Heatspreader Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 M'αρεσει που λαμβανεις υπ'οψιν σου αυτα που λεμε εδω μεσα.. Γιατι δεν το πηγες στην document; Μην δεχθείς bulk συσκευασία ανοιγμένη και τα σχετικα παλι.. ΑΠΑΙΤΗΣΕ και απείλησε οτι θα τους καταγγείλεις στην μαμα Apple US Δεν το πήγα γιατί ενώ δούλεψε κανονικά αυτές τις μέρες (από την Τρίτη το έχω - και μία φορά βγήκα έξω με το iPad), σήμερα διαπίστωσα ότι πάλι υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορούσα να το βλέπω. Τρελάθηκα. Μηπως κανουν ανακυκλωση τις επιστροφες,εκει στη systemgraph και φτες αδικα την apple?! Υ.Γ.Καλυτερα αφερεσε το ipad 4g,απο την υπογραφη σου,μεχρι να σταθεροποιηθει η κατασταση και ερθει μονιμα στα χερια σου ή γραψε "προσωρινος κατοχος,systemgraph"! Έμαθα νέα πράγματα. Σήμερα ο υπάλληλος μου είπε ότι η Systemgraph το παραλαμβάνει και το στέλνει και μετά παραδίδει αυτό που στέλνει η Apple. Μου τόνισε ότι δεν τα ελέγχει ούτε η Systemgraph, ούτε η Apple. Με λίγα λόγια σαν να παίζεις ΠΡΟΠΟ. Πως σκέφτομαι να κινηθώ. Αυτές τις μέρες θα συντάξω ένα email, το οποίο θα το στείλω στην Apple, εξηγώντας τους πως έχει η κατάσταση και τελικά τι πρέπει να κάνω. Αν το iPad που θα μου φέρουν (τρίτο στη σειρά) έχει πρόβλημα, θα επικοινωνήσω με την Document και αν μπορώ να το πάω εκεί, θα το πάω. Πηγαίνοντας όμως εκεί θα περάσω από τη Systemgraph και θα τσακωθώ με την κοπέλα που μου έλεγε για αναπαραγωγή προβλήματος και με όποιον άλλον βρω. Παίζει να έρθει και αστυνομία γιατί θα κάνω μεγάλη φασαρία. Το iPad που σήμερα πήγα πίσω όπως είπα και σε προηγούμενο Post, ήταν σε Stand By με τη ζελατίνα. Αυτό γιατί έγινε; Τελικά περνάει από τον έλεγχο του τεχνικού; Δεν περνάει; Για να ήταν η συσκευή ON, άρα περνάει, άρα στα @@ τους. Το είδε λίγο εκεί ότι δουλεύει και σου λέει δώσε το. Ούτε καν δηλαδή έχει αντιληφθεί το πρόβλημα που τους περιγράφω. Στη Systemgraph αν τους κάνεις κάποια ερώτηση, διαφορετική του "πόσο έχει αυτό", θα σου απαντήσουν, "δεν το γνωρίζω", "Η πολιτική της Apple είναι αυτή", κλπ. Ξαναλέω ότι το πιο αστείο πράγμα απ' όλα είναι ότι η εγγύηση τρέχει από την ημερομηνία αγοράς και όχι από αυτή της αντικατάστασης. Δηλαδή εγώ κοντεύω έναν μήνα χωρίς iPad, αλλά η εγγύηση τρέχει. Σας λέω αν και το τρίτο έχει πρόβλημα θα έχει show.
Heatspreader Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Επικοινώνησα με την Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 και με ενημέρωσαν ότι από τη στιγμή που γίνεται αντικατάσταση δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος, αλλά νομίζω ότι και το τρίτο iPad που θα μου φέρουν θα έχει πρόβλημα η κατάσταση αρχίζει και γίνεται πολύ κουραστική. Εξετάζω την περίπτωση να πάρω τα χρήματα μου πίσω, αλλά κάτι τέτοιο είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος, από το οποίο έγινε η αγορά, δηλαδή στου VNP, καθώς έχουν περάσει η 10 ημέρες, αφού η αγορά έγινε 12/04/2012. Πολύ ευγενικός ο υπάλληλος στο VNP, με ενημέρωσε ότι θα κάνει ότι μπορεί, αφού επικοινωνήσει με τον προμηθευτή, ώστε να μην βγει και αυτός χαμένος από την ιστορία. Περιμένω αύριο τηλέφωνο του. Update: Πριν λίγο επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός της Systemgraph και μπορώ να πω πως αυτή τη φορά ασχολήθηκε αρκετά με το θέμα και έκανε τίμια προσπάθεια να καταλάβει τι συμβαίνει είναι η αλήθεια. Η αντιμετώπιση δεν ήταν το ίδιο αδιάφορη όπως τις προηγούμενες φορές. Μου είπε πως δεν νομίζει ότι πρόκειται για Software πρόβλημα, αλλά για Hardware όσο και να φαίνεται απίστευτο λόγω της ατυχίας της κατάστασης και θα επικοινωνήσει κάποιος τεχνικός από Δευτέρα, αφού ακούσει τη συνομιλία μας. Μπορώ να πω ότι από αυτό το τηλεφώνημα, είμαι αρκετά ευχαριστημένος πλέον.
Heatspreader Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Σήμερα πήρα το 3ο κατα σειρά iPad 4G. Το δεύτερο που μου έδωσε η Systemgraph. Παραμένει το πρόβλημα. Προς το παρόν έχω βάλει μια κάρτα Cosmote να δώσω πως θα παει, μήπως τελικά είναι θέμα Vodafone. Βλέπετε η Systemgraph δεν γνωρίζει τι συμβαίνει. Είναι γι' αυτήν σπάνιο πρόβλημα.
smavrid Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 ακριβως το ίδιο πρόβλημα έγω και έγω με το 4G 64GB και κάρτα vodafone μου έγινε αντικατάσταση μια φορα απο τη systemgrafh οι οποίοι ομολογώ ότι βεβαια μου φέρθηκαν πολύ εντάξει, αλλά και η δεύτερη συσκευή παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Την πήγα και αυτήν στο service systemgrafh και μου το κράτησαν 3 μέρες για να επιβεβιαώσουν το προβλημα. Μετα απο 3 μέρες το παρέλαβα και ένω "επαιζε" καλά σήμερα μου ξανακάνει τα ίδια, μου την έχει σπάσει και δεν το κρύβω ότι έχω μετανιώσει που το αγόρασα, το ipad 2 του είχα πιεί το αίμα και δεν εβγαλε τπτ. Πάντως η systmegrafh μου είπε ότι έκανε μόνο μια επανεκίνηση των ρυθμίσεων δικτύου και έπαιζε κανονικά και όντως είχαν δίκιο μέχρι σήμερα όμως....
Heatspreader Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Όλα τα iPad 4G, έχουν πρόβλημα, ΟΛΑ. Κάποιοι ίσως να μην το καταλαβαίνουν λόγω της πολύ απλής και χαλαρής χρήσης που τους κάνουν εκτός σπιτιού έχοντας Cosmote. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο σημείο που από 3G, πάει να αλλάξει σε 2G (Edge). Οπότε το πρόβλημα φαίνεται όταν από κάποιο σημείο, πας σε ένα άλλο και γίνει αυτή η εναλλαγή. Μπορεί να μην γίνεται τόσο συχνά αν έχεις καλή εταιρία, όπως η Cosmote, η οποία έχει σχεδόν παντού 3G. Το πρόβλημα αφορά ξεκάθαρα το iPad 4G. Ουδεμία σχέση έχουν οι πάροχοι. Από τη στιγμή που αυτά προηγούμενης γενιάς έπαιζαν σωστά με τις ίδιες εταιρίες και κάρτες, είναι ξεκάθαρο το τι συμβαίνει. Η Apple δεν έχει παραδεχτεί τίποτα ωστόσο. Το ίδιο και η Systemgraph, η οποία θεωρώ πως εθελοτυφλεί. Σου πήραν το σφραγισμένο iPad που τους πήγες, το οποίο το είχες αγοράσει στο κουτί του και σου έδωσαν άλλο ανακατασκευασμένο και μαζί με όλα αυτά περίμενες