Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάμε από την αρχή.

1ο ποστ.

Πρόταση νόμου.

μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.

μπλα μπλα μπλα μπλα.

μπλα μπλα μπλα.

μπλα μπλα.

μπλα.

Προτείνοντες:

ταδε, ταδε ταδε, ταδε ,ταδε ταδε ταδε,

ταδε, ταδε ταδε.

Ο κάθε τάδε παίζει σοβαρά να έχει κι από ένα "τζιιιιιιζ" γραφείο.

Επίσης παίζει σοβαρά να έχει κι από ένα προσωπικό - επαγγελματικό site.

Μέσα εκεί υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας.

Μπορείς λοιπόν κάλλιστα να έρθεις σε επαφή με ένα "τζιιιιιιζ" γραφείο ενός εξ αυτών που πρότειναν το νόμο.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ρωτησω κατι?Ο Πρωθυπουργος δεν ειχε πει κατι οτι θα μπορει ο κοσμος να επικοινωνει ηλεκτρονικα μαζι του?

 

Δεν θελω να καταφυγω σε μπλογκς κτλ με καταγγελτικο υφος...ακομα...

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.
  Στις 7/2/2011 στις 12:16 ΠΜ, Τοξοβολος_UK είπε

Μιας κ το θυμηθηκα να πω πως εχω επικοινωνησει με το γραφειο του Πρωθυπουργου απο τελη Σεπτεμβριου. Καμια απαντηση! :shifty: :shifty:

Κι εγω ειχα στειλει email στο jesuslovesyou.gr για να με βοηθησουν με το "προβλημα" μου. Τζιφος.

Δημοσ.
  Στις 7/2/2011 στις 12:18 ΠΜ, marantonis είπε

Κι εγω ειχα στειλει email στο jesuslovesyou.gr για να με βοηθησουν με το "προβλημα" μου. Τζιφος.

 

Εγώ τους ρώτησα για τις προγαμιαίες σχέσεις και μου απάντησαν « Κοφτώ, υπάρχουν και τα παιδιά του σωλήνα, επιτέλους η τεχνολογία βοηθάει την θρησκεία.»:Ρ

Δημοσ.

Σοβαρευτητε βρε.Θελω να ξερω ποια η σταση του ΠΑΣΟΚ.Αυτοι εβγαιναν προεκλογικα κ σκιζονταν οτι θα επιτρεψουν το συμφωνο στην Ελλαδα η τεσπα κατι που θα διασφαλιζει απολυτα την νομικη εξισωση των ομοφυλοφιλων ζευγαριων.Ειναι σημαντικο θεματακι

Δημοσ.
  Στις 7/2/2011 στις 12:30 ΠΜ, status είπε

Εγώ τους ρώτησα για τις προγαμιαίες σχέσεις και μου απάντησαν « Κοφτώ, υπάρχουν και τα παιδιά του σωλήνα, επιτέλους η τεχνολογία βοηθάει την θρησκεία.»:Ρ

Στο αποκορυφωμα της τρολλινγκ καριερας, το magnus opus μου, με εγραψαν. Περιεγραφα σεξουαλικες σχεσεις με τον Ιεχωβα παππου μου, με ιδιαιτερα γλαφυρο και λογοτεχνικο τροπο. Λεω να το στειλω σε καμια ενορια τωρα :devil:

Δημοσ.
  Στις 7/2/2011 στις 12:32 ΠΜ, Τοξοβολος_UK είπε

Σοβαρευτητε βρε.Θελω να ξερω ποια η σταση του ΠΑΣΟΚ.Αυτοι εβγαιναν προεκλογικα κ σκιζονταν οτι θα επιτρεψουν το συμφωνο στην Ελλαδα η τεσπα κατι που θα διασφαλιζει απολυτα την νομικη εξισωση των ομοφυλοφιλων ζευγαριων.Ειναι σημαντικο θεματακι

 

Σόρρυ που θα το παω στο πολιτικό το θέμα, αλλά με τα νέα μέτρα, είτε θέλουμε, είτε όχι straight και gay θα τον τρώμε, κ τους πρώτους δεν μας αρέσει.:Ρ

 

  Στις 7/2/2011 στις 12:32 ΠΜ, marantonis είπε

Στο αποκορυφωμα της τρολλινγκ καριερας, το magnus opus μου, με εγραψαν. Περιεγραφα σεξουαλικες σχεσεις με τον Ιεχωβα παππου μου, με ιδιαιτερα γλαφυρο και λογοτεχνικο τροπο. Λεω να το στειλω σε καμια ενορια τωρα :devil:

 

Ε, όχι και τρολλ, απλά μ αρέσει να πειράζω μυαλά ερμητικά κλειστά. :wub:

Δημοσ.

Οσο γραφοταν αυτο εδω το θεμα,λετε να μας παρακολουθουσαν?

 

Μα καλα γιατι δεν μου απαντησαν οτι εχουν καταθεσει προταση?

 

 

Η προταση λοιπον κατατεθηκε περι τα τελη Σεπτεμβριου!!Μωρε λες??

 

 

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4594681

  Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνο συμβίωσης για άτομα του ίδιου φύλου προωθεί η κυβέρνηση, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης.

 

Ο κ. Καστανίδης ανέφερε ότι σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας, το υπουργείο Δικαιοσύνης έχει δημιουργήσει μια νομοπαρασκευαστική επιτροπή που θα καταθέσει προτάσεις για το σύμφωνο συμβίωσης ατόμων ιδίου φίλου.

 

Το σύμφωνο συμβίωσης σήμερα ισχύει μόνο για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια.

Και εδω

 

  Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ», από τον Ιανουάριο θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη νομοθετική κατοχύρωση της συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών.

 

Η νομοπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου Δικαιοσύνης για τον εκσυγχρονισμό του οικογενειακού δικαίου, λειτουργεί ήδη από το καλοκαίρι και από την Πρωτοχρονιά του 2011 αναμένεται να ασχοληθεί με ζητήματα που αφορούν τη συμβίωση ομόφυλων ζευγαριών. Ο ίδιος ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Χάρης Καστανίδης έχει τονίσει κατ΄ επανάληψη το τελευταίο διάστημα ότι το σύμφωνο θα επεκταθεί από τα ετερόφυλα ζευγάρια στα ομόφυλα- πάγιο αίτημα των ομοφυλοφίλων στη χώρα μας.

 

Οι ομοφυλόφιλοι αντιμετωπίζουν κατ΄ αρχάς θετικά την εξέλιξη αυτή, αλλά, όπως τονίζουν, εκτός του ότι έχει καθυστερήσει υπερβολικά η επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια, δεν καλύπτει επαρκώς τα θέματα των ίσων δικαιωμάτων.

 

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231059487

 

Πολυ ενδιαφερουσες οι θεσεις που διατυπωσε ο Πρωθυπουργος την 5η Νοεμβριου 2010!!

 

 

 

  Αναφορά σε κείμενο
Στις 5 Νοεμβρίου 2010 ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου διεξήγαγε μια συζήτηση με τους νέους στο διαδίκτυο απαντώντας σε ερωτήσεις τους. Η Ελίζα Γκορόγια απεύθυνε ερωτήσεις που αφορούσαν το σύμφωνο συμβίωσης για τα γκέι ζευγάρια και τη ρητορική μίσους. Να τονιστεί ότι είναι η πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία που ο πρωθυπουργός της χώρας αναφέρεται σε τέτοια θέματα.

 

Λ. ΓΚΟΡΟΓΙΑ: Λέγομαι Λίζα Γκορόγια. Είμαι 22 ετών και μιας που αναφέρατε και τις πλασματικές ιδιότητες, είμαι θεατρολόγος. Δεν ανήκω στους ψηφοφόρους σας, αλλά ανήκω στη μερίδα των νέων που έχουν ήδη αποφασίσει να μεταναστεύσουν. Θα ήθελα να σας θέσω δύο ζητήματα με πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις, αν μου το επιτρέπετε. Το πρώτο έχει σχέση με το διαχωρισμό της εκκλησίας και του κράτους. Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω: γιατί ενώ γνωρίζουμε πως η εκκλησία είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση που έχει στα χέρια της αμύθητο πλούτο και εδαφικές εκτάσεις, για ποιο λόγο, ενώ αυτή δεν επιθυμεί να βοηθήσει ένα κράτος που αιμορραγεί οικονομικά, η πολιτεία όχι μόνο δεν προχωρεί στο διαχωρισμό, αλλά έχει ευνοϊκή αντιμετώπιση απέναντί της. Να αναφέρω ας πούμε τη συνταγματική κατοχύρωση, την κρατική χρηματοδότηση, την ειδική φορολογική αντιμετώπιση και το καθεστώς δημόσιας υπηρεσίας που απολαμβάνει.

 

Η συγκεκριμένη ερώτηση λοιπόν πάνω σ' αυτό το θέμα είναι: σκοπεύετε να προβείτε σε πλήρη διαχωρισμό εκκλησίας - κράτους και σε φορολόγηση της εκκλησίας; Αν ναι, πότε; Αν όχι, γιατί; Νομίζω ότι είμαστε στην πιο κατάλληλη περίοδο για να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί το επιβάλλει η κοινή λογική, η κοινωνική κατακραυγή και η αγανάκτηση, λόγω των σκανδάλων και των θρησκευτικών ηγετών οι οποίοι αποκτούν έναν παράφορο πολιτικό λόγο, αλλά και οι πολιτικές συνθήκες και υποσχέσεις που έχει δώσει η Κυβέρνηση προεκλογικά γι' αυτή την κίνηση.

 

Το δεύτερο θέμα έχει να κάνει με την έξαρση των κρουσμάτων αυτοκτονιών περιθωριοποιημένων εφήβων και νέων. Θα γνωρίζετε ότι ο Μπαράκ Ομπάμα εμφανίστηκε πρόσφατα σε βίντεο, να υποστηρίζει τα θέματα ισότητας και να δεσμεύεται για άμεσες και δραστικές επεμβάσεις του κράτους, κατά της κοινωνικής διάκρισης απέναντι στη LGBT κοινότητα. Κατ' επέκταση, όμως, και σε κάθε κοινότητα που δέχεται διακρίσεις. Θέλω λοιπόν να σας ρωτήσω, τι ενέργειες σκοπεύετε να κάνετε ενάντια στη ρητορική μίσους, το λεγόμενο «hate speech», και ποια είναι η τοποθέτησή σας σχετικά με το Σύμφωνο Συμβίωσης και, τις διακρίσεις λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, στον τομέα της παιδείας, της περίθαλψης και των κοινωνικών παροχών;

 

Μπορώ να συνοψίσω τις ερωτήσεις μου. Η πρώτη είναι: σκοπεύετε να προβείτε σε πλήρη διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους και σε φορολόγηση της εκκλησίας; Και η δεύτερη είναι, ποια είναι η τοποθέτησή σας απέναντι στο Σύμφωνο Συμβίωσης, τι ενέργειες σκοπεύετε να κάνετε ενάντια στη ρητορική μίσους και αν εσείς θα συμμετείχατε σ' ένα αντίστοιχο βίντεο, όπως ο Μπαράκ Ομπάμα. Ευχαριστώ πολύ.

 

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Θα σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση μετά - γιατί φεύγεις από την Ελλάδα; Αλλά να πω εγώ πρώτα δυο πράγματα και μετά θα κάνουμε κουβέντα και γι' αυτό.

 

Πρώτα απ' όλα, το θέμα εκκλησίας - κράτους. Ναι, είμαι υπέρ του διαχωρισμού κράτους - εκκλησίας. Έχουμε ξεκινήσει ήδη έναν διάλογο με την εκκλησία γύρω απ' αυτό το θέμα, δεν είναι κάτι το οποίο - αν θέλεις - θα το επιβάλλουμε δια της βίας. Αλλά επειδή είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα διαχρονικά στη χώρα μας, θεωρούμε ότι μέσα από το διάλογο μπορούμε να βρούμε λύσεις, διότι πιστεύω ότι ο ρόλος της εκκλησίας θα είναι πολύ σωστότερος, όταν πραγματικά έχει μεγαλύτερη αυτονομία και, θα έλεγα ότι τότε θα έχει και μεγαλύτερη επαφή με τον ίδιο τον πολίτη και ο ρόλος της θα μπορεί να είναι πολύ σημαντικός, όπως σημαντικά είναι και πολλά τα οποία ήδη κάνει η εκκλησία.

 

Παραδείγματος χάριν, επειδή μίλησες για διακρίσεις, πρέπει να χαιρετίσουμε την προσπάθεια που κάνει η Αρχιεπισκοπή και εδώ στην Αθήνα και αλλού στο θέμα των μεταναστών και των παράνομων μεταναστών, αλλά γενικότερα, που προσπαθεί να βοηθήσει μέσα από προνοιακές διαδικασίες, συσσίτια κ.λπ. Κανονικά θα έπρεπε και η πολιτεία αυτά να τα κάνει, αλλά εν πάση περιπτώσει, το ότι τα κάνει η εκκλησία είναι και αυτό ένα θετικό έργο. Στο μέτρο, λοιπόν, που αυτός ο διάλογος προχωρήσει, πιστεύω ότι θα εξυγιάνουμε τους ρόλους μας, και του κράτους αλλά και της εκκλησίας.

 

Το δεύτερο που έθεσες είναι επίσης σημαντικό. Αυτή τη στιγμή όλοι πρέπει να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Η φορολόγηση ήδη πέρασε, δηλαδή φορολογείται πια η εκκλησία. Αυτό έγινε με τον πρόσφατο νόμο, που φέραμε εμείς ως Κυβέρνηση. Και βεβαίως, άλλη φορολογία έχει όταν είναι κοινωνική η δραστηριότητα, άλλη όταν είναι εμπορική η δραστηριότητα.Η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων της εκκλησίας είναι από τα θέματα που κι εγώ προσωπικά, αλλά και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος, Ιερώνυμος, έχουμε θέσει, ώστε να συνεργαστούμε για την αξιοποίηση αυτής της δημόσιας - εκκλησιαστικής, σ' αυτή την περίπτωση - περιουσίας. Κι εμείς, ως κράτος, όλη η κοινωνία μας, έχουμε μια τεράστια δημόσια περιουσία που δεν αξιοποιείται. Και η αξιοποίηση αυτού του περιουσιακού στοιχείου θα είναι πολύ σημαντική στην αντιμετώπιση και της αναπτυξιακής μας προοπτικής, και της οικονομικής κρίσης.

 

Ως προς το δεύτερο ερώτημα, συμφωνώ επίσης και είναι στη βάση της φιλοσοφίας μας να μην υπάρχουν διακρίσεις. Δηλαδή, μια δημοκρατική χώρα είναι μια χώρα – κι αυτή θεωρώ ότι είναι μια προοδευτική αντίληψη– που προστατεύει το κάθε άτομο, τα δικαιώματα του καθενός. Δυστυχώς, ήμασταν σε μια πολιτική αντίληψη, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, που έλεγε, προνόμια σε κάποιους, στερώντας όμως δικαιώματα από όλους. Και η ελευθερία των επιλογών, πιστεύω ότι είναι και αυτό μέρος του δημοκρατικού δικαιώματος, της δημοκρατικής συνείδησης και μιας δημοκρατικής πολιτείας.

 

Προσωπικά, έχω μιλήσει πολλές φορές για το θέμα των διακρίσεων, όχι μόνο για το θέμα των ομοφυλοφίλων, αλλά και σε άλλες περιπτώσεις, είτε είναι φυλετικός ρατσισμός, είτε είναι η διάκριση ανδρών - γυναικών, είτε είναι το δικαίωμα να έχει λόγο ο καθένας και, παρά τη διαφορετική του άποψη να μην γίνεται αντικείμενο καταπίεσης ή αυταρχικής αντίδρασης από το κράτος. Έχω πάει και σε Δικαστήρια ως μάρτυρας πολλές φορές για τέτοιους ανθρώπους στη χώρα μας, αλλά έχω στηρίξει και αλλού προσπάθειες ενάντια στο ρατσισμό.

 

Είμαι υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης. Το ψηφίσαμε στην προηγούμενη Βουλή. Και ναι, θα μπορούσα κι εγώ σε ένα βίντεο, να πάρω αυτή τη θέση, όπως το κάνω και τώρα, χωρίς κανένα φόβο. Το πιστεύω ακράδαντα.

 

Τώρα να ακούσω, γιατί σκέφτεσαι να φύγεις από την Ελλάδα.

 

 

Λ. ΓΚΟΡΟΓΙΑ: Ήθελα να σας κάνω μια διευκρινιστική ερώτηση: σκοπεύετε να θεσμοθετήσετε κάτι ενάντια στη ρητορική μίσους; Δηλαδή να μην επιτρέπεται στο δημόσιο λόγο να προωθείται η διάκριση;

 

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Αυτό είναι πολύ σημαντικό ερώτημα και είναι ένα πολύ μεγάλο πολιτικό ερώτημα. Υπάρχουν χώρες δημοκρατικές, που έχουν νομοθεσία ενάντια στη ρητορική του μίσους και υπάρχουν άλλες χώρες, πάλι δημοκρατικές, που θεωρούν ότι αν βάλει κανείς μια διάταξη ενάντια στη ρητορική του μίσους, αυτό υπονομεύει την ελευθερία της έκφρασης. Άρα, λοιπόν, εδώ χρειάζεται να προσέξει κανείς να μην χρησιμοποιήσει το κράτος, ως μέσο το οποίο θα έρθει να υπονομεύσει την ελευθερία της έκφρασης, δηλαδή ο αστυνόμος να πει «δεν σου επιτρέπω να πεις αυτή την άποψη, διότι θεωρώ ότι είναι μια ρητορική μίσους». Διότι αυτά, πολλές φορές στο παρελθόν, έχουν χρησιμοποιηθεί για να καταπιέσουν πραγματικές δημοκρατικές κινήσεις πολιτών, ή για να αντιμετωπίσουν μια άλλη πολιτική άποψη, την οποία θεωρούσαν επικίνδυνη, για να μπορούν να κρατάνε κάποιοι την εξουσία.

 

Άρα, λοιπόν, αυτό θέλει μια σοβαρή συζήτηση, τι μέτρα αναλαμβάνει κανείς για να αντιμετωπίσει τη ρητορική του μίσους. Για μένα, η καλύτερη αντιμετώπιση της ρητορικής του μίσους, είναι η διαμόρφωση μιας δημοκρατικής συνείδησης πλατύτερα σε κάθε κοινωνία, αλλά και στα Μέσα Ενημέρωσης, τα οποία και αυτά έχουν μεγάλη ευθύνη για το αν αφήνουν ή υποθάλπουν πολλές φορές - κάποια από αυτά, ή κάποιοι δημοσιογράφοι, δεν λέω για όλους - μια ρητορική του μίσους, μια ευκολία στο να λες «ο άλλος είναι διαφορετικός και άρα είναι κακός».

 

Είναι για μένα πιο αποτελεσματικό τελικά, από το να ζητήσουμε από το ίδιο το κράτος να κυνηγάει κάποιους, επειδή έχουν μια άποψη, που βεβαίως μπορεί να είναι πολύ κακή, αλλά έχουν δικαίωμα να την εκφράσουν.

Αλλά να ακούσω και τη δική σου - μια μικρή έστω - απάντηση, για να αφήσουμε και τους άλλους να μιλήσουν.

 

Λ. ΓΚΟΡΟΓΙΑ: Νομίζω ότι θα μπορούσα να σας απαντήσω με πολλούς στίχους ποιητών μας, αλλά θα σας πω ότι «όπου και να πάω, η Ελλάδα με πληγώνει». Νομίζω ότι πολλοί συμμερίζονται αυτή την άποψη, το έχουν εκφράσει ήδη, γι' αυτό είστε κι εσείς εδώ σήμερα, για να μας ακούσετε, και ότι νιώθουμε ότι έχουμε περισσότερα και εδώ μας ζητούνται λιγότερα.

 

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Αυτό σημαίνει βέβαια ότι, όπου και να πας θα έχεις την Ελλάδα στην ψυχή σου. Και ακόμα και αν φύγεις θα σε πληγώνει, που σημαίνει, να δούμε πώς θα την αλλάξουμε για να μη σε πληγώνει, είτε βρίσκεσαι εδώ, είτε στο εξωτερικό.

 

Γ. ΛΙΒΑΝΟΣ: Να συμπληρώσω κάτι για το θέμα των διακρίσεων που θέσατε ως ερώτημα. Η Γραμματεία έχει θέσει στο επίκεντρο των στρατηγικών της επιλογών για το έτος που πέρασε, αλλά και για το επόμενο, περιθωριοποιημένες ομάδες νέων. Μέσα σ' αυτό έχουμε εντάξει και καμπάνια κατά των διακρίσεων των ομοφυλόφιλων. Για πρώτη φορά η Γενική Γραμματεία συμμετείχε με stand στο Φεστιβάλ Υπερηφάνειας, που διοργανώθηκε τον Ιούνιο στην πλατεία Κλαυθμώνος, ως ένα δείγμα ότι δεν αποτελεί πλέον ταμπού για το κράτος η ομοφυλοφιλία.

 

Έχει σχεδιάσει - και το επόμενο διάστημα θα δείτε - μια καμπάνια, η οποία θα προάγει το πρότυπο της συντροφικότητας μεταξύ ζευγαριών του ίδιου φύλου.

 

Και εδω οι οποιες κριτικες για το συμφωνο στα ομοφυλα ζευγαρια....

 

  Αναφορά σε κείμενο
“Θετικό βήμα το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά δεν αρκεί..”

 

 

«Δεν νοείται μια δημοκρατία στην Ευρώπη- και μάλιστα σε μια χώρα που θεωρείται πηγή της δημοκρατίας- να μην αναγνωρίζει ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα: το δικαίωμα στην ευτυχία και το δικαίωμα να ολοκληρωθεί αυτή μέσα από μια οικογένεια».

 

Περισσότερο από υπέρμαχος της καθιέρωσης του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια δηλώνει στα «ΝΕΑ» η Αντρεα Γκίλμπερτ (φωτο), από την οργανωτική επιτροπή του Αthens Ρride και μέλος της Επιτροπής του Παρατηρητηρίου για τα Δικαιώματα του Ελσίνκι.

 

Η Ελλάδα είναι μια από τις τελευταίες χώρες στην Ευρώπη- όπως για παράδειγμα και η Ιρλανδία- που δεν έχουν υιοθετήσει το σύμφωνο και για ομόφυλους εκτός από ετερόφυλους συντρόφους, όταν άλλα κράτη έχουν ήδη προχωρήσει στην καθιέρωση και πολιτικού ή θρησκευτικού γάμου.

 

Το πάγιο αίτημα των ομόφυλων ζευγαριών ήρθε στο προσκήνιο μετά την ανακοίνωση του υπουργού Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη πως θα προωθηθεί το επόμενο διάστημα νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα επεκτείνεται και γι΄ αυτά το δικαίωμα υπογραφής συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης.

 

«Το υπουργείο Δικαιοσύνης- διότι αποτελεί μια δέσμευση παλαιότερη και προεκλογική εξαγγελία του ΠΑΣΟΚσε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας έχει ήδη προχωρήσει στη διαμόρφωση μιας νομοπαρασκευαστικής επιτροπής η οποία θα κάνει τις σχετικές προτάσεις» ανέφερε συγκεκριμένα ο κ. Καστανίδης την περασμένη Παρασκευή (στον Βήμα FΜ 99,5). «Κατ΄ αρχάς είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Το ότι η σημερινή κυβέρνηση θέλει να συμπεριλάβει και τα ομόφυλα ζευγάρια είναι προς τιμήν της» σημειώνει και ο Δημήτρης Τσαμπρούνης (φωτο δεξιά), μέλος ενός από τα δύο ζευγάρια που παντρεύτηκαν το 2008 στην Τήλο. Για «δειλή, αλλά θετική εξέλιξη» κάνει λόγο και ο Νίκος Χατζητρύφων της Σύμπραξης κατά της Ομοφυλοφοβίας που δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη. «Αποτελεί ένα μόνο μέρος για την αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομόφυλων οικογενειών» προσθέτει.

 

Ενδεικτικό μάλιστα είναι πως η καθιέρωση του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων έχει ευρύτατη αποδοχή στους πολίτες, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Κάπα Research για το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, περισσότεροι από 6 στους 10 δηλώνουν υπέρ.

 

Απόλυτη ισότητα

Οι διεκδικήσεις ωστόσο των ομόφυλων ζευγαριών δεν σταματούν εδώ. «Διεκδικούμε απόλυτη ισότητα και αυτό σε θεσμικό επίπεδο επιτυγχάνεται με τον γάμο. Δεν θέλω να μηδενίσω ότι είναι θετικό η καθιέρωση του συμφώνου, αλλά όταν οι Πορτογάλοι θεσπίζουν τον πολιτικό γάμο, είναι πιο προοδευτικοί από εμάς;» αναρωτιέται ο κ. Τσαμπρούνης, ο οποίος εκτιμά ότι θα δικαιωθούν από τα δικαστήρια για τον γάμο που τέλεσαν.

 

Πλήρη εξίσωση των δικαιωμάτων ζητά και ο κ. Χατζητρύφων. «Αναμένουμε την πλήρη εξίσωση όπως ορίζει και η ελληνική νομοθεσία που δεν διακρίνει φύλο για τη σύναψη γάμου, καθώς γίνεται αναφορά μόνον στον όρο μελλόνυμφοι» αναφέρει.

 

Ο γάμος στη Γερμανία

Πρόσφατο παράδειγμα, και μάλιστα δημόσιου αξιωματούχου, αποτελεί ο γάμος του υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας και αρχηγού του Κόμματος των Ελέυθερων Δημοκρατών Γκίντο Βεστερβέλε. Ο γερμανός πολιτικός ανέβηκε τα σκαλιά του… δημαρχείου στη Βόννη την περασμένη Παρασκευή με τον επί χρόνια αγαπημένο του Μίχαελ Μοντς. Είναι ο πρώτος γερμανός αξιωματούχος της κυβέρνησης ο οποίος δηλώνει επίσημα τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

 

Ελλείψεις σε εργατικά και ασφαλιστικά δικαιώματα

 

ΕΛΛΙΠΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ από τις διάφορες οργανώσεις ακόμη και το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης που ισχύει εδώ και δύο χρόνια για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Οπως επισημαίνουν, η επιλογή αυτού του τρόπου επικύρωσης της ύπαρξης οικογένειας δεν παρέχει δικαιώματα σε εργατικά και ασφαλιστικά θέματα.

 

Αυτό προκύπτει και από πρόσφατη εγκύκλιο του ΙΚΑ, κατόπιν γνωμοδότησης και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. «Σχετικά με την ένταξη ή μη στα μέλη οικογένειας, όπως προσδιορίζονται από την ασφαλιστική νομοθεσία, κατ΄ εφαρμογήν του Αστικού Κώδικα, των προσώπων που συνάπτουν Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης, προκύπτει ερμηνευτικά ότι τα πρόσωπα αυτά δεν εμπίπτουν στα μέλη οικογένειας» αναφέρεται στη σχετική εγκύκλιο.

 

Πρακτικά αυτό συνεπάγεται πως εάν το ένα μέλος του ζευγαριού δεν εργάζεται, δεν δικαιούται να λαμβάνει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από το ΙΚΑ ως προστατευόμενο μέλος του συντρόφου του. Παράλληλα, στη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου γίνεται αναφορά και σε έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων του ΙΚΑ, με το οποίο «εκφράστηκε η άποψη ότι οι συμβαλλόμενοι σύντροφοι δεν μπορούν να θεωρηθούν σύζυγοι και να δικαιωθούν των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων».

 

Ψήφισμα για ίση μεταχείριση από το Ευρωκοινοβούλιο

 

ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευρωπαϊκής Ενωσης η πρώτη εμπεριστατωμένη αναφορά στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων περιλαμβάνεται σε έκθεση του 1994, που είναι γνωστή ως έκθεση Roth, από το όνομα της γερμανίδας ευρωβουλευτού Claudia Roth η οποία τη συνέταξε. Βάσει αυτής της έκθεσης εγκρίθηκε ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την ίση μεταχείριση ομοφυλόφιλων και λεσβιών στην Ε.Ε.

 

Ιδιαίτερη μνεία στα μέτρα που πρέπει να λάβουν οι κυβερνήσεις των κρατών-μελών «για την καταπολέμηση των διακρίσεων που βασίζονται στο φύλο, τη φυλή ή εθνική καταγωγή, θρησκεία ή πίστη, ανικανότητα, ηλικία ή σεξουαλικό προσανατολισμό» γίνεται εξάλλου και στη Συνθήκη του Αμστερνταμ του 1999.

 

Στην Ελλάδα η πρώτη απόπειρα να θεσπιστεί σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια έγινε τον Σεπτέμβριο του 2009 με πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ, η οποία όμως τότε είχε απορριφθεί από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

 

πηγή: Τα Νέα

 

 

Τι να πω...παρα μονο να εκφρασω την πολυ μεγαλη μου χαρα για κατι το οποιο επρεπε να γινει στην Ελλαδα εδω κ πολλα χρονια!Πολυ δυνατο μυνημα θα σταλει οταν με το καλο περαστει η επεκταση του συμφωνου κ στα ομοφυλα ζευγαρια στην Ελλαδα...Επιτελους!!!!!!!!!!

 

Φυσικα τωρα που κανω καλυτερη ερευνα βλεπω οτι το συμφωνο ακομα κ στα ετεροφυλα ζευγαρια ειναι μουφα.Δλδ στα ασφαλιστικα κ εργασιακα δεν τους καλυπτει.Αρα ευχομαι με την ''αναπροσαρμογη'' του οικογενειακου δικαιου που λεει ο Υπουργος θα κλεισουν κ αυτα τα θεματα νομοθετικα περα απο την επιτελους συμπεριληψη κ των ομοφυλοφιλων ζευγαριων στο συμφωνο συμβιωσης.Υποτιθεται οτι η συζητηση θα αρχιζε απο Γεναρη αλλα δεν βλεπω τπτ στον τυπο να λεγεται απο αρχης του ετους

Δημοσ.

τωρα ειστε σοβαροι????? στειλατε επιστολη σε Ελληνα πρωθηπουργο Ελληνικης κυβερνησης Ελληνικου κρατους και περιμενεται απαντηση μολις σε 5 μηνες?????

 

 

 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Δημοσ.
  Στις 7/2/2011 στις 9:40 ΠΜ, kk1991 είπε

τωρα ειστε σοβαροι????? στειλατε επιστολη σε Ελληνα πρωθηπουργο Ελληνικης κυβερνησης Ελληνικου κρατους και περιμενεται απαντηση μολις σε 5 μηνες?????

 

 

 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

 

 

Γιατι ποσο παιρνει? 1 χρονο στο νερο? :devil:

 

Παντως οσο διαβαζω τελικα για το συμφωνο συμβιωσης κ στα ετεροφυλα ζευγαρια,βλεπω πως τελικα πυροτεχνημα κ μουφα ειναι.Εαν ειναι να το αλλαξουν πρεπει να συμπεριλαβουν κ ασφαλιστικα κ εργασιακα δικαιωματα κ για ετεροφυλοφιλα κ για ομοφυλοφιλα ζευγαρια

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...