Προς το περιεχόμενο

DSLR Μηχανή - Budget 700e


elis88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Θέλω να αγωράσω μια ψηφιακή για επαγγελματική χρήση αλλά είμαι αρχάριος.

Έχω σκοπό να διαθέσω έως και 700 ευρώ.

Μία που μου φάνηκε καλή είναι η Nikon D5100.

Έχετε να μου προετείνεται κάποια άλλη η να μου πε΄θτε την γνώμη σας για την συγκεκριμένη μηχανή;

 

Επίσης οι ανάγκες μου αφορούν τοπία αλλά και κλειστους χώρους, κυρίως τύπου καφέ, night clubs.

Μήπως ξέρετε αν θα χρειαστώ επιπλέον φακούς, κι αν ναι τι τύπου;

Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαγγελματική χρήση και 700 ευρώ ξέχασε το. Αν πραγματικά έχεις την δυνατότητα να εργαστείς σαν φωτογράφος επένδυσε κάτι παραπάνω και πάρε ένα μτχ επαγγελματικό σώμα από τις σειρές που σταματάνε σιγά σιγα(Νικον D700, Canon 5dMkII). Η διαφορά στο iso και στην δυναμική περιοχή είναι μεγάλη

Για clubs-bars και τέτοια το σημαντικότερο εργαλείο είναι το φλας. Ακόμα και με τον κιτ (24-120) αν έχει καλό φλας θα κάνεις αξιοπρεπέστατη δουλειά. Η νικον έχει για την ώρα καλύτερο συστημα φλας αλλά μιλάμε κυρίως για πολύ πιο σοβαρές δουλειές που απαιτούν συνδιασμούς φλας οπότε και η κανον θα σε καλύψει. Για επαγγελματική φωτογραφία τοπίου αλλάζουν τα πράγματα. Οι καλοί wide φακοί είναι ακριβοί ενώ θα χρειαστείς ακριβό και αξιοπιστο τριποδο - κεφαλή και φιλτρα που επίσης είναι ακριβά.

 

Σε όλα αυτά πρόσθεσε τσαντα-ες μεταφοράς, κάρτες μνημης, μπαταρίες-grip κ.λ.π

 

Αν παρόλα αυτά σε έχουν πείσει ότι και με 700 ευρώ θα ξεκινήσεις καριέρα ισχύουν λίγο πολύ τα ίδια απλώς να ξέρεις ότι μόνο ένας στους είκοσι κλείνει χρόνο με φθηνό εξοπλισμό και χωρίς σημαντικές γνωριμίες στο χώρο. Δυστυχώς το τελευταίο μετράει περισσότερο από το ταλέντο για να επιβιώσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες