Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά δεν ψωνίζω πράγματα αξιας από αυτή την εταιρεία είχα πάρει μετρητής με 1000 ευρώ το φορητό μου (ACER) πριν 2 χρονια και μου έβγαλα πρόβλημα από την πρώτη μέρα και θέλαν να το πάνε στο service στη μαγουλα γιατί αυτή λέει δεν έβρισκαν πρόβλημα και να περιμένω 15-20 μέρες.

 

Τελικά μετά από δέκα μέρες και αρκετή ταλαιπωρία πήρα πιστωτικό και πήρα ένα φορητό toshiba και πλέον μονο εκεί πάω και έχουν τέλειο service.

 

Τα μονα θετικά ήταν ότι πήρα toshiba αντί acer και ότι έγινε ο λόγος να μάθω το forum αφού το πρώτο μου post ήταν καταγγελία για το πλαίσιο :devil:

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παιδια ο λογος που ανοιξα το παρον νημα, δεν ειναι για να μου πειτε αν εκανα καλως ή κακως που αγορασα κατι απο το Πλαισιο...

 

Καλως ή κακως εχω αγορασει πραγματα τα οποια ειναι ακομα εντος εγγυσης, οποτε θελοντας και μη, εαν προκυψει καποιο προβλημα, θα πρεπει να απαυθυνθω εκει...

 

ΤΟ νημα το δημοσιευσα για να παραθεσω την εμπειρια μου και για να πληροφορησω τους συμφορουμητες για την κατασταση που επικρατει.

 

τιποτα περισσοτερο και τιποτα λιγοτερο :-D

 

Ενα ειναι το μονο σιγουρο.Εαν ηταν καποιος αλλος πελατης στη θιεση μου χωρις γνωση των δικαιωματων του, θα τον ειχαν κοροιδεψει στο τσακ μπαμ και θα του εδειναν την λυση του βολευε την εταιρεια (Πλαισιο) τους...

Δεν εχουν καμια ορεξη να εξυπηρετησουν, το οποιο ειναι τραγικο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δε διάβασα καν ολόκληρο το θέμα (αλλά οκ μπήκα στο νόημα).

 

τι παρατηρώ:

αγοράζει κάποιος ένα προϊόν ας πούμε απο το πλαίσιο και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ:

ποτέ από το πλαίσιο ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες

 

αγοράζει κάποιος κάτι απο το eshop και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

η απάντηση που παίρνει στο φόρουμ:

ποτέ από το eshop ρε παιδιά τα έχουμε πει. τα ήθελες και τα έπαθες

 

αγοράζει κάποιος κάτι απο το multirama και αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

μαντέψτε τι του απαντάνε...

Tι να του πουν οταν αυτος ειναι ο κανονας τουλαχιστον για 2 απτις 3 αλυσιδες που αναφερεις ? Να του πουνε ψεματα? Ετσι τα καταντησαμε στη χωρα μας, ετσι ειναι.

 

Απο κοινου σημειωνω, δηλαδη την ευθυνη του τραγικου σερβις δεν την εχει μονο το καταστημα αλλα και ο κλασσικος ελληναρας καταναλωτης που αν βρει μαγαζι με εξυπηρετικο σερβις (οπως ηταν το πλαισιο καποτε πχ) κοιταει να το εκμεταλλευτει για να βγει κερδισμενος.

 

Προσφατο ειναι το τοπικ εδω στο ινσομνια ενος τυπου που επεστρεψε ΣΠΑΣΜΕΝΗ ψυκτρα στο πλαισιο και απαιτουσε να του γινει αντικατασταση και ενω του λεγαμε οτι δεν εχει δικιο επεμενε μαζι με καμποσους ακομη οτι το πλαισιο ειναι απαραδεκτο σε αυτη τη περιπτωση. Εξισου προσφατα και τα ποστ που λεγανε οτι και καρτα γραφικων να πας σπασμενη σε κομματια πρεπει το πλαισιο να σου την αντικαταστησει με ολοκαινουργια αν ειναι εντος εγγυησης. Ακομα και σε αυτο το τοπικ βαση αυτου που λεει ο Thresh (και προφανως ετσι θα ειναι) συμπεραινεις οτι ουτε τους νομους δεν γνωριζουν οι καταναλωτες που προβαινουν σε νομικου τυπου καταγγελιες/διαμαρτυριες. Για τετοιους παρομοιους λογους υπαρχουν καταστηματα και πωλητες στο εξωτερικο που ριχνουν πορτα στην Ελλαδα και προτιμουν να μην μπουν σε συναλλαγη μαζι μας. Οι ελληνικες αλυσιδες ομως ειναι στην Ελλαδα και πρεπει καπως να επιβιωσουν με ολους αυτους.

 

Αποτελεσμα ολων αυτων, η αντιμετωπιση προς τους πελατες να ειναι πλεον σφιχτη εως κακιστη και να ζημιωνονται και οι 2 πλευρες. Ευτυχως για τον σοβαρο και υπευθυνο καταναλωτη υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες...

Επεξ/σία από MiDi_MiLiZ
Δημοσ.

Παιδια στους δισκους, γιατι δεν πατε κατευθειαν στον κατασκευαστη?

Αυτό είναι το καλύτερο toufa! Ο νόμος βέβαια λέει ότι το κατάστημα λιανικής είναι υπόλογο σε θέματα εγγύησης αλλά οι περισσότερες αντιπροσωπείες δέχονται και κατευθείαν από πελάτες λιανικής με την απόδειξη. Μία φορά μόνο με βάλανε να πάω μέσω καταστήματος λιανικής υποχρεωτικά σε ssd που αντιπροσωπεύει η "Μακεδονικά Περιφεριακά".

 

Το πλαίσιο μάλλον κράτησε καβάτζα τον καινούργιο που πήρε από την αντιπροσωπεία της intel και φόρτωσε στον ts κάποιον μεταχειρισμένο. Ξεφτίλες.

Δημοσ.

Το κορυφαίο θα ήταν να του πασάρουν κάναν HDD αντί για SSD, λέγοντας δίσκος 120GB σου χάλασε, δίσκο 120GB σου δίνουμε.

 

:D

Δημοσ.

Παιδια στους δισκους, γιατι δεν πατε κατευθειαν στον κατασκευαστη?

 

γιατι δηλαδη να χασω ενα ωραιο πρωινο για να παω στο ταχυδρομειο,και να δωσω και 5 ευρω για να το στειλω εκτος ελλαδος?

το πλαισιο μου το πουλησε βγαζοντας κερδος, αρα αυτο θα με εξυπηρετησει.

Δημοσ.

Επειδή όμως ξέρεις ότι δε θα σε εξυπηρετήσει, πληρώνεις τα 5€ στα ΕΛΤΑ και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αλλιώς μπορείς να πας 5-6 φορές στο Πλαίσιο όπως έκανε και ο TS, πληρώνοντας πολλαπλάσια χρήματα σε βενζίνη, εισιτήρια, χαμένο χρόνο, εκνευρισμό, οτιδήποτε.

Δημοσ.

Αυτό που είπε ο Midi_Miliz είναι.

Φταίει και το λαμόγιο ο Έλληνας καταναλωτής που πάει

να βγάλει κέρδος με απατεωνιές και κουτοπονηριές.

Ειδικά σε μεγάλες αλυσίδες λειτουργεί συχνά η λογική

"έλα μωρέ, λες και θα μπούνε μέσα" οπότε ζητάς από το κατάστημα

να σου χαρίσει ουσιαστικά πράγματα. Τους έχει κάνει αυτό να είναι

πάρα πολύ προσεκτικοί στο τι αντικαθιστούνε τελικά και φυσικά την πληρώνει

και πάλι την νύφη ο σωστός και τυπικός καταναλωτής.

 

Ευθύνη για την απαράδεκτη συμπεριφορά παίζει και σ' αυτόν το τομέα

το ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι κακοπληρωμένοι.

Αν βαράω σπαστά 10ωρα και παίρνω 500 ευρώ, δεν θα κάτσω να σκάσω και με τον

καημό του καθενός. Να κι' αν ήρθε ο δίσκος σου, να κι' αν δεν ήρθε, να κι' αν

δεν τον θες επειδή έχει σπασμένη ταινία.

Τραγικό, αλλά έτσι είναι δυστυχώς.

 

Το Πλαίσιο είναι η αλήθεια το παρακάνει, το έχει ξεφτιλίσει λίγο το θέμα. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει μείνει ευχαριστημένος με το customer support τους. Βρίσκουν και τα κάνουν...

Δημοσ.

Ευθύνη για την απαράδεκτη συμπεριφορά παίζει και σ' αυτόν το τομέα

το ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι κακοπληρωμένοι.

Αν βαράω σπαστά 10ωρα και παίρνω 500 ευρώ, δεν θα κάτσω να σκάσω και με τον

καημό του καθενός. Να κι' αν ήρθε ο δίσκος σου, να κι' αν δεν ήρθε, να κι' αν

δεν τον θες επειδή έχει σπασμένη ταινία.

Τραγικό, αλλά έτσι είναι δυστυχώς.

 

Μεγαλη αληθεια και αυτο.

Ο υπαλληλος δεν εχει κανενα απολυτως κινητρο να αφησει ευχαριστημενο τον πελατη του. Ουτε εχει κινητρο να προσπαθησει να τον διατηρησει ως πελατη της εταιρειας. Ουτε μπονους θα παρει, ουτε αυξηση, ουτε θα προαχθει, ουτε θα κανει καριερα. Και να τον χασει απο πελατη, να. Αφου ξερει οτι σε 1-2 χρονακια η θα εχει απολυθει η θα εχει φυγει μονος του. Σιγα μην κατσει να σπαταλησει φαια ουσια με τον καθε πελατη.

 

Βεβαια στο παρον τοπικ βλεπουμε οτι η αντιμετωπιση δεν αλλαζει ουτε απο προισταμενους/διευθυντες κι αυτο ειναι το ενδιαφερον. Δεν ειναι μονο το θεμα του "σταρχιδιστη" υπαλληλου.

 

Ο κοσμος σιγα σιγα θα στραφει στα μαγαζια της γειτονιας/οικογενειακες επιχειρησεις η στο εξωτερικο. Οι αλυσιδες με αυτες τις λογικες δεν κερδιζουν την εμπιστοσυνη κανενος.

Δημοσ.

Παιδια εγω είχα ένα μπέρδεμα με το πλαισιο και απο τότε δεν αγοράζω τίποτα απο αυτούς......πιστεύω πως την έχουν δει κάπως λόγω του ότι τα παρα πολυ καλα.

Δημοσ.

Επειδή όμως ξέρεις ότι δε θα σε εξυπηρετήσει, πληρώνεις τα 5€ στα ΕΛΤΑ και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αλλιώς μπορείς να πας 5-6 φορές στο Πλαίσιο όπως έκανε και ο TS, πληρώνοντας πολλαπλάσια χρήματα σε βενζίνη, εισιτήρια, χαμένο χρόνο, εκνευρισμό, οτιδήποτε.

 

αν ειναι ετσι προτιμω να το αγορασω απο το amazon η απο καποιο μαγαζι του εξωτερικου,και να μη δωσω λεφτα στα λαμογια του πλαισιου.

Δημοσ.

Καλά θα κάνεις, κι εγώ από εξωτερικό παίρνω ό,τι χρειάζομαι. Αλλά λέμε τι σε συμφέρει για την περίπτωση που έχεις ήδη κάνει το λάθος να αγοράσεις από το Πλαίσιο.

Δημοσ.

εμενα παντως 5-6 rma στο πλαισιο με εξυπηρετησαν ταχυτατα.

τοσο τυχερος ειμαι?

βεβαια παω στο ιδιο καταστημα που με εξυπηρετουν καθε φορα και δεν εχω διαπιστωσει αγενεια και θρασυτητα απο τους υπαλληλους.

Δημοσ.

**Update**

 

Επικοινωνησαν εχτες το βραδυ κατα τις 8 απο Αθηνα (ο κυριος Η.Τ.) μαζι μου.

Ο κυριος Τ. μου εξηγησε πως ο δισκος (της φωτογραφιας) που μου εδωσαν ειναι σφραγισμενος, οτι δηλαδη το σακουλακι του δισκου ειναι σφραγισμενο και ο λογος που το αυτοκολητο ειναι σκισμενο ειναι για να μπορεσουν να σημειωσουν το σειριακο του

 

Του εξηγησα οτι ο λογος της δυσαρεσκειας μου δεν ειναι η χρονικη καθυστεριση αυτη καθαυτη, αλλα κυρίως η αντιμετωπιση και η χαζες διακιολογιες που ακουσα στο καταστημα απο τον τεχνικο και τον Υποδιευθυντη.

Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα και εκ μερους των ανθρωπων και του Πλαισιου σαν εταιρια και προσφερθηκε να μου στειλει τον δισκο κατ'οικον (κατι που αρνηθηκα γιατι μου ειναι πιο ευκολο να παω απο το καταστημα), προκειμενου να μην ταλαιπωρηθω περαιτερω, για να διαπιστωσω και ο ιδιος οτι οντως ο SSD ειναι σφραγισμενος και καινουριος οπως ηρθε απο Intel

 

Ως εκ τουτου, σημερα θα παω να παραλαβω τον δισκο απο το καταστημα, γιατι πλεον μου δωθηκε μια λογικη εξηγηση και εφοσον ειναι οντως σφραγισμενος θα τον παρω

 

Θα ενημερωσω αφου παραλαβω για την εξελιξη της διαδικασιας

  • Super Moderators
Δημοσ.

installαρε CrystalDiskInfo, διαβάζει πόσα Read/Write έχουν γίνει καθώς και τις ώρες που έχει λειτουργήσει :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...