kazantzidis Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Μπαινω κατευθειαν στο ψητο. Αγορασμενη απο Βουλγαρια πριν 11 μηνες. Ξαφνικα κλεινει και ανοιγει μονη της συνεχεια μερικες φορες, ειδικα οταν πατας κουμπι για να αλλαξεις καναλι στο τηλεκοντρολ. Πισω Βουλγαρια για εγγυηση και λενε δεν εχει τιποτα.Ελλαδα ξανα, δουλευει για λιγο καιρο, και τωρα κανει τα ιδια και χειροτερα και πιο συχνα. Η ελλαδα λεει οτι δεν εχει εγγυηση εδω επειδη ειναι αγορασμενη απο Βουλγαρια. Στην συσκευασια μεσα εχει βιβλιο εγγυησης γραμμενο και στα Ελληνικα. Επίσης εδω η αντιπροσωπία λεει πως εληξε η εγγυηση βασει S/N... Εστειλα e-mail στην LG για να δω τι θα γινει.. .Καμια ιδεα;
deesnider Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Αυτό: «δεν εχει εγγυηση εδω επειδη ειναι αγορασμενη απο Βουλγαρια.» είναι καραμπινάτο ψέμα. Η Βουλγαρία ανήκει στην ευρωπαϊκή ένωση, συνεπώς ό,τι κι αν έχεις αγοράσει από 'κει, καλύπτεται από εγγύηση σε οποιαδήποτε άλλη χώρα - μέλος της Ε.Ε. Το αν έχει όντως λήξει η εγγύηση είναι άλλο ζήτημα. Αν πάντως ισχύει χρονικά ακόμα, είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν.
kazantzidis Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Εγώ το ξέρω αυτό. Επίσης μέσα στην τηλεόραση όταν την αγόρασα στην εγγύηση εχει και στα Ελληνικα γραμμενο οτι επισκευη κτλ γινεται και απο την LG Ελλαδας. Η εγγυηση ειναι 2 χρονια και απο την ημερομηνια αγορας εχουν περασει 11 μηνες. Δεν ξερω εαν εληξε βασει S/N ή όχι αλλά δεν με πολυ ενδιαφέρει, αφού μετράει από την ημέρα αγοράς. Πως μπορω να τους υποχρεωσω να με καλυψουν; Καταγγελια που;
deesnider Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Από τη στιγμή που αναφέρεται ρητώς - όπως είναι λογικό άλλωστε - ότι ο χρόνος εγγύησης αρχίζει να μετράει από την ημερομηνία αγοράς, παίρνεις το έντυπο της εγγύησης και την απόδειξη και τα τρίβεις στα μούτρα της lg Ελλάδος. Αν συνεχίσουν να αρνούνται την κάλυψη, μπορείς να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Επίσης, θα ήταν καλό να στείλεις και ένα e-mail στην lg στο εξωτερικό, με το οποίο θα ενημερώνεις για την αντιμετώπιση που είχες.
kostas_dr Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Για άλλη μια φορά η ελληνική "επιχειρηματικότητα" δείχνει το καλύτερό της πρόσωπο Δυστυχώς ΔΕΝ λένε να βάλουν μυαλό.
deesnider Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Η ενημέρωση των «μητρικών» εταιριών πάντως, για τις ατασθαλίες των κατά τόπους αντιπροσώπων, έχουν αποδώσει αρκετές φορές. Παλιό αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα, η εταιρεία «Πετρόχειλος», η οποία, για πολλά χρόνια στο παρελθόν, ήταν επίσημος αντιπρόσωπος των προϊόντων Sony στην Ελλάδα. Το service τους ήταν άθλιο, οι παραπονούμενοι πελάτες πολλοί, αλλά τίποτα δεν άλλαζε... ...μέχρι που έφτασαν στη Sony Ιαπωνίας μερικές δεκάδες διαμαρτυρίες Ελλήνων καταναλωτών, σχετικά με την ποιότητα after sales service της εδώ αντιπροσωπείας. Από την εν λόγω εταιρεία, αφαιρέθηκε η αντιπροσωπεία της Sony σε χρόνο d.t...
kazantzidis Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Εστειλα απο εχθες μηνυμα στην LG στο εξωτερικο και περιμενω. Το να τριψω την εγγυηση στα μουτρα δυσκολο γιατι δεν ειμαι αθηνα και η τηλεοραση βρισκεται στο χωριο μου Μονο απο τηλεφωνο που παιρνω στην LG| ελλαδος και μου λεει δεν γινεται τιποτα... Δεν θα το αφησω ετσι... θα κανω απο δευτερα καταγγελια στο ΙΝΚΑ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα