Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου( μέχρι 7000ε)


vasilis123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1500ari colt czt μπορω να σου βρω ευκολα αν ενδιαφερεσαι.

υπαρχουν πολλα ατομα που τα πουλανε λογο κρισης..το αμαξι τουμπανο ειναι και χωρις προβληματα σε συγκριση με tsi Kινητηρες.

Στα γρήγορα βρήκα ένα Mitsubishi Colt CZT. Είναι 1500cc με turbo, 150 BHP, μικρό και 7.000€ συζητήσιμα.

 

Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες επιλογές βέβαια.

 

Βασικά, εφόσον δίνεις μέχρι και 7.000€ δε σε περιορίζει τίποτα. Η αγορά είναι τόσο πεσμένη που με αυτά τα λεφτά παίρνεις ό,τι θέλεις.

165 δυναμομετρημενο. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1500ari colt czt μπορω να σου βρω ευκολα αν ενδιαφερεσαι.

υπαρχουν πολλα ατομα που τα πουλανε λογο κρισης..το αμαξι τουμπανο ειναι και χωρις προβληματα σε συγκριση με tsi Kινητηρες.

 

165 δυναμομετρημενο. :P

 

Οντος τούμπανο το coltακι και σε αυτό με βλέπω να καταλήγω(το czc το turbo μάλλον), αλλά ο πατέρας θέλει να βάλει στο παιχνίδι merc α150 και bmw 116. Αλλα το coltακι είναι στην κορυφή της λίστας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη κάνεις το λάθος και πάρεις κάποιο από αυτά. Το Mercedes A150 δε το ξέρω, αλλά δεν ακούγεται και πολύ, οπότε μάλλον δε θα είναι και κάτι τρομερό. Αλλά το BMW 116i σίγουρα δεν είναι στα μέτρα σου (το έχω οδηγήσει). Ναι μεν είναι «σχετικά δυνατό» (γύρω στα 120 BHP αν θυμάμαι) αλλά ο κινητήρας του είναι... κάπως νωχελικός. Δεν είναι γρήγορο δηλαδή. Το πατάνε κάτω αρκετά πιο αδύναμα αυτοκίνητα. Ίσως έχει μακρύ κιβώτιο, ίσως είναι βαρύ, πάντως δεν είναι γρήγορο.

 

Το Colt CZT πάρε. Ακούγεται ότι είναι πυραυλάκατος, αν και δεν είχα την ευκαιρία ως τώρα να μπω σε ένα.

 

:devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1500ari colt czt μπορω να σου βρω ευκολα αν ενδιαφερεσαι.

υπαρχουν πολλα ατομα που τα πουλανε λογο κρισης..το αμαξι τουμπανο ειναι και χωρις προβληματα σε συγκριση με tsi Kινητηρες.

 

165 δυναμομετρημενο. :P

 

Δεν λεω για tsi αλλα για 20vt. Αυτος ο κινητηρας ειναι πραγματικα αξιοπιστος και σηκωνει πολλα αλογα. Βρισκεις ενα ηπιο πρωτο σταδιο και εισαι αρχοντας.

 

Καλη φαση το coltaki αλλα χωρις να εχω μπει ποτε μεσα εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα μικροτερο απο ibiza κτλ

 

1.8 γιατι δεν θελεις? δεν θα εχεις καμια τρομερη διαφορα απο 1.6

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα λεφτά που διαθέτεις δε μπορώ να ακούω μιζέριες του στυλ μιτουμπισι κολτ, χοντα τζαζ, χιουντάι κουπέ και μια ζωή μικρομεσαίος...

 

 

με κλειστά μάτια κοίτα κάτι τέτοιο

 

7,000 το πέρνεις άνετα.. και μιλάμε για audi. που τα 65,000 χλμ δεν είναι τίποτα.

 

2319389_1_n.jpg

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2319389/

 

και γενικά μπορείς να βρεις πολλά καλά αυτοκίνητα σε τούμπανο κατάσταση και όχι μπρίκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα λεφτά που διαθέτεις δε μπορώ να ακούω μιζέριες του στυλ μιτουμπισι κολτ, χοντα τζαζ, χιουντάι κουπέ και μια ζωή μικρομεσαίος...

 

 

με κλειστά μάτια κοίτα κάτι τέτοιο

 

7,000 το πέρνεις άνετα.. και μιλάμε για audi. που τα 65,000 χλμ δεν είναι τίποτα.

 

2319389_1_n.jpg

 

http://www.car.gr/cl...s/view/2319389/

 

και γενικά μπορείς να βρεις πολλά καλά αυτοκίνητα σε τούμπανο κατάσταση και όχι μπρίκια.

 

Τα μεταξωτά βρακιά λένε...

 

Με το θέμα συντήρησης/αναλωσίμων τι γίνεται,γιατι κακά τα ψέματα,όταν έρθει το "μπουγιουρντί",ο wannabe λαρτζ τύπος θα ευχόταν να είναι μικρομεσαίος!Και είναι FSI,που στο συγκεκριμένο αμάξωμα μόνο σβέλτο δέν το λές το αμάξι.

 

Πάντως θα συμφωνήσω στο εξής,υπάρχουν τρομερές ευκαιρίες εκει έξω και,αν κάποιος μπορεί να υποστεί την φορολογική καμπάνα των πολλών cc,μπορεί να αποκτήσει οχήματα που δέν θα κατάφερνε ούτε σε δύο ζωές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεταξωτά βρακιά λένε...

 

Με το θέμα συντήρησης/αναλωσίμων τι γίνεται,γιατι κακά τα ψέματα,όταν έρθει το "μπουγιουρντί",ο wannabe λαρτζ τύπος θα ευχόταν να είναι μικρομεσαίος!Και είναι FSI,που στο συγκεκριμένο αμάξωμα μόνο σβέλτο δέν το λές το αμάξι.

 

Πάντως θα συμφωνήσω στο εξής,υπάρχουν τρομερές ευκαιρίες εκει έξω και,αν κάποιος μπορεί να υποστεί την φορολογική καμπάνα των πολλών cc,μπορεί να αποκτήσει οχήματα που δέν θα κατάφερνε ούτε σε δύο ζωές...

 

 

το θέμα συντήρησης εφόσον είναι εκτός εγγύησης το πας σε συνεργείο εκτός κοσμοκάρ, και κοστίζει όσο ακριβώς θα κοστιζε και ένα κανονικό αυτοκίνητο, μιλάω εκ πείρας.

 

το αμάξι δεν έχει γκάζια, αλλά απο εκεί και πέρα είναι τι ζητάς. η θες να είσαι κάγκουρας και παίρνεις ραλί ή θες να έχει πολιτέλεια στιβαρότητα ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ειναι να εχει υποψιν ο TS οτι ενα τουρμπο θελει περιπου 2.000Ε για βενζινες το χρονο (10.000χλμ) ποιο ακριβα λαστιχα, περισοτερη συντηρηση κτλ. Καλο το δυνατο αμαξι αλλα με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα εχει καταστρεψει πολλους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον φίλο που πρότεινε τα 1800. Επειδή το αμάξι θα είναι στο όνομα του πατέρα μου, μου είπε να περιοριστώ μεχρι 1600 γιατί κάτι παίζει με του φόρους 'η κάτι τέτοιο(υπάρχουν ήδη 3 αμάξια στο όνομα του).

Επίσης με το να θέλω να παρω ένα αυτοκίνητο με "γκάζι" γνωρίζω οτι και ακριβά σέρβις θα έχει, και ακριβά ανταλλακτικά, και οτι θα θέλω πολλά για βενζίνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και κάποια κλιό αν σε ενδιαφέρουν

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2289962/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2400309/

 

και 207 1,6 150 πολύ δυνατό και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αποτέλεσμα συνεργασίας peugeot-bmw.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2389918/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα συντήρησης εφόσον είναι εκτός εγγύησης το πας σε συνεργείο εκτός κοσμοκάρ, και κοστίζει όσο ακριβώς θα κοστιζε και ένα κανονικό αυτοκίνητο, μιλάω εκ πείρας.

 

το αμάξι δεν έχει γκάζια, αλλά απο εκεί και πέρα είναι τι ζητάς. η θες να είσαι κάγκουρας και παίρνεις ραλί ή θες να έχει πολιτέλεια στιβαρότητα ασφάλεια.

 

δηλαδη το a3 εχει ιδιο κοστος ανταλλακτικων με ενα atos ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ κοίταξε αν το συγκρίνεις με το πατσαβουράκι δε νομίζω, αλλά αν το συγκρίνεις με αντίστοιχα seat leon- peugot 207 - golf -clio κτλ κτλ είναι ακριβώς τα ίδια πράγματα.

 

μιλάω πάντα για audi εκτός σερβις κοσμοκάρ.

 

επειδή έχω α3 με 60,000 χλμ στη πένα κατάσταση πληρώνω μικρό σέρβις 100 μεγάλο 180

 

μια φορά στα 5 χρόνια ιμάντα εκκεντροφόρου 190 ευρώ

αμορτισερ γύρω στα 350 (ακόμα δε χρειάζομαι)

 

 

Στα αυτοκίνητα αυτα πληρώνεις τη μάρκα αν το πάρεις καινούριο και το σέρβις της αντιπροσωπίας αν δε θες να χάσεις την εγγύσηση.

 

Δηλαδή τώρα να δώσω 7 χιλιάρικα να πάρω τη μαλακία το κλιό που λέει το παλικάρι απο πάνω αντι για ένα audi a3...

καλύτερα να πάω να δέσω και μία πέτρα στο λεμό μου να πνιγώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κοστος των αναλωσιμων ειναι πανω κατω το ιδιο,λαδια,φιλτρα κτλ

αλλα ανταλλακτικα?

πχ,δισκοπλατω,οτιδηποτε ηλεκτρονικο,φαναρτζιδικα ειναι σιγουρα πολυ πιο ακριβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν είσαι τόσο GTP και πας συχνά για δίσκο πλατό και φαναρτζίδικα. οκ. πάρε το χιουντάι άτος, τρακαρισμένο κατα προτίμιση.

 

εγώ πάντως απο απο ανταλλακτικά που έχω αλλάξει ιμμάντα εκκεντροφόρου πλήρωσα 190 ευρώ μαζί με εργασία. πόσο πιο φθηνά να βρεις? 50 ευρώ πιο κάτω? για κάθε πέντε χρόνια που αλλάζει?

 

και δίσκο πλατό να γλυτώσεις άλλα 50 ευρώ στα 100,000 χλμ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...