Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν παιδιά έχω διαθέσιμο κεφαλαιο 7000 euro δεν θα ήθελα να το ξοδέψω όλο όμως (αλλα από εκεί και πέρα ανάλογα την περίπτωση τα δίνω και όλα) το λιγότερο που θα ήθελα να δώσω είναι 4000 euro

 

 

όσα χρονια έχω το δίπλωμα μου δεν έχω οδηγήσει ποτε δικό μου αυτοκίνητο... είτε της οικογενειας είτε του αδερφού μου είτε φίλων αλλα δικό μου δεν είχα ποτε..

 

το πρώτο μου αυτοκίνητο θέλω να ειναι καινούργιο :D

 

αλλα με 7000 euro μονο καινούργιο ποδήλατο παίρνεις :P

 

Γιαυτο θέλω την βοήθεια σας - συμβουλή σας...

 

θέλω να πάρω αυτοκίνητο με την μέθοδο baloon η όπως αλλιώς λέγεται σε κάθε εταιρία..

 

δηλαδή να δώσω μια προκαταβολή 4000-7000

 

να πληρώνω κάθε μηνα μια μικρή δόση (200 θα ήταν ιδανικά αλλα αν πρόκειται για ευκαιρία από την αποψη (απόδοση+εξοπλισμός+εμπειρία)/τιμή τότε φτάνω μέχρι τα 300 τον μηνα και ίσως τα 350... αλλα θα ήθελα να το αποφύγω ~200-250 θα είναι η ιδανική δόση)

 

και στο τέλος πχ 3-5 χρόνον να πληρώσω το υπόλοιπο ποσο η να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο η να ξαναρχίσω τις δόσεις... (το τελευταίο σκέλος δεν μας ενδιαφέρει σε αυτό το topic)

 

 

λοιπόν τι μου προτείνεται να πάρω? τι είναι πιο hot προσφορα σε αυτό το χρηματικό μοντέλο...?

 

εμενα μαρεσούν τα sport hatchbacks αλλα και σε τίποτα αυτοκίνητα cabrio σαν το EOS δεν θα έλεγα όχι :P

 

θα ήθελα να έχει χωρο για πάνω από 2 επιβάτες...

 

 

αυτά που ζαχαρώνω λίγο τώρα είναι το a1 της audi και κανένα cupra seat (δεν ξέρω αν έχουν baloon αυτοί)

 

αλλα ακούω προτάσεις... επίσης μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ η ΝΕΑ A class της Μερτσεντέ... :P αλλα δεν ξέρω αν χωράει στο budget που προανέφερα...

 

επίσης minimum ιπποδύναμη να έχει ~120 και πάνω...

Δημοσ.

Εάν οι δόσεις είναι στα 200-250 άνετα.. εάν ανεβούμε μετά πάλι μπορώ αλλα η αλήθεια ειναι θα κάνω κάποιες υποχωρήσεις αλλου... όμως αν αξίζει το αυτοκίνητο αρκετα (πχ full εξοπλισμένη νεα Α class Α180 )χαλάλι :P (εξάλλου ελπίζω στο να πάνε καλύτερα τα οικονομικά στο μέλλον νέος είμαι ακόμα :P )

Δημοσ.

Είπαμε μην τα ξαναλέμε το πρώτο μου αυτοκίνητο θέλω να είναι καινούργιο...

 

 

(εξάλλου σκέφτομαι και το άλλο... μετά από 3 χρονια δίνω πίσω το αυτοκίνητο που θα πάρω τώρα και παίρνω ένα ολοκαίνουργιο χωρίς προκαταβολή απλά συνεχίζοντας τις δόσεις!

τώρα που δεν έχω αυτοκίνητο ταλαιπωρούμε με το να ψάχνω taxi η με τα μέσα και δίνω χαλαρά 10 euro ημερησίως... ουσιαστικά θα δίνω πάνω κάτω τα ίδια λεφτά αλλα πάντα θα έχω το αυτοκίνητο που θέλω οποτε το θέλω και θα πηγαίνω όπου θέλω :D)

Δημοσ.

Με κεφάλαιο 7.000,00 € θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο που κοστίζει 18.400,00 €;; Τόσο πάει το Α1 με πάνω από 120 άλογα που θέλεις..

 

μετά παραπονιόμαστε ότι μας φταίει το μνημόνιο, η εε, το δντ, η κεντρική ευρωπαϊκή τράπεζα και ο πακιστανός στα φανάρια..

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε μου εντάξει έχεις τον πόνο σου δικαιολογημένα ή όχι... αλλα δεν είναι εδώ χώρος για να τον εκφράζεις ok? αν θέλεις να βοηθήσεις καλώς αν δεν θέλεις τότε σε παρακαλώ μην σπαμμαρεις !

 

Προφανώς δεν έχεις ιδέα από τα χρηματοδοτικά προγράμματα των εταιριών για να σου φαίνεται παράξενο (και όχι στοχεύω να πάρω αυτοκίνητο άνω των 25.000 euro με 7.000)

 

και αν τα βάλεις κάτω συμφέρει μια χαρά τα ίδια λεφτά που ξοδεύω τώρα χωρίς αυτοκίνητο θα τα ξοδεύω στην δόση εντάξει?

 

θα σε παρακαλούσα λοιπόν να αφήσεις τις ειρωνείες.

Δημοσ.

Αφού δεν ξέρω, θες να μου αναλύσεις το baloon λοιπόν; εγώ βλέπω ένα επιτόκιο 8,9% (πλέον εισφοράς 0,6%) κοινώς 9,5%.

Οπότε, αν πούμε ότι δίνεις 4.000,00 € προκαταβολή, τότε για αυτοκίνητο αξίας 20.000,00 €, θα πάρεις δάνειο 16.000,00 € και για 5 χρόνια θα δίνεις σταθερές ισόποσες δόσεις ύψους 336,00 €. Συνολικά, θα δώσεις 20.162,00 € για δάνειο 16.000,00 €, και σε 5 έτη θα έχεις ξεχρεώσει.

 

Αυτό για σταθερή, ισόποση δόση.

 

Αν πάρεις το baloon, τότε θα δίνεις μικρότερες δόσεις. Μικρότερη δόση των 336,00 €, ας πούμε δόση των 200,00 €, συνεπάγεται ότι σε 5 χρόνια θα έχεις πληρώσει 12.000,00 € και θα σου απομένει να πληρώσεις 10.395,70 €. Δηλαδή, θα κληθείς να πληρώσεις 10.395,70 € μετά από 5 χρόνια. Σε δάνειο 16.000,00 €, θα πληρώσεις 22.395,70 €.

 

Σχετικά με το να επιστρέψεις το αυτοκίνητο να πάρεις καινούργιο, υπολόγισε ότι Α1 του 2011 με 122hp τιμολογείται στα 16.200,00 € σύμφωνα με τους πίνακες του autotriti που συνήθως ακολουθούν οι εταιρείες. Φαντάζεσαι πόσο θα το παίρνει πίσω όταν είναι 5ετίας.

 

 

και όλα αυτά με την λογική ότι επειδή είσαι νέος θα βελτιωθούν τα οικονομικά στο μέλλον..

 

φιλικά και χωρίς διάθεση κριτικής.

Δημοσ.

E να είδες δεν ξέρεις... (ούτε εγώ ξέρω ολες τις λεπτομέρειες γιαυτο έκανα το topic αλλα τουλάχιστον ξέρω τα βασικά)

 

αν ήταν να δίνεις προκαταβολή και να ξεπληρώνεις το υπόλοιπο ποσο όλο με δόσεις τότε γιατί να υπάρχει ξεχωριστό πακέτο σκέψου το και μονος σου.. ουσιαστικά απλές δόσεις είναι αυτό που λες απλά έδωσες προκαταβολή..

 

πχ έστω ένα αυτοκίνητο 30.000 euro.. δίνεις προκαταβολή το 10% τουλάχιστον δηλαδή 3.000 (αν θες και παραπάνω) αλλα δεν πληρώνεις σε δόσεις όλο το υπόλοιπο ποσο!!! δηλαδή τα 27000 euro!

 

πληρώνεις πχ τα 10.000 euro σε δόσεις... και η τελευταία δόση είναι το μπαλόνι.. η μεγάλη δηλαδή που δίνεις στο παραδειγμα με τα 3000 προκαταβολη και τα 10.000 σε δοσεις το μπαλονι ειναι 17.000

 

ή αυτά τα 17.000 τα σπας σε νέες δόσεις

 

ή δίνεις το αυτοκίνητο και δεν χρωστάς τίποτα

 

ή παίρνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο ξανά (χωρίς προκαταβολή) πληρώνοντας την ίδια δόση που έδινες πριν (σαν το πρώτο "ή" ουσιαστικά απλά αλλάζεις και αυτοκίνητο ) -φυσικά δίνεις το "παλιό" πίσω

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι, γιατί εσύ όταν αγοράζεις το αυτοκίνητο, η εταιρεία ξεχρεώνεται εντελώς από την τράπεζα. Δεν περιμένει μετά από 4-5 χρόνια να πάρει τα λεφτά της.

 

Το κόστος του αυτοκινήτου σπάει στην προκαταβολή και στο δάνειο. Αυτές οι δύο είναι οι πηγές του χρηματοδοτικού σχήματος. Κοίταξέ το λίγο παραπάνω γιατί δεν νομίζω να υπάρχει εταιρεία να χαρίζει λεφτά αυτή την περίοδο.

 

Και κάτι βασικό, ότι και να καταλήξεις να κάνεις, η δόση που θα δίνεις κοίτα να μην είναι πάνω από το 30% του εισοδήματός σου..

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι, γιατί εσύ όταν αγοράζεις το αυτοκίνητο, η εταιρεία ξεχρεώνεται εντελώς από την τράπεζα. Δεν περιμένει μετά από 4-5 χρόνια να πάρει τα λεφτά της.

 

Το κόστος του αυτοκινήτου σπάει στην προκαταβολή και στο δάνειο. Αυτές οι δύο είναι οι πηγές του χρηματοδοτικού σχήματος. Κοίταξέ το λίγο παραπάνω γιατί δεν νομίζω να υπάρχει εταιρεία να χαρίζει λεφτά αυτή την περίοδο.

 

Και κάτι βασικό, ότι και να καταλήξεις να κάνεις, η δόση που θα δίνεις κοίτα να μην είναι πάνω από το 30% του εισοδήματός σου..

 

Το δάνειο δεν το παίρνεις από τις γνωστες τράπεζες... ούτε το πρόγραμμα baloon το έχουν όλες οι εταιρίες..

 

Πχ η Mercedes ή η VW έχουν δικη τους τράπεζα (τράπεζα vw) και με αυτή δίνουν το συγκεκριμένο πακέτο (γιατί στόχος της τράπεζας αυτής είναι να πουληθεί η παραγωγή)

 

τέλος λεφτά δεν χαρίζονται φυσικά... γιατί σου παίρνουν το αυτοκίνητο σου που μια mercedes μεταχειρισμένη 3 η 5 ετών με αρχική τιμή 30.000euro θα πουληθεί πάνω από 17.000 -εννοείται πως υπάρχουν δικλίδες ασφαλειας δεν γίνεται να την έχεις τρακάρει ας πούμε και να μην πληρώσεις.. κτλ-

 

στην ουσία ποτε δεν θα έχεις "δικό σου" αυτοκίνητο θα βρίσκεσαι σε μια μόνιμη ανακύκλωση είναι σαν να νοικιάζεις αυτοκίνητο για πολλά χρονια.. (εκτος αν επιλέξεις να πληρώσεις το μπαλόνι) απλά διαλέγεις ακριβώς το αυτοκίνητο που θες με τον εξοπλισμό που θες το κανεις ότι θες κανεις όσα χιλιόμετρα θες πας όπου θες και τα λεφτά που δίνεις -σε σχέση με αυτά που θα έδινες αν το νοίκιαζες όντως για το ίδιο χρονικό διάστημα- είναι απειροελάχιστα

 

αλλα εμενα αυτό δεν με ενοχλεί προς το παρόν γιατί ή δόση θα βγαίνει πάνω κάτω η ίδια με αυτά που δίνω τώρα για τις μετακινήσεις μου και ταλαιπωρούμε μάλιστα ...

Δημοσ.

Σκεψου σοβαρα για μεταχειρισμενο, με 7000 βρισκεις πραγματικα κορυφαια αυτοκινητα πλεον, και σε 2 χρονια το πουλας χωρις να εχεις χασει πολλα.

Ειδικα αν ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο, δεν στο λεω για τα λεφτα που θα κερδισεις, δικα σου ειναι οτι θελεις τα κανεις, στο λεω γιατι σαν πρωτο αυτοκινητο θα εχεις σιγουρα μικροατυχηματα (θα καβαλησεις ενα πεζοδρομιο και θα φας την ζαντα, θα εχεις μικροχτυπηματα κτλ) σε καινουργιο αυτοκινητο θα σε πειραξει παρα πολυ.

 

Γιαυτο ενα μεταχειρισμενο για κανα 2 χρονια και σε 2 χρονια το πουλας χωρις να χασεις πολλα και παιρνεις τοτε καινουργιο.

 

 

Με την λογικη σου θα πληρωνεις μια ζωη δοσεις για να εχεις καινουργιο αυτοκινητο (που δεν θα ειναι δικο σου αλλα της τραπεζας/εταιριας)

Δημοσ.

ετσι δουλευουν και τα leasing-δεν ηξερα οτι τα λενε balloon -.το πιο πιθανο ειναι οτι στανταρτ θα πληρωσει μεικτη ασφαλεια ,τα σερβις θα ναι σε αντ/πεια και ισως μεσα στο προγραμμα και τελος το πιο λογικο ειναι να σου ζητησουν εκαθαριστικο.

για μτχ κοιτα το opel gt που εχει ξεφτιλιστει στα 10χιλ ευρω 3-5ετιας!!!-μιας και μιλησες για εος-

Δημοσ.

Μονο διλιτρο δεν ειναι το gt?

Το καλο ειναι οτι θα το βρει σε τιμες ξεφτιλα αλλα τα τελη χρονο ειναι βαρια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...