N3k21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 "μπα?ειναι γκει τελικα?ε και?μια χαρα ανθρωπος ειναι..ουτε μαλακας ουτε περιεργος ουτε τιποτα" Το θέμα είναι να φτάσουμε σε ένα επίπεδο όπου δε θα λέγονται καν τα εντός εισαγωγικών παραπάνω. Να μη μας νοιάζει δηλαδή τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του, να μας αρκεί πως είναι μια χαρά άνθρωπος. Να μην μας φαίνεται παράξενο που ο ομοφυλόφιλος "δεν είναι περίεργος ή μαλάκας". Δυστυχώς όμως, αυτό είναι κάτι που θα επιτευχθεί μέσω μόρφωσης του κοσμάκη, όχι με φρου φρου και ροζ κομφετί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Κοίτα όμως, καταπίεση από καταπίεση διαφέρει. Άλλο να στερείσαι βασικά πολιτικά δικαιώματα ή να δέχεσαι σωματική βία* λόγω της καταγωγής σου (κάτι το οποίο είναι αδύνατο να αλλάξεις, δεν τίθεται θέμα επιλογής) και άλλο να σε αντιμετωπίζουν ως "περίεργο" σε μια -έστω και στο περίπου- Δυτική κοινωνία. *Νταξ, σίγουρα θα υπάρχουν και ομοφυλόφιλοι που πέφτουν θύματα ρατσιστικών επιθέσεων στις μέρες μας, δεν τίθεται όμως νομίζω θέμα σύγκρισης με τη φάση που έζησε π.χ. η γενιά του Malcolm X (μιας και τον ανέφερες). Ειδικά όταν αντιμετωπίζεσαι ως τέτοιος, όχι απαραίτητα λόγω των σεξουαλικών σου προτιμήσεων, αλλά ενδεχομένως και της συμπεριφοράς σου - η οποία μάλιστα γνωρίζεις πως είναι "πάτημα" για τους αντιπάλους σου. Ε, οι ορέξεις μας στο κρεβάτι είναι θέμα DNA, το να κυκλοφοράμε όμως σα μπουμπουνιέρες απλά για να "make a point" αποτελεί συνειδητή επιλογή. Στην τελική αν θες να προβάλλεις τον εαυτό σου με συγκεκριμένο τρόπο, πρέπει να αποδεχτείς και την κριτική της -σχετικής- πλειοψηφίας του κοινωνικού συνόλου, ειδικά αφού παλεύεις για να είσαι ισότιμο μέλος αυτού. Υπόψιν, αναφέρομαι σε Δυτικές κοινωνίες. Εννοείται πως άμα πιάσουμε καμιά Ρωσία ή "Ισλαμική Δημοκρατία", αλλάζει το πράμα. Οι ακραίας μορφής δράσεις μπορεί υπό συνθήκες να είναι απαραίτητες, ή έστω δικαιολογημένες. Tον Malcolm X π.χ. δε ξέρω αν μπορώ να τον συμπαθήσω. Σίγουρα όμως τον δικαιολογώ. Τις ακραίες φεμινίστριες του παρελθόντος τις δικαιολογώ επίσης. Όσες δρουν με εξίσου ακραίο τρόπο σήμερα όμως και εντός Δυτικών κοινωνιών, τις θεωρώ ότι ακριβώς και τους συμμετέχοντες σε gay pride parades: Γραφικά άτομα, τα οποία περισσότερο κακό κάνουν στο σκοπό τους, παρά τον υπερασπίζονται. Στα περί "δίκοπου μαχαιριού" συμφωνούμε απόλυτα. Λίγο πολύ αυτό προσπαθώ κι εγώ να πω. Όπως ίσως εννοείται και απ' αυτά που γράφω παραπάνω, θεωρώ πως μια δράση δεν είναι a priori καλή ή κακή. Πάντα παίζουν ρόλο συνθήκες όπως η ανεκτικότητα του κόσμου, ο τόπος και ο χρόνος, η επιρροή των "κλασσικών" θρησκειών ή πολιτικών συστημάτων κ.λ.π. Εν προκειμένω, πιστεύω πως η ελληνική κοινωνία είναι σχεδόν έτοιμη να "αποδεχτεί" ως ισότιμα μέλη της τους ομοφυλόφιλους. Αυτό που οφείλουν να κάνουν οι ίδιοι, λαμβάνοντας φυσικά υπόψιν τη νοοτροπία του μέσου Έλληνα, είναι τον κάνουν περισσότερο educated γύρω από το θέμα τους, όχι να τον κοντράρουν ελπίζοντας πως θα "ξυπνήσει". Με έχει καλύψει ο κώσιον στο μεγαλύτερο μέρος. Για το θέμα ρατσισμού εναντίον των μαύρων και φεμινιστικών κινημάτων ξεκαθάρισα ήδη ότι δεν παραλληλίζω - μιλάω τηρουμένων των αναλογιών. Από εκεί και πέρα, αν θέλουμε να ασπαζόμαστε τα δημοκρατικά ιδεώδη δεν θα πρέπει να υπάρχει ανοχή σε οποιουδήποτε είδους ανισότητα - δηλ δεν γίνεται να διαχωρίζουμε τους μαύρους από τους ομοφυλόφιλους επειδή οι πρώτοι πέρασαν χειρότερα. Και οι ομοφυλόφιλοι έχουν υποστεί τραγική καταπίεση (βλ. με την έλευση του AIDS τι έγινε, μέχρι ότι το έκαναν με πιθήκους είχε βγει στις ειδήσεις) και για εμένα ΕΙΔΙΚΑ επειδή μέχρι σήμερα έχει γίνει τόσος αγώνας κατά του ρατσισμού, της ανισότητας κτλ. δεν θα έπρεπε να τίθεται καν θέμα γι'αυτά που συζητάμε εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
REDODIN7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Παρντόν αλλά δεν είσαι το κέντρο του κόσμου και δεν σε αφορά απαραιτήτως πώς ντύνεται και πώς συμπεριφέρεται ο άλλος. Πώς σου φάνηκε αυτό. Μ; Αυτό που ζητάς είναι επιβολή εννιαίας συμπεριφοράς/εμφάνισης και υποτίθεται ότι ζούμε σε ελεύθερες κοινωνίες. Και φυσικά δεν είμαι απλά σου λέω την γνώμη μου και εγώ ας πούμε άμα δω ένα άτομο να ντύνεται έτσι μπορεί να μην του μιλήσω για τι καλός η κακός "στοχοποιουμε" και εγώ λόγω της προσοχής που τραβάει. Με άτομα που είναι κυριλέ δεν έχω πρόβλημα να κάνω παρέα και να πάω και για καφέ άμα κάτσει. Εδώ πέφτει απότομα η γραμμή - δεν ζούμε στην ίδια χώρα. Αν υπάρχει κάτι σε αφθονία στην χώρα που ζω, είναι συντηρητισμός, δειλία και υποκριτές μουτζαχεντίν. Να με καλέσεις στη δική σου. Φίλε μου στο έργο πάνω του καλλιτέχνη δεν θα τον κρίνω γιατί είναι αυτος αλλά για το αν αξίζει το έργο του. Για αυτό θα σου πω ότι βρίσκω εκπληκτικό το τρίτο στεφάνι του Ταχτση και μου άρεσε πάρα πολύ ο Αγγελος και τώρα ετοιμάζομαι να δω και την Στρελλα. Άλλο αυτό και άλλο όμως τι κάνει έξω από την τέχνη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μην ξεχνάμε και τον Ρώμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Opaiktis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Με άτομα που είναι κυριλέ δεν έχω πρόβλημα να κάνω παρέα και να πάω και για καφέ άμα κάτσει. κι εγώ θα δεν θα σε έκανα παρέα γιατί η ισχυρογνωμοσύνη σου σπάει καρύδια. Καμια ωραία φιλενάδα παίζει να μας γνωρίσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
REDODIN7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μην ξεχνάμε και τον Ρώμα. Απο τους αγαπημενους ηθοποιους-σεναριογραφους και η ταινια του παρα το κραξιμο που εφαγε δεν ηταν ασχημη. Φυσικα οι μεν και οι δεν ηταν τρελο σηριαλ και εκτος απο το γελιο που εβγαζε ηταν και πολυ μπροστα απο την εποχης της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Για την Ελλάδα όμως όλα κ όλα,θέλω κρα,ξεφτυλίκι,φαιδρότητα κ χυμαδιό στα πραιντ,μέχρι κ γκέι παρτούζες φόρα παρτίδα να πούμε.Η αφόρητη μη ορατότητα των Ελλήνων LGBT κ ο τράτζικ φαρισαισμός του Ελλαδιστάν στο ζήτημα δε με χαλάει να απαντηθεί με αυτό τον τρόπο.Ίσως έτσι να χουμε κανα τζερτζελέ με τπτ ομοφοβικά ακροδεξιά γίδια κ πέσει κ λίγο το spotlight στο θέμα. Έλα όμως που γράφεις σ' ένα φόρουμ, του οποίου τα περισσότερα μέλη ζουν στην Ελλάδα και έχουν συγκεκριμένα -δυστυχώς- βιώματα. Δες π.χ. εσένα. Δέχεσαι συχνά κριτική για το ύφος των δημοσιεύσεών σου. Άλλες φορές αδικαιολόγητη, στα όρια του χύμα τρολαρίσματος, άλλες φορές όμως δικαιολογημένη. Εγώ λέω π.χ. πως αν έγραφες λιγότερο επιθετικά, θα "κέρδιζες" κάποια άτομα, θα συνέβαλες αποτελεσματικότερα στο σκοπό σου. Για όσους αδυνατούν να σκεφτούν περισσότερο, δε μπορείς να κάνεις κάτι, χέσε τους, μην μπαίνεις σε διαδικασία αντιπαράθεσης που μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ. Ειλικρινά στα γράφω φιλικά τα παραπάνω. Στην Ελλάδα των σύγχρονων "αντράτων δασύτρiχων Γκρικ Λάβερς", δεν πρόκειται ν' αντιμετωπίσεις την ομοφοβία υπερπροβάλλοντας τελειωμένες θρασύτατες αδερφάρες. Να με συγχωρείς για την έκφραση, πιστεύω πως καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Άλλωστε υποψιάζομαι πως, με βάση τα όσα γράφεις παραπάνω, συμφωνούμε στο περίπου. Καταλαβαίνω το point σου, αλλά γιατί πιστεύεις ότι οι gay πρέπει να ντε και καλά να φέρουν την ατζέντα τους εκεί που τα συντηρητικά σου αντανακλαστικά νιώθουν πιο άνετα; Γιατί έχεις την πεποίθηση ότι βρίσκεσαι σε κάποια superposition να μοιράσεις συμπεριφορές; Χάριν "αποτελεσματικότητας"; Τα αντανακλαστικά μου δεν είναι και τόσο συντηρητικά, ίσως είναι βέβαια περισσότερο από τα δικά σου. Ούτε θεωρώ πως βρίσκομαι σε κάποια "superposition", ενώ προφανώς και δε με ενδιαφέρει να "μοιράσω" συμπεριφορές. Με ενδιαφέρει να υποδείξω συμπεριφορές, όντως "χάριν αποτελεσματικότητας". Προφανώς κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τις υιοθετήσει, καλά ως εδώ; Αν οι ίδιοι δεν νιώθουν δεσμευμένοι από τις νόρμες συμπεριφοράς και θέλουν να χοροπηδάν με stringάκια στο Γκάζι, από που απορρέει το δικαίωμά σου να τους το απαγορεύσεις; Και εγώ είμαι άλλης αισθητικής, αλλά δεν αφήνω την πρωτόγεννη μου αντίδραση να μετακινήσει την θέση μου. Δικαίωμά τους. Εμένα πάντως θα με ενοχλούσε αν έβλεπα κάποιον με στριγκάκι στο δρόμο. Να στο πάω ακόμα πιο μακριά; Θα με ενοχλούσε ακόμα και αν έβλεπα μια ωραία γυναίκα με στριγκάκι στο δρόμο. Στην τελική όμως, ακόμα και αν πετύχω κάτι τέτοιο, δε θα αρχίσω να πετάω πέτρες κατά του "στριγκοφόρου", άντε να πω ένα "κοίτα το μαλάκα", να γελάσω και στο τέλος να τον γράψω στα @@ μου. No hard feelings. Άλλοι όμως ίσως όντως του πετάξουν πέτρες. Ακόμα χειρότερα, κάποιοι άλλοι θα ταυτίσουν την ομοφυλοφιλία με τον...exhibitionism, με "χαλαρά ήθη", με 666 κ.λ.π. Εν τέλει τι συμφέρει τους ομοφυλόφιλους; Πως θα εξαλειφθούν οι προκαταλήψεις; Με κόντρα στην κόντρα; Εδώ πέφτει απότομα η γραμμή - δεν ζούμε στην ίδια χώρα. Αν υπάρχει κάτι σε αφθονία στην χώρα που ζω, είναι συντηρητισμός, δειλία και υποκριτές μουτζαχεντίν. Να με καλέσεις στη δική σου. Στη "χώρα μου" σίγουρα υπάρχουν αρκετοί κολλημένοι, δεν έχω γίνει ωστόσο ακόμα μάρτυρας σε κάποιο πογκρόμ εναντίων ομοφυλοφίλων, ούτε έχω δει κάποιον να εκτελείται από Μουτζαχεντίν λόγω των σεξουαλικών του προτιμήσεων. Θες να έρθεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
REDODIN7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 κι εγώ θα δεν θα σε έκανα παρέα γιατί η ισχυρογνωμοσύνη σου σπάει καρύδια. Καμια ωραία φιλενάδα παίζει να μας γνωρίσεις; Αυτο το εχω αλλα εχω και ενα πολυ θετικο αμα πραγματικα με πεισεις οτι εχω αδικο τοτε θα σου ζητησω ειλικρινα συγνωμη και θα ασπαστω χωρις κανενα προβλημα αυτα που λες και πιστευεις. Υ.Γ Εχω αρκετες αλλα ειναι σοβαρες που κοιτανε για γαμο αμα θες ξεκωλακια μπορω να σου κανω κονε με τον αδερφο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτο το εχω αλλα εχω και ενα πολυ θετικο αμα πραγματικα με πεισεις οτι εχω αδικο τοτε θα σου ζητησω ειλικρινα συγνωμη και θα ασπαστω χωρις κανενα προβλημα αυτα που λες και πιστευεις. Υ.Γ Εχω αρκετες αλλα ειναι σοβαρες που κοιτανε για γαμο αμα θες ξεκωλακια μπορω να σου κανω κονε με τον αδερφο μου http://en.wikipedia.org/wiki/David_Reimer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Στη "χώρα μου" σίγουρα υπάρχουν αρκετοί κολλημένοι, δεν έχω γίνει ωστόσο ακόμα μάρτυρας σε κάποιο πογκρόμ εναντίων ομοφυλοφίλων, ούτε έχω δει κάποιον να εκτελείται από Μουτζαχεντίν λόγω των σεξουαλικών του προτιμήσεων. Θες να έρθεις; Αυτό δε σημαίνει ότι τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν και καλύτερα, ούτε ότι δεν θα έπρεπε να το απαιτούμε όμως ε. Και στην Αφρική τα παιδάκια κτλ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 N3k21 αμπαλάρω και έρχομαι! Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε επί της ουσίας πολύ, απλά εκεί που εσύ νιώθεις την ανάγκη να υποδείξεις εγώ νιώθω την υποχρέωση να αφήσω τον άλλον στην ησυχία του, να κάνει όπως αγαπά. Αυτό είναι όλο.Δεν ξέρω αν είσαι πιο συντηρητικός, πάντως μάλλον είμαι πιο ταπεινός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Από εκεί και πέρα, αν θέλουμε να ασπαζόμαστε τα δημοκρατικά ιδεώδη δεν θα πρέπει να υπάρχει ανοχή σε οποιουδήποτε είδους ανισότητα - δηλ δεν γίνεται να διαχωρίζουμε τους μαύρους από τους ομοφυλόφιλους επειδή οι πρώτοι πέρασαν χειρότερα. Παρεξήγησες. Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση διαχωρισμό βάσει του ποιός πέρασε χειρότερα. Αναφερόμουν στις "ακρότητες" ως αποτέλεσμα της καταπίεσης, εξού και το παράδειγμα με τους μαύρους ή οι διευκρινήσεις μου σχετικά με Δυτικές κοινωνίες, τόπο και χρόνο κ.λ.π. Και οι ομοφυλόφιλοι έχουν υποστεί τραγική καταπίεση (βλ. με την έλευση του AIDS τι έγινε, μέχρι ότι το έκαναν με πιθήκους είχε βγει στις ειδήσεις) και για εμένα ΕΙΔΙΚΑ επειδή μέχρι σήμερα έχει γίνει τόσος αγώνας κατά του ρατσισμού, της ανισότητας κτλ. δεν θα έπρεπε να τίθεται καν θέμα γι'αυτά που συζητάμε εδώ. Παρότι δε θα έπρεπε να τίθεται τέτοιο θέμα, δυστυχώς συμβαίνει. Η φάση δε θα αλλάξει με γραφικότητες, αλλά με ενημέρωση γύρω από το θέμα και μόρφωση γενικότερα. Γι' αυτό γράφω και στον caution τα περί "χάριν αποτελεσματικότητας". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Ναι οκ, ιδανικά έτσι θα άλλαζε, αλλά πρακτικά δεν έχει γίνει ποτέ έτσι στην ιστορία ξες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτό δε σημαίνει ότι τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν και καλύτερα, ούτε ότι δεν θα έπρεπε να το απαιτούμε όμως ε. Και στην Αφρική τα παιδάκια κτλ. Ε ναι ρε συ, που υποστήριξα κάτι διαφορετικό; Απλά εκφράζω διαφορετικά αυτή μου την απαίτηση, πιστεύω φυσικά πως το ίδιο θα έπρεπε να κάνουν και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις