insomniaK Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 ιου! γιατι? για να κανει 1 δευτερολεπτο η καθε αλλαγη ταχυτητας?η για να καιει τον αγλεορα? Τι γιατί; Επειδή είναι η επιτομή της οδηγικής άνεσης, ειδικά μέσα σε πόλη. Αυτό με την αλλαγή της ταχύτητας δεν το καταλαβαίνω, κρίνοντας από τη δική μου εμπειρία, όντως κάνει 1 δευτερόλεπτο, σε αντίθεση με το χειροκίνητο που έκανα πάνω απο 10... Όσο για την κατανάλωση, το 1600 άρι πουοδηγώ έχει 5.7l/100km μεικτή, φιέστα είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Υπάρχει και η λύση του DCT, δε χρειάζεται να πάρει κανείς αυτόματο με torque-convertor. Και ίσα-ίσα που ένα αυτοκίνητο με DCT καταναλώνει και λιγότερο από ένα ίδιο με μηχανικό κιβώτιο. Πάντως αν όντως θέλει 1 sec ένα «κλασσικό» αυτόματο να αλλάξει σχέση, μια χαρά είναι. Μπορεί κανείς από εσάς να κάνει κάτι τέτοιο στον ίδιο χρόνο; Γκάζι, συμπλέκτη, λεβιέ, συμπλέκτη, γκάζι, όλα σε κάτω από 1 sec; Δε νομίζω. Παραπάνω θέλουμε όλοι μας, εκτός και αν το κάνουμε επί σκοπού γρήγορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Τα αυτοματα τελικα καινε περισσοτερο ή λιγοτερο σε σχεση με τα μηχανικα; (ρωταω!) Επισης λογικα σε μια ανηφορα,τα συγχρονα αυτοματα αυτοκινητα μπορουν να καταλαβουν * και να βαλουν τη σωστη σχεση που απαιτειται ετσι δεν ειναι; φιλοσοφικη απορια αυτη ! *το λεω καταλαβουν επειδη ειχα δει σε RAV4 οτι ειχε κατι σαν ψηφιακη μπαρα που εδειχνε την κλιση του οχηματος ως προς τον δρομο δλδ αν κατηφοριζει ή ανηφοριζει! λογικα αυτο πρεπει να ταν εκτος κ αν καταλαβα λαθος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Thanks για τις προτασεις παιδια, κατεληξα τελικα στο fiatακι, σε μηχανικο ομως, γιατι αν και ισχυει αυτο που εγραψε ο K, ειναι over budget και δεν εχω κανενα ιδιαιτερο θεμα με το να οδηγω μηχανικο. Αν και φανταζομαι πως ειναι ειναι πιο ανετο το αυτοματο. @liopyr καλα τρελαινομαι με αυτο που κανουν (γκομενες συνηθως) και πετανε το ποδι εξω απο το αμαξι ως συνοδηγοι, με πιανουν τα Προκρουστικα μου! Ασχετο αλλα επρεπε να το αναφερω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 @liopyr καλα τρελαινομαι με αυτο που κανουν (γκομενες συνηθως) και πετανε το ποδι εξω απο το αμαξι ως συνοδηγοι, με πιανουν τα Προκρουστικα μου! Ασχετο αλλα επρεπε να το αναφερω Τραγικό είναι αλλά και επικίνδυνο. Σε περίπτωση ατυχήματος δεν θα μπορούν να τις ξεχωρίσουν από τη λαμαρίνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Τι γιατί; Επειδή είναι η επιτομή της οδηγικής άνεσης, ειδικά μέσα σε πόλη. Αυτό με την αλλαγή της ταχύτητας δεν το καταλαβαίνω, κρίνοντας από τη δική μου εμπειρία, όντως κάνει 1 δευτερόλεπτο, σε αντίθεση με το χειροκίνητο που έκανα πάνω απο 10... Όσο για την κατανάλωση, το 1600 άρι πουοδηγώ έχει 5.7l/100km μεικτή, φιέστα είναι. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay 10 δευτερολεπτα η αλλαγη? δηλαδη το αυτοκινητο μενει 10 δευτερολεπτα χωρις ροπη στους τροχους? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 10 δευτερολεπτα? μαλλον υπερβαλεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Ε ναι υπερβάλω! Εννοώ τη διαδικασία: ακούω τη μηχανή να μουγγανίζει, το συνειδητοποιώ, ξεβολευομαι, ντρεμπραγιαζ, αλλαγή ταχύτητας, πόδι στο γκάζι Vs Πατάω γκάζι ή είμαι στο cruiser και δεν πατάω τίποτα. Όσο για την κατανάλωση: τα 1600 του αυτόματου φιέστα καίνε 2.5 λίτρα λιγότερα στα 100 χιλιόμετρα από τα 1200 του κορσα. Αν και δεν είναι συγκρίσιμα αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Ε ναι υπερβάλω! Εννοώ τη διαδικασία: ακούω τη μηχανή να μουγγανίζει, το συνειδητοποιώ, ξεβολευομαι, ντρεμπραγιαζ, αλλαγή ταχύτητας, πόδι στο γκάζι Vs Πατάω γκάζι ή είμαι στο cruiser και δεν πατάω τίποτα. Όσο για την κατανάλωση: τα 1600 του αυτόματου φιέστα καίνε 2.5 λίτρα λιγότερα στα 100 χιλιόμετρα από τα 1200 του κορσα. Αν και δεν είναι συγκρίσιμα αυτοκίνητα. αν κανεις ολη αυτη τη διαδικασια,η εχεις αρθριτικα η lag Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Ή απλά θεωρώ το αυτοκίνητο αναγκαίο κακό και την οδήγηση βαρετή διαδικασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Ε ναι υπερβάλω! Εννοώ τη διαδικασία: ακούω τη μηχανή να μουγγανίζει, το συνειδητοποιώ, ξεβολευομαι, ντρεμπραγιαζ, αλλαγή ταχύτητας, πόδι στο γκάζι Vs Πατάω γκάζι ή είμαι στο cruiser και δεν πατάω τίποτα. Όσο για την κατανάλωση: τα 1600 του αυτόματου φιέστα καίνε 2.5 λίτρα λιγότερα στα 100 χιλιόμετρα από τα 1200 του κορσα. Αν και δεν είναι συγκρίσιμα αυτοκίνητα. Ενας απο τους λογους που κρατας το μηχανικο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι οι εργοστασιακές καταναλώσες είναι μούφα, το 500άρακι 875cc με μηχανικό καίει σε μικτή διαδρομή 5,5-5,9 με πολύ νορμαλ οδήγηση. Το έχω 8 μήνες και το έχω καταευχαριστηθεί πάντως. Δεν ξέρω κατα πόσο θα το βρείς σε αυτή την τιμή καθώς είναι ένα αμάξι που λόγω κρίσης, έχει αρκετή ζήτηση σε μεταχειρισμένο. Καινούργιο είναι ψιλοαπαγορευτική η τιμή του. Εγώ είχα βύσμα στη Fiat και γλύτωσα 3000, γιάυτο το πήρα καινούργιο...αλλιώς σιγά μην έδινα κανα 17άρι που εβγαινε η έκδοση που πήρα μαζι με τα έξοδα (πινακίδες κτλ). Edit: Μακριά απο αυτόματο. Το είχα ψαξει και γώ πολυ.Το dual logic βγάζει πολλά προβλήματα. Βεβαια στη Fiat ισχυρίζονται οτι αυτό συνεβαινε στην αρχη και τώρα είναι οκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα