Kapetanakos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Εγω παιδια αλλαζω καθε 7.000 χλμ λαδια στο αμαξι μου.Ευκολα και γρηγορα.Φιλτρακι ανα μια φορα.Ειναι πολυ ευκολο να τα αλλαξεις. Επισης δεν τα αφηνουμε για πανω απο ενα χρονο στον κινητηρα. Ξεχασα να προσθεσω οτι τα αλλαζω μονος μου.Ευκολα και γρηγορα.
*Kezar* Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Εγω παιδια αλλαζω καθε 7.000 χλμ λαδια στο αμαξι μου.Ευκολα και γρηγορα.Φιλτρακι ανα μια φορα.Ειναι πολυ ευκολο να τα αλλαξεις. Επισης δεν τα αφηνουμε για πανω απο ενα χρονο στον κινητηρα. Ξεχασα να προσθεσω οτι τα αλλαζω μονος μου.Ευκολα και γρηγορα. εννοεις μια φορα αλλαζεις μια οχι? φιλτρο?
Kapetanakos Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 εννοεις μια φορα αλλαζεις μια οχι? φιλτρο? Ναι.
*Kezar* Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Ναι. αδερφε μου..θα σου πω οτι μου ειπε ενα φιλαρακι μηχανικος.. οταν κανεις μπανιο δεν αλλαζεις εσωρουχα? Απαντηση Ναι. τοτε φιλτρο στο αμαξι γιατι δεν αλλαζεις σε καθε αλλαγη λαδιων? για να ανακατευονται με τα υπολειματα τον παλιων? για 5 ευρω που κανει το φιλτρο?
Kapetanakos Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 αδερφε μου..θα σου πω οτι μου ειπε ενα φιλαρακι μηχανικος.. οταν κανεις μπανιο δεν αλλαζεις εσωρουχα? Απαντηση Ναι. τοτε φιλτρο στο αμαξι γιατι δεν αλλαζεις σε καθε αλλαγη λαδιων? για να ανακατευονται με τα υπολειματα τον παλιων? για 5 ευρω που κανει το φιλτρο? μην εισαι απολυτος,ξερω κοσμο που δεν αλλαζει ποτε,και το μοτερακι χαρτονι. κατ εμε πολλα απο αυτα που διαβαζω ειναι υπερβολες.
*Kezar* Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 μην εισαι απολυτος,ξερω κοσμο που δεν αλλαζει ποτε,και το μοτερακι χαρτονι. κατ εμε πολλα απο αυτα που διαβαζω ειναι υπερβολες. σκεψου ομως αυτο που σου ειπα..αλλαζεις καινουργια λαδια και κρατας το παλιο φιλτρο..το οποιο κραταει "καμμενα" λαδια δλδ τα παλια..και μπλεκονται με καινουργια..αυτο δεν ειναι αλλαγη λαδιων κατεμε αλλα συμπληρωση λαδιων με καινουργια.. αν εχω καπου αδικο διορθωστε με..εκτος αμα δεν το καταλαβαινω εγω σωστα τι να πω.
Kapetanakos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 σκεψου ομως αυτο που σου ειπα..αλλαζεις καινουργια λαδια και κρατας το παλιο φιλτρο..το οποιο κραταει "καμμενα" λαδια δλδ τα παλια..και μπλεκονται με καινουργια..αυτο δεν ειναι αλλαγη λαδιων κατεμε αλλα συμπληρωση λαδιων με καινουργια.. αν εχω καπου αδικο διορθωστε με..εκτος αμα δεν το καταλαβαινω εγω σωστα τι να πω. Συμφωνω οτι το κοστος δεν ειναι μεγαλο να αλλαξεις και το φιλτρο,αλλα δες και οι μαστοροι,ολοι αυτο κανουν.Τωρα αν εχεις την οικονομικη ανεση (στα μεγαλα αμαξια) να το αλλαζεις συνεχεια αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.τα λαδια δεν ειναι "καμμενα" απλα χανουν της ιδιοτητες τους.το να μην αλλαξεις φιλτρο μια - μια δεν παθαινει τπτ το αμαξι. εγω φιλαρακι εβαλα επειδη ειμαι και στην δυσκολη εβαλα lamco 5-40 full συνθετικο με 18 ευρω το 4 κιλο και ειμαι μια χαρα,τα αμαξι δουλευει κουτι.ΤΟ ΛΑΔΙ ΛΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ οποτε για τα συμβατικα αμαξια ενα λαδι φτηνο δεν ειναι κακη ιδεα.σε πιο ακριβα και σπορ αμαξια,ναι θα ελεγα σε ενα ακριβο.
*Kezar* Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Συμφωνω οτι το κοστος δεν ειναι μεγαλο να αλλαξεις και το φιλτρο,αλλα δες και οι μαστοροι,ολοι αυτο κανουν.Τωρα αν εχεις την οικονομικη ανεση (στα μεγαλα αμαξια) να το αλλαζεις συνεχεια αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.τα λαδια δεν ειναι "καμμενα" απλα χανουν της ιδιοτητες τους.το να μην αλλαξεις φιλτρο μια - μια δεν παθαινει τπτ το αμαξι. εγω φιλαρακι εβαλα επειδη ειμαι και στην δυσκολη εβαλα lamco 5-40 full συνθετικο με 18 ευρω το 4 κιλο και ειμαι μια χαρα,τα αμαξι δουλευει κουτι.ΤΟ ΛΑΔΙ ΛΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ οποτε για τα συμβατικα αμαξια ενα λαδι φτηνο δεν ειναι κακη ιδεα.σε πιο ακριβα και σπορ αμαξια,ναι θα ελεγα σε ενα ακριβο. ωπα κατσε ποιοι μαστοροι? αυτοι που θελουν να αποκαλουνται μαστοροι? η αυτοι που ειναι? γιατι σε οσους εχω τυχει αν βρεθω ειτε κανουν αλλαγες λαδιων ειτε οχι.αυτο λενε ολοι σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαζουμε και φιλτρο. και σου εξηγησα και παραπανω δεν αλλαζεις λαδια απλα συμπληρωνεις ενα ποσοστο οταν κρατας το ιδιο φιλτρο λαδιου. τωρα ειναι στον καθεναν τι θα κανει και τι οχι. παντως γνωμη μου ειναι για 5 ευρω που ειναι ξεφτιλα τιμη δεν χρειαζεται να μενεις με το ιδιο φιλτρο. και εμεις οι ελληνες παμε να γλυτωσουμε λεφτα απο τα πιο ελεεινα πραγματα. χιλιες φορες να μην εισαι ολο γκαζι φρενο γκαζι φρενο ωστε να τρως γρηγορα τα τακακια εκει να γλυτωσεις παει στα κομματια 20-30 ευρω.. παρα τα 5 ευρω μεσα στον χρονο .
tasoskont Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Συμφωνω οτι το κοστος δεν ειναι μεγαλο να αλλαξεις και το φιλτρο,αλλα δες και οι μαστοροι,ολοι αυτο κανουν.Τωρα αν εχεις την οικονομικη ανεση (στα μεγαλα αμαξια) να το αλλαζεις συνεχεια αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.τα λαδια δεν ειναι "καμμενα" απλα χανουν της ιδιοτητες τους.το να μην αλλαξεις φιλτρο μια - μια δεν παθαινει τπτ το αμαξι. εγω φιλαρακι εβαλα επειδη ειμαι και στην δυσκολη εβαλα lamco 5-40 full συνθετικο με 18 ευρω το 4 κιλο και ειμαι μια χαρα,τα αμαξι δουλευει κουτι.ΤΟ ΛΑΔΙ ΛΥΠΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ οποτε για τα συμβατικα αμαξια ενα λαδι φτηνο δεν ειναι κακη ιδεα.σε πιο ακριβα και σπορ αμαξια,ναι θα ελεγα σε ενα ακριβο. το φιλτρο κραταει τα υπολειματα απο τα καμενα λαδια το λαδι απο την πολυ χρηση σπαει μαυριζει και αφηνει υπολειματα.επιβαλεται να αλλαζουμε φιλτρο σε καθε αλλαγη λαδιων το φιλτρο λαδιου για καποιο λογο υπαρχει γιατι να μην το αλλαζεις καθε φορα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο??οπως ειπαν και παραπανω 5 ευρο κοστος ειναι γελοιο.
*Kezar* Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) το φιλτρο κραταει τα υπολειματα απο τα καμενα λαδια το λαδι απο την πολυ χρηση σπαει μαυριζει και αφηνει υπολειματα.επιβαλεται να αλλαζουμε φιλτρο σε καθε αλλαγη λαδιων το φιλτρο λαδιου για καποιο λογο υπαρχει γιατι να μην το αλλαζεις καθε φορα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο??οπως ειπαν και παραπανω 5 ευρο κοστος ειναι γελοιο. +το λαστιχο-φλατζα που εχει μεσα με την χρηση το ρουφαει και το τσακιζει με αποτελεσμα να μεταφερει τα υπολειματα μεσα κλπ. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2012 από *Kezar*
*Kezar* Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Γιατί, το λάστιχο πάει ξεχωριστά; ειπε κανεις οτι παει ξεχωριστα?ενσωματωμενο μεσα ειναι. ελπζω να εχεις δει πως ειναι ενα φιλτρο.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Έτσι όπως το έγραψες, φαίνεται να εννοείς πως πρέπει να αλλάζουμε και το λάστιχο.
*Kezar* Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 μαλλον εσυ το διαβασες βιαστηκα +το λαστιχο-φλατζα που εχει μεσα με την χρηση το ρουφαει και το τσακιζει με αποτελεσμα να μεταφερει τα υπολειματα μεσα κλπ. μιλαω για υλικο το οποιο εχει μεσα και καταστρεφεται.δεν μιλαω για καποια αλλαγη αντικειμενου.
Kapetanakos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ωπα κατσε ποιοι μαστοροι? αυτοι που θελουν να αποκαλουνται μαστοροι? η αυτοι που ειναι? γιατι σε οσους εχω τυχει αν βρεθω ειτε κανουν αλλαγες λαδιων ειτε οχι.αυτο λενε ολοι σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαζουμε και φιλτρο. και σου εξηγησα και παραπανω δεν αλλαζεις λαδια απλα συμπληρωνεις ενα ποσοστο οταν κρατας το ιδιο φιλτρο λαδιου. τωρα ειναι στον καθεναν τι θα κανει και τι οχι. παντως γνωμη μου ειναι για 5 ευρω που ειναι ξεφτιλα τιμη δεν χρειαζεται να μενεις με το ιδιο φιλτρο. και εμεις οι ελληνες παμε να γλυτωσουμε λεφτα απο τα πιο ελεεινα πραγματα. χιλιες φορες να μην εισαι ολο γκαζι φρενο γκαζι φρενο ωστε να τρως γρηγορα τα τακακια εκει να γλυτωσεις παει στα κομματια 20-30 ευρω.. παρα τα 5 ευρω μεσα στον χρονο . Παιδια σας ειπα αυτη ειναι η αποψη μου το κανω χρονια και ολα δουλευουν κομπλε.Δεν παθαινει κατι το αμαξι,αλλα οπως ειπες για το κοστος συμφωνο για τα 5 ευρω δεν ειναι κατι για μικρα αμαξια και φτηνα.Για ελα στη θεση καποιου που εχει ενα Μερσεντικο που το φιλτρακι ειναι πολυ πιο ακριβο απο 5 ευρω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα