Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Ειναι θεαμα αυτο το πραγμα.αισθητικα και μονο.εγω μονο που το ειδα μου ηρθε αναγουλα.:eek:και να το βλεπουν και παιδια...:rolleyes:.

 

Tα παιδιά δεν αναγουλιάζουν. Γενικά δεν περιμένουν να δουν κάτι συγκεκριμένο και έτσι καταφέρνουν να δουν τα πάντα. Σα τους βουδιστές κάπως.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Ειναι θεαμα αυτο το πραγμα.αισθητικα και μονο.εγω μονο που το ειδα μου ηρθε αναγουλα.:eek:και να το βλεπουν και παιδια...:rolleyes:

Σαν parody γάμου που κάποιος ανέβασε στο youtube είναι χαχαχα Ακόμα και ο παπάς έχει το στυλάκι του :lol:

Tα παιδιά δεν αναγουλιάζουν. Γενικά δεν περιμένουν να δουν κάτι συγκεκριμένο και έτσι καταφέρνουν να δουν τα πάντα. Σα τους βουδιστές κάπως.

Αυτό είναι το κακό, μαθαίνουν και κάνουν αυτό που βλέπουν.

Δημοσ.

 

Ειναι θεαμα αυτο το πραγμα.αισθητικα και μονο.εγω μονο που το ειδα μου ηρθε αναγουλα.:eek:και να το βλεπουν και παιδια...:rolleyes:

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=yFxYmrZFUKE[/ame]

 

Ειναι θεαμα αυτο το πραγμα!!! Αισθητικα και μονο. Εγω που το ειδα μου ηρθε καυλα:o

Και να το βλεπουν και παιδια... ;)

 

 

Υποκρισια.

Δημοσ.

Κατ’αρχάς, όσον αφορά στο θέμα της υιοθεσίας που συζητιέται στις τελευταίες σελίδες, δεν βλέπω που είναι το ουσιαστικό δίλλημα. Δηλαδή προτιμάμε ένα παιδάκι να μεγαλώσει σε ίδρυμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, από το να μεγαλώσει με δύο γονείς που θα το αγαπούν, μόνο και μόνο επειδή αυτοί είναι ομοφυλόφιλοι;

Κατά δεύτερον, πόσοι από εδώ μπορείτε να ισχυριστείτε ότι τα διάφορα ετερόφυλα ζευγάρια δεν εκκολάπτουν θεμελιωδώς προβληματικές προσωπικότητες για να πείτε με σιγουριά ότι ένα γκέη ζευγάρι δεν θα διατελέσει σωστά την ανατροφή ενός παιδιού;

Κατ’εμέ, τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν να είναι κατ’αρχήν Άνθρωποι, το αν θα έχουν λανθασμένα πρότυπα -και στο κάτω κάτω ποιά ακριβώς είναι τα λανθασμένα πρότυπα και πόσο στενή η έννοιά τους;- , αν θα βγουν γκεη ή δεν ξέρω κι εγώ, ειναι δευτερεύον και πολύ μακριά από τα ουσιαστικά προβλήματα που αφορούν την ανατροφή ενός παιδιού.

Όσοι διατείνονται ότι ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια τέτοια οικογένεια θα βγει προβληματικό και θα έχει νευρώσεις, θα ήθελα πολύ να μου πουν σθεναρά ότι οι ίδιοι είναι απολύτως ακομπλεξάριστοι, στο σωστό το δρόμο χωρίς ούτε μία τόση δα νευρωσούλα. Τέλειος άνθρωπος δεν υπάρχει και είναι παράλογο να έχουμε τέτοιες απαιτήσεις απο ένα ζευγάρι που θέλει να υιοθετήσει παιδιά, να προσποιηθεί ότι μπορεί έστω να αντεπεξέλθει σε τόσο υψηλά στάνταρ. Πολύ απλά γιατί αυτά τα στάνταρ δεν μπαίνουν στους υπόλοιπους, τους “νορμάλ”.

Κατ’επέκτασην, προτιμώ χίλιες φορές να δω κοινωνικό λειτουργό να μπαίνει στο σπίτι του απέναντι που δέρνει το παιδί του στη βεράντα με τη ζώνη και να το δώσει σε μια ανάδοχη οικογένεια ομοφυλόφιλων γονέων παρά να μείνει εκεί μέσα. Και εαν άκουσω κάποιον να διαφωνεί με αυτό, θα παραθέσω κάποτε άρθρα και βίντεο (βλ. θρεντ κουταβακίων) από περιπτώσεις κακοποιημένων παιδιών - και ας τολμήσει να πει “να καει στην φωτιά ο ποστης που κακοποιει το παιδί του”. Δεν θα μπω καν στον κόπο να τον πω υποκριτή.

 

Πέραν αυτού, θα ήθελα να ρωτήσω για το θέμα της εκκλησίας τον htps μιας και αυτός άνοιξε το θρεντ:

 

Καταλαβαίνω απολύτως την ανάγκη για νομική κάλυψη και αναγνώριση των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και είμαι 100% υπέρ στην εξίσωση με τα ετερόφυλα. Αυτό που δεν πολυκαταλαβαίνω είναι το θέμα της αναγνώρισης από την εκκλησία. Και εξηγώ:

 

Εφ’όσον μιλάμε για οπισθοδρομικά δόγματα, τα οποία έχουν αντιπαρατεθεί τόσο έντονα στους ομοφυλόφιλους γιατί να θέλει ένα ζευγάρι να παντρευτεί σε εκκλησία; Δεν το κατακρίνω με κάποιον τρόπο, απλώς σκέφτομαι ότι αν είχα ακούσει τις αηδίες που έχει κυρήξει κατά καιρούς η όποια εκκλησία -ρωμαιοκαθολική, ορθόδοξη κτλ- νομίζω ότι θα σκεφτόμουν λίγο αντιδραστικά. Κάτι σε στυλ “αν δε γουστάρετε εσείς μία, εγώ δεν γουστάρω δέκα”, γιατί όταν υπάρχει τέτοια ουσιαστική διαφωνία θα κατέληγα ότι η πίστη είναι προσωπικό ζήτημα που δεν μπορεί να καθορίσει οποιοδήποτε δόγμα. Πόσω μάλλον η Εκκλησία Α.Ε. Στην Αμερική είχα δει κάποτε ένα ντοκιμαντερ με “cured gay people” τους οποίους φυσικά είχε *γιατρέψει* η εκκλησία και είχα αηδιάσει. Προσωπικά δεν θα ήθελα την αποδοχή από κάποιον που έχει απορρίψει αυτό που είμαι εγώ και πόσοι άλλοι, με αυτό τον τρόπο, ειδικά αν αντιλαμβανόμουν ότι το μοναδικό ουσιαστικό κίνητρο να συμβαδίσει η εκκλησία με τους καιρούς μας είναι καθαρά οικονομικό και τίποτε πιο ουσιώδες από αυτό. Οπότε;

 

Αυτά.

Δημοσ.

μα δε το ξερεται δυο αντρες να φιλιουνται αναγουλα δυο γυναικες τσοντα 5 αστερων...........μην τρελαθουμε οτι σας (τη) βολευει............

 

τωρα πραγματικα τι σας φτιαχνει με το να βλεπετε 2 γυναικες να φιλιουντε?ειναι σα να βλεπω 2 αντρες και να μου ερχετε να κανω σεξ.μονο εμενα δλδ δε μου κανει κατι το περιεργο και αφροδισιακο.

 

Δημοσ.
Κατ’αρχάς, όσον αφορά στο θέμα της υιοθεσίας που συζητιέται στις τελευταίες σελίδες, δεν βλέπω που είναι το ουσιαστικό δίλλημα. Δηλαδή προτιμάμε ένα παιδάκι να μεγαλώσει σε ίδρυμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, από το να μεγαλώσει με δύο γονείς που θα το αγαπούν, μόνο και μόνο επειδή αυτοί είναι ομοφυλόφιλοι;

Κατά δεύτερον, πόσοι από εδώ μπορείτε να ισχυριστείτε ότι τα διάφορα ετερόφυλα ζευγάρια δεν εκκολάπτουν θεμελιωδώς προβληματικές προσωπικότητες για να πείτε με σιγουριά ότι ένα γκέη ζευγάρι δεν θα διατελέσει σωστά την ανατροφή ενός παιδιού;

Κατ’εμέ, τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν να είναι κατ’αρχήν Άνθρωποι, το αν θα έχουν λανθασμένα πρότυπα -και στο κάτω κάτω ποιά ακριβώς είναι τα λανθασμένα πρότυπα και πόσο στενή η έννοιά τους;- , αν θα βγουν γκεη ή δεν ξέρω κι εγώ, ειναι δευτερεύον και πολύ μακριά από τα ουσιαστικά προβλήματα που αφορούν την ανατροφή ενός παιδιού.

Όσοι διατείνονται ότι ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια τέτοια οικογένεια θα βγει προβληματικό και θα έχει νευρώσεις, θα ήθελα πολύ να μου πουν σθεναρά ότι οι ίδιοι είναι απολύτως ακομπλεξάριστοι, στο σωστό το δρόμο χωρίς ούτε μία τόση δα νευρωσούλα. Τέλειος άνθρωπος δεν υπάρχει και είναι παράλογο να έχουμε τέτοιες απαιτήσεις απο ένα ζευγάρι που θέλει να υιοθετήσει παιδιά, να προσποιηθεί ότι μπορεί έστω να αντεπεξέλθει σε τόσο υψηλά στάνταρ. Πολύ απλά γιατί αυτά τα στάνταρ δεν μπαίνουν στους υπόλοιπους, τους “νορμάλ”.

Κατ’επέκτασην, προτιμώ χίλιες φορές να δω κοινωνικό λειτουργό να μπαίνει στο σπίτι του απέναντι που δέρνει το παιδί του στη βεράντα με τη ζώνη και να το δώσει σε μια ανάδοχη οικογένεια ομοφυλόφιλων γονέων παρά να μείνει εκεί μέσα. Και εαν άκουσω κάποιον να διαφωνεί με αυτό, θα παραθέσω κάποτε άρθρα και βίντεο (βλ. θρεντ κουταβακίων) από περιπτώσεις κακοποιημένων παιδιών - και ας τολμήσει να πει “να καει στην φωτιά ο ποστης που κακοποιει το παιδί του”. Δεν θα μπω καν στον κόπο να τον πω υποκριτή.

 

Πέραν αυτού, θα ήθελα να ρωτήσω για το θέμα της εκκλησίας τον htps μιας και αυτός άνοιξε το θρεντ:

 

Καταλαβαίνω απολύτως την ανάγκη για νομική κάλυψη και αναγνώριση των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και είμαι 100% υπέρ στην εξίσωση με τα ετερόφυλα. Αυτό που δεν πολυκαταλαβαίνω είναι το θέμα της αναγνώρισης από την εκκλησία. Και εξηγώ:

 

Εφ’όσον μιλάμε για οπισθοδρομικά δόγματα, τα οποία έχουν αντιπαρατεθεί τόσο έντονα στους ομοφυλόφιλους γιατί να θέλει ένα ζευγάρι να παντρευτεί σε εκκλησία; Δεν το κατακρίνω με κάποιον τρόπο, απλώς σκέφτομαι ότι αν είχα ακούσει τις αηδίες που έχει κυρήξει κατά καιρούς η όποια εκκλησία -ρωμαιοκαθολική, ορθόδοξη κτλ- νομίζω ότι θα σκεφτόμουν λίγο αντιδραστικά. Κάτι σε στυλ “αν δε γουστάρετε εσείς μία, εγώ δεν γουστάρω δέκα”, γιατί όταν υπάρχει τέτοια ουσιαστική διαφωνία θα κατέληγα ότι η πίστη είναι προσωπικό ζήτημα που δεν μπορεί να καθορίσει οποιοδήποτε δόγμα. Πόσω μάλλον η Εκκλησία Α.Ε. Στην Αμερική είχα δει κάποτε ένα ντοκιμαντερ με “cured gay people” τους οποίους φυσικά είχε *γιατρέψει* η εκκλησία και είχα αηδιάσει. Προσωπικά δεν θα ήθελα την αποδοχή από κάποιον που έχει απορρίψει αυτό που είμαι εγώ και πόσοι άλλοι, με αυτό τον τρόπο, ειδικά αν αντιλαμβανόμουν ότι το μοναδικό ουσιαστικό κίνητρο να συμβαδίσει η εκκλησία με τους καιρούς μας είναι καθαρά οικονομικό και τίποτε πιο ουσιώδες από αυτό. Οπότε;

 

Αυτά.

 

ξεκαθαριζω οτι συμφωνω απολυτα με ολα οσα αναφερεις.στο θεμα της εκκλησιας εχω να απαντησω οτι αν επισημοποιηθει ο θρησκευτικος γαμος τοτε δε θα υπαρχει κανενα θεμα αποδοχης γιατι καλως η κακως η εκκλησια ειναι που κυβερναει στην ουσια.κανουν οτι θελουν χωρις να τους φερνει κανεις αντιρρηση.αρα ή δεχονται οι παπαδες τους γαμους ομοφιλοφιλων ή αποκοπτετε εντελως η εκκλησια απο τη κρατικη διακυβερνηση,και επειδη το δευτερο ειναι αδυνατο......τοτε μονη λυση ειναι η πρωτη.

 

 

να ξεκαθαρισω οτι λεγωντας εκκλησια εννοω τους παπαδες και ΟΧΙ τη θρησκεια.αλλωστε ο Χριστος ειπε αγαπατε αλληλους ΟΧΙ αγαπατε αλληλους διαφορετικου φιλου.

Δημοσ.
Κατά δεύτερον, πόσοι από εδώ μπορείτε να ισχυριστείτε ότι τα διάφορα ετερόφυλα ζευγάρια δεν εκκολάπτουν θεμελιωδώς προβληματικές προσωπικότητες για να πείτε με σιγουριά ότι ένα γκέη ζευγάρι δεν θα διατελέσει σωστά την ανατροφή ενός παιδιού;

Όλα τα άλλα που λες σωστά και συμφωνώ, αλλά τι σόι λογικό άλμα είναι το "τα διάφορα ετερόφυλα ζευγάρια (υπάρχει πιθανότητα να) εκκολάπτουν θεμελιωδώς προβληματικές προσωπικότητες άρα..."

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
ξεκαθαριζω οτι συμφωνω απολυτα με ολα οσα αναφερεις.στο θεμα της εκκλησιας εχω να απαντησω οτι αν επισημοποιηθει ο θρησκευτικος γαμος τοτε δε θα υπαρχει κανενα θεμα αποδοχης γιατι καλως η κακως η εκκλησια ειναι που κυβερναει στην ουσια.κανουν οτι θελουν χωρις να τους φερνει κανεις αντιρρηση.αρα ή δεχονται οι παπαδες τους γαμους ομοφιλοφιλων ή αποκοπτετε εντελως η εκκλησια απο τη κρατικη διακυβερνηση,και επειδη το δευτερο ειναι αδυνατο......τοτε μονη λυση ειναι η πρωτη.

 

 

να ξεκαθαρισω οτι λεγωντας εκκλησια εννοω τους παπαδες και ΟΧΙ τη θρησκεια.αλλωστε ο Χριστος ειπε αγαπατε αλληλους ΟΧΙ αγαπατε αλληλους διαφορετικου φιλου.

 

Το ιδανικό θα ήταν αντί να γυρεύουμε την αποδοχή της εκκλησίας να αποφασίσουμε επιτέλους ότι όποιος συμφωνεί με αυτά που κυρήσσει ας παει να εκκλησιάζεται και οι υπόλοιποι ας κάνουν ό,τι γουστέρνουν. Δεν είναι δυνατόν να καθορίζουν ένα μάτσο ανώμαλοι, αδηφάγοι τα κοινωνικά πρότυπα εν έτει 2010.

 

Όλα τα άλλα που λες σωστά και συμφωνώ, αλλά τι σόι λογικό άλμα είναι το "τα διάφορα ετερόφυλα ζευγάρια (υπάρχει πιθανότητα να) εκκολάπτουν θεμελιωδώς προβληματικές προσωπικότητες άρα..."

 

Εννοώ ότι θεωρώ μεγάλη υποκρισία να κλείνουμε το μάτι στους χιλιάδες ανεύθυνους γονείς που υπάρχουν γύρω-γύρω και ξαφνικά να ξυπνάμε όταν τίθεται θέμα υιοθεσίας από ζευγάρι ομοφυλοφίλων λόγω των σεξουαλικών τους προτιμήσεων. Ας μπουν ενιαία κριτήρια.

Επεξ/σία από YiN
είχα γράψει *ότι* αντί για *ό,τι*.
Δημοσ.
Εννοώ ότι θεωρώ μεγάλη υποκρισία να κλείνουμε το μάτι στους χιλιάδες ανεύθυνους γονείς που υπάρχουν γύρω γύρω και ξαφνικά να ξυπνάμε όταν τίθεται θέμα υιοθεσίας από ζευγάρι ομοφυλοφίλων λόγω των σεξουαλικών τους προτιμήσεων. Ας μπουν ενιαία κριτήρια.

Όσοι επιχειρηματολόγησαν για την υιοθεσία παιδιών, είπαν ότι κρατάνε μια πισινή για το πως μπορεί να επιδράσει το ομοφυλοφιλικό περιβάλλον στην ψυχοσύνθεση του παιδιού. Δεν είπαν το επηρεάζει, ούτε ότι έχουν πρόβλημα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων, είπαν κρατάνε πισινή για το ΑΝ επηρεάζει το παιδί γιατί δεν ξέρουμε.

 

Οπότε αν λάβουμε υπόψιν ότι ΕΣΤΩ επηρεάζεται αρνητικά η ανατροφή παιδιού σε ομοφυλοφιλικό περιβάλλον τότε το point "μα υπάρχουν και ετεροφιλόφιλοι που δέρνουν" έχει μηδενική αξία. Αν διαφωνείς, θυμίζω:

 

Στην ίδια συνομοταξία ανήκει και το επιχείρημα [...] Και τονίζω: το ότι συμβαίνει ένα κακό στον κόσμο ετούτο δεν σημαίνει ότι η καταπολέμηση ενός άλλου είναι αστεία[/b'].
Δημοσ.
Όσοι επιχειρηματολόγησαν για την υιοθεσία παιδιών, είπαν ότι κρατάνε μια πισινή για το πως μπορεί να επιδράσει το ομοφυλοφιλικό περιβάλλον στην ψυχοσύνθεση του παιδιού. Δεν είπαν το επηρεάζει, ούτε ότι έχουν πρόβλημα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων, είπαν κρατάνε πισινή για το ΑΝ επηρεάζει το παιδί γιατί δεν ξέρουμε.

 

Οπότε αν λάβουμε υπόψιν ότι ΕΣΤΩ επηρεάζεται αρνητικά η ανατροφή παιδιού σε ομοφυλοφιλικό περιβάλλον τότε το point "μα υπάρχουν και ετεροφιλόφιλοι που δέρνουν" έχει μηδενική αξία. Αν διαφωνείς, θυμίζω:

 

και γιατι να μην κραταμε μια πισινη για το ποσο επιρρεαζεται η ψυχοσυνθεση του παιδιου απο το αν θα υοθετηθει απο ετεροφιλικο ζευγαρι.εκτος και αν ολο το θεμα ειναι οτι αν υοθετηθει απο ομοφιλοφιλους θα ξερει οτι ειναι υοθετιμενο ενω αν υοθετηθει απο ετεροφιλοφιλους ισως να μην το μαθει ποτε.......κατι που επισης διαφωνω αλλα ειναι offtopic γενικα το ολο θεμα.

Δημοσ.
Όσοι επιχειρηματολόγησαν για την υιοθεσία παιδιών, είπαν ότι κρατάνε μια πισινή για το πως μπορεί να επιδράσει το ομοφυλοφιλικό περιβάλλον στην ψυχοσύνθεση του παιδιού. Δεν είπαν το επηρεάζει, ούτε ότι έχουν πρόβλημα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων, είπαν κρατάνε πισινή για το ΑΝ επηρεάζει το παιδί γιατί δεν ξέρουμε.

 

Οπότε αν λάβουμε υπόψιν ότι ΕΣΤΩ επηρεάζεται αρνητικά η ανατροφή παιδιού σε ομοφυλοφιλικό περιβάλλον τότε το point "μα υπάρχουν και ετεροφιλόφιλοι που δέρνουν" έχει μηδενική αξία. Αν διαφωνείς, θυμίζω:

 

Νομίζω ήταν σαφές από το ποστ μου ότι δεν πιστεύω ότι επηρεάζει αρνητικά.

 

Και εν πάση περιπτώσει, αυτό που λέω είναι ότι αν η επιλογή ήταν ανάμεσα σε έναν αντούβιανο ο οποίος κακοποιεί το παιδί του και σε ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων που δεν θα σηκώσουν χέρι επάνω του και θα το αγαπούν νομίζω είναι σαφές το τι πρέπει να γίνει. Και σε τέτοια βάση το έθεσα. Δεν θυμάμαι να έγραψα ποτέ ότι αφού υπάρχει το ένα, πρέπει να υπάρχει και το άλλο.

 

Και επειδή δεν ζούμε σε μία κοινωνία που ορίζεται απόλυτα από το καλό και το κακό, ακόμη κι αν ΕΣΤΩ επηρεάζει την ψυχοσύνθεση ενός παιδιού και εφ'όσον δεν μιλάμε για εξώφθαλμα πράγματα, τύπου να αρχίσει το παιδάκι να πετάει κουτάβια σε ποτάμι επειδή έχει γκέη γονείς (ουηνκ) ή να γίνει μανιακός δολοφόνος ξέρω γω, είμαι υπέρ του "το μη χείρον βέλτιστον".

 

Μην ξεχνάς ότι εδώ δε μιλάμε για επιλογή ανάμεσα σε πόλεμο και κουτάβια, μιλάμε για απολύτως υγιή ψυχοσύνθεση, πράγμα που δεν υφίσταται. Εφ'όσον δεν υφίσταται, πλησιάζουμε το θέμα σχετικά. Επομένως, ποιά είναι τα πιθανά προβλήματα που θα είχε το παιδί λόγω των σεξουαλικών προτιμήσεων των γονιών του; Πόσο σημαντικά είναι σε σχέση με το να μεγαλώσει σε ίδρυμα; Πόσο μπορεί να επηρεαστεί από αυτά κ.ο.κ. Προσωπικά θεωρώ πολύ χειρότερο το να μεγαλώνει κανείς σε συνθήκες ιδρυματοποίησης και να μην εισπράττει αγάπη. Μπδγ, είχα φίλη με μαμά λεσβία. Δεν είδα να έχει κανα σοβαρό κουσούρι.

 

And I quote C. Jung:

 

"Show me someone who's not mad and I'll cure him for you"

Δημοσ.
και γιατι να μην κραταμε μια πισινη για το ποσο επιρρεαζεται η ψυχοσυνθεση του παιδιου απο το αν θα υοθετηθει απο ετεροφιλικο ζευγαρι.

Κοίτα λίγο παρακάτω, εκεί στο "μη χείρον βέλτιστον" ;)

 

Νομίζω ήταν σαφές από το ποστ μου ότι δεν πιστεύω ότι επηρεάζει αρνητικά.

Χωρίς να το ξέρεις. Αν το ξέραμε σίγουρα, εγώ, ο Lucifer, ο Teaser και μερικοί άλλοι δεν θα μπαίναμε καν σε δίλλημα. Πάνω στην αμφιβολία λοιπόν εμείς κρατάμε πισινή εσύ είσαι θετική, no problem.

 

Και εν πάση περιπτώσει, αυτό που λέω είναι ότι αν η επιλογή ήταν ανάμεσα σε έναν αντούβιανο ο οποίος κακοποιεί το παιδί του και σε ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων που δεν θα σηκώσουν χέρι επάνω του και θα το αγαπούν νομίζω είναι σαφές το τι πρέπει να γίνει.

Δηλαδή σοβαρά πιστεύεις ότι μεταξύ των δύο θα διάλεγε κανείς το πρώτο ας πούμε?

Αυτό είναι τόσο αυτονόητο statement όσο το "ανάμεσα σε ένα γρόθο ο οποίος ξυλοφορτώνει καθημερινώς τα παιδιά του και ένα ίδρυμα με ανθρώπους που θα τα αγαπάνε και θα τα σέβονται, προτιμώ το δεύτερο".

 

είμαι υπέρ του "το μη χείρον βέλτιστον".

Προσωπικά θεωρώ πολύ χειρότερο το να μεγαλώνει κανείς σε συνθήκες ιδρυματοποίησης και να μην εισπράττει αγάπη.

Είπα, δεν έχω ένσταση με αυτό (αφού συμφωνώ), έχω ένσταση με το "υπάρχουν ετεροφιλόφιλοι που δέρνουν άρα.." επιχείρημα.

Δημοσ.
Νομίζω ήταν σαφές από το ποστ μου ότι δεν πιστεύω ότι επηρεάζει αρνητικά.

 

Και εν πάση περιπτώσει, αυτό που λέω είναι ότι αν η επιλογή ήταν ανάμεσα σε έναν αντούβιανο ο οποίος κακοποιεί το παιδί του και σε ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων που δεν θα σηκώσουν χέρι επάνω του και θα το αγαπούν νομίζω είναι σαφές το τι πρέπει να γίνει. Και σε τέτοια βάση το έθεσα. Δεν θυμάμαι να έγραψα ποτέ ότι αφού υπάρχει το ένα, πρέπει να υπάρχει και το άλλο.

 

Και επειδή δεν ζούμε σε μία κοινωνία που ορίζεται απόλυτα από το καλό και το κακό, ακόμη κι αν ΕΣΤΩ επηρεάζει την ψυχοσύνθεση ενός παιδιού και εφ'όσον δεν μιλάμε για εξώφθαλμα πράγματα, τύπου να αρχίσει το παιδάκι να πετάει κουτάβια σε ποτάμι επειδή έχει γκέη γονείς (ουηνκ) ή να γίνει μανιακός δολοφόνος ξέρω γω, είμαι υπέρ του "το μη χείρον βέλτιστον".

 

Μην ξεχνάς ότι εδώ δε μιλάμε για επιλογή ανάμεσα σε πόλεμο και κουτάβια, μιλάμε για απολύτως υγιή ψυχοσύνθεση, πράγμα που δεν υφίσταται. Εφ'όσον δεν υφίσταται, πλησιάζουμε το θέμα σχετικά. Επομένως, ποιά είναι τα πιθανά προβλήματα που θα είχε το παιδί λόγω των σεξουαλικών προτιμήσεων των γονιών του; Πόσο σημαντικά είναι σε σχέση με το να μεγαλώσει σε ίδρυμα; Πόσο μπορεί να επηρεαστεί από αυτά κ.ο.κ. Προσωπικά θεωρώ πολύ χειρότερο το να μεγαλώνει κανείς σε συνθήκες ιδρυματοποίησης και να μην εισπράττει αγάπη. Μπδγ, είχα φίλη με μαμά λεσβία. Δεν είδα να έχει κανα σοβαρό κουσούρι.

 

And I quote C. Jung:

 

"Show me someone who's not mad and I'll cure him for you"

 

αυτο πρεπει να γινει αντιλυπτω οτι ποτε δεν επιρεαζετε το παιδι απο τις σεξουαλικες προτιμησεις των γονιων του,και γενικα τα παιδια δεν επιρρεαζονται απο τιποτα γιατι παντα ειναι ανοιχτα σε οτι και αν βλεπουν γιατι πολυ απλα ολα τα θεωρουν απλα και φυσικα.το θεμα ειναι οι ''μυαλομενοι'' ενηλικες οι οποιοι ξερουν τα παντα και ειναι παντα προθυμοι να νουθετησουν και να πουν την σωστη παντα αποψη τους στα αμυαλα παιδια που δε πρεπει να μιλανε οταν συζητουν οι μεγαλοι.

 

οποτε ας αφησουμε τη καραμελα με το ποσο σκληρα ειναι τα παιδια και να ασχοληθουμε με το ποσο κομπλεξικοι ειναι οι γονεις...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...