Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

 

Έχω ένα Opel Corsa, μοντέλο του 2000 (αυτό με τα μικρά φώτα - σαν αυγά)

 

Όταν πάω με > 80 και πατάω το φρένο, τραντάζεται το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (δεν ξέρω πως αλλιώς να το εξηγήσω, σαν ένας μικρός σεισμός ένα πράμα) και διαρκεί καθ' όλη τη διάρκεια του φρεναρίσματος, μέχρι να πέσω κάτω από 40 - 50. Σε χαμηλότερες ταχύτητες δεν συμβαίνει αυτό.

 

Άλλαξα τα πίσω φρένα αλλά πάλι το ίδιο. Τι μπορεί να φταίει;

Δημοσ.

Στραβή δισκόπλακα; Η κλασσικότερη αιτία για τρέμουλο στο φρενάρισμα που γίνεται αντιληπτό πιο πολύ σε μεγάλες ταχύτητες.

Δημοσ.

Οταν λες πως άλλαξες τα πίσω φρένα, εννοείς τα θερμουΐτ;

Και έφυγες από το συνεργείο και το πρόβλημα υπήρχε;

Έχεις δοκιμάσει να σηκώσεις το χειρόφρενο (με προσοχή βέβαια);

Δημοσ.

μήπως ξέχασες να βγάλεις το πτώμα απ το πορμπαγάζ;

Αυτό ήταν εκεί από πριν. Δεν είναι πρόβλημα.

 

Οι σιαγονες σου πισω στα ταμπουρα ειναι οκ? Ακους και σφυριγμα μαζι?

Σφύριγμα δεν ακούγεται. Οι σιαγόνες μου είπαν πως ήταν ΟΚ.

 

Στραβή δισκόπλακα; Η κλασσικότερη αιτία για τρέμουλο στο φρενάρισμα που γίνεται αντιληπτό πιο πολύ σε μεγάλες ταχύτητες.

Δεν έχω δισκόπλακες πίσω.

 

Οταν λες πως άλλαξες τα πίσω φρένα, εννοείς τα θερμουΐτ;

Και έφυγες από το συνεργείο και το πρόβλημα υπήρχε;

Έχεις δοκιμάσει να σηκώσεις το χειρόφρενο (με προσοχή βέβαια);

Τα προηγούμενα φρένα μου ήταν "κόλλας" και μου έβαλε "πριτσινωτά" (κάπως έτσι το είπε, το έψαξα τώρα στον γούγλη).

Και ναι, πήγα με το πρόβλημα και έφυγα με το πρόβλημα.

Τι εννοείς να σηκώσω χειρόφρενο; Την ώρα που τρέχω με 80;

Δημοσ.

Ναι, για να αποκλείσεις το πρόβλημα από μπροστά.

Τράβα το και με χαμηλότερη ταχύτητα, προοδευτικά για να μην μπλοκάρουν οι τροχοί.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως έφυγε το αυτοκίνητο από το συνεργείο με τέτοιο πρόβλημα.

Δεν το εντόπισε ο μηχανικός/φρενάς;

Πήγαινε πίσω ή βρες άλλον.

Δημοσ.

Οπως λεει ο bass οχι στα τερματα... Σιγα σιγα να φρεναρει να δεις αν οντως ειναι απο πισω.... Καντο με τα ελαχιστα χιλιομετρα που στο κανει.... Τωρα με το κολλας και υο πιρτσινοτα ειναι το πως ειναι πιασμενο το φερμουιτ πανω στη σιαγονα...

Δημοσ.

Γιατι νομιζω οτι απλα ειναι απο το τιμονι και πας για δισκοπλακες μπροστα?

πισω μερος και να τρανταζεται στο φρεναρισμα δυσκολο..

Δημοσ.

Δοκίμασα αυτό με το χειρόφρενο που μου είπατε, και το αποτέλεσμα είναι πως και πάλι τραντάζεται.

 

Τι στο διάολο μπορεί να είναι; Παίζει να έχει στραβώσει κάτι άλλο;

Δημοσ.

Θελει σηκωμα και να δεις ολο το πισω συστημα απο κατω και σιγουρα και λυσιμο σε αρκετα μερη αν δεν ειναι κατι εμφανες...

Δημοσ.

οι δισκοπλακες μου μυριζουν εμενα.η κοιταξε αμα εχουν κενα τα πισω ψαλιδια κλπ..(βαλε στο μυαλο σου και τα ρουλεμαν τροχον.)

Δημοσ.

ταμπουρα εχει πισω ε?

Ναι

 

οι δισκοπλακες μου μυριζουν εμενα.η κοιταξε αμα εχουν κενα τα πισω ψαλιδια κλπ..(βαλε στο μυαλο σου και τα ρουλεμαν τροχον.)

Θα το πάω να το κάνουν βίδες τότε :rolleyes:

Δημοσ.

καλα βιδες δεν χρειαζεται..ενα γενικο τσεκαρισμα απο κατω θελει.

(απο εξατμιση μεχρι ροδες-ταμπουρα-ρουλεμαν.-ψαλιδια.κλπ)

Δημοσ.

Ας κάνω και ένα update επί του θέματος.

 

Χτες μου έμεινε το αυτοκίνητο στο δρόμο. Απλά άναψαν όλα τα λαμπάκια και δεν έπαιρνε μπρος. Εν τέλει, το επόμενο πρωί που το είδε ο μηχανικός πήρε μπρος χωρίς πρόβλημα αλλά "στον υπολογιστή" είδε πως είχε πρόβλημα ο "αισθητήρας στροφών" και τον άλλαξε.

 

Αμέσως μετά, άλλαξα και τα 4 λάστιχα και το τράνταγμα εξαφανίστηκε. dafuq?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...