Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον αποψε επαιξα και την retail εκδοση του

Fifa13 στο 360 με την ελπιδα οτι το παιχνιδι το τελικο θα ειχε διαφορά απο το digital download του early access και οτι η ταχυτητα θα ηταν σωστη. Ματαια ομως. Ακριβως το ιδιο τραγικο ειναι και απο το δισκακι!!!!

 

Ενα αεναο run n gun παιχνιδι υπερταχυτητας ακομα και στο slow! Καμια σχεση με το τελειο demo! Μαυρο χαλι που κατανταει unplayable δυστυχως. Αν η ΕΑ δεν βγαλει update να ριξει την ταχυτητα, θα πεσει πολυ γιαουρτι! Ειναι γελοιο οπως ειναι τωρα, δεν ειναι ποδοσφαιρο!!!

  • Απαντ. 271
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω εχτες απαιξα καμια 30 αρια παιχνιδια και διαπιστωσα οτι στο θεμα ταχυτητας δεν ειναι σταθερο. Σε αρκετους αγωνες ηταν σαν να επαιζα το ντεμο ενω σε μερικους ηταν τραγικο! Ειχα μια μικρη ελπιδα να ειναι το retail καλο αλλα με στεναχωρησε ο polakis...

Ελπιζω στο πισι τωρα και σε ενα καλο πατσακι γιατι ειναι κριμα τετοιο παιχνιδι να το κρεμαει η ταχυτητα...

Δημοσ.

ναι ρε π@Υσ%1 μου, ειναι και γαμω τα παιχνιδια με τρελη λεπτομερεια αλλα μας τα χαλαει στην ταχυτητα. Λεπτομερεια στο ιταλικο που παιζω. Κατα την διαρκεια του αγωνα ακους απο τα μεγαφωνα τα σκορ των αλλων ομαδων, πισω απο τις εστιες κανουν προθερμανση οι αναπληρωματικοι και αν βαλεις γκολ τραβανε τα μαλια τους, Εχει το κατι τι που σε τραβαει σαν παιχνιδι αλλα...μην γινομαι κουραστικος.

  • Like 1
Δημοσ.

ναι ρε π@Υσ%1 μου, ειναι και γαμω τα παιχνιδια με τρελη λεπτομερεια αλλα μας τα χαλαει στην ταχυτητα. Λεπτομερεια στο ιταλικο που παιζω. Κατα την διαρκεια του αγωνα ακους απο τα μεγαφωνα τα σκορ των αλλων ομαδων, πισω απο τις εστιες κανουν προθερμανση οι αναπληρωματικοι και αν βαλεις γκολ τραβανε τα μαλια τους, Εχει το κατι τι που σε τραβαει σαν παιχνιδι αλλα...μην γινομαι κουραστικος.

 

πρέπει vα αρχίσουμε άμεσα κράξιμο στα forum της ΕΑ να το φτιάξουν, γιατί θα είναι χάλια online το παιχνίδι...

Δημοσ.

δεν ξερω τι γινεται αλλα οσα παιχνιδια εχω παιξει σημερα πανε καλα! Η ταχυτητα εχει πιασει τα επιπεδα του ντεμο...Δεν ξερω γιατι συμβαινει αυτο! Υπ οψιν οτι εχω εκδοση μπαρμπα με jtag. Δεν εχω πειραξει τιποτα απο τα settings και απο τα sliders. Για να δουμε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να καταλάβετε, ορίστε βίντεο ΑΕΚ-ΟΣΦΠ που ανεβασα απο iphone 4s στο fifa13. Έβαλα τον υπολογιστή να παίζει μόνος του στο normal με default απειραχτα τα sliders. Είναι από το retail κανονικό δισκάκι που έχω στα χέρια μου. Η τηλεόραση είναι ολοκαίνουργια Panasonic 3D Plasma 55VT50. Προσέξτε ταχύτητα:

 

http://www.youtube.com/watch?v=EfcKx_fs8gY&feature=g-upl

 

Αν δεν θέλει update αυτή η ταχύτητα τότε ποιά θέλει?

Επεξ/σία από polakis21
Δημοσ.

Λένε ότι το πιο δύσκολο πράγμα δεν είναι να κατακτήσεις την κορυφή, αλλά να παραμείνεις εκεί για καιρό. Από τότε που η EA ξεπέρασε την Konami στον τομέα της ψηφιακής ποδοσφαιρικής εξομοίωσης, έχει αποδείξει ότι κάθε χρονιά παλεύει να βελτιώσει το εκάστοτε νέο FIFA, εισάγοντας συνεχώς νέα χαρακτηριστικά που προχωρούν την κατηγορία μπροστά. Η ραγδαία αύξηση στην ποιότητα του PES 2013 έκανε το έργο της καναδικής εταιρείας δυσκολότερο από ποτέ, όμως το FIFA 13, αν και δεν είναι τόσο τολμηρό όσο ο προκάτοχός του, που εισήγαγε μηχανή φυσικής στις προσωπικές μονομαχίες και άλλαξε ριζικά τον τρόπο άμυνας, φροντίζει να βελτιώσει κάθε τομέα του gameplay ανεξαιρέτως, εισάγοντας παράλληλα μεγάλο αριθμό νέων modes.

 

FIFA_13_Image_01_650_366.jpg

 

Αρχικά, η διαφορά του FIFA 13 με το FIFA 12 θα φανεί λιγότερο έντονη σε σχέση με την μετάβαση από το 11 στο 12, κάτι φυσιολογικό, αφού ήδη η περυσινή κυκλοφορία της σειράς βρισκόταν σε καλό επίπεδο. Παίζοντας όμως, θα βρείτε τον εαυτό σας να παρατηρεί συνεχώς βελτιώσεις που συμβάλλουν ουσιαστικά στην αναβάθμιση της όλης εμπειρίας. Η σημαντικότερη αλλαγή σε σχέση με πέρυσι εντοπίζεται στον τρόπο που οι παίκτες υποδέχονται την μπάλα. Πλέον η υποδοχή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η ταχύτητα και το ύψος της μπάλας, η θέση του σώματος του παίκτη, το επίπεδο τεχνικής του, η πίεση που δέχεται από τον αμυντικό και άλλα. Αν, για παράδειγμα, τρέξετε προς τη μπάλα, εκείνη θα αναπηδήσει με φυσικό τρόπο μπροστά από τον παίκτη και θα γίνει διεκδικήσιμη. Έτσι, το παιχνίδι γίνεται ταυτόχρονα πιο οργανικό, απρόβλεπτο και ρεαλιστικό, σε συνδυασμό και με τις βελτιώσεις στην Impact Engine, η οποία πλέον πλησιάζει πολύ περισσότερο στον αρχικό σκοπό της ρεαλιστικής απόδοσης των προσωπικών μονομαχιών, με πολύ λιγότερα ατοπήματα στην υλοποίησή της.

 

FIFA_13_Image_02_650_366.jpg

 

Το πιο σημαντικό είναι ότι, λόγω της ισορροπημένης υλοποίησης του first touch, η εκμετάλλευσή του γίνεται με απόλυτα φυσικό τρόπο και τα άσχημα κοντρόλ προέρχονται από λάθος προσέγγιση του παίκτη και όχι από αστοχίες του κώδικα. Επιπλέον, η ύπαρξή του δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις ήδη τονισμένες διαφορές μεταξύ των παικτών. Οι πάσες, από την άλλη, είναι λίγο πιο γρήγορες και «γεμάτες» από πέρυσι, συμβάλλοντας στον συνολικά γρηγορότερο ρυθμό, ενώ τα σουτ παραμένουν απολαυστικά δυνατά, θυμίζοντας τις εποχές του PES στο PS2, σε πιο ρεαλιστική έκδοση.

 

FIFA_13_Image_03_650_366.jpg

 

Η ποικιλία και πλαστικότητα του animation και η άμεση συσχέτιση της παραμικρής εντολής του χειριστηρίου με την δράση επί της οθόνης έχουν ανέβει επίπεδο και αναδεικνύονται ακόμη πιο πολύ σε συνάρτηση με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, καθιστώντας την όλη εμπειρία υπόδειγμα ομαλότητας, κάτι που επεκτείνεται και στην άμυνα. Μπορεί το Tactical Defending να έχει υποστεί μικρές μόνο βελτιώσεις σε σχέση με πέρυσι, όμως παραμένει ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό, ενώ η ελευθερία κινήσεων που παρέχεται επιτρέπει την αποτελεσματική άμυνα «ένας εναντίον ενός» και τις σωστές τοποθετήσεις ακόμη και με αποκλειστική χρήση του μοχλού. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης πλέον εντοπίζεται στην αίσθηση βάρους και αδράνειας κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης των παικτών, που αποδίδεται λίγο καλύτερα στο PES 2013.

 

Η δυνατότητα κοντινού ελέγχου της μπάλας, που είχε εμφανιστεί πέρυσι δειλά-δειλά, εδώ υλοποιείται επίσης πολύ καλύτερα, αφού είναι εμφανές ότι η EA χρησιμοποίησε την εμπειρία που αποκόμισε από το FIFA Street για να αποδώσει πιο πιστά την έννοια της ολοκληρωμένης ντρίμπλας. Οι στημένες φάσεις έχουν αναβαθμιστεί και αυτές, προσφέροντας τη δυνατότητα χρήσης τριών παικτών στιςεκτελέσεις φάουλ, που μπορούν να εκτελέσουν μια σειρά από «κομπίνες».

 

FIFA_13_Image_04_650_366.jpg

 

Παράλληλα, έχει βελτιωθεί η τεχνητή νοημοσύνη των συμπαικτών σας, οι οποίοι κάνουν καλύτερη χρήση του χώρου και περισσότερες κινήσεις προς την επίθεση, ενώ, ύστερα από πολύ καιρό, παρατηρούμε επιτέλους βελτιώσεις και στην τεχνητή νοημοσύνη της CPU, η οποία συμπεριφέρεται λιγότερο ρομποτικά σε σχέση με πριν και τα παιχνίδια εναντίον της έχουν πάψει να αποτελούν βασανιστήριο. Επρόκειτο για ένα από τα λίγα χρόνια προβλήματα της σειράς, το οποίο έμοιαζε να μένει ως έχει παρά τις αντιδράσεις των παικτών. Μπορεί και τώρα να μην αγγίζει την τελειότητα σε καμία περίπτωση, όμως η διαφορά στην φυσικότητα της AI των αντιπάλων σε σχέση με το FIFA 12 είναι εμφανής. Από την άλλη, ένα από τα χρόνια επιτεύγματα της σειράς ήταν το online στοιχείο της, η υλοποίηση του οποίου είναι πιο πλήρης από ποτέ, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τα ομαλά, απροβλημάτιστα και πλούσια multiplayer modes (11 εναντίον 11!), αλλά και την ενσωμάτωση των πραγματικών εξελίξεων του αθλήματος στο gameplay.

 

FIFA_13_Image_05_650_366.jpg

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, πέρα από τα γνωστά πλέον real-life challenges του EA Sports Football Club, αποτελεί το Match Day, μία υπηρεσία που ενημερώνει την βάση δεδομένων του FIFA 13 με τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα των πρωταθλημάτων, επηρεάζοντας τα στατιστικά ομάδων και παικτών αναλόγως. Από εκεί και πέρα, επιστρέφουν βελτιωμένα τα Online Seasons, με τα χαρακτηριστικά τους να ενσωματώνονται και στους αγώνες 11 επί 11, το άκρως εθιστικό Ultimate Team και το Be A Pro σε έκδοση παίκτη και τερματοφύλακα, ενώ το Career mode έχει εμπλουτιστεί με εκτεταμένες προσθήκες, όπως τη δυνατότητα ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας εθνικών ομάδων. Είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε αν θα εμφανιστούν και πάλι τα bugs του παρελθόντος, όμως σίγουρα είναι πληρέστερο από ποτέ και η βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη το καθιστά πολύ πιο διασκεδαστικό σε σχέση με πριν.

 

 

 

FIFA_13_Image_06_650_366.jpg

 

Μακράν η πιο εθιστική προσθήκη είναι τα Skill Games, μία σειρά καλοσχεδιασμένων και ποικίλων δοκιμασιών, που θα κατασπαράξει τον ελεύθερο χρόνο σας χωρίς ίχνος ελέους. Δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται κάτι παρόμοιο, όμως η υλοποίηση είναι εξαιρετικά προσεγμένη και πλούσια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι δοκιμασίες των σουτ, όπου τίθεται ένα χρονικό όριο, στα πλαίσια του οποίου ο παίκτης σουτάρει συνεχώς υπό διαφορετικές συνθήκες: με τη μπάλα να στρώνεται μπροστά του, να έρχεται από ψηλά και ενώ υπάρχει τείχος και πάει λέγοντας. Οι ώρες που θα ξοδέψετε προσπαθώντας να βελτιώσετε τα high score σας θα είναι πραγματικά πολλές και ευχάριστες, ενώ η υποχρεωτική χρήση manual ρυθμίσεων στα δυσκολότερα επίπεδα θα σας κάνει καλύτερο παίκτη και θα σας επιτρέψει να εκτιμήσετε το παιχνίδι περισσότερο.

 

 

 

 

Οπτικοακουστικά, έχουμε κάποιες βελτιώσεις στα πρόσωπα των παικτών και στην απόδοση του φωτός σε αγώνες που διεξάγονται την ημέρα, ενώ η ήδη εκπληκτική περιγραφή των αγώνων είναι ακόμη καλύτερη, εντυπωσιάζοντας με την ακρίβεια και την φυσικότητά της. Ο ανταγωνισμός μπορεί να έκανε μεγάλα άλματα προόδου και φέτος, πλησιάζοντας περισσότερο από κάθε άλλη φορά τα τελευταία χρόνια, όμως, όπως θα συμφωνήσετε διαβάζοντας τα παραπάνω και παίζοντας το παιχνίδι, η EA πήρε τα μέτρα της, παρέχοντας την πληρέστερη και καλύτερη έως τώρα κυκλοφορία της σειράς. Όπως φαίνεται, το «13» κάθε άλλο παρά γρουσούζικο αποδεικνύεται για τους φίλους του ψηφιακού ποδοσφαίρου…

 

Πηγη http://www.enternity.gr/Article/FIFA-13/11754.html?page=2

Δημοσ.

Επαιξα τελικα και γω το ΦΙΦΑ σε ΠΣ3

Αυτο που αναφερετε οι περισσοτεροι περι γρηγορης ταχυτητας του παιχνιδιου δεν το ειδα σε καμια περιπτωση οσο επαιζα

Επαιξα με εθνικη ελλαδος και μετα με Ρεαλ. Δεν ειδα καποια διαφορα στις καλες ομαδες.

Μπορω να πω μαλιστα οτι ειναι πιο smooth απο το 12.

Η ΑΙ ειναι σαφως βελτιωμενη και επιτελους φτιαξαν και καναν πιο προσιτα τα μενου

Γραφικα λιγο καλυτερα απο πριν χωρις ομως μεγαλες διαφορες δε μπορουν να φτασουν σε επιπεδο ΠΕΣ

Δημοσ.

Γραφικα λιγο καλυτερα απο πριν χωρις ομως μεγαλες διαφορες δε μπορουν να φτασουν σε επιπεδο ΠΕΣ

 

Παντα θα απορω με αυτη την αποψη:P

Δεν χρειαζεται να απαντησεις,αλλα μου κανει εντυπωση:P

 

Mπορω να το καταλαβω εν μερη βεβαια μονο το λογο για τον οποιο αρεσει σε καποιους για τα προσωπα.

 

Επαιξες την τελικη εκδοση?

Δημοσ.

εγω την ταχυτητα δεν την ειδα προβληματικη,θα δειξει γιατι δεν εχω παιξει πολλους αγωνες ακομα.Αυτο που μου αρεσε ειναι το ανανεωμενο career που εχει κ το πως γινονται οι μεταγραφες.

Δημοσ.

Mπορω να το καταλαβω εν μερη βεβαια μονο το λογο για τον οποιο αρεσει σε καποιους για τα προσωπα.

Επαιξες την τελικη εκδοση?

Ακριβως τα προσωπα ειναι το θεμα PDS. και εκει υπαρχει τεραστια διαφορα

Μη ξεχναμε οτι για πολλες γενιες με αυτο μαθαμε και κολλησαμε. οποτε λιγο δυσκολο να ξεκολλησω εγω τουλαχιστο

Τελικη retail εκδοση επαιξα (αυτη που βγηκε απο χθες :mellow: ).

Μου αρεσε αρκετα μπορω να πω και σιγουρα καλυτερο απο το 12 σε οτι αφορα κινηση και ΑΙ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...