μερικές μέρες. Έχασες χρόνο χωρίς την συσκευή σου, για ένα πρόβλημα που δεν διορθώνεται με αντικατάσταση, αφού το έχουν όλα τα iPad 4G. Παρόλα αυτά σε έβαλαν στη διαδικασία λόγω της άγνοιας τους ή εθελοτυφλίας τους. Μπορούσαν να σου πουν ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και ίσως διορθωθεί με κάποιον Update. Μπορούσαν να σου εξηγήσουν τη φύση του προβλήματος και από εκεί και πέρα να σου έλεγαν ότι αφορά όλα τα iPad 4G, αλλά αν θέλεις εσύ για δικούς σου λόγους να κάνεις αντικατάσταση, να τη δεχτούν. Δεν γίνεται η Apple να μας αντιμετωπίζει σαν άτομα με ειδικές ανάγκες. Πληρώνουμε για το καλύτερο και έχουμε απαιτήσεις. Το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό και αφορά ζωτική λειτουργία της συσκευής. Από την άλλη δεν έχω δει κάποια είδηση στα γνωστά Forum που διαφημίζουν στην ουσία τα Apple. Ωραία τα Apple, μία κατηγορία μόνα του κτλ, αλλά ας μην πάμε στο άλλο άκρο, όπου κοντεύουν να γίνουν μία κατηγορία μόνα τους στη βλακεία! Αν το πρόβλημα αυτό υπήρχε σε κάποιο άλλο Tablet, όπως Samsung, θα λέγαμε ότι είναι κακή κατασκευή και άλλα τέτοια. Εδώ βλέπετε μας ξεγελάει το ωραίο αλουμινένιο φινίρισμα. Παρόλο που το πρόβλημα είναι σοβαρότατο, αν υπήρχε σοβαρή αντιμετώπιση από την Apple και τους παρατρεχάμενους της (Systemgraph), θα ήμουν ευχαριστημένος. Να βγουν να το παραδεχτούν τουλάχιστον! Να ξέρουμε ότι στο επόμενο Update θα είμαστε εντάξει.
Tablet Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Γιατι δεν κάνεις ένα poll εδω μεσα να ψηφίσουν οι χρήστες του ipad να τσεκάρουν το ipad τους να δουν εαν εχουν προβλημα και να το αντιμετωπίσετε όλοι μαζί;
Super Moderators paredwse Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Super Moderators Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Μόλις κυκλοφόρησε νέα έκδοση του iOS (η 5.1.1) η οποία μεταξύ άλλων λέει ότι λύνει προβλήματα μετάβασης από δίκτυα 2G σε δίκτυα 3G στο νέο iPad. Ας ελπίσουμε ότι λύνει το συγκεκριμένο θέμα.
Heatspreader Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Μακάρι να δουλεύει. Φαντάζομαι πως πράγματι θα το έχουν φτιάξει. Μάλιστα χθες απενεργοποίησα τα δεδομένα και θα πήγαινα στη Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο. Για να δούμε... @paredwse Ευχαριστώ που με ενημέρωσες, αυτή τη στιγμή το εγκαθιστώ.
mchrisober Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 Δημοσ. 7 Μαΐου 2012 ρε συ φιλε, εχει βουιηξει το τοπος στο ιντερνετ για το προβλημα εδω και 2 βδομαδες και συ δεν το εχεις παρει φωτια??? Υπηρχε προβλημα στα ipad κυριως σε ευρωπη και ασια και ελαχιστα Αμερικη, οποτε εσυ πεδευοσουν αδικα τοσο καιρο. Ελπιζω με το σημερινο update να λυθηκε το προβλημα..
Heatspreader Δημοσ. 8 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2012 Έτσι μου φαίνεται. Είμαι έξω κάποιες ώρες και έχω αλλάξει απο GPRS σε Edge. Οι περισσότεροι αναφέρουν πως το πρόβλημα έχει λυθεί, εκτός απο μερικούς που φαίνεται να έχει πρόβλημα η συσκευή τους σύμφωνα με τη συμπτωματολογια τους. https://discussions.apple.com/message/18332054?ac_cid=142432#18332054
vagos456 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Heatspreader τσάμπα δηλαδή το έδωσες το πρώτο....κρίμα!!!! Μπορεί μετά το update να δούλευε κανονικά...
Heatspreader Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2012 Και το πρώτο έδωσα και το δεύτερο. Όλη αυτή η ταλαιπωρία επειδή δεν ήθελαν να παραδεχτούν το πρόβλημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Φυσικά και θα δούλευε μετα το Update!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα