Προς το περιεχόμενο

God of War: Ascension [PS3]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο αγγλικό ebay το έχουν 80 λύρες (~100€).

Μακάρι να κάνω λάθος και να κοστίζει κι εδώ 80€.

 

Καλά αν κοστίζει και εδώ 80 η collector's θα την πάρω μέχρι και εγώ :P

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

God of War: Ascension Demo

 

 

Πριν λίγα λεπτά τελειώσα το demo του God of War: Ascension. Προς αποφυγή ερωτήσεων, πρόκειται για το demo που συμπεριλαμβάνεται σαν εξτρα στο blu ray της ταινίας Total Recall. To playable κομμάτι δεν είναι άλλο παρά το demo που μας έδειξε η Sony στην Ε3, τον Ιούνιο που μας πέρασε. Παρόλο που γνώριζα περί τίνος πρόκειται αποφάσισα να ασχοληθώ μαζί του για να ανακαλύψω ορισμένες λεπτομέρειες που δεν είχα παρατηρήσει - όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι - κατά την διάρκεια της προβολής του Demo στην έκθεση στο Λος Άντζελες. Ομολογώ πως οι εντυπώσεις που αποκόμισα ήταν εξαιρετικές.

 

Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει με την έναρξη του demo δεν είναι άλλο παρά το οπτικό κομμάτι. Η Santa Monica - όσο φαίνεται στο demo τουλάχιστον- κατάφερε να προσφέρει ένα εκπληκτικό θέαμα με πανέμορφα γραφικά. Οι φωτισμοί έχουν δουλευτεί ιδιαίτερα ενώ η αίσθηση της σφαγής κορυφώνεται στο αποτελειώμα τον εχθρών. Το ακουστικό μέρος δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες αλλαγές από αυτές που έχουμε δει στα παλαιότερα παιχνίδια.

 

Gameplay. Εδώ είναι η αξία των GoW τίτλων. Οι διαφορές στο gameplay ανάμεσα στους τίτλους της τριλογίας και ιδιαίτερα στα 2 πρώτα μέρη δεν ήταν τόσο γρήγορα εμφανής. Αντιθέτως στο Ascension νέες προσθήκες κάνουν την εμφάνιση τους.

 

Με το που ξεκίνησα το demo παρατήρησα μια κίτρινη μπάρα στην δεξιά πλευρά της οθόνης. Όπως είναι λογικό αναρωτήθηκα σε τι μπορεί να χρησιμεύει. Η απορία μου λύθηκε στον πρώτο δυνατό αντίπαλο, αφού υπήρξε και το ανάλογο tutorial. Η χρήση του είναι η εξής: αφού χτυπήσεις αρκετά το τέρας, αυτό πέφτει στα γόνατα και μια κόκκινη κουκίδα εμφανίζεται πάνω του. Εκεί πατάμε το R1 και ο Kratos πραγματοποιεί ένα θεαματικό τελειώμα. Με το που ολοκληρωθεί αυτό, η κίτρινη μπάρα μειώνεται. Πρόσεξα πως η μπάρα μειώνεται επίσης όταν δέχεσαι ζημιά (κάτι για το οποίο δεν είμαι 100% σίγουρος αν ισχύει όντως έτσι).

 

Η επόμενη μεγάλη αλλαγή έχει να κάνει με την χρήση δεύτερων όπλων. Ο Kratos μπορεί να μαζέψει πεσμένα όπλα και να τα χρησιμοποιήσει στη μάχη με το πλήκτρο Ο. Έτσι μπορεί να κάνει συνδιασμούς επιθέσεων με το βασικό του όπλο. Ανά πάσα στιγμή μπορούμε όμως να πατήσουμε R1+O και να πετάξουμε το δευτερεύον όπλο που κρατάμε. Δυστυχώς στο demo δεν μπόρεσα να καταλάβω λόγω της μικρής διάρκειας του αν τα όπλα αυτά τα πετάνε οι αντίπαλοι ή υπάρχουν σε συγκεκριμένα σημεία στο παιχνίδι.

 

Στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς μπορούσαμε πατώντας L1+Τετράγωνο να εκτελέσουμε αμέσως μετά την άμυνα μια μαζική επίθεση με τις λεπίδες της Αθηνάς. Εδώ αυτή η τεχνική έρχεται ανανεωμένη και πιο άμεση και προσφέρει μεγάλη βοήθεια στις μάχες εναντιών πολλών εχθρών. Επίσης στο demo με το κουμπί R2 είχα την δυνατότητα να εκτελέσω μια ακόμα μαζική κίνηση η οποία όμως μείωνε και ένα "κουτάκι" από την μπάρα των μαγικών. Όμως η κίνηση αυτή ήταν αρκετά δυνατή ώστε να μπορέσει να παραλύσει τους γύρω μου εχθρούς, ώστε ύστερα να τους αποτελειώσω με ένα χτύπημα.

 

Σχετικά με την κάμερα, δεν υπάρχη επιλογή για να αλλάξουμε το πεδίο ορατότητας όπως και στους προηγούμενους τίτλους, κάτι που πιθανώς να ξενίσει ορισμένα άτομα. Αντιθέτως με τον δεξί μοχλό όπως όλοι γνωρίζουμε ο Kratos κάνει μια τούμπα ώστε να αποφύγει τις επιθέσεις των εχθρών. Η αίσθηση πάντως της τούμπας αλλά και των κινήσεων στους τοιχός καθώς και τα άλματα από τοίχο σε τοίχο έχουμε υποστεί σημαντικές βελτιώσεις. Πλέον βλέπουμε τον Kratos να πηδάει σαν κατσίκι όπως ο Drake στο Uncharted.

 

Τέλος, αυτό που κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση στο demo είναι η χρήση ενός skill με το οποίο μπορούμε να ρυθμίζουμε το χρόνο. Συγκεκριμένα στην αρχή του demo, ένα θαλάσσιο τέρας ορμάει με το κεφάλι του πάνω σε ένα χώρο με ξύλα και καταστρέφοντας το μας εμποδίζει να προχωρήσουμε. Με αυτό το skill όμως μπορούμε να γυρίσουμε πίσω το χρόνο. Πατώντας λοιπόν L2 και τετράγωνο ο χρόνος γυρνάει προς τα πίσω, ενώ με L2 και τρίγωνο προς τα μπροστά. Σκοπός μας είναι να αφήσουμε το τετράγωνο την κατάλληλη στιγμή ώστε να σταματήσουν τα ξύλα και οι πέτρες στον αέρα για να μπορέσουμε μετά να πηδήξουμε σαν μαιμούδες από το ένα στο άλλο. Αυτό το skill όμως μπορεί να χρησιμεύεσει και κατά την διάρκεια της μάχης ώστε να ακινητοποιήσουμε τον εχθρό μας και να πάμε κοντα του να τον αποτελειώσουμε.

 

Το demo δεν ξεπερνάει το 1 τέταρτο. Όμως κατάφερα να αντλήσω αρκετές πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του νέου τίτλου της Santa Monica. Έμεινα πραγματικά πολύ ικανοποιημένος και ελπίζω το αγαπημένο μας Studio να μας εκπλήξει με περισσότερα πράγματα και με ένα καλοστημένο multiplayer.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HSo6IwTBMmw

Δημοσ.

το Demo μπορω να το κατεβασω η ειναι μονο για plus μελη?

 

Το διάβασες καθόλου το κείμενο μου?

 

Προς αποφυγή ερωτήσεων, πρόκειται για το demo που συμπεριλαμβάνεται σαν εξτρα στο blu ray της ταινίας Total Recall
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

θα εχει ελληνικους υποτιτλους αμα δεν εχει σκετι απογοητεση παιδια ¨/

 

Θα έχει, όπως και πλήρως εξελληνισμένα menus.

 

Με δέχτηκαν στην Multiplayer beta!! Yay!! :D

 

Αν είσαι plus μπαίνεις έτσι κ αλλιώς... :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...