giorgos147 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Για γραφικα (κυριως 3 διαστασεων ) χρειαζεσαι γραμμικη αλγεβρα , κατι που φυσικα διδασκεται εν μερει στο λυκειο,αλλα οχι σε βαθμο που να σε βοηθαει ουσιαστικα σε κατι. Εχω την εντυπωση οτι κανουν διανυσματα , εσωτερικο γινομενο αλλα οχι πινακες , υποχωρους διανυσματων βασης , quaternions κτλ Ελληνικη λεξη για quaternion υπαρχει ; . Τα δύο με bold διδάσκονται στη δευτέρα. Από εκεί και πέρα, δε νομίζω ότι διδάσκονται τα υπόλοιπα. Κάτι βέβαια έχει πάρει το αυτί μου για "πίνακες". Μπορεί να μην ισχύει όμως τίποτα.
V.I.Smirnov Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 To παράδοξο είναι ότι αυτά διδάσκονταν μέχρι και το '91. Ναι, ακούγεται παράξενο αλλά τα βιβλία μαθηματικών του OΕΔΒ είχαν από ένα κεφάλαιο αποκλειστικά αφιερωμένο στους διανυσματικούς χώρους και τις Αλγεβρικές Δομές (ομάδες, δακτύλιοι, σώματα κλπ). Από το '91 και μετά τα βιβλία άλλαξαν, περιόρισαν την άλγεβρα μόνον στους πίνακες/συστήματα και έβαλαν στατιστική και συνδυαστική. Ξέρω ότι ακόμα πιο πριν οι μιγαδικοί διδάσκονταν στην β' λυκείου (!) ενώ υπήρχε και ένα κεφάλαιο για σειρές. Κάθε αλλαγή γίνεται προς το χειρότερο, δυστυχώς... -
MoviemakerGr Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Εγώ ως άσχετος με το θέμα θα σου πω ότι αυτή την ποιότητα που βγάζεις τώρα να την κρατήσεις να την καλλιεργήσεις και γενικά σε ότι κάνεις να είναι το τελευταίο που θα θυσιάσεις. Τα computer είναι μεγάλος ορίζοντας που σε κανενός Ανθρώπου το μάτι δεν μπορεί να χωρέσει ολόκληρος διάλεξε το κομμάτι σου και χτίσε αμφίδρομη σχέση μαζί του.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Θα έλεγα επίσης...μην ψαρώνεις με ότι ακούς για τρελές απαιτήσεις μαθηματικών. Ναι ίσως μπορεί να μην γίνεις ο Top Computer Scientist, αλλά για να βρείς μια δουλίτσα προγραμματιστή "code monkey" χρειάζεσαι απλά βασικές γνώσεις. Επι το πλείστον ο σχεδιασμός του λογισμικου, οι αλγόριθμοι κτλ θα σου έρχονται έτοιμοι.
computeras13 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Παιδιά υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές αναλόγως με τι θέλει να ασχοληθεί ο καθένας. Στον χώρο του προγραμματισμού μπορεί να χρειαστεί να ξέρεις 5 πράγματα από φυσική, χημεία, μαθηματικά, βιολογία ή οτιδήποτε άλλο ανάλογα πάντα με το τι ασχολείσαι. Μπορεί βέβαια να μην χρειαστεί να ξέρεις και τίποτα από αυτά. Τα μαθηματικά βοηθούν πολύ όταν ασχολείσαι με θεωρητικό προγραμματισμό (βελτιστοποίηση αλγορίθμων πχ - εκεί πρέπει να έχεις και λίγο τρέλα στο μυαλό βέβαια...) καθώς και σε κάποιους συγκεκριμένους κλάδους όπως η κρυπτογραφία (το ξέρω αυτό από πρώτο χέρι). Σαφώς και μπορεί να χρειαστείς βέβαια και μαθηματικά σε άλλους τομείς. Πχ κάποια βασικά πράγματα είναι καλό να ξέρεις όσον αφορά πολυπλοκότητα (δεν έχει πολύ μαθηματικά όσον αφορά απλά θέματα, περισσότερο έννοιες). Αυτό θα βοηθήσει στο να γράφεις καλύτερο, πιο έξυπνο και πιο γρήγορο κώδικα. Τώρα πχ στην προκειμένη περίπτωση εφόσον όπως λες θέλεις να ασχοληθείς με προγραμματισμό γραφικών αναγκαστικά θα χρειαστεί να ασχοληθείς και με τα αντίστοιχα μαθηματικά. Μην τα φοβάσαι πάντως. Όταν βάζεις έναν στόχο, αν πραγματικά το θέλεις δουλεύεις όσο πιο σκληρά μπορείς για να πετύχεις. Προσωπικά τελειώσα στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης πληροφορική πέρυσι. Φέτος κάνω το μεταπτυχιακό μου σε ασφάλεια υπολογιστών. Μαθηματικά πολλά στο ΑΤΕΙ δεν είχα (4-5 μαθήματα αν θυμάμαι καλά). Τα μαθηματικά που βλέπω εδώ όμως είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα (όχι μόνο για μένα βέβαια αλλά και για άτομα από πολυτεχνία ή σχολές εξωτερικού) και σε κάποια ναι δυσκολεύομαι αλλά το παλεύω όσο μπορώ. Μην φοβάσαι τα μαθηματικά. Αυτό είναι το όλο νοήμα.
koslibpro Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Αφου αντεξες την θεωρητικη,ανετα θα αντεξεις και τα μαθηματικα στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.ψυχολογικα εννοωντας. Καλη επιτυχια στις πανελληνιες.
sphinxgr Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Δεν είναι μόνο το τι ξέρεις και τι θες να μάθεις. Πάντα υπάρχει και η συνάρτηση του να υπάρχει έπειτα επαγγελματική αποκατάσταση. Χονδρικά για να έχεις μια ιδέα και να ξέρεις τι πουλάει άνετα σήμερα είναι οι web developers - προγραμματιστές Java. Γενικά ότι έχει να κάνει με ανάπτυξη εφαρμογών στο Ινερνετ μιας και αυτό είναι το μέλλον. Τα υπόλοιπα καλά είναι, αλλά δυστυχώς είναι δύσκολο να αποκατασταθείς επαγγελματικά. Προσπάθησε να μπεις σε κάποια σχολή με συναφές αντικείμενο πληροφορικής και αν ασχολείσαι παράλληλα με σχετικά θέματα που αγαπάς έπειτα θα είσαι πολύ δυνατός
ExaByte Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Η σωστή συμβουλή για έναν μαθητή στις τελευταίες δυο τάξεις είναι να κοιτάζει τα μαθήματά του και τίποτε άλλο. Διότι αν δεν αποκτήσει τις βάσεις που χρειάζονται και δεν φοιτήσει σε κάποια καλή σχολή που θα του ανοίξει το μυαλό και τις πόρτες, θα καταλήξει απλώς "να κολλάει πλακέτες". Όσο για τα μαθηματικά, ανάλογα με το προγραμματιστικό αντικείμενο, χρειάζονται πολύ ή καθόλου. Το γεγονός είναι ότι τα πιο ενδιαφέροντα θέματα δεν μελετώνται και δεν προγραμματίζονται δίχως μαθηματικά. Για προγραμματισμό γραφικών η γεωμετρία του χώρου (3η λυκείου ή ανώτερη) είναι απολύτως απαραίτητη. Η άλγεβρα και η ανάλυση είναι απαραίτητες σε προγραμματισμό αριθμητικών και συμβολικών μεθόδων. Τέλος, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στον προγραμματιστή που είναι επιστήμονας και στον προγραμματιστή που είναι "χειρώνακτας". Όπως ο σολίστ που παίζει Ραχμάνινωφ σε συναυλιακές αίθουσες και ο αυτοδίδακτος ερασιτέχνης που παίζει τραγούδια στα πανηγύρια. Αν μιλάμε για τον δεύτερο, τίποτε από αυτά δεν χρειάζονται, οι εμπειρικές γνώσεις αρκούν. Αλλά ο πραγματικά φιλόδοξος έχει βλέψεις και επιδιώκει το πρώτο.... - ++++++ Δεν μπορώ να ακούω εκφράσεις του τύπου: "Για πληροφορική δεν χρειάζονται μαθηματικά. Ο τάδε ξέρει Joomla και φτιάχνει sites". Ok, για τέτοιου είδους θέματα, όντως δεν χρειάζονται. Όμως για ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ θέματα πληροφορικής τα μαθηματικά είναι απαραίτητα. Κρυπτογραφία, Εξόρυξη Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Ανάλυση Δικτύων, Προηγμένοι Αλγόριθμοι, Γραφικά είναι μόνο μερικοί από τους κλάδους της πηροφορικής που τα μαθηματικά είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα.
personGR Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Η αλήθεια είναι πάντως πως για να προχωρήσεις πιο πολύ τον προγραμματισμό χωρίς μαθηματικά δεν θα τα καταφέρεις εύκολα. Το πιο απλό παράδειγμα: πολλαπλασιασμός δύο πινάκων - βασικότατο στη γραμμική άλγεβρα ως πεδίο, χρήσιμο στα πρώτα βήματα του προγραμματισμού. Εντάξει, δε χρειάζεται να ξέρεις ρε παιδί μου διαφορική γεωμετρία (ωραίος τίτλος, huh?) για να γίνεις αξιόλογος προγραμματιστής, αλλά έννοιες όπως η big O notation, ταχύτητα σύγκλισης κλπ θα τις βρεις μπροστά σου, ειδικά αν μιλάμε για ενασχόληση με υπολογιστικές μεθόδους, που στην τελική είναι και από τα πιο σημαντικά κομμάτια του computing. Όπως και να'χει πάντως το σημαντικότερο για σενα είναι να λιώσεις ένα εικοσαήμερο ακόμα, να βγάλεις ένα βαθμό της προκοπής στις πανελλαδικές και από εκεί βλέποντας και κάνοντας Με άλλα λόγια, καλή επιτυχία ΥΓ: Σχετικά με το τι εξετάζεται στο λύκειο, αφήστε το καλύτερα, μόνο και μόνο που τα παιδιά ασχολούνται με μιγαδικούς και όχι πίνακες στην τριτη ειναι τρομερό φάουλ (αν δεν άλλαξαν τα βιβλια/ύλη από το 2010 που εδινα εγω).
ChRis6 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Οταν μαθεις γραμμικη αλγεβρα , ερχεσαι αμεσως εδω : Cry engine 3
Timonkaipumpa Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Οταν μαθεις γραμμικη αλγεβρα , ερχεσαι αμεσως εδω : Cry engine 3 Μα φυσικά... γιατί το μόνο που λείπει σε κάποιον για να χρησιμοποιήσει την CryEngine είναι η γραμμική άλγεβρα. Seems legit.
ChRis6 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Μα φυσικά... γιατί το μόνο που λείπει σε κάποιον για να χρησιμοποιήσει την CryEngine είναι η γραμμική άλγεβρα. Seems legit. Μα εννοειται..... Τι αλλο χρειαζεται κανεις ;
Timonkaipumpa Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Δημοσ. 5 Μαΐου 2012 Μα εννοειται..... Τι αλλο χρειαζεται κανεις ; Δεν τα ξέρεις καλά. Και οι διαφορικές;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα