Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

ektor7...

 

 

Από περιέργεια. Έχεις κάτι που να είναι Apple, εκτός από εσώρουχα;

Ναι,3 κόκκινα κ 2 κίτρινα στο ψυγείο!

Παρεπιπτωντος,τα εσωρουχα μου είναι σχεδον όλα Microsoft& Google !

 

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

Ναι,3 κόκκινα κ 2 κίτρινα στο ψυγείο!

Παρεπιπτωντος,τα εσωρουχα μου είναι σχεδον όλα Microsoft& Google !

 

 

 

Έτσι.

 

 

Και παρόλο που η σχέση σου με την Apple είναι στην παραπάνω πρότασή σου, τριγυρνάς από δω και από εκεί και γράφεις για τα προϊόντα Apple.

 

 

 

Seems legit.

Δημοσ.

Τα στατιστικά σου μπαζουν απο παντού!

Απο τα 3 εκατομυρια ipad που πουληθηκαν:

1.Ποσα απ'αυτα ειναι με 4G?

2.Απο αυτα που ειναι 4G,ποσα εχουν φτασει στους ιδιοκτητες τους?Στα πουλημενα,μπαινουν και οι προπωλησεις!

3.Απο αυτους που παραλαβαν τα ipad 4G,ποσοι προλαβαν να διαπιστωσουν το προβλημα ή ποσοι εχουν χρησιμοποιησει το 4G!

4.Απο αυτους που διαπιστωσαν το προβλημα,ποσοι μπηκα στη διαδικασια να το ψαξουν και να γραψουν στο support της apple ή σε καποιο αλλο φορουμ?

Κ.α. πολλα!

Φυσικά και μπάζουν τα στατιστικά μου. :) Ήθελα απλώς να πάρουμε μια γενική ιδέα του θέματος.

 

Το συμπέρασμα στο οποίο ήθελα να καταλήξω στέκει, είτε μιλάμε για 3000000 iPad είτε για 1000000: τα 250 άτομα με που διαμαρτύρονται στο support forum της Apple δεν αρκούν για να αποδείξουν πως πρόκειται για σοβαρό, εκτεταμένο πρόβλημα, πόσο μάλλον πως υπάρχει ενεργή προσπάθεια συγκάληψης του.

Δημοσ.

Αν και κάτοχος iPad 2 wifi only θα ήθελα να πώ και εγώ τη μ@λ@κι@ μου μπας και πέσω μέσα... :mrgreen:

 

Λέω μήπως λέω έχει θέμα η Vodafone με το Νέο iPad επειδή υποστηρίζει και 4G δίκτυα και εκεί γίνεται το κοκομπλόκο... :huh:

 

Μήπως θέλει update από μεριά της Vodafone το Carrier της???

 

Μήπως έχει ενεργοποίηση - απενεργοποίηση το 4G και να δουλεύει σε 3G δίκτυο αποκλειστικά???

 

Η sim καρτούλα είναι αγοραστή microsim και όχι τίποτα κομμένη homemade, λέω εγώ τώρα.

 

Όλα αυτά τα λέω υποθετικά (μπορεί κάλλιστα να είναι να λέω και μπούρδες)...απλά είπα 2 απόψεις μπας και...

 

 

 

Εννοείται ότι δεν το έχω δουλέψει το Νέο iPad... ;)

Δημοσ.
Αν και κάτοχος iPad 2 wifi only θα ήθελα να πώ και εγώ τη μ@λ@κι@ μου μπας και πέσω μέσα... :mrgreen:

 

Λέω μήπως λέω έχει θέμα η Vodafone με το Νέο iPad επειδή υποστηρίζει και 4G δίκτυα και εκεί γίνεται το κοκομπλόκο... :huh:

 

Μήπως θέλει update από μεριά της Vodafone το Carrier της???

 

Μήπως έχει ενεργοποίηση - απενεργοποίηση το 4G και να δουλεύει σε 3G δίκτυο αποκλειστικά???

 

Η sim καρτούλα είναι αγοραστή microsim και όχι τίποτα κομμένη homemade' date=' λέω εγώ τώρα.

 

Όλα αυτά τα λέω υποθετικά (μπορεί κάλλιστα να είναι να λέω και μπούρδες)...απλά είπα 2 απόψεις μπας και...

 

Εννοείται ότι δεν το έχω δουλέψει το Νέο iPad... ;)[/quote']

 

Δεν βρήκα χρόνο να κάνω σύνδεση cosmote, ώστε να δω αν και εκεί υπάρχει πρόβλημα όπως στη Vodafone που έχω τώρα.

Μόλις γίνει θα σας ενημερώσω.

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

Εγώ χρησιμοποιώ το iPad 3 εδώ και περίπου 10 μέρες και δεν έχω παρατηρήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Το δοκίμασα και πριν λίγο διαβάζοντας τα παραπάνω, αλλά αλλάζει απο WiFi σε 3G και αντίστροφα κανονικότατα. Σύνδεση Vodafone.

 

Θα έπρεπε απο την αρχή να το πας για αντικατάσταση χωρίς πολλά πολλά. Τώρα για το θέμα του τι σου δίνουν ως αντικατάσταση, αν είναι refurbished ή όχι κλπ, αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Δημοσ.

Πολλά πράγματα μπορούμε να τα δούμε από διάφορες οπτικές γωνίες. Μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ευχαριστημένοι από το Support της Apple, μπορούμε να πούμε και ότι δεν είμαστε. Εξαρτάται το που βάζουμε τον πήχη ή ακόμα καλύτερα, η εταιρία που έχει βάλει τον πήχη, έχοντας υπόψη και τον ανταγωνισμό βεβαίως. Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης η ψυχολογία.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως η Apple, τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα έχει δικούς της κανόνες.

 

 

Την πρώτη φορά που πήγα στην Systemgraph, δεν το άφησα στο Service για τους λόγους που περιγράφω σε προηγούμενο Post. Είδα όμως ότι το πρόβλημα ήταν τραγικό και την επόμενη μέρα το άφησα. Την επόμενη μέρα ο τεχνικός ήταν διαφορετικός και συγκεκριμένα μία κοπέλα η οποία είχε μία μικρή άρνηση να εξυπηρετήσει; Δεν ξέρω, κάτι τέτοιο υπήρχε στον αέρα. Αντίθετα ο τεχνικός που το πήγα την πρώτη μέρα και δεν το άφησα, αμέσως μου είπε ότι θα πάει για αντικατάσταση. Η κοπέλα μου έλεγε ότι θα πρέπει να κάνουν αναπαραγωγή του προβλήματος, δηλαδή να το δουν και αυτοί, επειδή αν τελικά το πρόβλημα δεν υπήρχε και έστελνε στην Apple ένα απροβλημάτιστο iPad, θα είχαν πρόβλημα. Της εξήγησα ότι τώρα που θα κάνω Restore για να το παραδώσω το πρόβλημα θα διορθωθεί και θα εμφανιστεί σε μερικά λεπτά, έως και μερικές δεκάδες ώρες και ότι δεν είμαι τρελός να θέλω να αλλάζω το iPad χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

 

Χθες λοιπόν, παρέλαβα το iPad. Ήταν στην ζελατίνα που το συνοδεύει όταν το αγοράζουμε, αλλά χωρίς το κουτί και ανοιχτό. Πάτησα δηλαδή το Lock Button και άνοιξε η οθόνη. Εκείνη την ώρα ρώτησα τον υπάλληλο που έφτιαχνε τα χαρτιά, αν αυτό το iPad το έχει τεστάρει τεχνικός, μιας και το πρώτο υποτίθεται ότι το τέσταραν και τελικά είδαν το πρόβλημα. Μου είπε ότι είναι πιθανό να έχει τεσταριστεί, αλλά σίγουρα θα το ξέρει ο τεχνικός. Επειδή από αυτή την απάντηση δεν προκύπτει συμπέρασμα, του είπα να φωνάξουμε τον τεχνικό να τον ρωτήσουμε. Απέφυγε να το κάνει λέγοντας μου ότι θα το έχουν δοκιμάσει.

Σε αυτό το σημείο βλέπουμε ότι στο να το παραδώσω υπάρχει τυπική διαδικασία, δηλαδή πρέπει να κάνουν αναπαραγωγή του προβλήματος, αντίθετα κατά την παράδοση δεν είναι και τόσο τυπικά τα πράγματα. Εγώ ήθελα να μιλήσω με έναν τεχνικό για να είμαι ήσυχος. Να μου πει ότι πλέον το πρόβλημα δεν υπάρχει, ώστε και εγώ να μην ψάχνομαι αυτή τη στιγμή αν το νέο iPad έχει πρόβλημα, μπαίνοντας σε μία διαδικασία η οποία χαλάει την ψυχολογία μου, αφού δεν είμαι σίγουρος για το μηχάνημα που κρατάω στα χέρια μου.

 

Η δεύτερη ερώτηση μου είχε να κάνει με την εγγύηση. Του είπα η εγγύηση ξεκινάει από σήμερα από την αρχή κανονικά και μου είπε πως όχι. Επέμεινα στο ότι από τη στιγμή που έχει γίνει αντικατάσταση, η εγγύηση ξεκινάει από την αρχή. Ρώτησε τον υπεύθυνο (υποθέτω πως αυτός ήταν) του καταστήματος και μου είπε ότι η εγγύηση είναι αυτή που υπήρχε την πρώτη φορά. Ρώτησα αν θα πρέπει να το δηλώσω στην Apple και δεν πήρα σαφή απάντηση. Για να μην γίνω πιο κουραστικός έκλεισα το θέμα λέγοντας τους ότι ok, μία εβδομάδα είναι έτσι και αλλιώς. Αυτή τη στιγμή άλλο Serial Number έχει η συσκευή και άλλο το κουτί της. Ότι να' ναι δηλαδή. Τουλάχιστον έχω τα χαρτιά από το Service ώστε σε μελλοντική πώληση να μπορώ να το δικαιολογήσω κάπως.

Αν δηλαδή το iPad που έχω έχει πρόβλημα (δυστυχώς στο σπίτι είμαι εκτός δικτύου λόγω κακού σήματος δεν μπορώ να το τεστάρω), η εγγύηση τρέχει χωρίς εγώ να απολαμβάνω τη συσκευή.

 

Αντικειμενικά, είτε το θέλουμε, είτε όχι, τα Apple προϊόντα, είναι ήδη πολυτελείας με Premium χαρακτήρα. Δεν σχολιάζω αν αυτό είναι σωστό ή λάθος ή αν μου αρέσει. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως έτσι είναι.

Δεν έχει σημασία επίσης να πούμε αν είναι ποιοτικά ή όχι ή αν μας αρέσουν.

Για παράδειγμα, αν χαλάσει ένα κινητό ZTE και ταλαιπωρηθείς λίγο, κάποιος μπορεί να πει, κινέζικο είναι (πρόκειται όμως για μεγάλη κινέζικη εταιρία) μην περιμένεις και πολλά. Επίσης δεν κυκλοφορούν όσο τα Apple, λογικό να μην υπάρχει τόσο καλή υποστήριξη.

Στη ZTE όμως, δεν βγήκαν κύριοι σε άσπρο φόντο να παρουσιάζουν το Super Premium, νέο Desighn, απροβλημάτιστο και φιλικό προς το χρήστη προϊόν, ούτε έγραψαν κάποιο βιβλίο για την φιλοσοφία και το πόσο τελειομανείς είναι εκεί στη ZTE.

 

Χθες που είχα το iPad στα χέρια μου, πραγματικά ήταν σαν να κράταγα μία σάπια μπανάνα. Δεν με ενθουσίαζε καθόλου. Μου είχε χαλάσει τόσο η ψυχολογία που αν μπορούσα να το πουλήσω ή να το επιστρέψω παίρνοντας τα λεφτά μου πίσω, θα το έκανα. Γουστάρω πάρα πολύ το iPad. Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ. Όμως μου χάλασε τον έρωτα.

Αν για παράδειγμα έβγαινε ο τεχνικός και μου έλεγε συγκεκριμένα ότι το πρόβλημα ήταν αυτό και αφορά αυτό και το νέο που παραλάβαμε δεν έχει πρόβλημα ύστερα από δοκιμές που κάναμε και τέλος πάντων κάπως μου το έφτιαχνε, θα ήμουν ok. Στην ουσία, αυτό που έγινε, ήταν να πάω το χαλασμένο iPad να μου δώσουν ένα καινούριο και βλέπουμε πως θα πάει. Μάλιστα ο τεχνικός την πρώτη φορά που πήγα και γι' αυτό έφυγα μου είπε ότι θα κάνουμε αλλαγές, μέχρι να μην υπάρχει το πρόβλημα.

 

Η όλη αυτή διαδικασία θεωρώ πως έναν χρήστη Apple τον χαλάει.

Όπως για παράδειγμα η οθόνη του iMac 27". Εκεί το πρόβλημα πιστεύω πως το έχουν όλοι. Δεν έχω δει 27άρι iMac 2011 που να μην έχει μαύρες σκιές. Η εγγύηση περιλαμβάνει αντικατάσταση της οθόνης. Όμως και εδώ προκύπτει προβληματισμός.

Από τη στιγμή που το μηχάνημα είναι All In One, θεωρώ αλχημείες και μπακαλίστικο να βάζεις χέρι και να αλλάζεις οθόνη σε ένα τέτοιο μηχάνημα. Στην τελική δεν θέλω να μου σκαλίσει κάποιος το μηχάνημα μου. Και σε αυτήν την περίπτωση χαλάει ο έρωτας. Εδώ δεν το πάω για SSD, λόγω ότι δεν θέλω σκαλίσματα. Επίσης σε αναγκάζει να αγοράσεις Apple Care, αφού το πρόβλημα όσο περνάει ο καιρός επιδεινώνεται. Τις τελευταίες μέρες για παράδειγμα μου εμφανίστηκαν νέες σκιές. Ένας iMac στην Systemgraph είναι σχεδόν κατεστραμμένος. Παντού έντονες μαύρες σκιές. Είναι με λίγα λόγια λόγια σαν να γερνάει το Panel.

 

Αν οι Haters ήξεραν τα πραγματικά προβλήματα και όχι αυτά που παπαγαλίζουν από τις ειδήσεις, δεν θα ασχολούνταν καν με τα Apple. Βέβαια να μην ήξεραν και τα ωραία σημεία που έχει μία Apple συσκευή. iMac θα έπαιρνα ξανά ακόμα και τώρα. Τα πλεονεκτήματα του, κατά τη γνώμη μου πάντα είναι περισσότερα από τα μειονεκτήματα. iPad ωστόσο δεν θα έπαιρνα.

 

 

Πάντως δεν είμαι ευχαριστημένος από την Apple και το Support της.

Έμεινα 6 ημέρες χωρίς iPad για κάτι στο οποίο δεν ευθύνομαι εγώ, ξόδεψα χρόνο και χρήματα για να πάω και να έρθω στο Service, μου έδωσαν iPad εκτός κουτιού και ακόμα δεν είμαι σίγουρος για το αν είναι όλα καλά για μία συσκευή πολυτελείας με Premium, Senior και άλλα γυαλιστερά επίθετα.

Πως θα ήμουν ευχαριστημένος; Να έρθουν να το πάρουν από την έδρα μου και να μου φέρουν άλλο στο κουτί του σφραγισμένο, όπως κάνουν πολλές εταιρίες, με οθόνες ας πούμε. LG, Viewsonic, κλπ, για παράδειγμα. Δεν το σκαρφίστηκα μόνος μου δηλαδή. Απ' ότι ξέρω στο εξωτερικό στο αλλάζουν επί τόπου για ότι πρόβλημα έχεις, πηγαίνοντας στο ανάλογο σημείο.

 

Από την άλλη κάποιος μπορεί να πει, αφού σου το άλλαξαν τι άλλο θες; Ok, ο καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή.

 

Θεωρώ πάντως ότι είμαι άνθρωπος που δεν μένει αχάριστος. Για την Logitech πάντα λέω τα καλύτερα, οι άνθρωποι σε σκλαβώνουν. Κρίμα που δεν μπορώ να πω το ίδιο και για την Apple.

 

Υ.Γ.: Η Systemgraph σαν Systemgraph, προφανώς και δεν φταίει άμεσα. H Apple θα πρέπει να κάνει κάτι καλύτερο. Γνωρίζω ότι κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα.

 

Ελπίζω το iPad που έχω τώρα να μην έχει κάποιο πρόβλημα τουλάχιστον.

Δημοσ.

 

Υ.Γ.: Η Systemgraph σαν Systemgraph, προφανώς και δεν φταίει άμεσα. H Apple θα πρέπει να κάνει κάτι καλύτερο. Γνωρίζω ότι κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα.

 

Ελπίζω το iPad που έχω τώρα να μην έχει κάποιο πρόβλημα τουλάχιστον.

 

Εγώ το αντίθετο έχω να πω. Τα apple stores έχουν μακράν καλύτερη εξυπηρέτηση από τους resellers. Το μόνο που πρέπει να κάνει η apple είναι να ανοίξει apple store και να ξεφύγει από την μπανανία της systemgraph/elite κλπ.

 

Εδώ σε DOA macbook pro στην elite δεν δεχόταν αλλαγή και μου έλεγαν για επισκευή. Και μόνο μετά από mail στην Apple λύθηκε το θέμα.

 

Από το 2011 αρχές δεν έχω ξαναπάρει μηχάνημα apple. Για εμένα η εικόνα ξεπέρασε τα πλεονεκτήματα. Σκεφτόμουν 27άρι αλλά πλέον τα λυπάμαι τα λεφτά. Αν ανοίξει apple store στην Ελλάδα το συζητάμε (ή βελτιωθεί αισθητά το service και πάει σε επίπεδα dell).

Δημοσ.

Παιδια δεν θα τα λεμε συνεχεια καλο ειναι να κανετε μια γενικη ερευνα πριν

προβενεται σε service κλπ..

 

Στη systemgraph ΔΕΝ πατάμε ουτε απ'εξω και για κανενα λογο..Δεν θα αναλυσω το γιατι εχει βουηξει το internet...

Παμε ΜΟΝΟ document που εχουν αποδηχθει οι καλυτεροι και εγω προσωπικα που δεν εχω ψωνισει ποτε απο αυτους αλλα εχω χρησιμοποιήσει το service τους 3 φορες ηταν απλα ΑΨΟΓΟΙ..

Δημοσ.

Παιδια δεν θα τα λεμε συνεχεια καλο ειναι να κανετε μια γενικη ερευνα πριν

προβενεται σε service κλπ..

 

Στη systemgraph ΔΕΝ πατάμε ουτε απ'εξω και για κανενα λογο..Δεν θα αναλυσω το γιατι εχει βουηξει το internet...

Παμε ΜΟΝΟ document που εχουν αποδηχθει οι καλυτεροι και εγω προσωπικα που δεν εχω ψωνισει ποτε απο αυτους αλλα εχω χρησιμοποιήσει το service τους 3 φορες ηταν απλα ΑΨΟΓΟΙ..

Τι παραπάνω ή τι από αυτά που περιγράφω πως θα ήθελα, θα έκανε η Document;

Έκανα έρευνα. Γιατί δεν απάντησες στο Topic;rolleyes.gif

 

 

 

Δημοσ.

ta exoyme πει για τη systemgraph... οταν πηγα το mbp 2007 μοντελο , με καμμενη gpu (το 2011), μου ειπαν οτι δεν αλλαζει, και ηθελε αλλαγη ολη η mb ---- 900 ευρω!!!

 

το πηγα στην document και μου αλλαξαν τη mb σε 2 μερες ... χωρις χρεωση (μετα απο 3 χρονια αγορας στην Αμερικη )!!!

Βγαλε συμπερασμα λοιπον .

Δημοσ.

M'αρεσει που λαμβανεις υπ'οψιν σου αυτα που λεμε εδω μεσα..

 

Γιατι δεν το πηγες στην document;

 

Μην δεχθείς bulk συσκευασία ανοιγμένη και τα σχετικα παλι.. ΑΠΑΙΤΗΣΕ και απείλησε οτι θα τους καταγγείλεις στην μαμα Apple US

Δημοσ.

Μολις πηγα και το δευτερο iPad στο Service της Systemgraph.

 

Apple Rocks!!! Μπραβο!!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Μηπως κανουν ανακυκλωση τις επιστροφες,εκει στη systemgraph και φτες αδικα την apple?! :rolleyes:

 

Υ.Γ.Καλυτερα αφερεσε το ipad 4g,απο την υπογραφη σου,μεχρι να σταθεροποιηθει η κατασταση και ερθει μονιμα στα χερια σου ή γραψε "προσωρινος κατοχος,systemgraph"! :P :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...