Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λαθος.το πραγματικο νοημα της δημοκρατιας ειναι η ανοχη των πολλων απεναντι στους λιγους.

 

ενα τυπικο παραδειγμα:

η απαγορευση του καπνισματος. μπορει οι πολλοι να γουσταρουν να καπνιζουν,αλλα ειναι επιστημονικα αποδεδειγμενο οτι το παθητικο καπνισμα βλαπτει.και γιαυτο λογο εχει θεσπιστει νομος,με την υποστηριξη των λιγων που δεν καπνιζουν, ωστε να προσταυεται η δημοσια υγεια με την απαγορευση του καπνισματος στους δημοσιους χωρους.τον οποιο νομο πρεπει να σεβαστουν ολοι οι πολιτες,ακομα και αν η πλειοψηφια θελει να καπνιζει σαν ντουμανι οπου βρισκει,χωρις να την ενδιαφερει καν η προσωπικη της υγεια.

 

ετσι δουλευει η πραγματικη δημοκρατια.και οχι η διαστρεβλωμενη εκδοχη της,στην οποια την εχει μεταλλάξει ο ξεφτιλισμενος, αμορφωτος και απολιτιστος νεοελληνας για να εχει την ψευδαισθηση οτι το δικο του δικιο ειναι και ο κανονας.

 

 

 

θα πρεπε;

 

Συμφωνω μαζι σου αλλα το 60% του γενικου πληθυσμου στην Ελλαδα ειναι μη καπνιστες.Κ αυτο ειναι παγκοσμια το μικροτερο μαζι με την Κυπρο αν δεν κανω λαθος.Παντως σιγουρα η πλειοψηφια ειναι μη καπνιστες.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

λαθος.το πραγματικο νοημα της δημοκρατιας ειναι η ανοχη των πολλων απεναντι στους λιγους.

 

ενα τυπικο παραδειγμα:

η απαγορευση του καπνισματος. μπορει οι πολλοι να γουσταρουν να καπνιζουν,αλλα ειναι επιστημονικα αποδεδειγμενο οτι το παθητικο καπνισμα βλαπτει.και γιαυτο λογο εχει θεσπιστει νομος,με την υποστηριξη των λιγων που δεν καπνιζουν, ωστε να προσταυεται η δημοσια υγεια με την απαγορευση του καπνισματος στους δημοσιους χωρους.τον οποιο νομο πρεπει να σεβαστουν ολοι οι πολιτες,ακομα και αν η πλειοψηφια θελει να καπνιζει σαν ντουμανι οπου βρισκει,χωρις να την ενδιαφερει καν η προσωπικη της υγεια.

 

ετσι δουλευει η πραγματικη δημοκρατια.και οχι η διαστρεβλωμενη εκδοχη της,στην οποια την εχει μεταλλάξει ο ξεφτιλισμενος, αμορφωτος και απολιτιστος νεοελληνας για να εχει την ψευδαισθηση οτι το δικο του δικιο ειναι και ο κανονας.

 

 

 

θα πρεπε;

 

νομίζω οτι αποτελείς κομμάτι,αυτής ακριβώς, της τελευταίας σου παραγράφου.

Δημοσ.

Η αγαπη φιλε δεν μπορει να μετρηθεί..

Θα πρέπει να πηγαίνει στο σπιτι η επιτροπή,οταν ειναι προς ένταξη,οχι σαν τον αγαπήσεις,γιατι σαν τον αγαπήσεις και δεν εχει ενταχθεί,εσυ θα καταλήξεις ενας άνθρωπος καμένος.

Καλύτερα να προνοουμε,παρά να μετανοουμε.

 

Γενικευσεις να πουμε.Καμια σχεση φιλε.Δεν τα βλεπω μαυρο ασπρο τα πραγματα.Με το φτωχο μου μυαλο υποστηριζω οτι ο μεταναστης εστω κ 2 μηνων στην χωρα, απο την στιγμη που αναπτυξει σχεση αγαπης με εναν ημεδαπο θα πρεπει να αντιμετωπιζεται ευνοικα απο τον νομο εφοσον α) ειναι νομιμος β) η σχεση ειναι γνησια.Ολα τα αλλα να χαμε να λεγαμε μου φαινονται κ το θεμα του ιντεγρεσιον περναει σε δευτερο βαθμο.

Δημοσ.

Γενικευσεις να πουμε.Καμια σχεση φιλε.Δεν τα βλεπω μαυρο ασπρο τα πραγματα.Με το φτωχο μου μυαλο υποστηριζω οτι ο μεταναστης εστω κ 2 μηνων στην χωρα, απο την στιγμη που αναπτυξει σχεση αγαπης με εναν ημεδαπο θα πρεπει να αντιμετωπιζεται ευνοικα απο τον νομο εφοσον α) ειναι νομιμος β) η σχεση ειναι γνησια.Ολα τα αλλα να χαμε να λεγαμε μου φαινονται κ το θεμα του ιντεγρεσιον περναει σε δευτερο βαθμο.

δλδ σε 2 μήνες,ενας άνθρωπος μπορει να αγαπήσει εναν άλλο;

πως ξεχωρίζει η σχέση η γνήσια απο...την ιμιτασιόν;

Δημοσ.

για τι ηλικιες μιλαμε;

 

για ολες.Η γενικη σουμα ειναι αυτη ,ο γενικος μεσος ορος.

 

δλδ σε 2 μήνες,ενας άνθρωπος μπορει να αγαπήσει εναν άλλο;

πως ξεχωρίζει η σχέση η γνήσια απο...την ιμιτασιόν;

 

γιατι τι εχουν οι 2 μηνες?Τεσπα παραδειγματος χαρην ηταν το χρονικο διαστημα.Ασχετος χρονικου διαστηματος οπως τα λεω παραπανω.Τωρα για το δευτερο αυτο καλα καλα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τον επι χρονια συντροφο σου θα εισαι για τριτους?Φανταζομαι θα ελεγχεται το αληθες των στοιχειων που εχουν δηλωθει.Κατι ας σκεφτουν,δεν ειναι δικη μου δουλεια αυτο.

Δημοσ.

για ολες.Η γενικη σουμα ειναι αυτη ,ο γενικος μεσος ορος.

 

 

 

γιατι τι εχουν οι 2 μηνες?Τεσπα παραδειγματος χαρην ηταν το χρονικο διαστημα.Ασχετος χρονικου διαστηματος οπως τα λεω παραπανω.Τωρα για το δευτερο αυτο καλα καλα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τον επι χρονια συντροφο σου θα εισαι για τριτους?Φανταζομαι θα ελεγχεται το αληθες των στοιχειων που εχουν δηλωθει.Κατι ας σκεφτουν,δεν ειναι δικη μου δουλεια αυτο.

εξαρτάται,πως νοείς την αγάπη.

Για'μενα,η λεξη αυτή ελεχθει πρωτη φορα,μια πολυ συγκεκριμένη στιγμή,απο εναν πολυ συγκεκριμένο άνθρωπο και ειχε μια εξίσου συγκεκριμένη ερμηνεία.

και τέλος,για'μενα,αυτή η λέξη,αν είχε βάρος,θα ειχε θέσει το σύμπαν ολόκληρο εκτός τροχιάς.

τελος πάντων,εμμένω στην αρχική μου τοποθέτηση και αναμένουμε τα νεότερα :)

Δημοσ.

εξαρτάται,πως νοείς την αγάπη.

Για'μενα,η λεξη αυτή ελεχθει πρωτη φορα,μια πολυ συγκεκριμένη στιγμή,απο εναν πολυ συγκεκριμένο άνθρωπο και ειχε μια εξίσου συγκεκριμένη ερμηνεία.

και τέλος,για'μενα,αυτή η λέξη,αν είχε βάρος,θα ειχε θέσει το σύμπαν ολόκληρο εκτός τροχιάς.

τελος πάντων,εμμένω στην αρχική μου τοποθέτηση και αναμένουμε τα νεότερα :)

 

επειδη εσυ εχεις μια συγκεκριμενη ιδεοληψια ως προς το βαρυσημαντο της αγαπης δεν λεει κατι για τις μυριαδες σχεσεις που αναπτυσονται γυρω μας.Δεν θα κατσω να ορισω την αγαπη με τα δικα μου κριτηρια.Εγω μπορει να καθομαι κ να τρωω ξυλο κ να νομιζω οτι με αγαπαει ο αλλος.

