Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους και Χριστός ανέστη!!Πριν λίγο καιρό αποφασίσαμε να πάμε στην Wind..Στο κατάστημα της Καβάλας λοιπόν μας είπαν για 1 προσφορά Wind Double play medium και για να πάρουμε την προσφορά από το κατάστημα έπρεπε να κάνει και ο πατέρας μου καρτοπρόγραμμα..Χθες λοιπόν έγινε η ενεργοποίηση του σταθερού και πήρα το router από το κατάστημα αφού με είπαν πως για τους κωδικούς Internet θα πάρω στο 13800..Παίρνω λοιπόν και μου λένε πως θα σταλθούν την τετάρτη,χθες δηλαδή σε sms!!Περιμένω το πρωί τίποτα!!Αρχίζει με πετάει η γραμμή στο Internet και λέω όπα τα παιδιά πιάσαν δουλεία!!Συνδέω το καινούριο router αλλά βλέπω πως με βάζει στο Internet κανονικά και χωρίς να περάσω κωδικούς (έτσι κ αλλιώς δεν τους είχα)χωρίς τίποτα!!Αφού όλα πάνε καλά παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε πως έχουν ενεργοποιήσει μόνο το σταθερό γιατί αυτό το πρόγραμμα διαλέξαμε οπότε και τώρα δουλεύω με χρονοχρέωση..Είναι δυνατόν αυτό παιδιά???Μου λέει πως θα λυθεί το πρόβλημα και με την πρώτη έκδοση λογαριασμού θα αλλάξει το πρόγραμμα!!!Εγώ της είπα πως δεν πληρώνω δραχμή παραπάνω και μου είπε πως αν έχω δίκιο το θέμα είναι δικό τους!!Της είπα πως από το internet δεν πρόκειται να βγω γιατί μου έλεγε κάτι για 7 ημέρες!!Το αρνητικό είναι πως το συμβόλαιο που υπέγραψε ο πατέρας μου λέει μόνο για τηλεφωνία και όχι Internet αλλά αν είναι έτσι γιατί να μου δώσουν router?Μου είπε να μην πάω στο κατάστημα κ ότι θα λυθεί από τα κεντρικά αλλά εγώ θέλω να πάω και να την ξεχέσω γιατί μόνο την έξυπνη έκανε η άλλη στο κατάστημα όταν έκανε ο πατέρας μου την νέα σύνδεση!!Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά αντιμετωπίζω χοντρό πρόβλημα!

Δημοσ.

Απο οτι κατάλαβα στο κατάστημα μάλλον δώσανε του πατέρα σου και υπέργαψε λάθος συμβόλαιο και απο τα κεντρικά προφανώς φαίνεται οτι έκανε συμβόλαιο μονο για τηλέφωνο, πολύ πιθανόν και αυτοι στο κατάστημα να μην κατάλαβαν τι συμβόλαιο δώσανε για υπογραφή......

Δημοσ.

Πας στο κατάστημα και με τον πατέρα σου αν γίνεται τους λες τι εχει συμβεί και να σου δείξουν και το συμβόλαιο που υπέγραψε ο πατέρας σου

Δημοσ.

αφού το αντίτυπο του συμβολαίου το έχει και δεν λέει κάτι για internet. ψιλομπάχαλο τα έκανε η υποστήριξη του καταστήματος. όπως σου είπε και ο spank καλύτερα να πας στο κατάστημα να δεις τι γίνεται με το συμβόλαιο σου και να ζητήσεις αυτό που θέλεις

Δημοσ.

Το συμβόλαιο δυστυχώς λέει μόνο για τηλεφωνία αλλά ο πατέρας μου είπε internet και τηλέφωνο απεριόριστο!!Κ εγώ το είπα είναι δικό τους λάθος!!Αυτή τη στιγμή είμαι με χρονοχρέωση μιας και δεν έχω adsl ωστόσο χθες τους ζήτησα να με βάλουν στο πακέτο που είχα ζητήσει και τους είπα πως αυτοί φταίνε!

Δημοσ.

Προσωπικά δεν έχω καταλάβει για ποιο πράγμα ζητάς γνώμες.Για το λάθος από το κατάστημα;Ότι θα πληρώσεις παραπάνω σε κάτι (πέραν της αύξησης του μηνιαίου κόστους λόγω αλλαγης προγράμματος);Για το ότι θα χρεωθείς την χρονοχρέωση ενώ δεν την υπολόγιζες;

Από την άλλη δεν καταλαβαίνω ούτε το τι θέλεις να κάνεις.θες να φύγεις από τη wind,θες να πιστωθούν κάποια χρήματα;θες να αλλάξεις το πρόγραμμα;

Δημοσ.

Άλλαξα πρόγραμμα αλλά θα μου ζητήσουν λεφτά για την χρονοχρέωση χωρίς να φταίω!!Δεν θέλω να τους την πληρώσω!!!

Δημοσ.

Δεν νομιζω να σου ζητησουν χρηματα.

Ειδικα εφοσον μιλαμε για λαθος συννενοηση με το καταστημα...

 

Αλλα ακομα και να σου ζητησουν, υπολογισε τις ωρες και βαση του προγραμματος πολλαπλασιασε το με την χρεωση για να εισαι προετοιμασμενος... :X

 

Απ'οτι βλεπω στο site της wind, εγινε το εξης:

Αντι για WIND Double Play M, σου δωσανε WIND Telephony M, με χρεωση Internet 0,0345€/λεπτό...

 

http://www.wind.com.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/wind-telephony/wind-telephony-m/?planID=1291

 

Και για το router, λεει...

2,50€/μήνα (για 12 μήνες)

το χρεωνει δηλαδη στο λογαριασμο.

Δημοσ.

Κάνε καταγγελία στην wind για το κατάστημα αναλύοντας το γεγονός ως έχει και όταν έρθει ο λογαριασμός ζήτησε πίστωση για το ποσό της χρονοχρέωσης του internet.

Δημοσ.

Από τα κεντρικά που τους εξήγησα μου είπαν πως το λάθος είναι δικό τους και πως δεν θα πληρώσω τίποτα παραπάνω..Δυστυχώς δεν γίνετε να μην χρησιμοποιώ το internet τουλάχιστον 6-7 ώρες την ημέρα!Τους ξεκαθάρισα και εδώ Καβάλα πως είναι δικό τους το λάθος και πέρα από τα 24 ευρώ του doyble play + 35 ευρώ για μεταφορά της γραμμής δεν θα πάρουν ευρώ παραπάνω..Τετάρτη απόγευμα ενημέρωσα τα κεντρικά να με πάνε στο double play και μου είπαν πως κάνει 2-3 μέρες!!Εγώ λογικά από τις 16/4 είμαι σε χρονοχρέωση αν και βέβαια 18/4 το κατάλαβα!!

 

Αν πουν κάτι πως να ξεκινήσω καταγγελίες κλπ??

Δημοσ.

Πήγα στο κατάστημα και μου είπαν πως φταίνε αυτοί και θα κοιτάξουν το συντομότερο να με βάλουν στον νέο πακέτο...Φυσικά και δεν θα πληρώσω κάτι παραπάνω αλλά η γκαντεμιά μου συνεχίζεται γιατί τώρα δεν έχω δίκτυο ούτε σταθερό ούτε τίποτα..Ο τεχνικός μου είπε πως είναι βλάβη στο καφάο και πως ο ΟΤΕ είναι υπεύθυνος..Να δω τώρα πόσο θα περιμένω..Σήμερα πήγα και πήρα stick με 2gb download για 1 βδομάδα!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...