Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου( μέχρι 7000ε)


vasilis123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενώ το γεγονός οτι χαρακτηρίζεις απρόκλητα κάγκουρα/κοντράκια οποιονδήποτε οδηγεί τετράτροχο πιο γρήγορο απο την γερμανική καραβέλα έχει σχέση έ;:rolleyes:

Ο TS ζήτησε κατι πολύ συγκεκριμένο στο αρχικό post,αμάξι των sub 4 μέτρων (super mini) με "αρκετά" άλογα (το αρκετά το αντιλαμβάνεται ο καθένας διαφορετικά και ανάλογα τις ανάγκες του).Τώρα αν στην πορεία αποφάσισε να στραφεί σε ένα οδηγικά αδιάφορο hatchback,με ασθματικό κινητήρα που πασχίζει να κινήσει το αμάξι αξιοπρεπώς,γούστο του και καπέλο του,δικά του τα χρήματα,τσολιάς δέν είναι κανένας στο πουγκί του,άλλα αυτό δέν σε δικαιώνει αυτομάτως.Τόσο η 116i όσο και η Α3 ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Επίσης,επειδή και αυτό αναφέρθηκε, δέν χρειάζεσαι να είσαι gtp οδηγός για να προκύψει δίσκο-πλατώ.Μια φορά είναι αρκετή για να την θυμάσαι καιρό στην τσέπη σου και απο την στιγμή που μιλάμε για μεταχειρισμένο με πολλά χιλιόμετρα που δέν έχει εμφανίσει κάτι,οι πιθανότητες δέν είναι με το μέρος σου.

Επειδή σαφώς και δέν θα βγάλει άκρη,τέτοιοι που είμαστε,ας δεί το www.whatcar.com για να έχει μια πιο σφαιρική εικόνα.

 

/over and out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έγω πάντως αν σκεφτόμουν αυτοκίνητο με πολλά άλογα και να έχει "γκάζι"..μόνο το A3 και την 116i δεν θα σκεφτόμουν πάντως...Τώρα αν θες να πάρεις ένα από τα δύο για να λες έχω audi ή bmw και να σε περνάνε καγκουράμαξα όπως είπαν (για μένα δεν ισχύει το "καγκουράμαξα") είναι πρόβλημα σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα vag με τον 1.6 τα εξαυλωνω με τα 1275cc του μικρα μου κι ας εχει 75 αλογα και 11 κιλα ροπης.rolleyes.gif

και δε με νοιαζει αν η πορτα που θα κλεισω θα κανει γκαπ αντι για τσουβ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα vag με τον 1.6 τα εξαυλωνω με τα 1275cc του μικρα μου κι ας εχει 75 αλογα και 11 κιλα ροπης.rolleyes.gif

και δε με νοιαζει αν η πορτα που θα κλεισω θα κανει γκαπ αντι για τσουβ.

 

Δηλαδή εάν φορέσουμε σε ένα Micra τον 1.6 FSI δε θα εξαϋλώσει εσένα; Εντάξει, μπορεί να μην είναι και υπόδειγμα κινητήρα για τις μέρες μας, αλλά το θάψιμο με επιχείρημα το πολύ ελαφρύτερο Micra δεν είναι ότι καλύτερο. Ιδίως όταν διαβάζει κάποιος που σκέφτεται να σκάσει 7.000€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ψαλίδα μεταξύ των γαλλικών και ιταλικών με τα γερμανικά όλο και κλείνει περισσότερο,πολλοί ακόμα πατάνε στο άσχημο παρελθόν αυτών των εταιριών πιστεύοντας ότι δεν εξελίχθηκαν ποτέ και δεν έμαθαν από τα λάθη τους.

Βέβαια όχι ότι και τα γερμανικά είναι σημείο αναφοράς στην αξιοπιστία.

Δείτε εδώ ένα παράδειγμα ολόκληρη mercedes και θα πάρει τον 1,6dci της renault-nissan

http://www.smartmotorist.com/motorist-news/mercedes-will-use-renault-engines.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω κατι σε μέγεθος Mitsubishi colt, Mercedes a class, suzuki swift κτλ αρκετά αλογακια :)

 

 

Τώρα για το άν αξίζουν τα λεφτά τους δεν μπορώ να το πω, αλλα προσωπικά τόσα λεφτά σε αμάξι κατηγορίας cliο δεν τα διαθέτω...

 

 

Το ξέρεις πως τα Colt και Swift είναι μικρότερα από το Clio, έτσι; :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ καταλαβαίνω ότι ο TS ψάχνει αυτοκίνητο από B-segment και κάτω, όχι συγκεκριμένου μεγέθους-κατηγορίας. Οπότε τόσο ένα FIAT Grande Punto όσο και ένα Hyundai i10 αποτελούν προτάσεις, παρά το ότι δεν είναι ίδιας κατηγορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχάς ξεκαθάρισε τι θέλεις να πάρεις.

 

Θέλεις σουπερ-μινι με πολλά άλογα αλλά θα θεωρείς άβολα.

Τα audi-mercedes είναι διαφορετική κλάση, θα έχεις άνεση αλλά με λιγότερα άλογα (μεγαλύτερο βάρος) και αρκετά μεγαλύτερο κόστος συντήρησης.

Οπότε τελικά μάλλον χρειάζεσαι κάτι ενδιάμεσο, δηλαδή ένα μικρομεσαίο.

 

Οσον αφορα τα γερμανικά αυτοκίνητα, η ψαλίδα με τα υπόλοιπα σε θέμα ποιότητας έχει κλείσει αρκετά. Οπότε μην το λαμβάνεις και ως βασικό κριτήριο.

 

Μην αδιαφορείς ΚΑΘΟΛΟΥ για το κόστος συντήρησης-καυσίμων-ασφαλίστρων του αυτοκινήτου. Είναι πολύ σημαντικό και μπορεί να φτάσει μερικά χιλιάρικα τον χρόνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αναφέρομαι σε αουτνι Σ3, Μιλάω για ένα αυτοκίνητο 1600 κυβ. που έχει κανονικό κόστος συντήρισης(εφόσον εκτός εγγύησης και δεν πας στην κοσμοκάρ), που έχει νορμάλ κόστος κτήσης.Οποιος έχει αμφιβολία σε αυτό να πάει να ψάξει την αγορά καλύτερα.

 

Σου προσφέρει άνεση πολυτέλεια κράτημα, άλλα δε σου προσφέρει γκάζια. Είναι στο τι θέλει ο καθένας. Για την εμφάνηση πάλι είναι στο μάτι του καθένα.

 

Αν διέθετα 10,000 ευρώ για να διαλέξω μεταλύ χιουντάι αξεντ φουλ έξτρα 150 άλογα του κουτιού και σε ένα Α3 όπως του παραδείγματος, θα επέλεγα το Α3.

 

Δεν θα το έκανα για επίδηξη ούτε για να κάνω βόλτες στο μπουρνάζι, ούτε για να βγάλω γκόμενα ούτε για να την πω στο γείτονα.Δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου.

 

Θα το έκανα αποκλειστικά για μένα γιατί γουστάρω να το βλέπω.

Επεξ/σία από Snoob
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ετσι νιωθεις καλυτερα εγω δεν εχω θεμα.

Η πραγματικοτητα δεν αλλαζει. :rolleyes:

Θεμα εχεις εσυ μαλλον, αμα εκφραζεις αποψη για κατι τοσο σοβαρο οταν εισαι ενημερωμενος. Εχω 1.6 FSI 8 χρονια (Golf), δεν καιει σταγονα λαδι, δεν εχει βγαλει βλαβες η μηχανη και ως επι το πλειστον βαζω 95ρα.

Και επειδη θα μου πεις ετυχε, αλλους 3-4 γνωστους που εχω με FSI ουτε σε αυτους καιει λαδια, ουτε στο VW club φαινεται να εχουν ιδιαιτερο προβλημα με το να καινε λαδια. Αλλα θεματα μπορει να βγαλουν αλλα οχι λαδια, τουλαχιστον συχνοτερα απο τα αλλα αμαξια.Τα VAG που καιγανε ηταν τα 1.4 75 αλογα που εβαζαν στα Polo, εκει εχω 3/3 απο φιλους που ειχαν προβλημα.

 

Τωρα η ολη κουβεντα ειναι μαλλον ασκοπη, ο TS ειναι πιτσιρικας, ενα CLio η Colt η οτιδηποτε μικρο + γκαζιαρικο του ταιριαζει παραπανω απο το Α3. Αλλα μην ακουω οτι και ειναι αργο ενα αμαξι 1.6 με 120 αλογα, αμα ξερεις να κατεβαζεις 2 ταχυτητες μια χαρα προσπερασεις κανεις, ειτε αδειος ειτε γεματος. Και στα +++ η αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων που εχουν τα VAG, προσφερει εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα και κρατημα χωρις να κουραζει και να γινεται επικινδυνη. ΝΑ δω το Μικρα στις στροφες πως θα κρατηθει μπροστα απο το GOlf μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά όσα λες lary7, αλλά μια διόρθωση: λάδια καίει ο 1.4 με τα 101 PS, όχι ο μικρός. Αυτόν τον φορούσαν τα Polo που είχαν το badge "16V" από πίσω. Και οι δύο κινητήρες ήταν 16V βέβαια, απλά μόνο ο 101 PS είχε το σηματάκι από πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...