Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η χθεσινη συνεντευξη Μπουταρη για το συμφωνο στα ομοφυλα ζευγαρια.Ελπιζω οτι το τελευταιο σχολιο για τον Ανθιμο ηταν καθαρα ειρωνικο :devil:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kOZRZ6fHq6g&feature=player_embedded

 

http://www.inews.gr/98/o-boutaris-gia-omofylofilous-ypomoni-ston-anthimo.htm

 

Την πιο προοδευτική συνέντευξη –έως τώρα τουλάχιστον- έδωσε ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, ο οποίος τάχτηκε υπέρ του γάμου των ατόμων ιδίου φύλου και τις υιοθεσίες παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

 

«Το επιτρέπουν στην Αμερική και είναι μια κοινωνία πιο συντηρητική από την δική μας», είπε συγκεκριμένα στο μηνιαίο περιοδικό ομοφυλοφίλων Screw. Επίσης, είπε ότι θα συνεργαστεί με δημάρχους άλλων πόλεων, προκειμένου να αλλάξει το οικογενειακό δίκαιο, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και gay parade στην συμπρωτεύουσα.

 

«Εάν γίνεται γκέι παρέλαση στη Νέα Υόρκη, στο Βερολίνο, στο Παρίσι, στο Λονδίνο, σε όλες τις πόλεις δηλαδή που οι συμπολίτες μας θέλουν να επισκεφτούν για τη ζωντάνια τους, το δυναμισμό τους, το ανοιχτό τους πνεύμα, γιατί να μη γίνουν και στη Θεσσαλονίκη», αναρωτιέται στο περιοδικό, το οποίο στο εξώφυλλο προειδοποιεί «αυστηρά ακατάλληλο για ομοφοβικούς παπάδες»… Τέλος, παραδέχτηκε ότι έχει gay φίλους προσθέτοντας «κατανοώ έμφυτα τη διαφορετικότητα, γιατί από ένα σημείο και έπειτα και εγώ εγκατέλειψα την πεπατημένη και γνώρισα και τις χαρές και τις δυσκολίες αυτής της επιλογής».

 

Πόση υπομονή πια να κάνει και ο Άνθιμος με αυτά που ακούει;

 

Ελα ντε, δεν μπορει ολοκληρος Ανθιμος να μην αντιδρασει,γιατι ως γνωστον ''οσο υπαρχω εγω ,Μπουταρη δημαρχεια δεν θα δεις'' :mrgreen:

 

Κ εδω η αποψη του Ανθιμου για το συμφωνο

 

 

Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, αναφέρθηκε και στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων τονίζοντας, ότι « τι Χριστό να ομολογήσουμε, όταν εγώ ανέγνωσα στις εφημερίδες ότι ετοιμάζεται η κατάθεση νομοσχεδίου για την συμβίωση των ομοφυλοφίλων και στην Ελλάδα! Ο Θεός να φυλάει! Κρίνε εσείς, να έχετε ένα παιδί αγόρι να το μεγαλώσετε, και από την αμαρτία που υπάρχει στον κόσμο σήμερα να σας πει, εγώ πήρα έγκριση της Πολιτείας και συμβιώνω με τον φίλο μου και είμαστε ζευγάρι.»

 

Νομιζω καλα τα λεει ο Ανθιμος.Ο Χριστος πρεπει να τα χει παρει στη κρανα με τον Παπαντρεου :mrgreen:

Δημοσ.

http://www.youtube.com/watch?v=kOZRZ6fHq6g&feature=player_embedded

 

 

Κ εδω η αποψη του Ανθιμου για το συμφωνο

 

''Κρίνε εσείς, να έχετε ένα παιδί αγόρι να το μεγαλώσετε, και από την αμαρτία που υπάρχει στον κόσμο σήμερα να σας πει, εγώ πήρα έγκριση της Πολιτείας και συμβιώνω με τον φίλο μου και είμαστε ζευγάρι''

 

 

Νομιζω καλα τα λεει ο Ανθιμος.Ο Χριστος πρεπει να τα χει παρει στη κρανα με τον Παπαντρεου :mrgreen:

 

 

ναι ενω να το μεγαλωνεις το παιδι, και απο την ηλιθιοτητα που υπαρχει στον κοσμο σημερα να σας πει εγω ειμαι ζευγαρι μεε τον φιλο μου και συζουμε και ειμαστε καλα αλλα αν χρειαστει οτιδιποτε δεν ειμαστε καλυμενοι απο την κοινωνια αφου ο Ανθιμος ασκησε βετο και δε θεωρουαστε ζευγαρι αλλα δυο τρελοι που συμβιωνουν χωρις κανενα ιδιαιτερο λογο περαν της σαρκικης απολαυσης...........

 

μπραβο ρε Ανθιμε παντα αυτο ηθελα να εχω στο μυαλο μου για μια κοινωνιας που σεβεται τους πολιτες της......

Δημοσ.

Εδω η Ανθιμαρα καθαριζει για παρτη της εκκλησιας να ουμ!

 

«Νομιμοποιούν την αμαρτία»

 

Για «ντροπή», αναφερόμενος στο ενδεχόμενο επέκτασης του «Συμφώνου Συμβίωσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια, έκανε λόγο ο Ανθιμος, ενώ σκληρή γραμμή για το θέμα ακολουθεί και ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος στο προσωπικό του ιστολόγιο

 

Πόλεμο κατά του ενδεχόμενου επέκτασης του «Συμφώνου Συμβίωσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια κήρυξε χθες από άμβωνος ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος, ενώ σκληρή γραμμή για το θέμα ακολουθεί και ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος με δημοσιεύσεις στο προσωπικό του ιστολόγιο.

 

«Θα γίνουμε χειρότεροι από τα ζώα και με νομιμότητα», είπε χαρακτηριστικά ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης. Μίλησε για «ντροπή» και «νομιμοποίηση της αμαρτίας», ενώ προειδοποίησε ακόμα και με δεινά που θα φέρει στην Ελλάδα ο Θεός, αν περάσει κάτι τέτοιο.

 

Μιλώντας στους πιστούς από τον Ι. Ν. Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης, ο κ. Ανθιμος επέμεινε για ακόμη μία φορά στον χαρακτηρισμό «πορνεία» (χωρίς να τον επαναλάβει) που προσέδωσε στο σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ετερόφυλων, κάνοντας λόγο για επαίσχυντο νόμο, στον οποίο έρχεται ως συμπλήρωμα άλλος, ακόμα χειρότερος.

 

Οι ποιμένες δεν μπορούν να μείνουν μουγκοί σε αυτό, είπε, καθώς φθείρεται η κοινωνία, μολύνεται η πνευματική μας ιστορία και τραυματίζονται οι ψυχές.

 

«Ο Θεός να μας ελεήσει, να μας συγχωρήσει και να μας ανεχθεί και ό,τι κακό και να έρθει στη ζωή μας, γενικό, να μην παραπονεθούμε εναντίον του Θεού.

 

Τα παραδείγματα είναι στην Παλαιά Διαθήκη», προειδοποίησε, αναγγέλλοντας δεινά και δοκιμασία για όλους. «Οσο μπορούμε θα αντισταθούμε, όσο μπορούμε θα πολεμήσουμε», πρόσθεσε.

 

Χαρακτήρισε ασύδοτους τους λαούς των κρατών που έχουν νομοθετήσει σχετικά, ενώ αντέταξε άλλα κράτη, όπως η Ιταλία ακόμα και η Μ. Βρετανία -«όπου είναι τόσο εύκολοι σε θέματα των ηθών», όπως είπε- που δεν έχουν εγκρίνει τέτοια νομοθετήματα.

 

Στον χαρακτηρισμό «κουσούρι» για την ομοφυλοφιλία επανέρχεται ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο οποίος στο προσωπικό του blog και στη δεύτερη δημοσίευση του με τίτλο «Σόδομα και Γόμορρα» παραθέτει τη φωτογραφία του άνδρα -ο οποίος γεννήθηκε γυναίκα και έκανε εγχείρηση αλλαγής φύλου- που είναι... έγκυος. «Ο προβληματισμός μας συνεχίζεται.

 

Σήμερα σας παραθέτω τη διήγηση της Παλαιάς Διαθήκης για την τιμωρία των ομοφυλοφίλων. Το αφιερώνω στους φωτισμένους της εποχής μας και σε όσους έχουν το κουσούρι. Δεν καταδικάζουμε τον αμαρτωλό. Την αμαρτία καταδικάζουμε. Και το κουσούρι είναι μια ακόμη μορφή της αμαρτίας. Δείτε τον έγκυο κύριο της φωτογραφίας. Και μόνο το θέαμα σοκάρει. Ο Θεός ας μας ελεήσει», αναφέρει ο κ. Αμβρόσιος.

 

Μάλιστα πριν παραθέσει τη διήγηση της Παλαιάς Διαθήκης, ο κ. Αμβρόσιος σημειώνει: «Σήμερα θα διαβάσετε τη διήγηση της Παλαιάς Διαθήκης για τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Αύριο θα διαπιστώσετε ότι η σημερινή κοινωνία δεν διαφέρει και πολύ από την κοινωνία της εποχής εκείνης».

 

Προσθέτει δε ότι θα επανέλθει με την περί μοιχείας διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά.

 

O σωτηρας του εθνους Ανθιμος

http://www.youtube.com/watch?v=a_zPwNLMXOg&feature=related

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
ενώ προειδοποίησε ακόμα και με δεινά που θα φέρει στην Ελλάδα ο Θεός, αν περάσει κάτι τέτοιο.

χααχαχααχαχ :lol:

 

 

Αφου το ριξαμε στα αρθρα, ιδου και ενα του Α. Κανακη:

 

Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο ότι το 2011 μιλάμε ακόμη για τους gay ή για τον γάμο τους! Τα στερεότυπα δε, είναι τόσο ισχυρά που ο περισσότερος κόσμος όταν ακούει για γάμο ομοφυλοφίλων, τους φαντάζεται στην εκκλησία με στέφανα και ρύζια και τον έναν από αυτούς ντυμένο νυφούλα. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική. Στη εκκλησία δεν θα γίνει ποτέ των ποτών τέτοιος γάμος, γιατί πολύ απλά, από ναούς της αγάπης, τους έχουν μετατρέψει, πολλοί από τους αυτοαποκαλούμενους εκπροσώπους του Θεού, σε ναούς της μισαλλοδοξίας και του μίσους γενικότερα.

Αυτό που θέλουν οι ομοφυλόφιλοι, οι οποίοι είναι τόσοι μα τόσοι πολλοί, γεγονός που πρέπει να το καταλάβουν κάποια στιγμή όλοι όσοι ισχυρίζονται τα περί «ανωμαλίας» και να μας εξηγήσουν επιτέλους πως του ξέφυγε του δημιουργού μας τόση πολλή ανωμαλία στον κόσμο, είναι να έχουν όλα τα νόμιμα δικαιώματα που συνεπάγεται ένας γάμος, να είναι ίσοι δηλαδή με τους υπόλοιπους συμπολίτες τους και σε ανθρώπινο και κοινωνικό επίπεδο να σταματήσει μια για πάντα αυτή η απάνθρωπη και παράλογη διάκριση.

Ειδικά για τα νόμιμα δικαιώματα που στερούνται οι άνθρωποι αυτοί, είχα γράψει ένα κομμάτι και παλαιότερα, το 2005 συγκεκριμένα και με την ανοχή του aixmi.gr θα επαναλάβω ένα κομμάτι του και εδώ:

Παρακολουθούσα ένα επεισόδιο της σειράς «Στην εντατική», κατά τη διάρκεια του οποίου, εξελίχθηκε μια ιδιαίτερη, διαφορετική ιστορία. Όχι γιατί τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών ήταν διαφορετικά (πώς να είναι εξάλλου, αφού όλοι οι άνθρωποι μοιραζόμαστε τους ίδιους φόβους, ανάγκες, ελπίδες) αλλά γιατί η κοινωνία, αποφάσισε προ πολλού τον διαχωρισμό, την απομόνωση, την ενοχοποίηση τέτοιων ανθρώπινων ιστοριών.

Μια γυναίκα έφτασε στην εντατική, ύστερα από ισχυρό εγκεφαλικό. Έπρεπε να παρθεί η παρακάτω απόφαση. Είτε να την αφήσουν να πεθάνει φυσικά και γαλήνια, είτε να την κρατήσουν εκβιαστικά στη ζωή με μηχανική υποστήριξη, έως ότου υποκύψει ύστερα από έντονη ταλαιπωρία. Ο νόμος προέβλεπε ότι την απόφαση δικαιούται να λάβει είτε ο σύζυγος, είτε οποιοσδήποτε άλλος συγγενής πρώτου βαθμού. Η γυναίκα είχε μόνο δύο ανθρώπους. Τον αδερφό της, με τον οποίο δεν είχαν καμία επαφή τα τελευταία 10 χρόνια και την επί 27 χρόνια σύντροφο της ζωής της.

Δύο γυναίκες λοιπόν, που έζησαν επί 27 χρόνια ως ζευγάρι, αγάπησαν και φρόντισαν η μια την άλλη πηγαίνοντας κόντρα στις κοινωνικές επιταγές, εισπράττοντας όλες τις δυσάρεστες συνέπειες αυτής της επιλογής.

Είκοσι επτά χρόνια μετά, η μία συνοδεύει την άλλη στη τελευταία μάχη της ζωής της, που δυστυχώς πρόκειται με σιγουριά να χάσει. Δεν δικαιούται όμως να υποδείξει την επιλογή της συντρόφου της, σχετικά με τον τρόπο που επιθυμούσε να πεθάνει, όπως της την είχε εμπιστευτεί την πρώτη φορά που υπέστη ένα μικρότερης σημασίας εγκεφαλικό επεισόδιο.

Ο λόγος που δεν δικαιούται, είναι το γεγονός πως δεν είναι νόμιμα παντρεμένες. Δεν είναι νόμιμα παντρεμένες, όχι γιατί δεν το ήθελαν, αλλά γιατί ο νόμος το απαγορεύει. Έτσι λοιπόν, οι υπεύθυνοι γιατροί εντοπίζουν τηλεφωνικά τον αδερφό της ετοιμοθάνατης γυναίκας, ο οποίος σε αντίθεση με την επιθυμία της και αρνούμενος να μιλήσει με τη σύντροφο της αδερφής του, δίνει την εντολή να την κρατήσουν με κάθε μηχανικό μέσο και για όσο αντέξει στη ζωή.

Κατά συνέπεια, η επί 27ετίας σύντροφός της, παρακολουθεί τον άνθρωπο που όλη της τη ζωή αγαπούσε και φρόντιζε, να αργοπεθαίνει με έναν φρικτό και βίαιο τρόπο που ο ίδιος δεν επιθυμούσε, ανήμπορη να κάνει το παραμικρό εξαιτίας κάποιων απάνθρωπων νόμων, που παραδόξως θεσπίστηκαν από τους ίδιους τους ανθρώπους.

Νόμοι, που εκφράζουν, όχι μόνο την αποστροφή της κοινωνίας για επιλογές ανθρώπων που αφορούν αποκλειστικά τη προσωπική τους ζωή, που όχι μόνο στερούν από τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια επιδόματα και άλλου είδους παρόμοιες παροχές (που δικαιούνται τα παντρεμένα ετερόφυλα ζευγάρια), που όχι μόνο τους στερούν το δικαίωμα για μια κοινωνικά φυσιολογική ζωή, αλλά τους στερούν ακόμα και τα δικαιώματα στο θάνατο. Να μη δικαιούται δηλαδή μια γυναίκα, να πάρει την απόφαση για έναν ανώδυνο και αξιοπρεπή θάνατο της συντρόφου της, μόνο και μόνο γιατί είναι του ιδίου φύλου.

Θέματα όπως αυτό, αποδεικνύουν πόσο πραγματικά πρωτόγονη είναι η θεωρητικά εξελιγμένη κοινωνία μας. Μακάρι η εξέλιξη στα ανθρώπινα θέματα, να ήταν ανάλογη της τεχνολογικής. Άραγε, πως μπορούμε να επιδεικνύουμε τόσο ανοιχτό μυαλό σε ότι αφορά τα άψυχα πράγματα και να είμαστε τόσο στενόμυαλοι και σκληροί σε ότι αφορά τις ψυχές των συνανθρώπων μας;

Όσο δεν πιστεύω ή δεν θέλω να πιστεύω στην κακία, τόσο την συναντώ μπροστά μου. Ποια είναι αυτή η δύναμη που κάνει καλούς ανθρώπους να συμπεριφέρονται με τόση κακία προς τους συνανθρώπους τους; Πώς καταφέραμε να μετατρέψουμε τις ανασφάλειες μας, τα πάθη μας, τους φόβους μας, τις επιλογές μας σε μία ανεγκέφαλη ηθική, που βίαια επιβάλλουμε στους άλλους;

Πώς το παίζουμε Θεοί με τις ζωές των ανθρώπων; Με την καρδιά και την ψυχή τους; Πώς τολμάμε να υποδεικνύουμε ποιον και πώς θα αγαπήσουν; Ποιες θα είναι οι σεξουαλικές τους προτιμήσεις; Από πού πηγάζει η αλαζονεία, να θεωρούμε και να πιστεύουμε πως ο δικός μας τρόπος, οι δικές μας επιλογές είναι οι «σωστές», οι «φυσιολογικές», οι εγκεκριμένες από τον ίδιο Τον Θεό; Πιστέψτε με, κανένας Θεός δεν θα μπορούσε να διαχωρίσει κατά αυτόν τον τρόπο τους ανθρώπους, να είναι τόσο σκληρός μαζί τους, όσο είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι.

Η κοινωνία μας, λανθασμένα κατά την άποψη μου, έχει συνδέσει τον γάμο με την αναπαραγωγή. Αυτή η σύνδεση δε, συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό, ώστε όχι μόνο η αναπαραγωγή θεωρείται απώτερος στόχος του γάμου, αλλά αποτελεί προϋπόθεση ο γάμος για την αναπαραγωγή! Ο γάμος όμως, κυρίαρχα είναι η ένωση δύο ΑΝΘΡΩΠΩΝ που αγαπιούνται και που επέλεξαν να ζήσουν μαζί τη ζωή τους.

Το μόνο, που έχουμε δικαίωμα να απαιτούμε από τους συνανθρώπους μας, σχετικά με τις επιλογές της προσωπικής τους ζωής, είναι αυτές να μην λειτουργούν εις βάρος κανενός άλλου.

Φανταστείτε μία κοινωνία με πλειοψηφία ομοφυλόφιλους, όπου οι ετερόφυλοι εισπράττουν χλευασμό, απαξίωση, απομόνωση, μίσος, μόνο και μόνο επειδή είναι αυτό που είναι. Ας μην κάνουμε στους άλλους ότι δεν θα θέλαμε να κάνουν σε εμάς.

Ας σκεφτούν λίγο οι εκπρόσωποι της εκκλησίας (βασικοί υπεύθυνοι της κατάστασης) με κριτήριο την αγάπη, που υποτίθεται πως εκπροσωπούν, και ας πάψουν να επιδεικνύουν και σε αυτό το θέμα, το γνωστό σκληρό και γεμάτο μίσος πρόσωπό τους. Ας σοβαρευτούν λίγο οι διάφοροι τηλεοπτικάντζαροι, οι οποίοι φιλοξενούν και εκφράζουν ομόφοβα, γεμάτα μίσος, μηνύματα.

Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους οι πολιτικοί, που όχι μόνο δεν κάνουν τίποτα για το θέμα αυτό, αλλά ουκ ολίγες φορές κάποιοι από αυτούς, εκφράζουν επίσης ομόφοβες απόψεις, χωρίς να είναι καν αυτός ο ρόλος τους.

Τέλος, ας ανοίξουμε όλοι την καρδιά και το μυαλό μας. Ας σκεφτούμε καθαρά, απαλλαγμένοι από την πολλές φορές, λανθασμένη κοινωνική εκπαίδευση που δεχθήκαμε. Ας μην μεταφέρουμε τον θυμό μας στους άλλους, δεν φταίνε αυτοί που είμαστε θυμωμένοι, εμείς φταίμε. Ας αναλογιστούμε την δυστυχία που προκαλούμε στους συνανθρώπους μας με την συμπεριφορά μας. Ας προτάξουμε την αγάπη και όχι το μίσος, και ας μετατρέψουμε την ανεγκέφαλη, υποκριτική, απάνθρωπη στο θέμα αυτό κοινωνία μας, σε σκεπτόμενη, ειλικρινή, ανθρώπινη.

Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον (σε κάποιες χώρες στον ίδιο με εμάς πλανήτη, ήδη συμβαίνει), θα κοιτάμε πίσω και με την ίδια απορία με την οποία αντιμετωπίζουμε σήμερα το γεγονός πως κάποτε οι γυναίκες δεν είχαν δικαίωμα ψήφου για παράδειγμα, με την ίδια απορία θα αντιμετωπίζουμε τότε το γεγονός πως το 2011 οι ομοφυλόφιλοι δεν είχαν δικαίωμα γάμου και βίωναν ακόμα κοινωνικές διακρίσεις.

 

Ωραια και σωστα ολ' αυτα (με εξαιρεση τη μονιμη συγκαταβατικοτητα που δειχνει προς την υπερφυσικη κυριαρχια), αλλα ειμαι ο μονος που βλεπει μια ισχυρη αντιφαση αναμεσα στην παραπανω σταση και σ' αυτη στην εκπομπη του;

Οσοι εχουμε παρακολουθησει αρκετα επεισοδια, κυριως τα περυσινα, δεν τους εχουμε δει -τους ραδιο αρβυλα- να συμπεριφερονται ομοφοβικα, με εμμεσο τροπο, και προωθωντας σχετικα στερεοτυπα; Κι απο την αλλη, δε ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα μου φαινεται πολυ αμηχανη η σταση των υπολοιπων, οταν αναφερεται τωρα τελευταια το θεμα. Ειτε καταλαβαινουν την αντιφαση, ειτε ειναι ομοφοβικοι. Παντως δεν ειναι το μονο θεμα για οποιο παρατηρω κατι τετοιο.

 

ΥΓ. Το σχολιασα και στο site που ποσταρε το αρθρο, πιο λεπτομερως.

http://aixmi.gr/

Επεξ/σία από marantonis
Δημοσ.

Είσαι όλοι ανώμαλοι και πρέπει να απελαθείτε στον πλανήτη Αφροδίτη.

Και να έρθουν εκεί οι εξωγήϊνοι να σας βιάσουν και να σας καταστρέψουν.

ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΓΑΜΟΙ.

Δημοσ.
Όσο δεν πιστεύω ή δεν θέλω να πιστεύω στην κακία, τόσο την συναντώ μπροστά μου.

 

κάτι μου θύμησε τώρα αυτό, να δεις τι ... ένα θέμα που κλειδώθηκε πρόσφατα :mad:

 

τα δικαιώματα των gay θεωρώ ότι πρέπει πια να εξισωθούν. όπως και όσων αποφασίζουν να ΜΗΝ κάνουν οικογένεια. να καταργηθούν τα οικογενειακά επιδόματα και ας ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα καταργηθούν και απαρχαιωμένες συνήθειες όπως του γάμου και της βάφτισης.

Δημοσ.

κάτι μου θύμησε τώρα αυτό, να δεις τι ... ένα θέμα που κλειδώθηκε πρόσφατα :mad:

 

τα δικαιώματα των gay θεωρώ ότι πρέπει πια να εξισωθούν. όπως και όσων αποφασίζουν να ΜΗΝ κάνουν οικογένεια. να καταργηθούν τα οικογενειακά επιδόματα και ας ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα καταργηθούν και απαρχαιωμένες συνήθειες όπως του γάμου και της βάφτισης.

 

Γιατί να κοπούν τα οικογενεικά επιδόματα ? Δηλαδή κάποιος που έχει παιδιά και μπορεί να έιναι και πολύτεκνος γιατί να μην έχει μια βοήθεια?

Δημοσ.

Γιατί να κοπούν τα οικογενεικά επιδόματα ? Δηλαδή κάποιος που έχει παιδιά και μπορεί να έιναι και πολύτεκνος γιατί να μην έχει μια βοήθεια?

 

γιατί σήμερα δεν παίρνουν επίδομα μόνο όσοι έχουν/κάνουν παιδιά, αλλά και όσοι απλά είναι παντρεμένοι. χωρίς παιδιά.

Δημοσ.

ε παντρέψου.

 

On topic, ομοφυλόφιλος/η ή όχι κάποιος/α δεν πρέπει να έχει σημασία. Ο γάμος ή η συμβίωση πρέπει να ορίζονται για όλους χωρίς καν να υπάρχει ειδική μνεία για τον οποιοδήποτε ή την οποιαδήποτε κατάσταση. Βλέπω ότι το νομοθέτημα κάνει διακρίσεις, αλλά έχω και την εντύπωση πως κάποιες κοινωνικές ομάδες το χρησιμοποιούν για την προβολή τους.

Δημοσ.

γιατί σήμερα δεν παίρνουν επίδομα μόνο όσοι έχουν/κάνουν παιδιά, αλλά και όσοι απλά είναι παντρεμένοι. χωρίς παιδιά.

 

 

Και το πρόβλημα ποιο είναι αν παίρνουν ακόμα και αυτοί ? Ότι δεν παίρνουν οι ομοφυλόφιλοι ? Οποιαδήποτε βοήθεια σήμερα καλή είναι. Μάλλον η θέση σου έπρεπε να είναι να παίρνουν επίδομα και οι ομοφιλόφυλοι.

Δημοσ.

Και το πρόβλημα ποιο είναι αν παίρνουν ακόμα και αυτοί ? Ότι δεν παίρνουν οι ομοφυλόφιλοι ? Οποιαδήποτε βοήθεια σήμερα καλή είναι. Μάλλον η θέση σου έπρεπε να είναι να παίρνουν επίδομα και οι ομοφιλόφυλοι.

 

χμμμ, ας πούμε ότι λογικό είναι να θέλουμε όλοι μας και από ένα επίδομα ακόμα και για να σημωθούμε το πρωί απ΄το κρεββάτι μας :-D (μερικοί το παίρνουν κιόλα), εκείνο που εννοούσα εγώ είναι ότι σιχαίνομαι την ιδέα ότι το ''κοινωνικό κράτος μας'' κάνει φοροαπαλλαγές και δίνει επιδόματα σε όλους τους ''οικογενειάρχες'' ακόμα και χωρίς παιδιά ενώ την ίδια στιγμή μια ανύπαντρη μητέρα ή ένας πατέρας που έχει μόνος του την ευθύνη των παιδιών του είναι ουσιαστικά αβοήθητοι.

 

σαν φορολογούμενη θα προτιμούσα να βοηθά το κράτος όσους έχουν μεγαλύτερες ανάγκες και όχι όλους. άποψή μου, αλλά αν οι ομοφυλόφιλοι κάνουν τόσους αγώνες για να κατακτήσουν τις κοινωνικές υποκρισίες των στρέιτ, κρίμα στους κόπους τους.

Δημοσ.

Παρόλο που δεν έχεις άδικο είναι δικαίωμα του κάθε λαού να διαχειρίζεται τα οικονομικά του όπως θέλει. Και εννοώ τα οικονομικά του κράτους προφανώς (ας μου επιτραπεί αυτή η γενίκευση). Συνεπώς αν ο ελληνικός λαός μέσω των εκπροσώπων του (μην ξεχνάμε, όπως πολλοί θα ήθελαν, ότι αυτός τους ψηφίζει), θεωρεί ότι ο θεσμός του γάμους πρέπει να επιβραβευτεί για κάποιο ανεξήγητο λόγομ τότε αυτό μπορεί μόνο να γίνει αποδεκτό, εφόσον δεν παραβιάζονται άλλες αρχές (π.χ. της ισότητας). Από τη στιγμή που ο γάμος μπορεί να τελεσθεί από οποιαδήποτε δυο μέλη της κοινωνίας (τελειώς λανθασμένα αυτά πρέπει να είναι ετεροφυλόφιλα, αλλά ελπίζουμε να αλλάξει αυτό σύντομα) δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό. Δεν ξέρω αν μια ανύπαντρη μητέρα/ανύπαντρος πατέρας, δικαιούνται επίδομα παιδιού. Φαντάζομαι πως ναι, και έτσι θα πρέπει και να είναι.

Δημοσ.

Typhoon είπα ''θα προτιμούσα''! όπως θα προτιμούσα να μήν υπήρχαν συνταξιούχοι των χ χιλιάδων ευρώ και άλλοι των 300, γιατί η σύνταξη κατά την άποψή μου δεν είναι για να χτίζουμε σπίτια στα παιδιά και στα εγγόνια των παιδιών μας αλλά για να ζήσουμε αξιοπρεπώς, όπως θα προτιμούσα να μήν υπήρχαν κατηγορίες λουξ συμπολιτών μας που πρέπει να αμοίβονται ''αξιοπρεπώς'' ώστε να ζουν ''αξιοπρεπώς'' ώστε να μή μπαίνουν στον πειρασμό να μήν κάνουν σωστά το λειτούργημά τους (πχ δικαστικοί, πολιτικοί και δεν ξέρω πόσοι και ποιοι άλλοι ακόμα), γιατί θεωρώ ότι ένα λειτούργημα ή θέλεις και το λέει η καρδούλα σου να το κάνεις σωστά κατά συνείδηση ή φεύγεις με το κεφάλι ψηλά και τις τσέπες ακέραιες, όπως θα προτιμούσα να αλλάξουν και πολλά άλλα πράγματα που μου φαίνονται παράλογα και άδικα.

 

φυσικά και δεν μπορώ να τα επιβάλλω, σχεδόν δε μπορώ ούτε να βρω κόμμα που να έχει το θάρρος να τα πει! μπορώ όμως να εκφράζομαι. και αυτό κάτι είναι.

 

οι πλειοψηφία καλά κάνει που ψηφίζει αυτούς που ψηφίζει και οι αδικίες ένα καλό έχουν μόνο: βρίσκουν πάντα τρόπο να ξαναγυρίσουν στον αποστολέα. με τόκο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...