Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σορρυ για την καθυστεριση, αλλα δεν προλαβα να ενημερωσω νωριτερα δυστυχως

 

Παρελαβα τον δισκο και ήταν οντως σφραγισμενος μεσα στο σακουλακι.

Με βαση το CrystalDiskInfo, το πρωτο boot εγινε απο εμενα.

 

post-92018-0-47121100-1335427242_thumb.jpg

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παιδια στους δισκους, γιατι δεν πατε κατευθειαν στον κατασκευαστη?

 

γιατι δεν τους παιρνουνε οι ελληνες *επισημοι* αντιπροσωποι...

Δημοσ.

Πριν κάτι χρόνια μου είχε δώσει ο mad δυο-τρεις και τους είχα στείλει Ολλανδία,μας ήρθαν άλλοι,καινούργιοι,τζάμπα.

Πριν ένα χρόνο πούλησα έναν usb elite 500άρη και ο τυπάς που τον αγόρασε είπε πως είχε bad sectors,τον έστειλε και του στείλαν άλλον.

 

Δεν παίζει πια έτσι;

Δημοσ.

Θα συγκρατήσω αυτό που είπε ένα μέλος περί κάρτας wow.

 

Eίναι δυνατόν να σου είπε αυτό το πράγμα και να το άφησε να περάσει έτσι; Αν είναι δυνατόν. Και 300ε το μηνα να παίρνουν, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.

Εστω και αν η δουλειά περιλαμβάνει ψεύτικο χαμόγελο και πάει λέγοντας.

 

Θα συγκρατήσω αυτό που είπε ένα μέλος περί κάρτας wow.

 

Eίναι δυνατόν να σου είπε αυτό το πράγμα και να το άφησε να περάσει έτσι; Αν είναι δυνατόν. Και 300ε το μηνα να παίρνουν, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.

Εστω και αν η δουλειά περιλαμβάνει ψεύτικο χαμόγελο και πάει λέγοντας.

Δημοσ.

Η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα ειναι περιπετειώδεις και μάλιστα την είχα διηγηθεί εν μέρη πριν 1-2 χρόνια στο θρεντ του hardware.

 

Τους πήγα 3 φορές τον υπολογιστή μου (αγορασμένος απο εκεί), δεν βρήκαν τίποτα, πήγαν να βγουν από πάνω, αναγκάστηκα να φωνάξω όπου ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά ενας πωλητής (ναναι καλά το παιδί) ο οποίος μου λέει τη λύση, μπροστά στα παιδιά του τεχνικού τμήματος.

Αντικατέστησε τα πάντα και το θέμα τελείωσε. Μάλιστα πήρα και τηλέφωνο αργότερα τον προιστάμενο του καταστήματος για να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που με εξυπηρέτησε.

 

Τους πιέζουν πολύ και κάνει μπαμ. Κατάλαβα πως τους ενδιαφέρουν καθαρά να βγουν τα νούμερα με οποιοδήποτε κόστος. Οχι μόνο στις πωλήσεις αλλά και στα μηχανήματα που έρχονται.

 

Δικαιολογώ εν μέρη τη περίεργη συμπεριφορά υπαλλήλων μετά απο τέτοια πίεση αλλά όχι φυσικά υπερβολές που διάβασα.

Δημοσ.

Η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα ειναι περιπετειώδεις και μάλιστα την είχα διηγηθεί εν μέρη πριν 1-2 χρόνια στο θρεντ του hardware.

 

Με ποιο account; :whistle:

 

(so much busted)!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θυμίζω ότι τα μέλη έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό, ενημερώνοντας παράλληλα κάποιο μέλος της συντονιστικής ομάδας, ώστε να απενεργοποιηθεί οριστικά ο προηγούμενος λογαριασμός

Δημοσ.

Θα συγκρατήσω αυτό που είπε ένα μέλος περί κάρτας wow.

 

Eίναι δυνατόν να σου είπε αυτό το πράγμα και να το άφησε να περάσει έτσι; Αν είναι δυνατόν. Και 300ε το μηνα να παίρνουν, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.

Εστω και αν η δουλειά περιλαμβάνει ψεύτικο χαμόγελο και πάει λέγοντας.

 

Θα συγκρατήσω αυτό που είπε ένα μέλος περί κάρτας wow.

 

Eίναι δυνατόν να σου είπε αυτό το πράγμα και να το άφησε να περάσει έτσι; Αν είναι δυνατόν. Και 300ε το μηνα να παίρνουν, είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.

Εστω και αν η δουλειά περιλαμβάνει ψεύτικο χαμόγελο και πάει λέγοντας.

 

Φιλε εδω κανεις λαθος. Δεν ξερω το υφος με το οποιο ειπε κατι τετοιο ο υπαλληλος αλλα πολλες φορες μπορεις να χρειαστει να κανεις κατι ποιο αστειο για να ελαφρυνει λιγο η ατμοσφαιρα ή να εισαι και ο ιδιος καμμενος και να λες κατι χαριτολογοντας. Βεβαια εχει εξω πολλα βουβαλια (για πελατες μιλαω) τα οποια παιρνουν τα παντα της μετρητοις (κυριολεκτικα ομως) και σπανια μπορουν να ξεχωρισουν την προσεγγιση προς το χιουμορ. Δεν παιρνω το μερος του συγκεκριμενου υπαλληλου, απλα λεω.

 

Για το θεμα της πληρωμης κανεις λαθος. ΟΧΙ δεν πρεπει να κανει σωστα τη δουλεια του φιλε μου. Θα κανει οση δουλεια χρειαζεται με βαση το μισθο του και τις προοπτικες εξελιξης του. Δεν βλεπω το λογο να σκιζομαι 10 φορες παραπανω απο τον Χ συναδελφο μου για να παρουμε στο τελος του μηνα τον ιδιο μισθο και μετα απο αοριστο χρονικο διαστημα να εχουμε και οι δυο την ιδια καταλληξη (στο ταμειο ανεργειας δηλαδη αν ειμαστε τυχεροι).

Δημοσ.
Δημοσ.

Με ποιο account; :whistle:

 

(so much busted)!

χαχαχαχαχαχα

Με το προηγούμενό μου φυσικά

το οποίο κατάργησα και αντικατέστησα με αυτόν ,κατόπιν συνεννόησης με τους mods (χάρηκες πως θα πιάσεις λαβράκι πουλάκι μου?? :mrgreen: :mrgreen: :devil: :devil: :-D )

Ως γνωστών οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν να αλλάξουμε nickname. Μπορούμε όμως να κλειδώσουμε τον παλαιό λογαριασμό και να φτιάξουμε νέο εφόσον υπάρχει η καλή διάθεση από τους υπεύθηνους. Και απ ότι φαίνεται υπάρχει μπόλικη :-P :-)

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...