο και φυσικά παραδέχτηκε την αστοχία υλικού. Εδώ το πλαίσιο αντί να μου ζητήσει συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία και ευτυχώς, που δεν υπήρχε απώλεια δεδομένων με όποια ψυχική και όχι μόνο φθορά και να προβεί στην παραχώρηση ενός μοντέλου με τα χαρακτηριστικά του δικού μου (και επιπλέον διεπαφής USB 3.0, εντελώς άχρηστης για μένα) δίσκου, που διέθετε σε επαρκείς ποσότητες στο κατάστημα της Πάτρας, ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗ ΓΥΦΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΝΑ Χ ΠΟΣΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ή να μου κόψει πιστωτικό. Και μιλάμε για λύσεις που ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ενώ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΌ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕ RMA ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΕΞΟΔΑ. Ντροπή στην ΠΛΑΙΣΙΟ και όταν απευθυνθώ στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης θα σας ενημερώσω εγκαίρως ώστε να δείτε από δικτύου το σχετικό ρεπορτάζ (όλα τα Πατρινά τηλεοπτικά κανάλια εκπέμπουν με streaming μέσω ιντερνετ) ή από τις κατά τόπους συχνότητες του τηλεοπτικού καναλιού, που θα καλύψει το θέμα αν είστε εντός περιοχής ραδιοκάλυψής του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους όρους των εγγυήσεων τι ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις?? Γιατί όταν σου δίνει τέτοια εγγύηση σε τέτοιο προϊόν αναμενόμενο είναι αν αυτό χαλάσει και δεν επισκευάζεται στον 1 χρόνο και 8 μήνες πχ να μην υπάρχει κάτι αντιστοιχο προς αντικατάσταση αλλά κάτι ανώτερο μια και η εξέλιξη σε αυτά τα είδη γίνεται πολύ γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επρεπε να σου δωσουν αμεσα, καποιον δισκο εφαμιλλης αποδοσης αν οχι ανωτερης, εφοσον δεν υπηρχε ακριβως το ιδιο μοντελο. Οπως φυσικα γινεται σε καθε σωστο μαγαζι και ελληνικο αλλα και απο εξωτερικο.

Εχει βουλιαξει το after sales του πλαισιου, αγοραστε καλυτερα απο εξωτερικο να ειστε καλυμενοι και να μη σας αντιμετωπιζουν σαν ζωα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ τους τελευταίους δίσκους απ' το εξωτερικό τους πήρα.

Είναι και αρκετά φθηνότεροι. Κρίμα που φεύγουν χρήματα έξω, αντί να βοηθούμε την εγχώρια αγορά, αλλά ας πρόσεχαν λίγο και εμας τους καταναλωτές οι ημεδαποί "επιχειρηματίες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έστειλα χθες το βράδι επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ από τον ιστότοπο της εταιρίας, περιγράφοντας το πρόβλημά μου. Σήμερα κατά τις 10.30 περίπου το πρωί με κάλεσε ο διευθυντής μηχανοργάνωσης της εταιρίας από Αθήνα, κ. Ηλίας Τσιριμώκος. Μου μίλησε περίπου 20 λεπτά ο άνθρωπος και μου εξήγησε κάποια πράγματα αφού μου ζήτησε και συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία και θα μου μιλούσε και περισσότερο αν δεν έπρεπε να φύγω για το Πανεπιστήμιο. Μου ανέφερε ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ μπορούσε να στείλει με RMA το δίσκο στην κατασκευάστρια εταιρία και κακώς δεν το κάνανε οι υπάλληλοι στο κατάστημα της Πάτρας. Μου πρότεινε αν επιθυμώ να αγοράσω πάλι αγαθά από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS να μου γίνει μια γενναία έκπτωση απο την αρχική τιμή αγοράς ώστε να αποζημιωθώ μετά την οποία ταλαιπωρία μου. Θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο εύγε στον άνθρωπο για το ήθος και ύφος του και σίγουρα αν όλοι οι υπεύθυνοι, εργαζόμενοι κτλ. στη συγκεκριμένη εταιρία ήταν στο επίπεδο του κ. Τσορομόκου θα ήταν πρώτη και με διάφορα για τα δεδομένα της χώρας μας. Ελπίζω η ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS να αποκτήσει πάλι την εξαιρετική υποστήριξη μετά την πώληση που είχε κάποτε με την προϋπόθεση και οι πελάτες της εταιρίας να μην το εκμεταλλεύονται με άσχημο τρόπο μιας και όπως μου εξήγησε και ο κύριος Τσιριμώκος υπήρχαν λίγοι έστω πελάτες που εκμεταλλευόταν με άσχημο τρόπο την εγγύηση της εταιρίας πηγαίνοντας για αντικατάσταση υλικά αγορασμένα ακόμη και από αλλά καταστήματα με αποδείξεις αγοράς φίλων τους, που είχαν πάρει ίδιου τύπου προϊόν από το πλαίσιο και αυτό μπορεί να γίνει για αγαθά που δεν φέρουν σειριακούς αριθμούς. Όπως και να 'χει η άψογη στάση απέναντί μου του κυρίου Τσιριμώκου επανακτήσε την εμπιστοσύνη που είχα μέχρι πρότινος στo ΠΛΑΙΣΙΟ.

Δημήτρης Αβαγιανός

Επεξ/σία από jim116
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σωστό επώνυμο του διοικητικού στελέχους της εταιρίας, που με κάλεσε το πρωί από Αθήνα είναι Τσιριμώκος και όχι Τσορομόκος, που έγραψα και ζητώ συγνώμη για αυτό ενώ διορθώθηκε στο προηγούμενό μου κείμενο. Όπως και να 'χει αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα μη σωστής υποστήριξης από τη συγκεκριμένη εταιρία, όπως αντιμετώπισα, θα ξέρω ότι μπορώ να το συζητήσω ξανά με κάποιον ανώτερο. Προς Θεού δεν μπορεί το διοικητικό στέλεχος μια εταιρίας να ασχολείται με τον κάθε πελάτη χωριστά ωστόσο στην περίπτωσή μου η αντιμετώπιση των υπευθύνων της Πάτρας ήταν λάθος από τη στιγμή, που το προϊόν που αγόρασα καλυπτόταν από 2 ετή εγγύηση καλής λειτουργίας - αντικατάστασης (σύμφωνα και με σχετικές διαφημίσεις της ΠΛΑΣΙΟ για σκληρούς δίσκους εντός εγγύησης και άμεσης αντικατάστασης αυτών) και έπρεπε και εγώ, ως τελικός καταναλωτής να βρω το δίκιο μου έστω και αργά. Όταν ξαναπάω στο συγκεκριμένο κατάστημα να αγοράσω κάτι θα εξηγήσω στο διευθυντή του ότι δεν ζήτησα κάτι παράλογο για αντικατάσταση, απλά το μοντέλο - αντικαταστάτη του δικού μου το οποίο είχε αυξημένη τιμή λιανικής κατά 55 περίπου ευρώ από το δικό μου και αυτό όχι λόγω της τεχνολογίας USB 3.0 αλλά λόγω της αύξησης τιμής σκληρών δίσκων λόγω καταστροφής εργοστασίου από άσχημα καιρικά φαινόμενα στην Άπω Ανατολή, που προμήθευε κατασκευαστές δίσκων με ζωτικά υλικά. Άλλωστε και ο δικός μου δίσκος αλλά και το μοντέλο-αντικαταστάτης του με επιπλέον διεπαφή USB 3.0 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, λίγες μέρες νωρίτερα την ίδια τιμή λιανικής είχανε, 168 ευρώ μέχρι, που το δικό μου μοντέλο αποσύρθηκε και του νέου έπεσε από τότε στα περίπου 145 ευρώ με μια μικρή έξτρα έκπτωση από προχθές για τους αγοραστές του συγκεκριμένου προϊόντος από τον ηλεκτρονικό ιστότοπο της ΠΛΑΙΣΙΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να 'χει η άψογη στάση απέναντί μου του κυρίου Τσιρμώκου επανακτήσε την εμπιστοσύνη που είχα μέχρι πρότινος στo ΠΛΑΙΣΙΟ.

Ε αφου πηγες και βρηκες μεχρι τους μετοχους της πολυς μικρης αυτης αλυσιδας για να λυσεις το προβλημα σου, μιλαμε σιγουρα για επανακτηση της εμπιστοσυνης για τα παντα..

Η μηπως οχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι τους πήγα πρόσφατα έναν σκληρό δίσκο ο οποίος ήταν απλά ασύμβατος με το λαπτοπ μου και τους είπα τι παίζει ευγενικά και τους μίλαγα επί 30 λεπτά ευγενικα παντα μέχρι που μου τον άλλαξαν με έναν ακριβότερο και δεν έδωσα δεκάρα γιατί έριξαν την τιμή του στην τιμή του άλλου σκληρού. Όλα αυτά με ένα ευγενικό πρήξιμο των 30 λεπτών στο πλαίσιο Πειραιά! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

η συμπεριφορά αλλάζει από κατάστημα σε κατάστημα, δυστυχώς όμως η τακτική στους σκληρούς δίσκους μετά την άνοδο των τιμών είναι εννιαία και όχι μόνο στο Πλαίσιο για να είμαστε δίκαιοι, πολλά καταστήματα την ακολουθούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αφου πηγες και βρηκες μεχρι τους μετοχους της πολυς μικρης αυτης αλυσιδας για να λυσεις το προβλημα σου' date=' μιλαμε σιγουρα για επανακτηση της εμπιστοσυνης για τα παντα..

Η μηπως οχι;[/quote']

 

Το διοικητικο στελεχος δεν ειναι απαραιτητα και μετοχος.

 

Εγώ πάλι τους πήγα πρόσφατα έναν σκληρό δίσκο ο οποίος ήταν απλά ασύμβατος με το λαπτοπ μου και τους είπα τι παίζει ευγενικά και τους μίλαγα επί 30 λεπτά ευγενικα παντα μέχρι που μου τον άλλαξαν με έναν ακριβότερο και δεν έδωσα δεκάρα γιατί έριξαν την τιμή του στην τιμή του άλλου σκληρού. Όλα αυτά με ένα ευγενικό πρήξιμο των 30 λεπτών στο πλαίσιο Πειραιά! :P

Θα εχεις pm οταν θελω να αλλαξω τιποτα απο το πλαισιο:Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...