Millennium Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 For those who like the classic "Metroidvania" style action adventure (or any other classic sidescrolling games), this game was made specifically for you. Axiom Verge taks its inspiration from greats such as Blaster Master, Contra, Bionic Commando, Rygar, Cave Story, and, of course, Metroid. Axiom Verge is an upcoming indie game focusing on action and exploration. Expect it for PC and Xbox 360 sometime in 2013. Το παιχνιδι το φτιαχνει ο Tom Happ.Engineer στην Petroglyph Games. http://www.youtube.com/watch?v=9FNZTmLwm7I
_BASSstarlet_ Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Συγνώμη, αλλά η amiga είχε καλύτερα γραφικά. Δεν πιστεύω να το πουλάει το συγκεκριμένο..
mchls Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Axiom Verge Images Axiom Verge Combines Metroid, Contra, and Awesome
Millennium Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2012 Συγνώμη, αλλά η amiga είχε καλύτερα γραφικά. Δεν πιστεύω να το πουλάει το συγκεκριμένο.. Retro indie ειναι.Δεν νομιζω πως απευθυνεται σε graphic enthusiasts.
Tobajara Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Ήμουν σίγουρος πως κάποιος είχε ανοίξει θέμα. Επειδή έχουν περάσει πολλά χρόνια, ας βάλω ένα βίντεο. To Axiom Verge 2 αναμένεται μέσα στο 2021. https://www.youtube.com/watch?v=AVX8RjtJ7YQ Τι έχουμε εδώ, για όσους δεν το ξέρουν? Αγνό παρθένο Metroidvania, όπου το μείγμα είναι πολύ περισσότερο Metroid και πολύ λιγότερο Castlevania. Απόκοσμος εξωγήινος κόσμος με σαφείς αναφορές στο Giger, ελαφρώς πυροβολημένο σενάριο, κλασσικό κλασσικότατο 8-bit gameplay συμπεριλαμβανομένης της δυσκολίας (μέχρις ενός σημείου), μουσική που θα μπορούσε να είναι και κλασσική, και κυρίως, όπως και το Shovel Knight, ένα παιχνίδι που δε μιμείται αλλά είναι γενημμένο "από εκεί". Πέρα από αυτό, είναι ένα πραγματικά εξαιρετικό παιχνίδι, ιδιαίτερα προσεγμένο και από τα καλύτερα στο είδος του, όχι μόνο σα σύγχρονη ενσάρκωση. Το gameplay βρωμοκοπάει Metroid και σα χειρισμός/ δομή/ φιλοσοφία και σα γραφικά/ ατμόσφαιρα. Προκλητικό και δύσκολο ακόμα και για τον έμπειρο παίκτη, χρειάζεται προσοχή και μεθοδικότητα, και πλησιάζει αρκετά χωρίς όμως να φτάνει τελείως τα επίπεδα της εποχής στο Hard. Οι συνηθισμένοι από σύγχρονα, πιο βατά, Metrooidvania, θα βρεθούν να ψοφάνε χωρίς πολλά πολλά, κυρίως στις αρχές. Ειδικά οι τελειομανείς θα φτύσουν αίμα, καθώς το στοιχείο του "χτυπάω κάθε tile με κάθε δυνατό τρόπο" έχει μεταφερθεί αυτούσιο, χωρίς τα interactive tiles να ξεχωρίζουν οπτικά (εφιάλτης). Το να τριγυρνάς γύρω γύρω σαν την άδικη κατάρα υπάρχει, όπως αναμενόταν, καθώς και ένας λογικός βαθμός backtracking. Το level design είναι υψηλού επιπέδου και κάνει την επιστροφή σε παλιότερες περιοχές ευχάριστη. Ο παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει συντομεύσεις ή και νέες διαδρομές για να πάει από το Α στο Β, πράγμα που σημαίνει ότι δε λιώνει πάνω κάτω στους ίδιους διαδρόμους. Ασφαλώς από ένα σημείο και μετά είναι κουραστικό ως αδύνατο να θυμάται κανείς όλα τα σημεία που "κάτι γινόταν", αλλά τις 2-3 πρώτες φορές που ο παίκτης θα κάνει ένα μεγάλο σκούπισμα δε θα βαρεθεί. Έχοντας παίξει το μισό παιχνίδι, δε συνάντησα ιδιαίτερα προβλήματα στο να καταλάβω πού έπρεπε να πάω για να προχωρήσω, αλλά τα μυσικά και κρυμμένα αντικείμενα είναι όντως τέτοια - το παιχνίδι δε χαρίζεται αλλά τερματίζεται, και έχει και στοιχεία που διευκολύνουν το speedrunning. Μουσική εξαιρετική, σε 8-bit κλίμα, ιδιαίτερα ταιριαστή και ατμοσφαιρική που προσθέτει πολλά στην αίσθηση του παίκτη. Αν έπρεπε να ξεχωρίσει ένα ιδιαίτερο στοιχείο του χαρακτήρα του παιχνιδιού είναι πως εσκεμμένα αρνείται πεισματικά να κρατήσει το χέρι του παίκτη. Ναι, τερματίζεται, αλλά για το 100% θα φτύσει αίμα και υπάρχουν ελάχιστα πράγματα in-game που θα βοηθήσουν, όπως τότε. Η αίσθηση επιτεύγματος που αποκομίζει ο παίκτης όταν ανακαλύπτει ένα μυστικό είναι πολύ έντονη, ακριβώς επειδή είναι τόσο δύσκολα. Κάτι σπάνιο στις μέρες μας. Ένα στοιχείο που ξεχωρίζει το gameplay είναι η χρήση των glitched εχθρών και σημείων. Με μια ειδική ακτίνα που αναβαθμίζεται, ο παίκτης μπορεί να χακάρει εχθρούς (πράγμα που δικαιολογείται από την ψηφιακή φύση του κόσμου του Axiom Verge) πράγμα που τους αλλάζει τη συμπεριφορά και τη χρησιμότητα. Κάποιοι απλά γίνονται πιο ευάλωτοι με τον ένα ή άλλο τρόπο, αλλά άλλοι αφήνουν πίσω τους πλατφόρμες, άλλοι μετατρέπονται σε πλατφόρμες, άλλοι εκτοξεύουν ακτίνες που σπάνε tiles κλπ κλπ. Είναι πολύ έξυπνη υλοποίηση, καθώς ο παίκτης αρχίζει να σκέφτεται μήπως ένα δωμάτιο θα μπορούσε να παιχτεί και διαφορετικά, ξεκλειδώνοντας κάτι. Από πλευράς όπλων, η υλοποίηση είναι πολύ καλή αλλά αρκετά δίνουν την αίσθηση του gimmick (χρησιμοποιούνται σε συγκεκριμένα σημεία) παρά του οργανικά χρήσιμου στο gameplay. Τα power ups και δυνατότητες του παίκτη είναι κλασσικά και αναμενόμενα στο είδος, ενώ και ο χειρισμός είναι μια κλασσικούρα και μισή. Αν και ο χειρισμός με πληκτρολόγιο είναι μια χαρά, και χωρίς προβλήματα απόκρισης, θα ευχαριστιόμουν περισσότερο αν είναι coin-op joystick τύπου MadKatz (ούτε καν χειριστήριο με D-Pad). Χαρακτηριστικό είναι το ότι υπάρχει κουμπί για να μένει σταθερός ο παίκτης (lock), ώστε τα βελάκια να χρησιμεύουν για διαγώνια στόχευση αντί για κίνηση. Ρετρίλα στο απόγειο. Το πιο υποτονικό σημείο είναι τα boss fights. Έχω περάσει 4 και μου φάνηκαν αρκετά κοινότοπα και μονοδιάστατα. Για το τέλος άφησα την ατμόσφαιρα. Το Axiom Verge καταφέρνει από το πρώτο δευτερόλεπτο να δώσει την αίσθηση του αλλόκοτου, απόκοσμου, σκοτεινού, υποβλητικού, εξωγήινου, μια αίσθηση που δεν ξεθωριάζει όσο περνάει η ώρα. Οι αναφορές στο Alien και την αισθητική του Giger, αν και αναμενόμενες, είναι δοσμένες άψογα, ενώ η ένωση ανθρώπου και μηχανής που κάπου πήγε στραβά διέπει όλο το παιχνίδι σεναριακά και ατμοσφαιρικά - ο παίκτης το ζει, δεν το χαζεύει απλώς. Με μια λέξη - αν δεν το έχετε παίξει κάντε το. Εξαιρετικό στο είδος τους, κλασσικό old-school gameplay χωρίς εκπτώσεις, και πραγματικά πλήρης εμπειρία. 3
NickTG Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Εγώ περιμένω ακόμα τη Multiverse Edition για το Wii U! Το Axiom Verge είναι από τα πολύ καλά του είδους ενώ βγαίνει και συχνά σε έκπτωση για όποιον δεν θέλει να πληρώσει full price αν και το αξίζει και με το παραπάνω.
Tobajara Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Πάντως μετά από τόσα χρόνια δεν έχει εμφανιστεί στο GOG, και δεν ξέρω το λόγο. Ίσως λόγω ανάμειξη της Sony? Ελπίζω αυτό να αλλάξει με την κυκλοφορία του 2. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι δε με κουράζει στην εξερεύνηση ή την αναζήτηση μυστικών, ενώ δεν πέφτει δραματικά η δυσκολία ακόμα και όταν γυρνάς σε παλιότερες περιοχές. Άλλα Metroidvania γίνονται υπερβολικά εύκολα είτε στην πρόοδο είτε στα μυστικά. 1
Greygore Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 hours ago, Tobajara said: Πάντως μετά από τόσα χρόνια δεν έχει εμφανιστεί στο GOG, και δεν ξέρω το λόγο. H "επίσημη" αιτιολόγηση είναι λόγω κόστους στο integration του GOG Galaxy vs. πιθανών πωλήσεων και η απόφαση του developer (ή ίσως του marketing/PR person) να μην προσφέρει έκδοση χωρίς feature parity (έξτρα όπως achievements/cloud saves, δηλαδή χωρίς Galaxy support) - γενικά είχε και λίγο δράμα και unpleasantness η όλη υπόθεση αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα απο τα διάφορα forum posts στο GOG: Source: GOG Forum Thread Είχε γίνει αναφορά πάντως κάπου σε εκείνο το thread πως θα επανεξέταζαν την απόφαση τους μετά την κυκλοφορία του Axiom Verge 2. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2021 από Greygore 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα