Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν σήμερα το πρωΐ πήρα το αμάξι και ήταν όλα καλα. Μετα απο κανα το 4ωρό το ξανα χρησιμοπιοήησα και ένιωθα το φρένο λίγο πιο σκληρό στο πάτημα και άμα το πάταγα μέχρι τέρμα απο το πετάλ έβγαινε ένας θόρυβος σαν τρόμπα που φουσκώνει μία μπάλα. Μετά πήγα να το ξαναελέγξω και διαπίστωσα οτι το φρένο ήταν απίστευτο σκληρό λες και δεν είχα αναμένη την μηχανή. Το αμάξι φρέναρε με το παραμικρό πάτημα του φρένου. Τα φρένα εξωτερικά δεν έκαναν κάποιον θόρυβο.

 

Το παράτησα εννοείται και αύριο θα το πάω στο service. Ευτυχώς έτυχε να μείνω ένα χιλιόμετρο ευθεία μακριά απο το service. Οδική βοήθεια απο ότι φαίνεται δεν έχω, να το πάω εγώ;;;

 

Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;;;

Δημοσ.

Το σέρβο θεωρείται μηχανικό μέρος έτσι;;; Άρα η εγγύηση πιάνει;;;

 

Επίσης για πές μία τιμή στο περίπου για να μην πάθω συγκοπή και για να έχω και πα΄νω μου στο περίπου. Το αμάξι είναι Opel Corsa 1,4 του 2008

 

Δεύτερη ερώτηση. Μπορώ να το κινήσω το αμάξι. Το service είναι στα 1000μέτρα ή αν έχει θέμα το σέρβο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται το φρένο. Δεν έχω οδική βοήθεια και για 1000 μέτρα μου ζήτησαν 70€...

Δημοσ.

λογικα θα βρεις μεταχειρισμενο και σχετικα ευκολα.να υπολογιζεις περιπου απο 50 εως 70 το πολυ και συν την αμοιβη του μαστορα...κανα 30-40αρι...νομιζω δλδ.εκτος κ αν πας αντιπροσωπεια οπου εκει δεν ξερω τι παιζει απο τιμες.

Δημοσ.

Δεύτερη ερώτηση. Μπορώ να το κινήσω το αμάξι. Το service είναι στα 1000μέτρα ή αν έχει θέμα το σέρβο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται το φρένο. Δεν έχω οδική βοήθεια και για 1000 μέτρα μου ζήτησαν 70€...

 

Απαντήστε μου μία στο παραπάνω ερώτημα και κάτι τρίτο. Πως γίνεται αυτή η βλάβη; Θα γινόταν ούτες ή άλλος; Ήταν ελαττωματικό;; Οδηγική συμπεριφορά;;;

 

Επειδή πέραν του να οδηγάω δεν έχω και πολλές γνώσεις επι των αυτοκινήτων, μπορείτε να τα εξηγείται λίγο παραπάνω.

Δημοσ.

δεν ξερω τις οδηγικες σου ικανοτητες αλλα στο παλιο peugeot που ειχα εμεινα εντελως απο φρενα απο τα πισω κυλινδρακια στα ταμπουρα (εχαναν υγρα και φρενα γιοκ) και ειμουνα καθ οδον προς λαγονησι.σταματησα στην ακρη του δρομου με χειροφρενο.σιγα σιγα με την μπιλια πατημενη και χωρις αγχος.εκανα αναστροφη και ξεκινησα προς αθηνα ετσι.βεβαια λογω κινησης στον δρομο σταματησα εντελως και καλεσα οδικη.δεν ειχα και την πληρωσα επιτοπου.6μηνο συμβολαιο κανονικα.τεσπα.για 1000 μετρα με παρα παρα παρα πολυ προσοχη και να ξεκινησεις νωρις το πρωι που δεν εχει κινηση χρησιμοποιωντας ΑΛΑΡΜ-ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ και να μην βαλεις κατι παραπανω απο δευτερα στο κιβωτιο νομιζω οτι μπορεις να το πας στο συνεργειο.και καλο ειναι να εχεις και ενα αλλο αμαξι πισω σου κ αυτο με αλαρμ....

 

δεν νομιζω να εχει σχεση η οδηγικη δυμπεριφορα με το σεβρΟ οποτε ισως απλα χαλασε.μπορει να ηταν η ωρα του.

 

α!και το χειροφρενο θα το σηκωνεις σιγα σιγα.με την μπιλια πατημενη.θα το σηκωνεις για να φρεναρεις.οχι αποτομα για μπασιματα και χωσιματα με αναποδα τιμονια φαση.απλα για να φρεναρει τ αμαξι.

Δημοσ.

Θα πάω με άλλο αμάξι και θα το πάω αργά αργά με αλάρμ. Βέβαια όπως είπα και πρίν φρενάρει και με το φρένο (μπορεί το χειρόφρενο να μην είναι απαραίτητο αλλα θα το έχω στο χέρι για καλό και για κακό) αν πηγαίνω πολυ αργά, με ελάχιστη δύναμη. Απλα το πεντάλ ζουλιέται ελάχιστα.

 

Σε κάτι άλλα φόρουμ έβλεπα οτι ανάλογες περιπτώσεις πήγαν στα 400€. Ρε είμαστε σοβαροί. Το αμάξι έχει τώρα αξία κάτω απο 10000 και μία μαλακία μπορεί να κάνει τόσο. Εντωμεταξύ όσες φορές πήγε να μου χαλάσει κάτι, πάντα 400 μου έλεγαν οτι έχεις. Εγω πιστεύω οτι θα μπεί στην εγγύηση αλλα προετοιμάζομαι για παν ενδεχόμενο. Τα λαμόγια είναι παντού και προσπαθούν αν βγάλουν απο παντού. Όλο και κάποιο παραθυράκι θα μπορούν να βρούν αν είναι να βγάλουν κάτι παραπάνω.

 

ααα το ξέχασα, ευχαριστώ CaptainHog. Μπήκες στον κόπο να απαντήσεις κάτι παραπάνω απο ένα ξερώ σέρβο (λες και όλοι έχουμε γνώσεις πάνω στα αυτοκίνητα) και νομίζω οτι ξέρω τι να προσέξω για να μην πάθω.

 

Επίσης διάβασα και κάτι άλλα που με βοήθησαν και τα παραθέτω για όποιον (που να μην του τύχει) ενδιαφέρεται.

 

1. http://www.pajeroclu...der=asc&start=0

2. http://opel-club.gr/...ead.php?t=13756

3. http://www.4tforum.g...fcead9&start=15

Δημοσ.

Δεν έχει σημασία τι αξία έχει το αυτοκίνητο τώρα ως μτχ.

Αν έχεις εγγύηση ακόμα, μάλλον γλύτωσες.

4 χρόνια τέτοια βλάβη...

Δημοσ.

Φίλος με golf 6 μηνών έπαθε κάτι παρόμοιο σε κάπως χειρότερη φάση, ταξίδι με την οικογένεια. Το φρένο ξαφνικά δεν πατιόταν ούτε και με τα δύο πόδια και σταμάτησε με κατεβάσματα και χειρόφρενο. Ελαττωματικό σωληνάκι είπαν.

Δημοσ.

Ρε παιδιά θα τρελαθώ. Πήγαμε δύο αμάξια να το πάρουμε και να το πάμε σιγά σιγά (γαιτι θεωρητικά δεν θα είχα φρένα) και τώρα το φρένο πατιότανε μία χαρά ΜΟΝΟ που πάλι έκανε τον θόρυβο σαν τρόμπα όταν το πάταγα τέρμα. Στο δρόμο όλα μία χαρά, μέχρι το service. Τι να πώ; Θα το δούνε αύριο οι μηχανικοί και θα το βρούνε Ελπίζω...

Δημοσ.

Σέρβο ή σέβρο;

Μάλλον το πρώτο.

 

Αν το βρεις μεταχειρισμένο, γιατί καινούργιο θα τσούζει.

σεβρο ειναι..το servo ειναι αλλο πραγμα..μην τα μπερδευεις..

 

Ρε παιδιά θα τρελαθώ. Πήγαμε δύο αμάξια να το πάρουμε και να το πάμε σιγά σιγά (γαιτι θεωρητικά δεν θα είχα φρένα) και τώρα το φρένο πατιότανε μία χαρά ΜΟΝΟ που πάλι έκανε τον θόρυβο σαν τρόμπα όταν το πάταγα τέρμα. Στο δρόμο όλα μία χαρά, μέχρι το service. Τι να πώ; Θα το δούνε αύριο οι μηχανικοί και θα το βρούνε Ελπίζω...

ανοιξε το καπω και δες πισω απο την μηχανη εχει 1 σωληνα μηπως χανει απο εκει καποιον αερα οταν πατας φρενο σαν φυσιμα?

μερικες φορες κοβεται η τρυπα και χανει αερα με αποτελεσμα να σκληραινει το φρενο.

 

το σεβρο συνδεεται με την τρομπα φρενου και την εισαγωγη αερα.

 

στην χειροτερη να ειναι κανενα σωληνακι φρενον..ποσο παλιο ειναι το αμαξι και ποσα χιλιομετρα εχει κανει?

Δημοσ.

Λοιπον πήγα σήμερα στο συνεργείο. Το Σεβρό δεν έχει πρόβλημα γιατι αν είχε χαλάσει θα έμενε μόνιμα χαλασμένο. Όπως είπα και χθές το βράδυ που το πήρα και σήμερα το φρένο είναι κυριλλέ. ΤΟ πήγαμε και μάι μεγάλη βόλτα και μου είπε οτι τ ι φρένο δουλεύει τέλεια. Συνεπώς το πρόβλημα πρέπει να είναι η βαλβίδα, μόνο αυτή μπορεί να σκληρύνει το φρένο έτσι. Οπότε προληπτικά θα την αλλάξω, 8 € έχει, οπότε κανένα πρόβλημα.

 

Επίσης σε κανα 2000 km πρέπει να αλλάξω πάλι τακάκια. Ρε παιδιά ακριβώς πριν ένα χρόνο τα άλλαξα, στα πόσα χιλιόμετρα τρώγονται. Γενικά κάνω καθημερινή χρήση στο αμάξι και μέσα στην Αθήνα, που σημαίνει, αρκετό φρένο (αν και το αποφεύγω όσο μπορώ)

 

ποσο παλιο ειναι το αμαξι και ποσα χιλιομετρα εχει κανει?

 

Του 2009 είναι και έχω κάνει καμια 40000 χιλιόμετρα, μπορεί και παραπάνω.

 

Υ.Γ. Τελικά και το σέβρο να είχε τρυπήσει, θα έμπαινε εγγύηση, οπότε πάλι ήμουν καλυμμένος. Ευχαριστώ και πάλι παιδιά και εύχομαι να μην σαν ξανά χρειαστώ για κάτι αντίστοιχο.

Δημοσ.

Λοιπον πήγα σήμερα στο συνεργείο. Το Σεβρό δεν έχει πρόβλημα γιατι αν είχε χαλάσει θα έμενε μόνιμα χαλασμένο. Όπως είπα και χθές το βράδυ που το πήρα και σήμερα το φρένο είναι κυριλλέ. ΤΟ πήγαμε και μάι μεγάλη βόλτα και μου είπε οτι τ ι φρένο δουλεύει τέλεια. Συνεπώς το πρόβλημα πρέπει να είναι η βαλβίδα, μόνο αυτή μπορεί να σκληρύνει το φρένο έτσι. Οπότε προληπτικά θα την αλλάξω, 8 € έχει, οπότε κανένα πρόβλημα.

 

Επίσης σε κανα 2000 km πρέπει να αλλάξω πάλι τακάκια. Ρε παιδιά ακριβώς πριν ένα χρόνο τα άλλαξα, στα πόσα χιλιόμετρα τρώγονται. Γενικά κάνω καθημερινή χρήση στο αμάξι και μέσα στην Αθήνα, που σημαίνει, αρκετό φρένο (αν και το αποφεύγω όσο μπορώ)

 

 

 

Του 2009 είναι και έχω κάνει καμια 40000 χιλιόμετρα, μπορεί και παραπάνω.

 

Υ.Γ. Τελικά και το σέβρο να είχε τρυπήσει, θα έμπαινε εγγύηση, οπότε πάλι ήμουν καλυμμένος. Ευχαριστώ και πάλι παιδιά και εύχομαι να μην σαν ξανά χρειαστώ για κάτι αντίστοιχο.

το θεμα φρενο να το κοιταζεις συνεχεια. και το τιμονι..ειναι τα πιο βασικα ..!!!

 

τωρα για τα τακακια αναλογα το πως πατας το φρενο και τι τακακια βαζεις..προτιμησε μαλακα-μεσαια να βαζεις και οχι σκληρα...

Καλυτερα να κανεις κατεβασματα σε ταχυτητες παρα φρενο.+ισα ισα να τσιμπας το φρενο.!!!

καθε 2-3 χρονια αλλαζω τακακια αλλα δεν παταω συχνα φρενο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...