Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας!

Παίζω χρόνια μουσική και συγκεκριμένα πιάνο. Ακόμη έχω ολοκληρώσει τις υποχρεωτικές σπουδές στην αρμονία. Προσπαθώ τώρα να μάθω να παίζω κιθάρα τελείως μόνη μου Δεν έχω σκοπό να γίνω βιρτουόζος, απλά θέλω να μπορώ να παίξω κομμάτια, κυρίως έντεχνα. Είμαι δεξιόχειρας και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το τέμπο που πρέπει να κρατάει το δεξί χέρι, τόσο στα ακόρντα όσο και στα αρπέζ. Να πω ότι παίζω με πένα σε κλασσική κιθάρα και ότι με το αριστερό χέρι δεν αντιμετωπίζω κάποιο θέμα. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε καποιο τρόπο έτσι ώστε να βρω τον σωστό τρόπο να παίζω το τέμπο;

Σας ευχαριστώ πολύ!

Δέσποινα

Δημοσ.

Ένας δάσκαλος και μερικοί μήνες εξάσκησης είναι η λύση εφόσον έχεις το θεωρητικό υπόβαθρο.

Δημοσ.

Δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου έτσι ώστε να κάνω μαθήματα καθώς σπουδάζω σε μια πολύ απαιτητική σχολή και ήδη κάνω μαθήματα πιάνου και τραγουδιού. Εξασκούμαι όσο μπορώ και ελπίζω να φτάνει... Ευχαριστώ πολύ πάντως!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Μετρονόμο δοκίμασες;Υπάρχουν free προγράμματα στο internet.

Δημοσ.

Γειά σας!

Παίζω χρόνια μουσική και συγκεκριμένα πιάνο. Ακόμη έχω ολοκληρώσει τις υποχρεωτικές σπουδές στην αρμονία. Προσπαθώ τώρα να μάθω να παίζω κιθάρα τελείως μόνη μου Δεν έχω σκοπό να γίνω βιρτουόζος, απλά θέλω να μπορώ να παίξω κομμάτια, κυρίως έντεχνα. Είμαι δεξιόχειρας και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το τέμπο που πρέπει να κρατάει το δεξί χέρι, τόσο στα ακόρντα όσο και στα αρπέζ. Να πω ότι παίζω με πένα σε κλασσική κιθάρα και ότι με το αριστερό χέρι δεν αντιμετωπίζω κάποιο θέμα. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε καποιο τρόπο έτσι ώστε να βρω τον σωστό τρόπο να παίζω το τέμπο;

Σας ευχαριστώ πολύ!

Δέσποινα

 

Νομιζω οτι σαν ντραμμερ μπορω να σου δωσω μερικες συμβουλες, ο ρυθμος ειναι το "γηπεδο" μου.

 

Εφοσον εχεις μετρονομο θα πρεπει να δουλεψεις μαζι του με συγκεκριμενο τροπο. Αρχικα αν εχει ρυθμιζομενη ενταση προσπαθησε να μη τον εχεις δυνατα αλλα σχεδον ή ισως και ελαφρως πιο χαμηλα απο τη κιθαρα, αυτο γιατι το αυτι σου δε πρεπει να ακουει "πρωτο" τον μετρονομο αλλα τη κιθαρα, ετσι ξεφευγεις απο την ταση να "προφτασεις" το μετρονομο, τον "στελνεις" στο backround και ο ρυθμος γινεται περισσοτερο μια αισθητικη εσωτερικη διαδικασια (groove).

 

Οσο αφορα το tempo, μελετας ΠΑΝΤΑ σε πολυ χαμηλο speed. Ακομα και αν την "εχεις" την ασκηση. Ο εγκεφαλος χρειαζεται χρονο για να αφομοιωσει ρυθμικα το οτιδηποτε ακομα κι οταν εσυ με τα δακτυλα σου το εκτελεις σωστα. Δωσε λοιπον χρονο στο εσωτερικο σου groove ωσπου να νιωσεις "ελευθερη" χωρις να σκεφτεσαι το μετρημα.

 

Οταν ακους σε μια συναυλια ενα κομματι που λατρευεις!!! σκεφτεσαι ποτε απο μεσα σου "one.. two.. three.. four.., one.. two.. three.. four.." για να κουνησεις το κεφαλι σου η το σωμα σου? ΟΧΙ, αυτο γινεται γιατι δε σκεφτεσαι το ρυθμο, τον νιωθεις και σε παει μονος του, ΑΥΤΟ πρεπει να κερδιζεις οταν παιζεις οποιοδηποτε οργανο με σωστο ρυθμο.

 

Τελος, βρες ασκησεις που μπορουν να χωριστουν σε 4 μερη, σε 4 κινησεις. Βαλε μετρονομο αργα και προσπαθησε ενω παιζεις πανω απο το μετρονομο να μετρας με το στομα φωναχτα "one two three four" ειτε παιζεις τεταρτα, ειτε ογδοα ειτε δεκαταεκτα ειτε τριηχα των παραπανω. Κανε combinations των ασκησεων ως εξης, μετρα τεταρτα με στομα (one two three four), με το αριστερο χερι κρατα οτι θες, μια ντο ματζορε πχ, και με το δεξι παιζε πανω απο τα τεταρτα,τεταρτα σαν 1ο combination (σε tempo 70)επειτα combination 2 παιζοντας στο δεξι χερι αυτη τη φορα ογδοα, δυο κινησεις αρα του χεριου πανω κατω για καθε τεταρτο που προφερεις με το στομα (παλι tempo 70). Προχωρας σε 3ο combination με δεκαταεκτα στο δεξι χερι. 4 κινησεις επομενως του δεξιου χεριου για καθε τεταρτο που προφερεις με το στομα (αυτη τη φορα σε tempo 60). Καντα αυτα για καιρο αργα και σταθερα και νομιζω θα μπεις στο νοημα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Έχω μετρονόμο επειδή παίζω πιάνο. Απλά δεν ξέρω πως θα μπορούσε να βοηθήσει. Μήπως μπορείς να διευκρινίσεις πώς το εννοείς;

Όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος __D3mIaN__ ο μετρονόμος θα σε βοηθήσει στο να "μετράς" συνεχώς το 1,2,3,4-1,2,3,4.Ακούγοντάς τον ως υπόηχο σε αποδεσμεύει από το να μετράς συνέχεια με το μυαλό σου.Ο εγκέφαλος με τα τικ-τακ μετράει από ένα σημείο και πέρα εμπειρικά.εκεί παίζουν ρόλο τα bits ανά λεπτό.Πόσο γρήγορο ή αργό είναι το τραγούδι.Π.χ. ο αριθμός 1,μπορεί να αντιστοιχεί σε 3 ή 10 bits.

Από κει και πέρα,όπως ο φίλος __D3mIaN__ μίλησε ως ντράμερ,εγώ θα σου μιλήσω ως μπουζουξής,παρότι δεν είμαι επαγγελματίας.Το έντεχνο Ελληνικό τραγούδι έχει πλουραλισμό λαικών ρυθμών.Από μπαλάντα μέχρι .....απτάλικο.Το θέμα είναι τι είδους τραγούδια θέλεις να παίξεις.Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης έντεχνος είναι,έντεχνος όμως ήταν και ο Παπάζογλου.Διαφορετικό στιλ ο ένας,διαφορετικό ο άλλος.Υπάρχουν ρυθμοί σύνθετοι (ζειμπέκικος) αλλά και απλοί (ρούμπες).Τους λαικούς ρυθμούς τους αντιλαμβανόμαστε όταν πάμε να διασκεδάσουμε εύκολα,όταν όμως πρέπει να παίξουμε ένα μουσικό όργανο το πράγμα δυσκολεύει.Προσωπική μου άποψη,αν ασχοληθείς με πιο λαικά μονοπάτια ο μετρονόμος μπορεί να σου κάνει ζημιά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...