Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα Με Φρένα


RottenLungs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι εννοείτε με το «δεν πατάω συχνά φρένο»;

Εθνική κινείστε;

αμα πηγαινεις νορμαλ και δεν κολας πισω απο τον αλλον και γκαζι να αφησεις το αμαξι θα αρχιζει να κοβει σιγα σιγα.

ειναι προτιμοτερο να πατας φρενο ισα ισα οταν εισαι στα 40 χιλιομετρα και να σταματησεις παρα απο 70χιλιομετρα να πατησεις 60% φρενο για να σταματησεις.τα τρως ποιο γρηγορα και ταλαιπωρης την δισκοπλακα

εκτος βεβαια αν σου αρεσει να κολας πισω απο τους αλλους.τοτε εκει οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα πηγαινεις νορμαλ και δεν κολας πισω απο τον αλλον και γκαζι να αφησεις το αμαξι θα αρχιζει να κοβει σιγα σιγα.

ειναι προτιμοτερο να πατας φρενο ισα ισα οταν εισαι στα 40 χιλιομετρα και να σταματησεις παρα απο 70χιλιομετρα να πατησεις 60% φρενο για να σταματησεις.τα τρως ποιο γρηγορα και ταλαιπωρης την δισκοπλακα

εκτος βεβαια αν σου αρεσει να κολας πισω απο τους αλλους.τοτε εκει οκ.

 

Με ταχύτητες κόβω ταχύτητα όταν πηγαίνω βολτίτσα με το αμάξι. Τότε και εγω πατάω ελάχιστο φρένο, όταν πρέπει να ακινητοποιηθώ. Αλλα αυτό ένα 15% των μετακινήσεων μου. Το υπόλοιπο 85% είναι με μέση ταχύτητα τα 90 km/h ώστε να πάω στην δουλειά που θα έχω μά ώρα αρχύτερα ή όταν λόγω τρελή κίνησης πηγαίνεις σημειωτών (που τότε πατάς πιο πολυ φρένο παρα γκάζι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μού ερχεται στο μυαλό το ανέκδοτο που παει ο αλλος στον μαστορα για τα φρενα και μετα την επισκευη του λεει δεν μπορεσα να σου φτιαξω τα φρένα αλλα σου δυνάμωσα πολύ την κόρνα χεχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μού ερχεται στο μυαλό το ανέκδοτο που παει ο αλλος στον μαστορα για τα φρενα και μετα την επισκευη του λεει δεν μπορεσα να σου φτιαξω τα φρένα αλλα σου δυνάμωσα πολύ την κόρνα χεχε.

 

Και εγω μπορεί να βλέπω την Παπαρήγα και να μου θυμίζει Σαμοθράκη επειδή πριν 15 χρόνια είχα πηδήξει σε εκείνο το νησί μία Κνίτισα. Με λίγα λόγια ότι θυμάσαι, χαίρεσαι.

 

Η βαλβίδα είναι μαζί με ένα σωληνάκι και άμα ανοίξεις το καπό θα τα δείς πάνω στο σεβρό. Αν δεν κάνω λάθος αυτός σωλήνας διοχετεύει αέρα στο σεβρό και η βαλβίδα αυξομειώνει την ποσότητα. Άρα είναι απόλυτα σχετικό με τα φρένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...