Προς το περιεχόμενο

Αλλαγη λαδιων σε αυτοκινητο


Redshift

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κοιταξε να το παμε στατιστικα.οποιος εχει μερσεντες εχει και λεφτα αλλιως δεν θα επαιρνε..

επισης αμα προσπαθει αυτος με την μερσεντες να γλυτωσει 5 ευρω ενω καει 5 ευρω για να παει καπου 10 χιλιομετρα συγνωμη αλλα αυτο ειναι καταντια.

επισης χρειαζεται να παρεις φιλτρο που να γραφει πανω mercedes? μονο και μονο για να το γραφει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδια σας ειπα αυτη ειναι η αποψη μου το κανω χρονια και ολα δουλευουν κομπλε.Δεν παθαινει κατι το αμαξι,αλλα οπως ειπες για το κοστος συμφωνο για τα 5 ευρω δεν ειναι κατι για μικρα αμαξια και φτηνα.Για ελα στη θεση καποιου που εχει ενα Μερσεντικο που το φιλτρακι ειναι πολυ πιο ακριβο απο 5 ευρω.

ιδια τιμη εχει και για το μερσεντικο το φλιτρο 5 ευρω αντε 6.τωρα αν παθαινει κατι η δεν παθαινει μονο σε βαθους χρονου φαινεται και ολα τα μοτερ δεν εχουν την ανοχη.με την ιδια λογικη μην αλλαζουμε φιλτρο καμπινας καθε χρονο αλλα καθε 3 και τα λεφτα που και καλα γλιτωνεις θα τα πληρωσεις στους πνευμονολογους μετα απο 10 -20 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμια εταιρια δεν εχει δικα της φιλτρα. ολες απο καπου το αγοραζουν και το εξωτερικο κουτι λεει nissan, bmw, porsche, hyundai, ferrari (συμπληρωστε οτι αλλο θελετε) και το φιλτρο πανω λεει την πραγματικη εταιρια που το κατασκευασε (καμια mann κτλ). παρτε το απευθειας να ειναι απο την εταιρια αυτη και μανι μανι γλυτωσατε τα λεφτα που χρεωνει η αντιπροσωπεια σας.

 

 

ιδια τιμη εχει και για το μερσεντικο το φλιτρο 5 ευρω αντε 6.τωρα αν παθαινει κατι η δεν παθαινει μονο σε βαθους χρονου φαινεται και ολα τα μοτερ δεν εχουν την ανοχη.με την ιδια λογικη μην αλλαζουμε φιλτρο καμπινας καθε χρονο αλλα καθε 3 και τα λεφτα που και καλα γλιτωνεις θα τα πληρωσεις στους πνευμονολογους μετα απο 10 -20 χρονια.

 

δηλαδη ολοι οσοι ειχαν/εχουν αυτοκινητο χωρις φιλτρο καμπινας επρεπε η να εχουν πεθανει ηδη, η να ειναι στα τελειωματα η θα πεθανουν sooner rather than later....χμμ...not!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμια εταιρια δεν εχει δικα της φιλτρα. ολες απο καπου το αγοραζουν και το εξωτερικο κουτι λεει nissan, bmw, porsche, hyundai, ferrari (συμπληρωστε οτι αλλο θελετε) και το φιλτρο πανω λεει την πραγματικη εταιρια που το κατασκευασε (καμια mann κτλ). παρτε το απευθειας να ειναι απο την εταιρια αυτη και μανι μανι γλυτωσατε τα λεφτα που χρεωνει η αντιπροσωπεια σας.

 

 

 

 

δηλαδη ολοι οσοι ειχαν/εχουν αυτοκινητο χωρις φιλτρο καμπινας επρεπε η να εχουν πεθανει ηδη, η να ειναι στα τελειωματα η θα πεθανουν sooner rather than later....χμμ...not!

επειδη το βιωσα αυτο με το φιλτρο καμπινας αστο..

καθε φορα που εβαζα air condition επειδη απο μαμα δεν εχει φιλτρο καμπινας με επιανε βηχας και φτερνιμα και της κοπελας μου το ασθμα..

τωρα που εβαλα ολα ειναι κυριλε.

πιστεψε με θελει αλλαγμα καθε χρονο.,!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη το βιωσα αυτο με το φιλτρο καμπινας αστο..

καθε φορα που εβαζα air condition επειδη απο μαμα δεν εχει φιλτρο καμπινας με επιανε βηχας και φτερνιμα και της κοπελας μου το ασθμα..

τωρα που εβαλα ολα ειναι κυριλε.

πιστεψε με θελει αλλαγμα καθε χρονο.,!!!!

 

Εμένα έχει και το αλλάζω, αλλά για την υπερβολή του προηγούμενου το είπα.

 

Καλά πως έβαλες φίλτρο καμπίνας σε αμάξι που δεν έχει πρόβλεψη/χώρο για να μπει φίλτρο καμπίνας? Επίσης...μοκι στο αμάξι σας έπιανε αυτό? Έξω περπατώντας όχι ας πούμε? Το φίλτρο άλλωστε δεν ειναι μόνο στο aircon, ειναι αμέσως μετά το μοτέρ του ανεμιστήρα στην καμπίνα και στο ζεστό να το έχεις και απλά να σου φέρνει αέρα από έξω, πάλι φιλτράρει.

 

που να δεις τι ωραία είναι με φίλτρο ενεργού άνθρακα, δεν περνάει τίποτα, αλλά ειδικά αυτό άμα το αφήσεις παραπάνω από χρόνο, μόνο χειρότερα είσαι από το να μην είχε καν (το χάρτινο και 1.5-2) να μείνει δεν θα πάθει τίποτα. Άλλωστε μπορεί οποίος θέλει να το ανοίγει και να βλέπει την κατάσταση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

well ειναι μια συγκεκριμενη πατεντα στο lancer 99 παιρνεις απο το επομενο μοντελο το κοβεις και το προσαρμοζεις στο κενο που εχει.

βλεπεις ο κυριος σαρακακης μας αφησε χωρις φιλτρο.

βεβαια στην ιαπωνια κυκλοφορει κανονικα με φιλτρο καμπινας απο το 1992 εαν δεν κανω λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βλέπω την άποψη ότι όλα τα φίλτρα ίδια είναι και κοστίζουν 5 ευρώ, σας υπενθυμίζω αυτό το τεστ από τη 2η σελίδα του τοπικ.

ΔΕΝ είναι όλα ίδια/rebranded και υπάρχει λόγος που οι μάστορες λένε αλλαγή κάθε 7500χλμ με τα φτηνά τους λάδια/φίλτρα ενώ οι εταιρείες κάθε 30.000χλμ.

 

...για να μην αναφέρω ότι το GM Dexos II λάδι (που κάνει και για άλλες μάρκες) το βρίσκεις με 6-7 ευρώ το λίτρο.

 

Όσον αφορά Mobil 1, Amsoil κλπ. σας παραθέτω την ποιότητα των φίλτρων λαδιού που έχουν έναντι ενός στοκ Toyota φίλτρου http://www.christiandegraaf.com/2011/08/oil-filter-differences.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμια εταιρια δεν εχει δικα της φιλτρα. ολες απο καπου το αγοραζουν και το εξωτερικο κουτι λεει nissan, bmw, porsche, hyundai, ferrari (συμπληρωστε οτι αλλο θελετε) και το φιλτρο πανω λεει την πραγματικη εταιρια που το κατασκευασε (καμια mann κτλ). παρτε το απευθειας να ειναι απο την εταιρια αυτη και μανι μανι γλυτωσατε τα λεφτα που χρεωνει η αντιπροσωπεια σας.

 

 

 

 

δηλαδη ολοι οσοι ειχαν/εχουν αυτοκινητο χωρις φιλτρο καμπινας επρεπε η να εχουν πεθανει ηδη, η να ειναι στα τελειωματα η θα πεθανουν sooner rather than later....χμμ...not!

παρε ενα φιλτρο μετα απο ενα χρονο χρησης στην αθηνα για αναλυση και οταν δεις τι αναπνεεις απο την μη αλλαγη του ελα πες μου παλι οτι ειμαι υπερβολικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Ερώτηση και εγώ, έχω ένα nissan micra του 2003. Έχω ένα χρόνο και κάτι που δεν του εχω αλλάξει λάδια. Δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου. Όταν κάνει κρύο ή βρέχει το χειμώνα. Δλδ άντε βαριά 500 χλμ/χρόνο. Πρέπει ν' αλλάξω λάδια; Και μόνο αυτό; Για να είμαι ασφαλής δλδ.

 

Eίναι δύσκολο να αλλάξω μόνη μου τα λάδια; Δεν έχω ιδέα, στο μηχανάκι μου τα αλλάζω για πλάκα φυσικά. Δεν ξέρω που έχει τάπα δλδ από κάτω; Και πόσα λίτρα χρειάζεται. Κοιτάζω για το Motul 4100 Turbolight 10W40 2L.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φτιαρι mode on.

το βιβλιαρακι του αυτοκινητου λεει τι τυπο λαδια πρεπει να βαζεις.

δυσκολο δεν ειναι να τα αλλαξεις εαν εχεις δικολωνο για να σηκωνεις το αυτοκινητο.

πρεπει να τα αλλαξεις τα λαδια ομως ανεξαρτητως χιλιομετρων γιατι τα αφηνεις εναν χρονο μεσα.η αλλαγη πρεπει να γινετε η με βαση τα χιλιομετρα η με βαση τον χρονο.βαλε εστω και τα φθηνα τα λαδια αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

παντως που και που να το βγαζεις καμια βολτα το αυτοκινητο γιατι θα σου βγαλει αρκετες ζημιες απο την ακινησια.

φτιαρι mode off.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσο λίγα χιλιόμετρα μπορείς να τα αφήσεις άνετα 3 χρόνια. Μη σε απασχολεί το θέμα.

 

σε 3 χρονια θα εχουν γίνει βουτυρο τα λαδια...

 

κοπελιά, οχι!! Η εταιρεία λέει καθε χρόνο ή ανα καποια χλμ - ότι ερθει πρώτο... ΑΝ θες να το εχεις όπως πρεπει το αμαξάκι αυτό να κάνεις...

 

Για να τα αλλαξεις μόνη σου ειναι κομμάτι δύσκολο αλλα και σε μάστορα να πας πάνω απο 10€ για λάδια φίλτρο δε θα σου πάρει...

Επισης σε πολλα βενζινάδικα τα αλλαζουν τσαμπα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα έχουν πάθει τίποτα τα λάδια με 3 χρόνια και 1500χλμ. relax.

Αυτό που λέει ο κατασκευαστής είναι 100% ασφαλές. Δε σημαίνει όμως και 100% καταστροφή αν το παραβείς. Με τόσο λίγα χιλιόμετρα δε γίνεται να έχεις πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...