Angeldust Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 Είχα αγοράσει 29/11/2010 εναν εξωτερικό iomega 1TB απο memoryc.com Εδώ και κανένα μήνα άρχισε να βγάζει failure όταν κατέβαζα απο torrent. Την προηγούμενη Κυριακή ανοίγω το PC και ο δίσκος νεκρός. You need to format this drive και τα σχετικά. Ευτυχώς είχα προλάβει και είχα τραβήξει backup. Ημουν έτοιμος να τον πετάξω (είχε 1 χρόνο εγγύηση - το γράφει και στο site της IOMEGA αλλά και στο memoryc) αλλά λέω ας τσεκάρω καλού κακού στο site της IOMEGA. Ελέγχω το serial number, εκτός εγγύησης. Ανοίγω τον σκληρό, έχει μέσα εναν Seagate. Ελέγχω στο site της Seagate με το serial number, μου λέει επικοινωνήστε με τον retailer (την iomega δηλαδή). Ξαναελέγχω στο site της iomega, μου τον βγάζει ΕΝΤΟΣ εγγύησης. Το λάθος ήταν οτι αρχικά είχα δει το Αμερικάνικο site, ενώ μετά είδα το Ευρωπαικό. Κατευθείαν RMA request, μου απαντάνε την ίδια μέρα (Δευτέρα απόγευμα) και μου στέλνουν μια φόρμα που λέει οτι δηλώνω οτι θα καταστρέψω τον δίσκο. Τους την στέλνω πίσω υπογεγραμμένη και συμπληρωμένη με τα στοιχεία. Τρίτη φεύγει ο νέος δίσκος απο Ολλανδία, Τετάρτη πρωί τον είχα σπίτι με UPS. Refurbished βέβαια αλλά μου είπαν οτι έχει επίσης 1 χρόνο εγγύηση απο την ημέρα που παρέλαβα. Τέτοια εξυπηρέτηση και αμεσότητα έχω συναντήσει μέχρι στιγμής μόνο στη Logitech. Μπράβο τους και δεν την είχα και σε πολύ εκτίμηση την iomega.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 μια χαρά, γλύτωσες και την επιστροφή μιας και δεν ήταν σίγουρο ότι θα τον άλλαζαν από την στιγμή που τον είχες βγάλει από το κουτί και υπήρχαν "ίχνη" παραβίασης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα