Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα το προβλημα μου αφορα ενα υπολογιστη που εχω στην κατοχη μου αγορασμενο απο multirama και πληρωμη επιπλεον εγγυησης με το fixme. αντιμετωπισα προβλημα με την καμερα επικοινωνησα με το multirama και το εστελαν στην hp γιατι αυτοι δεν μορουσαν να τ επισκευασουν, μετα απο 2 μηνες το παρελαβα επισκευασμενο, αλλα η κατασταση του υπολογιστη ηταν αθλια. σπασμενα πλαστικα και σημαδια απο κατσαβιδι . το πηραν παλι πισω γιατι υπευθυνοι ειναι λεει η hp . ζητησα να αντικατασταθουν οι ζημιες που προξενησαν. τωρα σε περιπτωση δεν βρεθουν τα πλαστικα να αλλαχτουν καθως ο υπολογιστης ειναι 2 ετων τι γινεται μετα; εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα;

Δημοσ.

Θα σου πω όσα ξέρω.. 1) η σύμβαση εγγύησης είναι ανάμεσα στον Αγοραστή κ τον Πωλητή όχι την εκάστοτε αντιπροσωπία αρα για εσένα υπεύθυνος είναι ένας και μόνο,το Multirama στο οποίο πλήρωσες και εισέπραξε και το fix me.Μην δέχεσαι λοιπόν να σε κάνουν μπαλάκι εσύ θα τους λες εσάς ξέρω εσας πλήρωσα με εσάς μιλάω απο εκει και πέρα κάντε οτι θέλετε να παραλάβω τον υπολογιστή μου όπως πρέπει.

2) σε εύλογο χρονικό διάστημα.2 μήνες είναι απαράδεκτο χρονικό διάστημα.

3) Επειδή το servis της Hp είναι από τα πιο ακριβά, σέβονται την δουλειά τους κ την ξέρουν οπότε κατά την γνώμη μου αποκλείεται να έκαναν ζημιά αυτοί.. κάποιος χαμηλόμισθος νέος τεχνικός την έκανε.

4) Έμπλεξες με την εξυπηρέτηση αυτής της αλυσίδας καταστημάτων. λίγο πολύ όλοι μας έχουμε μπλέξει κατά καιρούς,για να βρεις άκρη ίσως χρειαστείς τις αρχές της χώρας μας.

5)Επικοινώνησε κ εσύ κατ'ευθειαν με την Hp να δεις αν πραγματικά πέρασε ο υπολογιστής σου από εκεί.

6)τις απαντήσεις που σου δίνουν να τις ζητάς εγγράφως και να κρατησεις όλα τα αποδεικτικά.

Δημοσ.

5)Επικοινώνησε κ εσύ κατ'ευθειαν με την Hp να δεις αν πραγματικά πέρασε ο υπολογιστής σου από εκεί.

σωστο.. και εγω δυστυχως εχω αμφιβολια οτι το σερβις της HP προκαλεσε τις φθορες..

Δημοσ.

Ανάλογα και από που έχεις αγοράσει εμένα η HP μου έδωσε καινούριο printer (μέσω καταστήματος πάντα) χωρίς καν να ελέγξει τον παλιό.

Η Ατιμωρησία και η μη είσπραξη προστίμων καθώς και η δική μας παθητική στάση όλο αυτό φυσικά το έχουν μεγενθυνει. Επίσης το γεγονός ότι κανένας μας ποτέ δεν έχει κάτσει να διαβάσει εγγύηση παρά μόνο την ημερομηνία της όταν την χρειαστεί.

Δημοσ.

επικοινωνησα με το multirama και μου ειπαν οτι αν δεν τα βρουν με την αντιπροσωπεια θα μου δωσουν αλλο μηχανημα, το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει παρομοιο τα νεα μοντελα ειναι δυστηχως κατωτερα . τι γινεται τωρα?

Δημοσ.

επικοινωνησα με το multirama και μου ειπαν οτι αν δεν τα βρουν με την αντιπροσωπεια θα μου δωσουν αλλο μηχανημα, το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει παρομοιο τα νεα μοντελα ειναι δυστηχως κατωτερα . τι γινεται τωρα?

 

Ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν ιδιο μοντελο ή μοντέλο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Σε περίπτωση που τπτ από τα 2 δεν υπάρχει,είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μοντέλο με ανώτερα χαρακτηριστικά, ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το δικό σου.

 

Τωρα το τι θα πράξουν αυτοί και πως θα το αντιμετώπισεις εσύ είναι άλλο θέμα φίλε μου.

Δημοσ.

Ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν ιδιο μοντελο ή μοντέλο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Σε περίπτωση που τπτ από τα 2 δεν υπάρχει,είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μοντέλο με ανώτερα χαρακτηριστικά, ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το δικό σου.

 

Τωρα το τι θα πράξουν αυτοί και πως θα το αντιμετώπισεις εσύ είναι άλλο θέμα φίλε μου.

Η πιστωτικό στην τιμή αγοράς του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...