 

Εφοσον μιλαμε για συναινετικη σχεση μεταξυ 2 ενηλικων κ εφοσον η σχεση ειναι γνησια κ ο μεταναστης νομιμος σαφως κ το Συμφωνο θα πρεπει να προβλεπει αναλογη ευνοικη μεταχειριση για τον αλλοδαπο οπως προβλεπει κ ο πολιτικος γαμος.Δεν γουσταρω φιλοσοφικες συζητησεις αντ ινφινιτουμ να πουμε.Μιλαω για κονκρητ πραγματα που αφορουν την απολυτη ισονομια στις σχεσεις μεταξυ ομοφυλων ζευγαριων.

Δημοσ.

επειδη εσυ εχεις μια συγκεκριμενη ιδεοληψια ως προς το βαρυσημαντο της αγαπης δεν λεει κατι για τις μυριαδες σχεσεις που αναπτυσονται γυρω μας.Δεν θα κατσω να ορισω την αγαπη με τα δικα μου κριτηρια.Εγω μπορει να καθομαι κ να τρωω ξυλο κ να νομιζω οτι με αγαπαει ο αλλος.

 

Εφοσον μιλαμε για συναινετικη σχεση μεταξυ 2 ενηλικων κ εφοσον η σχεση ειναι γνησια κ ο μεταναστης νομιμος σαφως κ το Συμφωνο θα πρεπει να προβλεπει αναλογη ευνοικη μεταχειριση για τον αλλοδαπο οπως προβλεπει κ ο πολιτικος γαμος.Δεν γουσταρω φιλοσοφικες συζητησεις αντ ινφινιτουμ να πουμε.Μιλαω για κονκρητ πραγματα που αφορουν την απολυτη ισονομια στις σχεσεις μεταξυ ομοφυλων ζευγαριων.

κονκρητ πράματα...χμμ..καλά.

το ύφος δε βοηθά.

Δημοσ.

κονκρητ πράματα...χμμ..καλά.

το ύφος δε βοηθά.

 

ναι πολυ κονκρητ,ποιος ειμαι εγω να πουμε που θα κρινω πως οριζεται η σχεση και αγαπη σε τριτους?Εφοσον συναινετικα ειναι μαζι πιο κονκρητ δεν υπαρχει.Ασχετα εαν εγω κλαιω σαν την Πηνελοπη γιατι δεν μπορω να βρω το νοημα της αγαπης (κιου δε βαιολινς).Δεν επεται οτι κ ο διπλανος μου θα εχει την ιδια θεωρηση κ θα μενει μια ζωη στο ραφι.

Δημοσ.
νομίζω οτι αποτελείς κομμάτι,αυτής ακριβώς, της τελευταίας σου παραγράφου.

 

δεν ειμαι κατα της νομιμοποιησης των ομοφυλοφιλων γαμων,επομενως οχι δεν ανηκω σε αυτην.

 

 

για ολες.Η γενικη σουμα ειναι αυτη ,ο γενικος μεσος ορος.

 

αρα εχει μεσα στην σουμα μωρα,μικρα παιδια και ηλικιωμενους,οι οποιοι αυτοι ουτως η αλλως δεν καπνιζουν

αρα το ποσοστο που καπνιζει και αφορα το κυριο και πιο δραστηριο σωμα μιας κοινωνιας,πρεπει να ειναι μεγαλυτερο.

 

η κανω λαθος;

Δημοσ.

ναι πολυ κονκρητ,ποιος ειμαι εγω να πουμε που θα κρινω πως οριζεται η σχεση και αγαπη σε τριτους?Εφοσον συναινετικα ειναι μαζι πιο κονκρητ δεν υπαρχει.Ασχετα εαν εγω κλαιω σαν την Πηνελοπη γιατι δεν μπορω να βρω το νοημα της αγαπης (κιου δε βαιολινς).Δεν επεται οτι κ ο διπλανος μου θα εχει την ιδια θεωρηση.

 

γιατι η αγάπη εχει μιαπ πολύ συγκεκριμένη έννοια και δοθηκε απο αυτόν που επινόησε τον όρο και αρα ή ξέρεις τι είναι αγάπη ή απλα λες παπαριες για να περάσει η ωρα.

και τέλος,επειδή πολλοι απατεώνες αριστεροδεξιοπακιστανοκλπ υπάρχουν,δεν θα ήθελα αύριο πρωι να γινει μια κοινωνία λούμπεν επειδη κάποιοι εχουν αγκυλώσεις ή θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Κι επειδή λοιπόν,αυτοι οι απατεωνες θα τρέξουνκαι ειναι πολλοί.οι πραγματικα ερωτευμένοι,θα πρέπει να πάρουν τα αρχίδια μου.

κονκριτ ε;

οσον αφορά το μεταναστευτικό κομμάτι πάντα.

 

δεν ειμαι κατα της νομιμοποιησης των ομοφυλοφιλων γαμων,επομενως οχι δεν ανηκω σε αυτην.

 

 

 

 

αρα εχει μεσα στην σουμα μωρα,μικρα παιδια και ηλικιωμενους,οι οποιοι αυτοι ουτως η αλλως δεν καπνιζουν

αρα το ποσοστο που καπνιζει και αφορα το κυριο και πιο δραστηριο σωμα μιας κοινωνιας,πρεπει να ειναι μεγαλυτερο.

 

η κανω λαθος;

η σούμα στη δημοκρατία,βγαίνει και αποφασίζεται αυτούς που μπορούν να μετέχουν αυτής,έχοντας σώας τα φρένας.

Δημοσ.

γιατι η αγάπη εχει μιαπ πολύ συγκεκριμένη έννοια και δοθηκε απο αυτόν που επινόησε τον όρο και αρα ή ξέρεις τι είναι αγάπη ή απλα λες παπαριες για να περάσει η ωρα.

και τέλος,επειδή πολλοι απατεώνες αριστεροδεξιοπακιστανοκλπ υπάρχουν,δεν θα ήθελα αύριο πρωι να γινει μια κοινωνία λούμπεν επειδη κάποιοι εχουν αγκυλώσεις ή θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Κι επειδή λοιπόν,αυτοι οι απατεωνες θα τρέξουνκαι ειναι πολλοί.οι πραγματικα ερωτευμένοι,θα πρέπει να πάρουν τα αρχίδια μου.

κονκριτ ε;

οσον αφορά το μεταναστευτικό κομμάτι πάντα.

 

 

η αγαπη ρε φιλε μπορει για εσενα να εχει το νοημα της Πηνελοπης που κλαιγεται νυχθημερον για χαμενα μεγαλεια του ενος κ μοναδικου ερωτα κ αλλα τετοια ιδεοληπτικα.Τι με νοιαζει πως προσδιδει ο καθε ανθρωπος την αγαπη.

 

Εφοσον συναινετικα εχουμε μια σχεση μεταξυ 2 ενηλικων ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.

 

Κανενας δεν θα πρεπει να παρει τα αρχιδια σου γιατι πολυ απλα ηδη δεν περνουν τα αρχιδια σου οι του πολιτικου γαμου,αρα ειναι σαφες οτι αυτα δικαιωματα πρεπει να επεκτεινονται στο συμφωνο αλλιως παλι μεσοβεζικο θα ειναι.

 

Η Ελλαδα ας παει να κανει μεταναστευτικη πολιτικη με τοιχοι παπατζες στον Εβρο αν θελει,σε οτι αφορα ανθρωπινα δικαιωματα κ ισονομια ας παρει η Ελλαδα τα δικα μου αρχιδια που ειναι κ μεγαλα κιολας.

Δημοσ.
η σούμα στη δημοκρατία,βγαίνει και αποφασίζεται αυτούς που μπορούν να μετέχουν αυτής,έχοντας σώας τα φρένας.

 

παρα πολυ σωστα.

 

οι ομοφυλοφιλοι εχουν σωας τα φρενας,ειναι ισοτιμα μελη της κοινωνιας και της πολιτειας και το μονο που ζητανε ειναι τα αυτονοητα ανθρωπινα δικαιωματα τους να

εχουν και μια νομοτυπη υποσταση.και ενα πραγματικο δημοκρατικο κρατος ειναι υποχρεωμενο να σεβαστει τα,πολυ λογικα και συνταγματικα κατοχυρωμενα,αιτηματα τους και να προβει στις απαραιτητες

διαδικασιες που χρειαζονται ωστε να υλοποιηθουν,ανεξαρτητως του αν ειναι 5,10,1000 η 1m.

 

 

η παραπανω παραγραφος σου αυτο λεει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...