Toufas Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Τοufa απαντουσα στον DKNI. Αντε παρτε και απο μενα μια μοναδικη ερμηνεια του Το καταλαβα ρε συ, απλα ηθελα να δω αν ελεγες για τον Μητροπανο πως ηταν η πιο καλη φωνη των τελευταιων δεκαετιων (που για μενα ηταν). Απλα μερικοι θα βαλουν μεσα Διονυσιου και Καζαντζιδη στο ποια θεωρουν την πιο καλη φωνη. Νομιζω οτι θα αξιζε να γινει ενα τετοιο thread.
deesnider Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Απλα μερικοι θα βαλουν μεσα Διονυσιου και Καζαντζιδη στο ποια θεωρουν την πιο καλη φωνη. Νομιζω οτι θα αξιζε να γινει ενα τετοιο thread. Σίγουρα θα άξιζε! Να το αρχίσω «άτυπα» από 'δω, ή να ανοίξουμε όντως καινούργιο;
DKNI Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Εγραψα: Με ρωτησες: Και απαντησα Θεοδωρακη. Δεν αναφερομουν (εγω τουλαχιστον) μονο στους καθαροαιμους τραγουδιστες, αναφερομουν συνολικα στο καλλιτεχνικο μεγεθος και την απωλεια ως απωλεια για το ελληνικο λαικο τραγουδι. Τωρα αν εσυ αναφεροσουν αποκλειστικα σε τραγουδιστες, παρεξηγησις. Για τον Νταλαρα, ως καλλιτεχνη λεω οτι απομυθοποιησε τον εαυτο του με τις μλκιες που τραγουδαει απο το 95 και επειτα και μπηκε στην κατηγορια Τσαλιγοπουλου. Ασε το θεμα προσωπικοτητας. Αν ειχε σταματησει να τραγουδαει το 95, θα ηταν κι αυτος ενας τεραστιος καλλιτεχνης και τεραστιο ονομα. Τωρα προσπαθουμε εμεις να διατηρησουμε στη μνημη μας οσα τραγουδαγε καποτε και δε μας αφηνει αυτος. ΥΓ. Ο Θεοδωρακης δεν ειναι καθαρα του λαικου, αλλα σαφως εχει διαγραψει ισως μια απο τις σημαντικοτερες πορειες στο ελληνικο λαικο στη συνεργασια του με τον νο.1 τραγουδιστη και φωνη που περασε απτον τοπο τις τελευταιες 10ετιες, αν οχι συγχρονη ιστορια. Α παιζεις με τις λεξεις μικρε ε? Ε ναι, προφανως λαικο τραγουδι δεν ειναι ο Θοδωρακης και μην πεις για παλαιοτερα με Μπιθικωτση (αυτο μαλλον εννοεις) γιατι τοτε ακυρωνεις το επιχειρημα Νταλαρα εγω αλλο δεν καταλαβαινω. γιατι θεωρειται ο τελευταιος λαικος τραγουδιστης,οταν η ταριφα του ηταν το λιγοτερο 2 εκατομμυρια δραχμες για να πει 3-4 τραγουδια στα τοπικα πανηγυρια; Για τον ιδιο λογο που ο Μεσσι ειναι ποδοσφαιριστης και παιρνει 1,12€/δευτερολεπτο για να κλωτσαει ενα πετσι? oχι να το βγαζεις απο την λαικη ψυχη σου. οπως κανει και ο Νταλαρας,ο Ρεμος και πολλοι αλλοι συγχρονοι λαικοι τραγουδιστες. Seriously, Μητροπανος vs Νταλαρας και Ρεμος? Seriously?
KilliK Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Για τον ιδιο λογο που ο Μεσσι ειναι ποδοσφαιριστης και παιρνει 1,12€/δευτερολεπτο για να κλωτσαει ενα πετσι? Ο Μεσι δεν χαρακτηριζεται ως λαικος ποδοσφαιριστης. Seriously, Μητροπανος vs Νταλαρας και Ρεμος?Seriously? δεν κανω διαχωρισμους,τους θεωρω εξισου καλους λαικους τραγουδιστες.οπως και μεγαλο μερος του κοινου. ασχετως τωρα τι εχει κανει ο καθενας στην προσωπικη του ζωη. Σίγουρα θα άξιζε! Να το αρχίσω «άτυπα» από 'δω, ή να ανοίξουμε όντως καινούργιο; καλυτερα ναι,μιας και εχουμε ξεφυγει λιγο απο το ΟΤ.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Α παιζεις με τις λεξεις μικρε ε? Ε ναι, προφανως λαικο τραγουδι δεν ειναι ο Θοδωρακης και μην πεις για παλαιοτερα με Μπιθικωτση (αυτο μαλλον εννοεις) γιατι τοτε ακυρωνεις το επιχειρημα Νταλαρα Εξαρχης μιλησα για 2 ακομα μαζι με το Μητροπανο εχοντας πρωτο και κυριο στο μυαλο μου το Θεοδωρακη (και σιγουρα ξερω καλυτερα τι σκεφτομουν). Εσυ βγηκες και ρωτησες με υφος "μ@λ@κια ειπες" (και συνεχιζεις να απαντας στο ιδιο σκεπτικο), σου απαντησα, η απαντηση δε σου αρεσε και αρχισαν οι διαχωρισμοι τραγουδιστων με προσωπικοτητων (εγω φυσικα αναφερομουν σε προσωπικοτητες εξαρχης). Σε καθε περιπτωση επιμενω σε οτι λεω περι Θεοδωρακη. Οσο για το αλλο περι λαικου τραγουδιου και Θεοδωρακη, μιλαμε οτι εχει γραψει μερικα απτα σημαντικοτερα λαικα τραγουδια, και δεν ειναι λιγα. Επειδη το εργο του ειναι τεραστιο και εχει συνθεσει και κομματια μη-λαικα, αυτοματως τον βγαζει απο το λαικο? Δεν ειναι μονο το Αξιον Εστι η συμβολη του Θεοδωρακη στο λαικο. Οτι συνεργασια εκανε με τον Μπιθικωτση αφηνει ανεξιτηλη σφραγιδα στο ελληνικο λαικο. Ενδεικτικα : http://www.youtube.com/watch?v=uV7vOVBBuwI http://www.youtube.com/watch?v=lTD3wG5pabM Παρε κι αλλον ενα Θεοδωρακη μαζι με Καζαντζιδη: http://www.youtube.com/watch?v=DgwcUpHLuhE Εκτος αν με τον ορο λαικο, εννοεις μονο το ρεμπετικο, οποτε ναι λογικο να βγαζεις τον Θεοδωρακη απεξω. Ποιο επιχειρημα Νταλαρα ακυρωνω?! Τι σχεση εχει αυτος που συνθετει ποιοτικα εργα και ακουσματα με εναν που καποτε τραγουδαγε Θεοδωρακη και τωρα ειναι στο παρε 5 να τραγουδησει Φοιβο? Σιγουρα εγω παιζω με τις λεξεις ? @Toufas: Οχι, σαν μεγαλυτερη φωνη προσωπικα εχω τον Μπιθικωτση, σαφως.
rabesatratana Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Τι κατάντια είναι και αυτή όμως... Μπαίνω facebook να παίξω κάνα παιχνιδάκι και βλέπω 15.487 κλιπ του Μητροπάνου, μπαίνω newsit να δω τι έγινε και βλέπω 5-6 άρθρα το τελευταίο μισάωρο... Κρίμα ο άνθρωπος, φωνάρα κτλ αλλά οκ... Όπως έλεγε και ένα τραγουδάκι: Michael Jackson is dead don't pretend you give a shit Μερικοι δινουν ομως πανεξυπνε. Και αμαν με αυτο το βλακωδες RIP.
Toufas Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Εξαρχης μιλησα για 1-2 ακομα μαζι με το Μητροπανο εχοντας πρωτο και κυριο στο μυαλο μου το Θεοδωρακη. Εσυ βγηκες και ρωτησες με υφος "μ@λ@κια ειπες", σου απαντησα, η απαντηση δε σου αρεσε αποτι καταλαβαινω και αρχισαν οι διαχωρισμοι τραγουδιστων με προσωπικοτητων (εγω φυσικα αναφερομουν σε προσωπικοτητες εξαρχης). Σε καθε περιπτωση επιμενω σε οτι λεω περι Θεοδωρακη γενικως. Οσο για το αλλο περι λαικου τραγουδιου και Θεοδωρακη, δεν καταλαβαινω. Μιλαμε οτι εχει γραψει μερικα απτα σημαντικοτερα λαικα τραγουδια, και δεν ειναι λιγα. Επειδη το εργο του ειναι τεραστιο και εχει συνθεσει και κομματια μη-λαικα, αυτοματως τον βγαζει απο το λαικο? Δεν καταλαβαινω. Δεν ειναι μονο το Αξιον Εστι η συμβολη του Θεοδωρακη στο λαικο. Οτι συνεργασια εκανε με τον Μπιθικωτση (περα απο το Αξιον Εστι) αφηνει ανεξιτηλη σφραγιδα στο ελληνικο λαικο. Ενδεικτικα δυο τραγουδια που συνεθεσε αυτος που δεν εχει ιδιαιτερες σχεσεις με το λαικο: http://www.youtube.com/watch?v=uV7vOVBBuwI http://www.youtube.com/watch?v=lTD3wG5pabM Εκτος αν με τον ορο λαικο, εννοεις μονο το ρεμπετικο, οποτε ναι λογικο να βγαζεις τον Θεοδωρακη απεξω. (Ποιο επιχειρημα Νταλαρα ακυρωνω?!) @Toufas: Οχι, σαν μεγαλυτερη φωνη προσωπικα εχω τον Μπιθικωτση, σαφως. Δεν εχω ψαξει το εργο του σερ και τοσο να πω την αληθεια, αλλα καταλαβαινω τι εννοεις και γιατι το λες. Και εχεις δικιο σχετικα με το εργο του Μικη ειναι τεραστιο και εχει πιασει παρα πολλα ειδη για αυτο και μπερδευει μερικους. http://www.youtube.com/playlist?list=PL96F443D53A89B524&feature=plcp Αυτο θα σου αρεσει λογικα
Porg Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Μερικοι δινουν ομως πανεξυπνε. Και αμαν με αυτο το βλακωδες RIP. Οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί θα μπορούσαν να λείπουν Συμφωνώ για το RIP
lak10 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 μια ερωτηση τα λαδαδικα και η ροζα ποτε κυκλφορησαν και σε ποιον σιακο ανηκουν?
deesnider Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 oχι να το βγαζεις απο την λαικη ψυχη σου. οπως κανει και ο Νταλαρας,ο Ρεμος και πολλοι αλλοι συγχρονοι λαικοι τραγουδιστες. Πάντως, είναι τουλάχιστον ειρωνεία, να γίνεται από τη μία μεριά αναφορά σε αρπαχτές, μιλώντας για το Μητροπάνο και από την άλλη να εμφανίζονται ο Νταλάρας - ειδικά αυτός... - και ο Ρέμος ως «αντίποδας» αυτής της κατάστασης, αλλά και ως ερμηνευτές με λαϊκή ψυχή, σε ...αντίθεση με το Μητροπάνο. Εγώ - λογικά, λόγω ηλικίας - δε θα είμαι παρών μετά από 50 χρόνια. Αυτοί που θα είναι παρόντες όμως, ίσως μπορέσουν να τσεκάρουν από πρώτο χέρι, αν ο Ρέμος π.χ., θα έχει αφήσει αξέχαστα ακόμα και στους τότε νέους, έστω και το 1/100 των τραγουδιών που άφησε ο Μητροπάνος. Ο Μεσι δεν χαρακτηριζεται ως λαικος ποδοσφαιριστης. Λογικότατο, μια και ο όρος - αν υπήρχε - θα αποτελούσε ίσως, τον ορισμό του «πλεονασμού», δεδομένου ότι το ποδόσφαιρο, ασχέτως του ότι έχει μετατραπεί σε «βιομηχανία», ήταν ανέκαθεν το πλέον «λαϊκό» άθλημα, είτε μιλάμε για τη Barcelona, είτε για τον Απόλλωνα Καλαμαριάς... δεν κανω διαχωρισμους Θα έπρεπε να κάνεις, τόσο εσύ όσο και όλοι μας. Μόνο έτσι αποδίδουμε την αξία που αναλογεί στον κάθε καλλιτέχνη. Αλλιώς, βάζουμε π.χ. τον Καζαντζίδη, στο ίδιο τσουβάλι με το λεπά, ή την Aretha Franklin με τη Britney Spears, βασιζόμενοι στο ένα και μοναδικό, κοινό τους στοιχείο: το μικρόφωνο...
KilliK Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Πάντως, είναι τουλάχιστον ειρωνεία, να γίνεται από τη μία μεριά αναφορά σε αρπαχτές, μιλώντας για το Μητροπάνο και από την άλλη να εμφανίζονται ο Νταλάρας - ειδικά αυτός... - και ο Ρέμος ως «αντίποδας» αυτής της κατάστασης, αλλά και ως ερμηνευτές με λαϊκή ψυχή, σε ...αντίθεση με το Μητροπάνο. Εγώ - λογικά, λόγω ηλικίας - δε θα είμαι παρών μετά από 50 χρόνια. Αυτοί που θα είναι παρόντες όμως, ίσως μπορέσουν να τσεκάρουν από πρώτο χέρι, αν ο Ρέμος π.χ., θα έχει αφήσει αξέχαστα ακόμα και στους τότε νέους, έστω και το 1/100 των τραγουδιών που άφησε ο Μητροπάνος. γιατι δεν ειναι ερμηνευτες με λαικη ψυχη οπως ειναι και ο Μητροπανος; αν δεν ηταν,δεν βλεπω τον λογο γιατι το κοινο και τα μεσα τον θεωρουν ως ενα απο τον καλυτερο συγχρονο λαικο τραγουδιστη. τωρα το αν δεν σου αρεσει ο Ρεμος προσωπικα ως τραγουδιστης,ειναι αλλο θεμα.Αλλα δεν μπορει να αρνηθει καποιος οτι τραγουδαει με την ιδια λαικη ψυχη οπως και ο Μητροπανος η ο Νταλαρας. Λογικότατο, μια και ο όρος - αν υπήρχε - θα αποτελούσε ίσως, τον ορισμό του «πλεονασμού», δεδομένου ότι το ποδόσφαιρο, ασχέτως του ότι έχει μετατραπεί σε «βιομηχανία», ήταν ανέκαθεν το πλέον «λαϊκό» άθλημα, είτε μιλάμε για τη Barcelona, είτε για τον Απόλλωνα Καλαμαριάς... Το επαγγελματικο ποδοσφαιρο δεν ειναι πλεον λαικο αθλημα,παρολο που οι ριζες του ειναι λαικες. Εκτος και αν θεωρουμε ενα αθλημα που αποφερει δις σε οσους συμμετεχουν σε αυτο,ως λαικο. Θα έπρεπε να κάνεις, τόσο εσύ όσο και όλοι μας. Μόνο έτσι αποδίδουμε την αξία που αναλογεί στον κάθε καλλιτέχνη. Αλλιώς, βάζουμε π.χ. τον Καζαντζίδη, στο ίδιο τσουβάλι με το λεπά, ή την Aretha Franklin με τη Britney Spears, βασιζόμενοι στο ένα και μοναδικό, κοινό τους στοιχείο: το μικρόφωνο... Mα δεν μπορεις να βαλεις ουτως η αλλως τον Λεπα και Britney στο ιδιο τσουβαλι με Ρεμο και Μητροπανο,αφου ανηκουν σε διαφορετικα μουσικα ειδη.
Cossutius. Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Killik ο Ρεμος τραγουδάει ποπ και ελαφρολαικό. Ο Νταλάρας έντεχνο λαικό (αλλά και ένα σορό άλλα, ποπ, λάτιν, ροκ κτλ) Ο Μητροπάνος "βαρύ" λαικό. Ανήκουν σε διαφορετικά ήδη τραγουδιού, έχουν εντελώς διαφορετικές φωνές. Ο Μητροπάνος ανήκει στη ιδια κατηγορία με τον Καζαντζίδη ίσως. Δε μπορούμε να τον κατατάσσουμε στην ίδια με τους κατα τα άλλα εξαιρετικούς καλλιτέχνες Νταλάρα και Ρέμο. Η "Ρόζα" και το "Αλίμονο" δεν έχουν σχέση με το "Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς" και το "Η μπαλάντα των αισθήσεων" ή με το "Στιγμές" και το "Καιρός να πάμε παρακάτω". Ο Νταλάρας είναι ένας καλλιτέχνης που δυσκολα θα τον ακούσει κάποιος που του αρέσει ο Καζαντζίδης. Ο Μητροπάνος απευθήνεται σε όλους. Αυτό σημαίνει "λαικός" τραγουδιστής. Ο ερμηνευτής που με το πάθος του, τη φωνή του αλλά και τα κομμάτια που διαλέγει να ερμηνεύσει, κάνει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που ακούνε μουσική, να τον σιγοτραγουδήσουν έστω και μια φορά. Δε μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα. Δεν έχεις άδικο και εσύ έτσι όπως το θέτεις απλά πρέπει ο ίδιος μέσα σου να καταλάβεις τη διαφορά που ΝΙΩΘΕΙ ο κόσμος. (συμφωνώ στα παρακάτω που γράφεις Διαφοροποιούντε οχι ομως μονο ως προς το στυλ αλλά και ως προς τον κόσμο που εν τέλη απευθηνονται)
KilliK Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 σωστα.δεν διαφωνω σε αυτο. εντελει ομως τραγουδανε λαικα τραγουδια,τραγουδια που βγαινουν μεσα απο την λαικη τους ψυχη. γιαυτο και κατατασσονται ως λαικοι τραγουδιστες και οχι pop η μεταλαδες η οτιδηποτε αλλο. επομενως και δεν τους διαχωριζω αλλα τους θεωρω εξισου,οπως και ο υπολοιπος κοσμος, ως γνησιους εκφραστες της λαικης ψυχης παρολο που τα τραγουδια τους διαφοροποιουνται ως προς το στυλ. Διοτι αυτο ειναι που μετραει στο τελος,το κομματι που δινεις μεσα απο την λαικη σου ψυχη για να δημιουργησεις τραγουδια που θα αγκαλιαστουν απο τον λαο.
deesnider Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 γιατι δεν ειναι ερμηνευτες με λαικη ψυχη οπως ειναι και ο Μητροπανος; αν δεν ηταν,δεν βλεπω τον λογο γιατι το κοινο και τα μεσα τον θεωρουν ως ενα απο τον καλυτερο συγχρονο λαικο τραγουδιστη. Όσο αφορά στο Νταλάρα, το σχόλιό μου είχε να κάνει με την αναφορά σου στις αρπαχτές. Σχετικά με το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, αν είναι σωστή η υπόθεσή μου ότι αναφέρεσαι στο Ρέμο, η απάντηση είναι απλή: Διότι τα ίδια τα μέσα τον δημιούργησαν, όπως και πάρα πολλούς ακόμα της «φουρνιάς» του. Τι πιο λογικό και αναμενόμενο λοιπόν, από το να προωθούν το προϊόν τους; Όσο για το κοινό, στην πλειοψηφία του - δυστυχώς... - ό,τι του λένε τα μέσα ακολουθεί. Αν δεν υπήρχαν τα μέσα και αν το κοινό δε λειτουργούσε τόσο «προβατίσια», το «τάδε χιλιόμετρο της εθνικής οδού», θα αποτελούσε την πιο ...high class πίστα, όπου θα εμφανίζονταν τραγουδιστές της κατηγορίας Ρέμου. τωρα το αν δεν σου αρεσει ο Ρεμος προσωπικα ως τραγουδιστης,ειναι αλλο θεμα. Το ζήτημα δεν είναι αν μου αρέσει προσωπικά, αλλά ότι έχουμε χάσει την ουσία και το νόημα των λέξεων. Κάποτε, ακόμα και για να έχεις μια πρώτη ευκαιρία στο χώρο του τραγουδιού, έπρεπε να έχεις φωνητικό χάρισμα. Αργότερα, ήταν αρκετό το να μην είσαι φάλτσος. Όταν κι αυτό θεωρήθηκε από τα μέσα και τη μόδα περιττό, ο πήχης κατέβηκε στο «να μην είσαι μουγκός» και, τελικά, φτάσαμε στο να είναι αρκετός ένας ωραίος κώλος, ή ένα βαρυμαγκίστικο υφάκι, προκειμένου να φτιάξεις δισκογραφία. Ο Ρέμος ανήκει κατά τη γνώμη μου στη δεύτερη κατηγορία: δεν είναι φάλτσος...όπως δεν είμαι ούτε εγώ, ούτε και οι περισσότεροι (τόσο οι «φωνάρες», όσο και οι απόλυτοι «Κακοφωνίξ», είναι λίγοι). Το γεγονός αυτό όμως, δε σημαίνει ότι είμαστε όλοι τραγουδιστές... Αλλα δεν μπορει να αρνηθει καποιος οτι τραγουδαει με την ιδια λαικη ψυχη οπως και ο Μητροπανος η ο Νταλαρας. Μια χαρά μπορεί να το αρνηθεί, ακριβώς όπως μπορεί και κάποιος να το υποστηρίξει. Απόψεις είναι αυτές... Το επαγγελματικο ποδοσφαιρο δεν ειναι πλεον λαικο αθλημα,παρολο που οι ριζες του ειναι λαικες. Εκτος και αν θεωρουμε ενα αθλημα που αποφερει δις σε οσους συμμετεχουν σε αυτο,ως λαικο. Το άθλημα, ως θέαμα, παραμένει το ίδιο. «Μπάλα» έβλεπε και τότε ο ποδοσφαιρόφιλος, «μπάλα» βλέπει και σήμερα. Το πόσα κονομάνε οι παίκτες και οι παράγοντες, δεν απασχολεί τους φιλάθλους και πολύ καλά κάνει, κατά τη γνώμη μου. Όταν θαυμάζεις το ταλέντο και τις ικανότητες κάποιων ανθρώπων, είτε πρόκειται για αθλητές, είτε για τραγουδιστές, θαυμάζεις αυτά και μόνο. Το «πόσα βγάζουν», είναι ικανό να αλλάξει τη γνώμη σου για το ταλέντο ή τις ικανότητές τους; Τη δική μου πάντως, δε μπορεί να την αλλάξει. Είπαμε όμως: Απόψεις είναι αυτές... Mα δεν μπορεις να βαλεις ουτως η αλλως τον Λεπα και Britney στο ιδιο τσουβαλι με Ρεμο και Μητροπανο,αφου ανηκουν σε διαφορετικα μουσικα ειδη. Στο παράδειγμά μου σχετικά με το «τσουβάλιασμα», η Britney - παρεμπιπτόντως: αυτός κι αν είναι κώλος! Φωνάρα, όχι αστεία... - πήγε «σετάκι» με την Aretha Franklin, προκειμένου να τονίσω την απόσταση που χωρίζει το ΤΑΛΕΝΤΟ από το «ταλέντο», δεδομένου ότι και οι δυο δηλώνουν ...τραγουδίστριες. Όσο για το λεπά, με ποια συλλογιστική ανήκει σε διαφορετικό μουσικό είδος από το Ρέμο; (στην απόπειρά μου να τονίσω αυτό που ήθελα, τόλμησα και έβαλα το «λεπά», στην ίδια πρόταση με τον Καζαντζίδη. Ας μη το επαναλάβω όμως και με το Μητροπάνο. Λίγος σεβασμός!...)
KilliK Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Όσο αφορά στο Νταλάρα, το σχόλιό μου είχε να κάνει με την αναφορά σου στις αρπαχτές. Σχετικά με το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, αν είναι σωστή η υπόθεσή μου ότι αναφέρεσαι στο Ρέμο, η απάντηση είναι απλή: Διότι τα ίδια τα μέσα τον δημιούργησαν, όπως και πάρα πολλούς ακόμα της «φουρνιάς» του. Τι πιο λογικό και αναμενόμενο λοιπόν, από το να προωθούν το προϊόν τους; Όσο για το κοινό, στην πλειοψηφία του - δυστυχώς... - ό,τι του λένε τα μέσα ακολουθεί. Αν δεν το έκανε, το «τάδε χιλιόμετρο της εθνικής οδού», θα αποτελούσε την πιο ...high class πίστα, όπου θα εμφανίζονταν τραγουδιστές της κατηγορίας Ρέμου. να σου πω κατι,αυτα που λες δεν εχουν και τοσο σημασια απο την στιγμη που ολοι αυτοι οι ερμηνευετες βγαζουν τραγουδια μεσα απο την λαικη τους ψυχη. αυτο μετραει η λαικη ψυχη.και ολοι αυτοι,ο Μητροπανος,ο Νταλαρας,ο Ρεμος βαζουν ενα κομματι της λαικης τους ψυχης μεσα στα τραγουδια. Και γιαυτο εχουν γινει τοσο αγαπητοι απο τον λαο,διοτι συνδεεται με τα λαικα τραγουδια τους. Τωρα το αν παιρνουν αρπαχτες η εχουν την στηριξη των Μεσων,ενταξει δεν αμαυρωνει την τελικη εισφορα τους στο λαικο τραγουδι και στην αποδοχη τους απο την λαικη μαζα,μαγκια τους στο κατω κατω που το κανουν. Το ζήτημα δεν είναι αν μου αρέσει προσωπικά, αλλά ότι έχουμε χάσει την ουσία και το νόημα των λέξεων. Κάποτε, ακόμα και για να έχεις μια πρώτη ευκαιρία στο χώρο του τραγουδιού, έπρεπε να έχεις φωνητικό χάρισμα. Αργότερα, ήταν αρκετό το να μην είσαι φάλτσος. Όταν κι αυτό θεωρήθηκε από τα μέσα περιττό, ο πήχης κατέβηκε στο «να μην είσαι μουγκός» και, τελικά, φτάσαμε στο να είναι αρκετός ένας ωραίος κώλος, ή ένα βαρυμαγκίστικο υφάκι, προκειμένου να φτιάξεις δισκογραφία. Ο Ρέμος ανήκει κατά τη γνώμη μου στη δεύτερη κατηγορία: δεν είναι φάλτσος...όπως δεν είμαι ούτε εγώ, ούτε και οι περισσότεροι (τόσο οι «φωνάρες», όσο και οι απόλυτοι «Κακοφωνίξ», είναι λίγοι). Το γεγονός αυτό όμως, δε σημαίνει ότι είμαστε όλοι τραγουδιστές... Μα ειδες τι κανεις; κρινεις τους τραγουδιστες με βαση την φωνη τους,κατι που το θεωρω ως ενα βαθμο ενα προσωπικο θεμα,ενα προσωπικο γουστο. Ο Μητροπανος ως λαικος τραγουδιστης δεν αρεσει σε ολους τους ελληνες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι λαικος τραγουδιστης. Διοτι περα απο την φωνη και την τεχνικη,υπαρχει και αυτο που λεμε λαικη ψυχη και ειναι αυτο το ξεχωριστο και ανεξαρτητο στοιχειο που προσδιοριζει τον ελληνα λαικο τραγουδιστη. Δηλαδη λες δεν μου αρεσει ο Μητροπανος σαν φωνη αλλα ο ανθρωπος βαζει μεσα την λαικη του ψυχη.Ειναι λαικος τραγουδιστης. Ακριβως το ιδιο ισχυει και για Ρεμο,Νταλαρα και για τους αλλους μεγαλους λαικους τραγουιστες. Το άθλημα, ως θέαμα, παραμένει το ίδιο. «Μπάλα» έβλεπε και τότε ο ποδοσφαιρόφιλος, «μπάλα» βλέπει και σήμερα. Το πόσα κονομάνε οι παίκτες και οι παράγοντες, δεν απασχολεί τους φιλάθλους και πολύ καλά κάνει, κατά τη γνώμη μου. Όταν θαυμάζεις το ταλέντο και τις ικανότητες κάποιων ανθρώπων, είτε πρόκειται για αθλητές, είτε για τραγουδιστές, θαυμάζεις αυτά και μόνο. Το «πόσα βγάζουν», είναι ικανό να αλλάξει τη γνώμη σου για το ταλέντο ή τις ικανότητές τους; Τη δική μου πάντως, δε μπορεί να την αλλάξει. Είπαμε όμως: Απόψεις είναι αυτές... Δεν διαφωνων με αυτα που εγραψες.Αλλα δεν καταλαβα πως ακριβως βγαινει το συμπερασμα απο αυτα,οτι το επαγγελματικο ποδοσφαιρο ειναι λαικο αθλημα.Λαοφιλες ναι,αλλα λαικο πως; Στο παράδειγμά μου σχετικά με το «τσουβάλιασμα», η Britney - παρεμπιπτόντως: αυτός κι αν είναι κώλος! Φωνάρα, όχι αστεία... - πήγε «σετάκι» με την Aretha Franklin, προκειμένου να τονίσω την απόσταση που χωρίζει το ΤΑΛΕΝΤΟ από το «ταλέντο», δεδομένου ότι και οι δυο δηλώνουν ...τραγουδίστριες. Όσο για το λεπά, με ποια συλλογιστική ανήκει σε διαφορετικό μουσικό είδος από το Ρέμο; Ο ενας τραγουδαει ποπ και ο αλλος τραγουδαει λαικα τραγουδια,στα οποια βαζει μερος της λαικης του ψυχης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα