Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα που μίλησα με έναν φίλο μου, είπε πως μάλλον ήθελε ζυγοστάθμιση.

 

Δεν ξέρω αν ήταν τα ελαστικά ή τα μπουλόνια :rolleyes:

Δημοσ.

Το περίεργο είναι πως το έκανε μόνο στο φρενάρισμα.

Μερικες φορες και με την ζυγοσταθμιση φτιαχνεται το τρανταγμα στα λαστιχα..αλλα μιλαμε για πολυ ψιλο τρανταγμα..ο φιλος εδω περα αναφερεται λες και ειναι πολυ εντονο.

Δημοσ.

ο φιλος εδω περα αναφερεται λες και ειναι πολυ εντονο.

σαν να βαρούσαν μπάσα ένα πράμα. εάν εμφανιστεί ξανά το τράνταγμα θα το ψάξω περισσότερο. ευχαριστώ πάντως ^_^

Δημοσ.

σαν να βαρούσαν μπάσα ένα πράμα. εάν εμφανιστεί ξανά το τράνταγμα θα το ψάξω περισσότερο. ευχαριστώ πάντως ^_^

πηγαινε το σε ενα φιλο μηχανικο να στο σηκωσει απο κατω να τσεκαρει για μποσικα ψαλιδια κλπ.

  • 12 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Σε Opel Corsa C με ταμπούρα στο πίσω άξονα (καινούργια μόλις 1000 χιλιόμετρα) , μετά τα 60-80 χιλιόμετρα φέρνει τρέμουλο στο φρενάρισμα .

Το σύστημα διεύθυνσης είναι καινούργια δε έχει κενά /τζογους .

Το αμάξι σηκώθηκε και από ότι φάνηκε τη κουταμαρα για να μη πω τίποτα άλλο την έχει κάνει ο φρένας . Κάτι γίνεται με τα ταμπούρα και δε φωλιάζει καλά ο τροχός , κάτι για τα έκκεντρα μου είπε ο μηχανικός που κάνει τακτική συντήρηση.

Εννοείται θα το ξανά πάω στον φρενά.

 

  • Confused 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C με ταμπούρα στο πίσω άξονα (καινούργια μόλις 1000 χιλιόμετρα) , μετά τα 60-80 χιλιόμετρα φέρνει τρέμουλο στο φρενάρισμα .

Το σύστημα διεύθυνσης είναι καινούργια δε έχει κενά /τζογους .

Το αμάξι σηκώθηκε και από ότι φάνηκε τη κουταμαρα για να μη πω τίποτα άλλο την έχει κάνει ο φρένας . Κάτι γίνεται με τα ταμπούρα και δε φωλιάζει καλά ο τροχός , κάτι για τα έκκεντρα μου είπε ο μηχανικός που κάνει τακτική συντήρηση.

Εννοείται θα το ξανά πάω στον φρενά.

 

Δες και τα ρουλεμάν τροχού.  Καλύτερα να τα αλλάξεις γιατί δεν ειναι εύκολο να διαπιστωθεί η φθορά τους . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, atheatos είπε

Δες και τα ρουλεμάν τροχού.  Καλύτερα να τα αλλάξεις γιατί δεν ειναι εύκολο να διαπιστωθεί η φθορά τους . 

Έχει αλλαχθεί πριν 1,5 χρόνο πίσω δεξιά . . Αριστερά δε έχει θέμα .

Ο μηχανικός που κάνει τακτική συντήρηση μου είπε να πάω στον φρένα είναι θέμα ταμπουρων κακής ποιότητας ή αστοχίας υλικού 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Έχει αλλαχθεί πριν 1,5 χρόνο πίσω δεξιά . . Αριστερά δε έχει θέμα .

Ο μηχανικός που κάνει τακτική συντήρηση μου είπε να πάω στον φρένα είναι θέμα ταμπουρων κακής ή αστοχίας υλικού 

Έχω αλλάξει 2 φορές ρουλεμάν μεσα σε 1 χρόνο,  λόγω οδήγησης σε κακό δρομο και στο γεγονός ότι δεν χρησιμοποίησα καλά aftermarket ρουλεμάν.  Για τα γνήσια δεν το συζητάμε,  αυτα αλλάζονται στα 100000 χιλιόμετρα αλλα κοστίζουν και 5 φορές επάνω. Αν δεν άλλαξες με γνήσια,  θα σου συνιστούσα να τα ξαναλλαξεις. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, atheatos είπε

Έχω αλλάξει 2 φορές ρουλεμάν μεσα σε 1 χρόνο,  λόγω οδήγησης σε κακό δρομο και στο γεγονός ότι δεν χρησιμοποίησα καλά aftermarket ρουλεμάν.  Για τα γνήσια δεν το συζητάμε,  αυτα αλλάζονται στα 100000 χιλιόμετρα αλλα κοστίζουν και 5 φορές επάνω. Αν δεν άλλαξες με γνήσια,  θα σου συνιστούσα να τα ξαναλλαξεις. 

Πήγα στον φρένα , διαπιστώθηκε και από αυτόν θέμα . Θα μπει στο φρενομετρο να το ψάξει . Είπε είναι πίσω από τα ταμπούρα .

Να δούμε τι θα δούμε .

Δημοσ.
10 ώρες πριν, meletis_m είπε

Έχει αλλαχθεί πριν 1,5 χρόνο πίσω δεξιά . . Αριστερά δε έχει θέμα .

Ο μηχανικός που κάνει τακτική συντήρηση μου είπε να πάω στον φρένα είναι θέμα ταμπουρων κακής ποιότητας ή αστοχίας υλικού 

Καλό θα είναι ρουλεμάν, ελατήρια, αμορτισέρ, ελαστικά και γενικά ότι έχει να κάνει με το σύστημα διεύθυνσης ή φρεναρίσματος  να αλλάζονται σετ και να φθείρονται ομοιόμορφα. Από τον οπτικό έλεγχο που κάνει ο μάστορας κουνώντας τον τροχό μέχρι την πραγματική κατάσταση απέχει πολύ. Όταν κάτι δουλεύει παρακεντρα με τον καιρό θα βγάλει και κάπου αλλού φθορά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Morosana είπε

Καλό θα είναι ρουλεμάν, ελατήρια, αμορτισέρ, ελαστικά και γενικά ότι έχει να κάνει με το σύστημα διεύθυνσης ή φρεναρίσματος  να αλλάζονται σετ και να φθείρονται ομοιόμορφα. Από τον οπτικό έλεγχο που κάνει ο μάστορας κουνώντας τον τροχό μέχρι την πραγματική κατάσταση απέχει πολύ. Όταν κάτι δουλεύει παρακεντρα με τον καιρό θα βγάλει και κάπου αλλού φθορά 

Το αμάξι έχει μαζευτεί στο σύστημα διεύθυνσης και ελαστικά αλλάζονται κάθε 2,5 χρόνια λόγω χιλιόμετρων.

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Πήγα στον φρένα , διαπιστώθηκε και από αυτόν θέμα . Θα μπει στο φρενομετρο να το ψάξει . Είπε είναι πίσω από τα ταμπούρα .

Να δούμε τι θα δούμε .

Μπήκε επάνω στο φρενομετρο , έβγαλε τα ταμπούρα και τα ξανά έβαλε , και ρύθμισε ξανά το χειρόφρενο (είχε κάνει 1000 χιλιόμετρα) και είπε ότι τα μουαγιε είναι ενταξει. Το πρόβλημα διορθώθηκε .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το αμάξι έχει μαζευτεί στο σύστημα διεύθυνσης και ελαστικά αλλάζονται κάθε 2,5 χρόνια λόγω χιλιόμετρων.

Μπήκε επάνω στο φρενομετρο , έβγαλε τα ταμπούρα και τα ξανά έβαλε , και ρύθμισε ξανά το χειρόφρενο (είχε κάνει 1000 χιλιόμετρα) και είπε ότι τα μουαγιε είναι ενταξει. Το πρόβλημα διορθώθηκε .

Μάλλον δεν είχε ρυθμίσει χειρόφρενο χωριστά σε κάθε τροχό έπιανε περισσότερο από τη μια πλευρά και είχες την ασταθεια. Αρπα κόλα δουλειές κάνουν ρε παιδιά οι 8 στους 10 μαστόρους να μην πω 9 να μας τα πάρουν και τίποτε άλλο. Ο θεός να μας φυλάει από αυτούς.

Ανάρτηση που έκανα πριν λίγο στο youtube αντιγραφή - επικόληση να μην ξαναγράφω😛

.............. απλά κλέφτες.Τέλη Νοέμβρη πάω σε καλο συνεργείο του λέω ακούω χτυπήματα μπρος πίσω.Το ανεβάζει ελέγχει πολύ καλά και μου βγάζει (αλήθεια λέω) κουστούμι 1000 ναι χίλια ευρώ(αμορτισερ - βάσεις ψαλίδια πίσω μπαρ'ακια , ζαμφόρ κ.λ.π.). Το άκουσα τρελάθηκα λέω δεν έχω θα ερθω αρχές Δεκέμβρη που θα πληρωθώ. Πάω σε άλλα δύο συνεργεία βαριόντουσαν μάλλον έλα σε δύο σε πέντε άυριο κ.λ.π. μέρες. Ρωτάω φίλο και με στέλνει σε παλιό μάστορα γνωστό του. Το παίρνει ένας μάστορας εγώ κάθομαι γραφείο με το αφεντικό το κάνει βόλτα γυρίζει το ανεβάζει κοιτάζει από κάτω και μου λέει . Θέλει λάστιχα ζαμφόρ μπρός πίσω , ένα μπαράκι δεξιά και μια φούσκα στο ημίμπαρο της κρεμαριέρας. Αν μπορείς φέρτα μόνος και μου δίνει χαρτί επειδή δεν ασχολούμε με τη συγκεκριμένη μάρκα. Πάω αγοράζω τα πιο επώνυμα 50 ευρώ (μαζί με 2 φτηνα  φίλτρα λαδιού για καβαντζα) του πάω και δύο μπαράκια αντιστρεπτικής που τα είχα στο πατάρι μαζί με ένα φίλτρο βενζίνης λέγοντας άλλαξε και αυτά μαστορα γιατί τα είχα στο πατάρι. Το αφήνω το πρωί μετά από 4-5 ώρες πάω τι χρωστάω εργασία 80 ευρώ μου λέει γιατί τα πίσω ζαμφόρ ήταν μπελάς η αλλαγή. (Δίνω 100 και δύο αυτοσχέδια μπρελόκ δώρο) λέω 1000 ευχαριστώ και φεύγω. Κάνω βόλτα οκ 20 χρονών αμάξι δεν είναι και καινούργιο αλλά δεν χτυπάει πλέον και πάει μια χαρά. Γιαυτό λέω σωστός μάστορας σήμερα είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα. Συγνώμη για το σεντόνι αλλά ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που μας διαβάζουν.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μάλλον δεν είχε ρυθμίσει χειρόφρενο χωριστά σε κάθε τροχό έπιανε περισσότερο από τη μια πλευρά και είχες την ασταθεια. Αρπα κόλα δουλειές κάνουν ρε παιδιά οι 8 στους 10 μαστόρους να μην πω 9 να μας τα πάρουν και τίποτε άλλο. Ο θεός να μας φυλάει από αυτούς.

Ανάρτηση που έκανα πριν λίγο στο youtube αντιγραφή - επικόληση να μην ξαναγράφω😛

.............. απλά κλέφτες.Τέλη Νοέμβρη πάω σε καλο συνεργείο του λέω ακούω χτυπήματα μπρος πίσω.Το ανεβάζει ελέγχει πολύ καλά και μου βγάζει (αλήθεια λέω) κουστούμι 1000 ναι χίλια ευρώ(αμορτισερ - βάσεις ψαλίδια πίσω μπαρ'ακια , ζαμφόρ κ.λ.π.). Το άκουσα τρελάθηκα λέω δεν έχω θα ερθω αρχές Δεκέμβρη που θα πληρωθώ. Πάω σε άλλα δύο συνεργεία βαριόντουσαν μάλλον έλα σε δύο σε πέντε άυριο κ.λ.π. μέρες. Ρωτάω φίλο και με στέλνει σε παλιό μάστορα γνωστό του. Το παίρνει ένας μάστορας εγώ κάθομαι γραφείο με το αφεντικό το κάνει βόλτα γυρίζει το ανεβάζει κοιτάζει από κάτω και μου λέει . Θέλει λάστιχα ζαμφόρ μπρός πίσω , ένα μπαράκι δεξιά και μια φούσκα στο ημίμπαρο της κρεμαριέρας. Αν μπορείς φέρτα μόνος και μου δίνει χαρτί επειδή δεν ασχολούμε με τη συγκεκριμένη μάρκα. Πάω αγοράζω τα πιο επώνυμα 50 ευρώ (μαζί με 2 φτηνα  φίλτρα λαδιού για καβαντζα) του πάω και δύο μπαράκια αντιστρεπτικής που τα είχα στο πατάρι μαζί με ένα φίλτρο βενζίνης λέγοντας άλλαξε και αυτά μαστορα γιατί τα είχα στο πατάρι. Το αφήνω το πρωί μετά από 4-5 ώρες πάω τι χρωστάω εργασία 80 ευρώ μου λέει γιατί τα πίσω ζαμφόρ ήταν μπελάς η αλλαγή. (Δίνω 100 και δύο αυτοσχέδια μπρελόκ δώρο) λέω 1000 ευχαριστώ και φεύγω. Κάνω βόλτα οκ 20 χρονών αμάξι δεν είναι και καινούργιο αλλά δεν χτυπάει πλέον και πάει μια χαρά. Γιαυτό λέω σωστός μάστορας σήμερα είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα. Συγνώμη για το σεντόνι αλλά ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που μας διαβάζουν.

Απο οτι μου είπε και ο δικος μου μηχανικός , δε φώλιαζε καλά το ταμπούρο και η ρόδα χτυπαγε .

Τα ταμπούρα τα εβγαλε τα ξανα έβαλε και ρυθμισε και ξανα το χειρόφρενο . 

Ειδε και τα μουαγιε με μικρόμετρο 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...