Προς το περιεχόμενο

Let's Fight AIDS in Greece


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οι απανταχού ηλεκτρολόγοι, σκουπιδιάρηδες, ναυτεργάτες, χτίστες, βοθρατζήδες, νοσηλευτές και λοιπά χαρωπά επαγγέλματα από αύριο είστε άνεργοι.

Μη λέμε ο,τι θέλουμε, όλες οι δουλειές έχουν μια επικινδυνότητα, δε μπορεί να καταργήσεις τη δομή της εργασίας.

 

Δεν μπορεί να κατάλαβες αυτό. Ας εξηγήσω ξανα:

 

  • Αυτό που λέω είναι πως θα έπρεπε η κατεύθυνση του πολιτισμού μας να είναι τέτοια ώστε κάποτε η ανθρωπότητα να απαλλαγεί από την ανάγκη οι άνθρωποι να κάνουν βαριές σωματικά ή ψυχοφθόρες δουλειές. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει σε αυτό.
  • Ακόμα κι αν δεν υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να απελευθερωθούμε από κάθε είδους τέτοια εργασία το ΛΟΓΙΚΟ θα ήταν να το θέλουμε.
  • Η πορνεία είναι το πλέον ψυχοφθόρο και σωματικά καταστρεπτικό "επάγγελμα". Άρα θα έπρεπε να θέλουμε να ξεμπερδέψει η κοινωνία μας από την ύπαρξή του για να μην καταστρέφονται μέλη της.
  • Το κοινωνικό κόστος από την απαγόρευση της πορνείας θα ήταν να μην έχουν που να διασκεδάσουν τα ένστικτά τους κάποιοι. Μάλλον όχι κάποιοι, όλοι. Όλοι κάποια στιγμή της ζωής τους περνάνε από εκει. Άλλοι συστηματικά άλλοι σαν περιστασιακή διασκέδαση. Διασκέδαση με την κατεστραμένη ζωή ενός άλλου λιανίζοντας το σώμα του. Αλλά χεστήκαμε, εμείς να είμαστε καλά να βγάζουμε γούστα.
  • Κρίνω πως το παραπάνω κοινωνικό κόστος το οποίο σέβομαι (...) είναι μικρότερο από την καταστροφή μερικών ανθρώπων οπότε καλύτερα ας απαγορευτεί. Για τα υπόλοιπα κοινωνικά κόστη των βιασμών θα μιλήσω στον από κάτω.

 

 

 

Ρε συ Κατερίνα -αν και έχουμε βγει off-topic- φαντάσου τί θα γινόταν αν δεν υπήρχαν πόρνες. Φαντάσου μια κατακόρυφη αύξηση των βιασμών επειδή θα κυκλοφορούσαν γύρω μας περισσότεροι στερημένοι κλπ. Κάθε επάγγελμα έχει την χρησιμότητά του και κάποιον βαθμό επικινδυνότητας. Δεν γίνεται να τα καταργήσουμε.

 


  •  
  • Μιλάς για δημιουργία θυμάτων ενώ υπάρχουν ήδη θύματα.
  • Επομένως επιλέγεις να δημιουργεί η κοινωνία κάποια θύματα ώστε να αποφύγουμε το ενδεχόμενο να υπάρξουν κάποια άλλα.
  • Θεωρώ πως στην περίπτωση των βιασμών τα θύματα θα είναι πολύ λιγότερα (πόσοι βιαστές θα εμφανιστούν πια)
  • Θεωρώ πως το φαινόμενο των βιασμών δεν είναι τόσο αποτέλεσμα στέρησης αλλά έχει πιο σύνθετα χαρακτηριστικά άρα δεν θα επηρεαστεί ολοκληρωτικά από την απαγόρευση.
  • Θεωρώ πως είναι προτιμότερο να υπάρχουν θύματα από βιαστές παρά από την ίδια την κοινωνία: Το να σκοτώνει ένας δολοφόνος είναι τραγικό, το να σκοτώνει η ίδια η κοινωνία είναι εξωφρενικό, 10 φορες τραγικότερο, απάνθρωπο και απαράδεκτο.

 

Δεν θεωρώ πως όλη αυτή η ανοχή στο φαινόμενο υπάρχει ούτε για να αποτρέψουμε τους βιασμούς, ούτε για να ελέγξουμε καλύτερο το φαινόμενο. Θεωρω πως υπάρχει γιατι μας βολεύει όλους. Μας βολεύει να υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι κρέατα για να ξεδίνουμε και να ψυχαγωγούμαστε ή να αισθανόμαστε καλύτεροι/ηθικότεροι/ισχυρότεροι. Εμείς να μαστε καλά.

  • Απαντ. 342
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Κάποτε σε αυτό το forum όταν έλεγα πως το φαινόμενο της πορνείας είναι κάτι πολύ κακό και όσοι το ακολουθούν δεν είναι καλό γι αυτούς, η πλειοψηφία μου απαντούσε πως είναι μια δουλειά κι αυτή και όπως άλλοι χρησιμοποιούν το μυαλό τους για να βγάλουν λεφτά έτσι άλλοι χρησιμοποιούν το σώμα τους και είναι σεβαστό.Το γεγονός αυτό όμως αποδεικνύει πως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και δεν αναφέρομαι στον κίνδυνο των ασθενειών. Κίνδυνος σε κάθε δουλειά υπάρχει από κάτι. Αναφέρομαι στην κατάσταση που περιέρχονται αυτά τα άτομα μετά από λίγα χρόνια "δουλειάς". Είδα τις φωτογραφίες και το μόνο που είδα ήταν άτομα εξαθλιωμένα, δυστυχισμένα, με κενά βλέμματα. Η "δουλειά" αυτή σε καταστρέφει όμως κάποιοι την θεωρούν δουλειά και στις φιλοσοφικές τους συζητήσεις οι φράσεις "επιλογή τους είναι", "βγάζουν εύκολο χρήμα" και άλλα συναφή κυριαρχούν. Μπα, όσο επιλογή τους να είναι ή όχι δεν μας απενεχοποιεί. Κι αυτοί που είναι τοξικομανείς το επέλεξαν σε κάποιο βαθμό, κι αυτοί που αυτοκτονούν ακόμα. Μια κοινωνία όμως θα πρέπει να προστατεύει τα μέλη της από τέτοιες καταστροφικές διεξόδους.Η πορνεία θα έπρεπε να είναι παράνομη.-Μα θα πρέπει να έχει κανείς το δικαίωμα να κάνει ακόμα και κακό στον ευατό του: Ακόμα και η αυτοκτονία δεν απαγορεύεται.-Ναι αλλα το να σε αυτοκτονήσουν κατόπιν παραγγελίας απαγορεύεται. Η καταστροφή ενός ατόμου μέσω της πορνείας γίνεται με την συμμετοχή των πελατών. Άρα αυτοί την αυτοκτονούν. Άρα θα έπρεπε να απαγορεύεται.Υ.Γ.: Πόσοι κακόγουστοι και απεγνωσμένοι υπάρχουν; Απ όσο βλέπω απ τις φωτογραφίες αυτές δεν βλέπονται. Πλήρωνε τόσο πολύ κόσμος για να πάει με αυτές?

 

 

Μπερδευεις τις πορνες ως επαγγελμα, με το πρεζακι (χωρις κακη εννοια της λεξης), που λογω αναγκης και χωρις να ξερει τι του γινεται μπλεκεται στα χερια καποιου και εκδιδετα απλα για τη δοση του. Πορνες υηρχαν απο τα αρχαια χρονια, "σπιτια" που μεγαλωσαν γενιες επεζησαν ακομη και σε πολεμους, καλως η κακως, ο ανθρωπος ως ον, εχει αυτη την αναγκη, και καποιος αλλος ανθρωπος ως αλλο ον του την πουλαει.

Ολα ειναι θεμα ταμπου. Διοτι θεωρουμε θεμιτο το να πουλαω το μυαλο μου για 700 ευρω το μηνα, αλλα αθεμιτο το να πουλαω το κορμι μου για τα ιδια λεφτα.

 

 

1. Ναι. Ως κοινωνία θέλω υγιής πολίτες σωματικά και ψυχικά. Έτσι θα ήθελα να απαγορεύεται να κατεβαίνουν άνθρωποι στα ανθρακορυχεία για να πλουτίζουν κάποιοι,να δουλεύουν σε επικίνδυνες εργασίες επειδή έχουν ανάγκη ή και να εκδίδονται. Ας βάλουν μηχανήματα στις επικίνδυνες και ψυχοφθόρες δουλείες. Όσο εξελισσόμαστε σαν πολιτισμός θα εμφανίζονται λυσεις, η τεχνολογία προχωράει. Κι ακόμα κι αν δεν γίνεται ακόμα σε μια τέτοια μορφής κοινωνία θα έπρεπε να θέλουμε να καταλήξουμε.Αλλά δεν βλέπω να υπάρχει καν η θεωρητική βούληση για κάτι τέτοιο. Οι περισσότεροι υποστηρίζουν το φαινόμενο. Άλλο να μην μπορουμε πρακτικά να αλλάξουμε κάτι και άλλο να το υποστηρίζουμε κιολας. 2. Αυτό μου θυμίζει τα ναρκωτικά. Όχι δεν είμαι υπέρ της νομιμοποίησης κάποιας δραστηριότητας που θεωρώ επιβλαβή για την κοινωνία ώστε να την ελέγξω. Το να την νομιμοποιήσω ηθικά και υποστηρίξω έμμεσα πως είναι κι αυτό ένα επάγγελμα δεν με βρίσκει σύμφωνη. Κάτι που είναι κακό και δεν μπορείς να το καταστήλεις δεν το ονομάζεις μη κακό και το επιτρέπεις.Φυσικά και δεν θα πάψει να υπάρχει αλλά δεν χρειάζεται να έχει την σφραγίδα της νομιμότητας η καταστροφή πολιτών. Απο κει και πέρα ας καταπολεμηθεί με κάθε μέσο: αποτρόπή εκδιδόμενων να εκδίδονται, αυστηρές ποινές στους πελάτες, παιδεία, ενημέρωση.3. Να θυσιάσω δηλαδή μια ομάδα (τις εκδιδόμενες) δίνοντας την ηθική νομιμοποίηση να καταστρέψουν τους ευατούς τους για να διαφυλάξω άλλους.Με βάση την ψυχρή λογική "ειναι επιλογή τους", είναι αντίστοιχα επιλογή και των πελατών. Και μάλιστα η επιλογή των εκδιδόμενων έγινε υπό πιο δύσκολες ενδεχομένως συνθήκες.

 

 

Εδω πεφτεις στο εξης λογικο ατοπημα. Αν δεν ηπηρχαν ανθρωποι για εκατονταδες χρονια, να δουλευουν σε ανθρακωρυχεια, και να φερνουν με μοχθο και με αιμα τις πρωτες υλες, η τεχνολογια για να γινουν τα μηχανηματα τα οποια θελεις να τους αντικαταστησουν, απλα δε θα υπηρχε. ΚΑι καλως η κακως, σε πολλες καταστασεις και περιοχες, η τεχνολογια ακομη δε φτανει, και χρειαζεται το ανρωπινο χερι για να γινει η ταδε εξορυξη, γι να γινει η ταδε χειρονακτικη εργασια.

Βεβαια σαν παραδειγμα ειναι ασχετο με το θεμα, αλλα ας οψεται.

Δυστυχως δεν μπορεις να φαινεται να καταλαβεις θεωρειται το αρχαιοτερο επαγγελμα.

Δημοσ.

 

 

1.Μπερδευεις τις πορνες ως επαγγελμα, με το πρεζακι (χωρις κακη εννοια της λεξης), που λογω αναγκης και χωρις να ξερει τι του γινεται μπλεκεται στα χερια καποιου και εκδιδετα απλα για τη δοση του.

2.Πορνες υηρχαν απο τα αρχαια χρονια, "σπιτια" που μεγαλωσαν γενιες επεζησαν ακομη και σε πολεμους, καλως η κακως, ο ανθρωπος ως ον, εχει αυτη την αναγκη, και καποιος αλλος ανθρωπος ως αλλο ον του την πουλαει.

3.Ολα ειναι θεμα ταμπου. Διοτι θεωρουμε θεμιτο το να πουλαω το μυαλο μου για 700 ευρω το μηνα, αλλα αθεμιτο το να πουλαω το κορμι μου για τα ιδια λεφτα.

 

1.Θεωρώ πως η επιλογή του σαν επάγγελμα είναι εξίσου καταστρεπτική για την ζωή κάποιου. Αν δεν έχει επιλεγεί για την αγορά της δόσης θα έχει επιλεγεί λόγω κάποιων άλλων κακών συνθηκών στην ζωή κάποιου. Τι σημασία έχει αν έγινε για την δόση ή επειδή κάποιος μεγάλωσε σε οικογένεια τσιγγάνων που δεν την πάλευε.

 

Έτσι δεν θεωρώ πως σε τελική ανάλυση δεν ειναι επιλογή, όπως επιλογή δεν είναι και να δουλεύεις για 700 ευρώ. Οι συνθήκες το προξενούν. Και μη μου πεις ας έκαναν κάτι άλλο, προφανώς οι συνθήκες που μεγάλωσαν ή έτυχε να βρεθούν τις οδήγησαν πιο κοντά σε αυτή την λύση. Άλλες που κάνουν κάτι άλλο μεγάλωσαν ή βρέθηκαν σε άλλες συνθήκες. Ο καθένας θα μπορούσε να έχει την ίδια κατάληξη αν βρισκόταν στις ίδιες συνθήκες, αιτιοκρατία. Δεν είμαστε καλύτεροι ή ηθικότεροι κάποιοι. Δεν είναι το παιδικό όνειρο κανενός να επιλέξει αυτό, ούτε τα σεξουαλικά ένστικτα κανενός είναι ο λόγος για μια τέτοια επιλογή.

 

2.Ε όλα τα λάθος πράματα υπήρχαν ανέκαθεν, δεν λέει κάτι αυτό.

Το μεγάλωσαν γενιές ακούγεται χαριτωμένο, αλλά δεν αλλάζει την θυσία των ζωών των εκδιδόμενων.

Καλώς η κακώς ο άνθρωπος ως ον έχει αυτή την ανάγκη, κακώς δίνει ανοχή στο φαινόμενο καταστροφής της ζωής άλλων ανθρώπων για να ικανοποιήσει την ανάγκη του.

 

3.Δεν είναι θέμα ταμπού.

Δεν θεωρούμε θεμιτό να πουλάει κάποιος το μυαλό του για 700 ευρώ τον μήνα, είναι εκμετάλευση και δεν το θέλουμε. Αυτό δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το ότι η πορνεία είναι καταστρεπτική επιλογή ζωης.

Αν μου πεις πως άλλος πουλάει το μυαλό του άλλος το σώμα του θα πω πως το να δουλεύεις με σωστούς όρους (όχι για 700 ευρω κτλ) δεν σου καταστρέφει την ζωή, ίσα ίσα σου την φτιάχνει (και οικονομικά αλλά και ψυχολογικά η απασχόληση και η δημιουργικότητα είναι καλή για τον άνθρωπο). Το να πουλάει το σώμα του κατ αυτό τον τρόπο δεν είναι ευνοικό για τον άνθρωπο.

 

Δεν καταλαβαίνω δηλαδή γιατί συγκρίνουμε την πορνεία με την περίπτωση κακών συνθηκών εργασίας σε άλλους τομείς. Φυσικά και είναι καταδικασθεό κι αυτό. Αλλά η εργασία γενικότερα δεν είναι.

 

 

Εδω πεφτεις στο εξης λογικο ατοπημα. Αν δεν ηπηρχαν ανθρωποι για εκατονταδες χρονια, να δουλευουν σε ανθρακωρυχεια, και να φερνουν με μοχθο και με αιμα τις πρωτες υλες, η τεχνολογια για να γινουν τα μηχανηματα τα οποια θελεις να τους αντικαταστησουν, απλα δε θα υπηρχε. ΚΑι καλως η κακως, σε πολλες καταστασεις και περιοχες, η τεχνολογια ακομη δε φτανει, και χρειαζεται το ανρωπινο χερι για να γινει η ταδε εξορυξη, γι να γινει η ταδε χειρονακτικη εργασια.

Βεβαια σαν παραδειγμα ειναι ασχετο με το θεμα, αλλα ας οψεται.

Δυστυχως δεν μπορεις να φαινεται να καταλαβεις θεωρειται το αρχαιοτερο επαγγελμα.

 

 

Δεν πέφτω σε λογικό ατόπημα:

Επειδή τόσα χρόνια γινόταν αυτό θα πρέπει να θέλω να γίνεται ακόμα? Για ποιο λόγο να μην θέλω ΟΤΑΝ είναι τεχνολογικά εφικτό να σταματήσει επιτέλους? Οχι ότι εγκρίνω αυτό που γινόταν αλλά μόλις βρεθεί η δυνατότητα να μην γίνεται (με οποιαδήποτε μέσο, τεχνολογία ή με μαγικό τρόπο) θα θέλω να μην γίνεται.

Αν η τεχνολογία ακόμα δεν φτάνει θα ήθελα να φτάνει ή θα ήθελα να βρεθεί ένας άλλος τρόπος ώστε να μην πέφτουν οι άνθρωποι αντικείμενα εκμετάλεσης λόγω ανάγκης και συνθηκών.

Στην πορνεία όμως είναι απλά μια απόφαση.

Ως προς το αρχαιότερο επάγγελμα, ναι ίσως είναι, από την αρχαιότητα υπήρχαν όλα τα λάθη και η εκμετάλευση, και?

Δημοσ.

Κατερίνα, οι απόψεις σου είναι flat rate ή ισχύουν άλλα για τις περιστασιακές βιζιτούδες των 5000 ευρώ ξερωγώ;

Σε φάση, η συχνότητα και το ύψος της αμοιβής συνεισφέρουν καθόλου στο αν είναι καταστρεπτικό και τέτοια;

Δημοσ.

Κατερίνα, οι απόψεις σου είναι flat rate ή ισχύουν άλλα για τις περιστασιακές βιζιτούδες των 5000 ευρώ ξερωγώ;

Σε φάση, η συχνότητα και το ύψος της αμοιβής συνεισφέρουν καθόλου στο αν είναι καταστρεπτικό και τέτοια;

 

Yo, ξέρω γω και βασικά και ντάξει και τέτοια, ναι και εξηγώ:

 

Αν και είναι προφανής η σκέψη σου, δεν είναι εξίσου προφανής η απάντηση.

 

Στην πραγματικότητα ως προς την μελέτη των συνεπειών στο υποκείμενο, θέμα χρημάτων δεν υπάρχει αλλά συχνότητας και διάρκειας και εξηγώ γιατί. Ακόμα και 100 000 να παίρνει κάποιος αν δουλεύει με μεγάλη συχνότητα (π.χ. κάθε μέρα και με πολλούς) και για μεγάλη διάρκεια ετών τα πολλά λεφτά δεν αλλάζουν κάτι στα αποτελέσματα πάνω του. Τα πολλά λεφτά όμως μπορούν να δώσουν την δυνατότητα για μια πιο χαμηλής συχνότητας δουλειά ή μικρότερης σε χρόνια διάρκεια. Οπότε τελικώς εστιάζουμε στην διάρκεια και την συχνότητα και όχι στα λεφτά ώστε να δούμε αν σε αυτές τις περιπτώσεις το φαινόμενο είναι εξίσου καταστρεπτικό.

 

Άρα με ρωτάς αν για κάποιον που το κάνει μία φορά στην ζωή του ή 5 ή 10 είναι εξίσου κακό και καταστρεπτικό σε σύγκριση με κάποιον που το έχει για καθημερινό πολύωρο επάγγελμα. (άρα εκατοντάδες-χιλιάδες φορές) Ε όχι δεν είναι προφανώς το ίδιο. Όπως κι αν καπνίσεις μια φορά δεν είναι το ίδιο με το καπνίζεις λίγο ή το ίδιο με το είσαι φανατικός καπνιστής ή αν μαστουρώσεις μια φορά ή δύο δεν είναι το ίδιο με το να είσαι πρεζόνι.

 

Εδώ πριν αναλύσω περισσότερο θα πρέπει να αποκλείσω από την ανάλυση μου τις περιπτώσεις που η εμπλοκή με το άθλημα είναι αποτέλεσμα παρεκκλίνουσας από τα συνηθισμένα σεξουαλικής συμπεριφοράς. Δηλαδή αν κάποιος την βρίσκει έτσι και το δοκιμάσει περιστασιακά, ε όχι δεν θα του προξενήσει κακό. Όμως δεν πρέπει να συγχέουμε το συνολικό φαινόμενο με αυτές τις εξαιρέσεις, ούτε αυτές οι εξαιρέσεις δεν μπορούν να είναι λόγος να νομιμοποιήσουμε ηθικά και νομικά το φαινόμενο.

 

Άρα λοιπόν ως απάντηση στο αν η συχνότητα συνεισφέρει στην καταστρεπτικότητα, και τέτοια ξέρω γω και ντάξει και ναουμε και γιο, είναι πως όσο μεγαλύτερη είναι η συχνότητα τόσο πιο καταστρεπτικό είναι και πως σε περιπτώσεις μικρής συχνότητας ή μεμονωμένων περιπτώσεων μπορεί να έχει μικρές συνέπειες ή ελάχιστες ανάλογα με το σε ποιον θα συμβεί ενώ αντίστοιχα αν είναι καθημερινό ή συχνό φαινόμενο είναι πολλαπλάσια καταστρεπτικό.

 

Το γεγονός πως κάποιοι μπορούν να κάνουν χαμηλής συχνότητας χρήση του και άρα να το αντέχουν περισσότερο και να έχουν λιγότερες ή μηδαμινές δυσμενείς συνέπειες για τον εαυτό τους δεν είναι όμως λόγος να είναι κάτι νόμιμο και να δίνεται ανοχή.

Δημοσ.

Οπότε γλυκό μου κουρκουμπίνι, από τη στιγμή που το ζήτημα που θέτεις είναι εξ' αρχής αποκομμένο από την ηθική, το θέμα σου είναι καθαρά οι εργασιακές συνθήκες για τη μέση ιερόδουλη. Φάση, το πας στον συνδικαλισμό, τήρηση 8ώρου και τέτοια. Αυτό είναι που σε χαλάει ή έχω καταλάβει κάτι εντελώς λάθος; Κι αν όχι, γιατί δεν έχεις τις ίδιες ανησυχίες για κάποιον παίκτη της Γ Εθνικής μπάσκετ;;;

Δημοσ.

Οπότε γλυκό μου κουρκουμπίνι, από τη στιγμή που το ζήτημα που θέτεις είναι εξ' αρχής αποκομμένο από την ηθική, το θέμα σου είναι καθαρά οι εργασιακές συνθήκες για τη μέση ιερόδουλη. Φάση, το πας στον συνδικαλισμό, τήρηση 8ώρου και τέτοια. Αυτό είναι που σε χαλάει ή έχω καταλάβει κάτι εντελώς λάθος; Κι αν όχι, γιατί δεν έχεις τις ίδιες ανησυχίες για κάποιον παίκτη της Γ Εθνικής μπάσκετ;;;

 

Έχεις καταλάβει λάθος.

 

Δεν είναι οι κακές εργασιακές συνθήκες για την μέση ιερόδουλη ο παράγοντας που μακροχρόνια τις καταστρέφει γιατί αν είσαι μέση ιερόδουλη αναγκαστικά θα το κάνεις συχνά άρα θα υποστείς και τις μακροχρόνιες συνέπειες στον ευατό σου. Η συχνότητα δηλαδή στις εργασιακές της συνθήκες είναι δεδομένη πολύ απλά γιατί αυτή είναι η δουλειά της. Αυτές είναι οι συνθήκες για μια μέση ιερόδουλη και αν δεν ήταν αυτές δεν θα ήταν μέση ιερόδουλη. Η συχνότητα επομένως ως μέρος των εργασιακών της συνθηκών δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει απλά και μόνο γιατί είναι μέση ιερόδουλη.

Καθώς μειώνεται η συχνότητα προχωρόντας σε άλλη είδη ιερόδουλων, η φθορά μπορεί όντως να μειώνεται όπως είναι και λογικό. Είπαμε άλλο 5 τσιγάρα άλλο 3 πακέτα, χωρίς αυτό να αποτελεί λόγο νομιμοποίησης του φαινομένου.

 

Ως προς τις εργασιακές συνθήκες γενικότερα έχω ανησυχίες και για τον παίκτη μπάσκετ της Γ' εθνικής και για τον εργαζόμενο των 500 ευρώ και για τον καθένα αλλά αυτό είναι άσχετο.

Δημοσ.

Αρα, για να αποκλεισουμε την εργασιακη εκμεταλευση, το μυαλο μου μπορω να το νοικιαζω για 10.000 ευρω το μηνα, αλλα το κορμι μου δεν μπορω να το νοικιαζω με 2.000 ευρω ανα διωρακι;

Δημοσ.

Αρα, για να αποκλεισουμε την εργασιακη εκμεταλευση, το μυαλο μου μπορω να το νοικιαζω για 10.000 ευρω το μηνα, αλλα το κορμι μου δεν μπορω να το νοικιαζω με 2.000 ευρω ανα διωρακι;

 

Λάθος παραδείγματα που οδηγούν σε εσφαλμένη οπτική.

 

1.Το επάγγελμα της μέσης ιερόδουλης είναι καταστρεπτικό χωρίς να ευθύνονται οι κακες εργασιακές συνθήκες. Αυτό είναι το επάγγελμα, να πηγαίνεις με πολλούς με μεγάλη συχνότητα, αλλιώς δεν θα ήσουν μέση ιερόδουλη αλλά άλλης κατηγορίας και οι δυσμενείς συνέπεις που και πάλι θα υπήρχαν θα ήταν άλλου βαθμού.

2.Τα άλλα επαγγέλματα που νοικιάζεις το μυαλό σου δεν είναι καταστρεπτικά. Αντιθέτως κάνει καλό στον άνθρωπο να εργάζεται (απασχόληση, παραγωγικότητα, δημιουργικότητα).

3.Οι ενδεχόμενα κακές εργασιακές συνθήκες στα επαγγέλματα που νοικιάζεις το μυαλό σου είναι καταδικασθέες αλλά άσχετες με το θέμα. Δεν τις εγκρίνω επίσης.

 

Ως προς αυτό που λες, αν νοικιάζεις το κορμί σου για ένα 2ωράκι μια φορά τον μήνα πχ, πάλι μακροχρόνια μπορεί να σε φθείρει αλλά όχι το ίδιο με το αν το νοικιάζεις 10 φορές την μέρα. Λογικό. Αν το νοικιάζεις μια φορά τον χρόνο για 100 000 θα σε φθείρει ακόμα πιο λίγο.

Η ενδεχόμενη δυνατότητα όμως από κάποιους μη συχνής ενοικίασης του κορμιού τους με ενδεχομένως αποτέλεσμα λιγότερο δυσμενή γι αυτους δεν είναι λόγος νομιμοποίησης του φαινομένου. Δεν θα αφήσω κάτι κακό ελεύθερο να καταστρέφει κόσμο επειδή μπορεί από κάποιους να χρησιμοποιηθεί περιστασιακά και άρα να τους πλήξει λιγότερο ή ελάχιστα.

Δημοσ.

Λάθος παραδείγματα που οδηγούν σε εσφαλμένη οπτική.

 

1.Το επάγγελμα της μέσης ιερόδουλης είναι καταστρεπτικό χωρίς να ευθύνονται οι κακες εργασιακές συνθήκες. Αυτό είναι το επάγγελμα, να πηγαίνεις με πολλούς με μεγάλη συχνότητα, αλλιώς δεν θα ήσουν μέση ιερόδουλη αλλά άλλης κατηγορίας και οι δυσμενείς συνέπεις που και πάλι θα υπήρχαν θα ήταν άλλου βαθμού.

2.Τα άλλα επαγγέλματα που νοικιάζεις το μυαλό σου δεν είναι καταστρεπτικά. Αντιθέτως κάνει καλό στον άνθρωπο να εργάζεται (απασχόληση, παραγωγικότητα, δημιουργικότητα).

3.Οι ενδεχόμενα κακές εργασιακές συνθήκες στα επαγγέλματα που νοικιάζεις το μυαλό σου είναι καταδικασθέες αλλά άσχετες με το θέμα. Δεν τις εγκρίνω επίσης.

 

Ως προς αυτό που λες, αν νοικιάζεις το κορμί σου για ένα 2ωράκι μια φορά τον μήνα πχ, πάλι μακροχρόνια μπορεί να σε φθείρει αλλά όχι το ίδιο με το αν το νοικιάζεις 10 φορές την μέρα. Λογικό. Αν το νοικιάζεις μια φορά τον χρόνο για 100 000 θα σε φθείρει ακόμα πιο λίγο.

Η ενδεχόμενη δυνατότητα όμως από κάποιους μη συχνής ενοικίασης του κορμιού τους με ενδεχομένως αποτέλεσμα λιγότερο δυσμενή γι αυτους δεν είναι λόγος νομιμοποίησης του φαινομένου. Δεν θα αφήσω κάτι κακό ελεύθερο να καταστρέφει κόσμο επειδή μπορεί από κάποιους να χρησιμοποιηθεί περιστασιακά και άρα να τους πλήξει λιγότερο ή ελάχιστα.

 

Αρα το προβλημα σου, δεν ειναι καθαρα ηθικο ως προς το επαγγελμα της ενοικιασης του σωματος, αλλα ως προς τη συχνοτητα και τις συνθηκες κατω απο τις οποιες γινεται. Και για να μπορεσεις να εξαλειψεις το κακο απο τη μεση ιεροδουλη, θελεις να σταματησεις και τη βιζιτου που κανει απο μια βιζιτα τη βδομαδα (τοσο πηδιεται και με τον αντρα της που κι εκει μπορει να βαριεται και να μην της αρεσει), και παραλληλα να παρει και κανα δυο χιλιαρικακια για τον "κοπο" της (ο οποιος μπορει και να της αρεσει). Καταλαβα σωστα;

Δημοσ.

Αρα το προβλημα σου, δεν ειναι καθαρα ηθικο ως προς το επαγγελμα της ενοικιασης του σωματος, αλλα ως προς τη συχνοτητα και τις συνθηκες κατω απο τις οποιες γινεται. Και για να μπορεσεις να εξαλειψεις το κακο απο τη μεση ιεροδουλη, θελεις να σταματησεις και τη βιζιτου που κανει απο μια βιζιτα τη βδομαδα (τοσο πηδιεται και με τον αντρα της που κι εκει μπορει να βαριεται και να μην της αρεσει), και παραλληλα να παρει και κανα δυο χιλιαρικακια για τον "κοπο" της (ο οποιος μπορει και να της αρεσει). Καταλαβα σωστα;

 

Ε τι θα πει ηθικό και μη? Το θέμα είναι να μην καταστρέφονται ζωές και να ζούνε καλά οι άνθρωποι. Απο κει και πέρα δεν ξέρω τι σημαίνει ηθικό ούτε μας νοιάζει σε αυτή την συζήτηση.

Το δεδομένο είναι πως η μέση ιερόδουλη κάνει μια δουλειά που την καταστρέφει. Η λίγο πιο πάνω απ την μέση την καταστρέφει λιγότερη λόγω μικρότερης έκθεσης στο επάγγελμα, η πιο πάνω ακόμα πιο λίγο, κ.ο.κ.

Θα ήταν παιδαριώδες να κάτσουμε να πούμε, ας επιτρέψουμε την πορνεία με α συχνότητα μιας και οι επιβλαβείς τους συνέπειες είναι ανεκτές στα άτομα που την ασκούν.

Δημοσ.

Κατ' αρχήν καλό θα ήταν να θέσουμε ένα Αικατερίνιο Threshold για το πόσο μπίστωμα είναι πολύ.

 

Σε φάση αν τον φάει 10 φορές τη μέρα είναι καλά; Έτσι θα διαμορφωθούν οι τιμές βάσει ωραρίου, θα ανοίξει και το επάγγελμα.

Εσύ ας πούμε Κατερίνα στις πόσες φορές την εβδομάδα φθείρεσαι;

Δημοσ.

Ε τι θα πει ηθικό και μη? Το θέμα είναι να μην καταστρέφονται ζωές και να ζούνε καλά οι άνθρωποι. Απο κει και πέρα δεν ξέρω τι σημαίνει ηθικό ούτε μας νοιάζει σε αυτή την συζήτηση.

Το δεδομένο είναι πως η μέση ιερόδουλη κάνει μια δουλειά που την καταστρέφει. Η λίγο πιο πάνω απ την μέση την καταστρέφει λιγότερη λόγω μικρότερης έκθεσης στο επάγγελμα, η πιο πάνω ακόμα πιο λίγο, κ.ο.κ.

Θα ήταν παιδαριώδες να κάτσουμε να πούμε, ας επιτρέψουμε την πορνεία με α συχνότητα μιας και οι επιβλαβείς τους συνέπειες είναι ανεκτές στα άτομα που την ασκούν.

 

Δεκτο λοιπον και κατανοητο. Αλλα γυρνωντας στο πρωτο σου μηνυμα, στο οποιο μιλας για το "να κριθει παρανομη και να απαγορευτει η πορνεια", πρεπει να επεκταθει αυτο το μετρο και σε αλλα επαγγελματα που καταστρεφουν ζωες. Ας πουμε οι εργατες στην Πτολεμαιδα, οι εργατες στις χωματερες, οι εργατριες σε κλωστουφαντουργια κλπ, εργασιες που χρονιως καταστρεφουν αυτους τους ανθρωπους. Τουλαχιστον μεχρι να βρεθει τροπος να αντικατασταθουν αυτοι οι ανθρωποι με μηχανες, δε θα επρεπε να τους προστατευσουμε απο το να καταστρεφουν τη ζωη τους;

Δημοσ.

Δεκτο λοιπον και κατανοητο. Αλλα γυρνωντας στο πρωτο σου μηνυμα, στο οποιο μιλας για το "να κριθει παρανομη και να απαγορευτει η πορνεια", πρεπει να επεκταθει αυτο το μετρο και σε αλλα επαγγελματα που καταστρεφουν ζωες. Ας πουμε οι εργατες στην Πτολεμαιδα, οι εργατες στις χωματερες, οι εργατριες σε κλωστουφαντουργια κλπ, εργασιες που χρονιως καταστρεφουν αυτους τους ανθρωπους. Τουλαχιστον μεχρι να βρεθει τροπος να αντικατασταθουν αυτοι οι ανθρωποι με μηχανες, δε θα επρεπε να τους προστατευσουμε απο το να καταστρεφουν τη ζωη τους;

 

Ναι, πάντα το σκεφτόμουν. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Φυσικά όποιοι είναι μακριά απ αυτή την ζωή δεν τους νοιάζει.

Ως προς την πορνεία, κρίνοντάς την ως το πλέον χειρότερο από όλα τα καταστροφικά επαγγέλματα έδωσα έμφαση. Επίσης είναι το πιο άμεσα εφικτό να απαγορευθεί. Αρκεί η βούληση. Το ότι δεν την έχουμε είναι τραγικό.

 

Τέλος για να καταλάβω, ό λόγος που δεν θες να την καταργούμε είναι επειδή δεν μπορούμε να καταργήσουμε και τα άλλα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...