Liverpool89 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Το σωστοτερο ειναι να τα αλλαξει να δεις αν το ψυγειο εχει παραφλου, να το μετρησει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Δε θα έχουν πάθει τίποτα τα λάδια με 3 χρόνια και 1500χλμ. relax. Αυτό που λέει ο κατασκευαστής είναι 100% ασφαλές. Δε σημαίνει όμως και 100% καταστροφή αν το παραβείς. Με τόσο λίγα χιλιόμετρα δε γίνεται να έχεις πρόβλημα. δυστυχως δε μπορώ να βρω τώρα φωτογραφία απο το παλιό μου κινητό όπου σε astra 2003 ειχαν 3 χρόνια να αλλαξουν λάδια (με 8500-9000 χλμ βεβαια) και ειχε δημιουργηθεί ένα στρώμα λιπους-βουτύρου 1 εκατοστό μεσα στο καρτερ και γυρω γύρω στην ταπα του λαδιού (απο εκει καταλαβα οτι κατι δε παει καλα και ανοιξαμε με το μηχανικό το καρτερ). Για 25-35€ κόστος αλλαγης λαδιών η ζημιά ήταν 170€... 100% καταστροφή οχι αλλα αν το παρεκαμπτα θα ήταν σιγουρη η καταστροφή εντος ολίγων χλμ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Μιλάς όμως για εξαπλάσια χιλιόμετρα... Υποθέτω πως έκανες μικρές διαδρομές. Επιμένω, δεν θα έχει πρόβλημα, ακόμα και αν κάνει μικρές διαδρομές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2015 τα full synthetic πανω στον χρονο ειναι για πεταμα τα αλλα κρατανε και παραπανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 τα full synthetic πανω στον χρονο ειναι για πεταμα τα αλλα κρατανε και παραπανωΤα full synthetic χανουν την ιδιοτητα τους και παραμενουν απλα.. δεν ειναι για πεταμα.. Ερώτηση και εγώ, έχω ένα nissan micra του 2003. Έχω ένα χρόνο και κάτι που δεν του εχω αλλάξει λάδια. Δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου. Όταν κάνει κρύο ή βρέχει το χειμώνα. Δλδ άντε βαριά 500 χλμ/χρόνο. Πρέπει ν' αλλάξω λάδια; Και μόνο αυτό; Για να είμαι ασφαλής δλδ. Eίναι δύσκολο να αλλάξω μόνη μου τα λάδια; Δεν έχω ιδέα, στο μηχανάκι μου τα αλλάζω για πλάκα φυσικά. Δεν ξέρω που έχει τάπα δλδ από κάτω; Και πόσα λίτρα χρειάζεται. Κοιτάζω για το Motul 4100 Turbolight 10W40 2L. Μια μεση λυση ειναι να τα κρατας κοντα στα 2 χρονια και να μην αφηνεις τον κινητηρα για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις να δουλεψει.. Λαδι μπορεις να βαζεις κανενα ανωνυμο με api απο sm και πανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristos12 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) αν δουλεψες κ με δικα σου χρηματα αγορασες το micra σιγουρα θα το πονάς οπότε κ θα το προσεχεις αλλαζοντας μιά φορα τον χρονο λαδια + φιλτρο λαδιου ανεξαρτητα αν κανεις 1000 η 3000 η 6000 χλμ τόν χρόνο , αν στο εκαναν δωρο οι γονεις σου δεν σε πολυνοιαζει οποτε αλλαζε τα καθε 5 χρόνια η κ 10 ακομα καλυτερα ... για λαδια σου προτεινω total quartz 7000 τά 10w/40 παρα πολυ καλο κ φθηνο λαδι ( 5 euro το λιτρο ) τα motul 4100 δεν λενε τιποτα μπροστα στα total ( τά motul 6100 10/w40 κ κυριως τα 8100 10w /40 ειναι αριστα λάδια αλλά πολύ ακριβά ),αν θες πιο φθηνο αλλά καλό λαδι πηγαινε στα opel gm 10w/40 , κ επαναλαμβανω αν αγαπας το micra σου αλλαζε τα λαδακια του καθε χρόνο ... Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2015 από aristos12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 τα full synthetic πανω στον χρονο ειναι για πεταμα τα αλλα κρατανε και παραπανω Τι θα πει full synthetic αλήθεια? Υποθέτω εννοείς racing λάδι το οποίο απλά είναι ακατάλληλο. Υπάρχουν τα απλά και τα long life λάδια. Τα 2α είναι πιο προηγμένα από τα πρώτα και γενικά αντέχουν τα διπλάσια χιλιόμετρα, εφόσον και το μοτέρ μπορεί να τα αξιοποιήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Εννοεί Group IV λάδια (πολυαλφαολεφίνες). Τα "racing" που λες είναι εστερικά (Group V) λάδια, κι είναι όντως ακατάλληλα για έξω απ'την πίστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2015 αν δουλεψες κ με δικα σου χρηματα αγορασες το micra σιγουρα θα το πονάς οπότε κ θα το προσεχεις αλλαζοντας μιά φορα τον χρονο λαδια + φιλτρο λαδιου ανεξαρτητα αν κανεις 1000 η 3000 η 6000 χλμ τόν χρόνο ,Τα λαδια εχουν ανοχες.. Ακουω πολλους που ειναι απολυτοι.. Υπαρχουν κατοχοι αυτοκινητων που αθελα τους(αδιαφορια) ειχαν κανει με τα ιδια λαδια 30000χλμ και ο κινητηρας δεν επαθε τιποτα απλα καταναλωσε τα 3/4 του λαδιου.. Τι θελω να πω.. Πιο κακο θα του κανεις αν το ξεκινας νευρικα το χειμωνα οταν ειναι κρυο το μοτερ ή αν το στροφαρεις συνεχεια στα ορια του παρα να βαλεις ενα μετριο λαδι και υπο καποιες προυποθεσεις να το αλλαξεις στα 2 χρονια.. Ο λογος που σου λεει στο χρονο ειναι γιατι το χειμωνα το λαδι μαζευει υγρασια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2015 <p> Εννοεί Group IV λάδια (πολυαλφαολεφίνες).<br /> <br /> Τα "racing" που λες είναι εστερικά (Group V) λάδια, κι είναι όντως ακατάλληλα για έξω απ'την πίστα.<br /> <br />Full synthetic δεν ειναι και παραλληλα 100% συνθετικο, για αυτο και τα castrol edge ειναι group 3 και οχι 4...Φυσικα οι περισσοτεροι νομιζουν οτι ειναι λαδαρα..:ρ</p> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Όπως έχω πει πολλές φορές, άπαξ και μπει η λέξη "συνθετικό" στο παιχνίδι χάνεται η μπάλα. Άλλο λέει ο ένας, άλλο εννοεί ο άλλος, τελικά όχι μόνο αποπροσανατολίζει αλλά κυρίως παραπλανεί. Γιατί γίνεται ένα λάδι με πιο ταπεινά (φτηνά αν θέλετε) συστατικά να είναι καλύτερο από ένα άλλο με πιο ακριβά συστατικά. Παίζει πάρα πολύ ρόλο η έρευνα και η εξέλιξη και αυτό φαίνεται στα Mobil 1 που γίνονται πιο φτηνά αλλά ταυτόχρονα και πιο καλά λάδια. Οπότε το πιο βασικό είναι τα λάδια τι προδιαγραφές καλύπτουν, δηλαδή τί τεστ έχουν περάσει και όχι πια είναι η σύστασή τους... και να φύγουμε από την έννοια του καλού/καλύτερου και να περάσουμε στην έννοια του κατάλληλου. Γιατί το καλύτερο λάδι, αν δεν είναι κατάλληλο για το μοτέρ σας, ζημιά κάνει. Είναι τραγικό ο κατασκευαστής να θέλει τάδε προδιαγραφές, η Motul να προτείνει το Χ λάδι της για το μοτέρ (που καλύπτει τις προδιαγραφές) και ο ΕΛΛΗΝΑΣ να βάζει αγωνιστικό Motul 300V (πλήρως ακατάλληλο για μοτέρ δρόμου) επειδή είναι το "καλύτερο" λάδι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα