computeras13 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Το να κάνεις αυτό που λες με τον πίνακα και μετά να διαχωρίζεις από εκεί τις λέξεις, έχει πολύ κόστος. Στην ουσία κάνεις διπλή δουλειά αφού θα "περάσεις" όλες τις λέξεις δύο φορές. Καλύτερα πέραν κατευθείαν στο hashing όπως αναφέρθηκε.
jimmy213 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Είχα ψάξει για hashing with chaining, αλλά δεν βρήκα κάτι αναλυτικό. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να γράψετε κάποιο κώδικα σχετικά με αυτό. Έχω πραγματικά κολλήσει. Δεν μπορώ να καταλάβω πως πρέπει να υλοποιήσω το πρόγραμμα μου ώστε να βρίσκει τις διαφορετικές λέξεις.. Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός.
ChRis6 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Είχα ψάξει για hashing with chaining, αλλά δεν βρήκα κάτι αναλυτικό. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να γράψετε κάποιο κώδικα σχετικά με αυτό. Έχω πραγματικά κολλήσει. Δεν μπορώ να καταλάβω πως πρέπει να υλοποιήσω το πρόγραμμα μου ώστε να βρίσκει τις διαφορετικές λέξεις.. Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός. http://www.gamedev.n...-chaining-r2066
migf1 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Δημοσ. 14 Μαΐου 2012 Διάβασε αυτό το άρθρο: http://www.sparknote...s/section1.html Νομίζω θα σε βοηθήσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα