Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ζω για τη στιγμή που θα το κάνουν όλοι αυτό, να έχω μια camera και να καταγράφω στην εθνική οδό το τσάμπα κατά την γνώμη μου πέρα δώθε στις λωρίδες :P

 

αν το κάνουν και με ρυθμό, συγχρονισμένη οδήγηση!

 

Κι εγώ ζω για την στιγμή που δε θα αναγκάζομαι να προσπερνάω από δεξιά τους αργούς οδηγούς της μεσαίας (γιατί από αριστερά μου έρχονται με 150) αλλά τζάμπα ελπίζω...

 

Και όχι δεν παίζω φώτα σε αυτούς που νομίζουν πως βρίσκονται στην σωστή λωρίδα.

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κι εγώ ζω για την στιγμή που δε θα αναγκάζομαι να προσπερνάω από δεξιά τους αργούς οδηγούς της μεσαίας (γιατί από αριστερά μου έρχονται με 150) αλλά τζάμπα ελπίζω...

 

Και όχι δεν παίζω φώτα σε αυτούς που νομίζουν πως βρίσκονται στην σωστή λωρίδα.

 

αν στην μεσαία πάνε με 120-130 δεν είναι και τρελή διαφορά τα 150 της αριστερής και δεν πιστεύω ότι η αριστερή έχει περισσότερη κίνηση από την μεσαία και την δεξιά...

Δημοσ.

Εμενα μου αρκει να αφηνουν την αριστερη ελευθερη

Ας φτασουμε πρωτα σε αυτο το σημειο και μετα βλεπουμε για τη μεσαια

Προς το παρον ελευθερη ειναι μονο η δεξια που δεν παει κανεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εμενα μου αρκει να αφηνουν την αριστερη ελευθερη

Ας φτασουμε πρωτα σε αυτο το σημειο και μετα βλεπουμε για τη μεσαια

Προς το παρον ελευθερη ειναι μονο η δεξια που δεν παει κανεις

 

+1000

Δημοσ.

Μερικές φορές κάνουν και χειρότερα από το να σου πετάνε φώτα στη μεσσαία. Π.χ. μου έχει τύχει να είναι κατειλημμένη η δεξιά με κομβόι από φορτηγά (<80 ΧΜ/Ω), στη μεσσαία να κινούμαστε οι περισσότεροι με 100-120 ΧΜ/Ω και να θέλω να προσπεράσω έναν, τον οποίο τον φοβόμουν διότι νόμιζα πως θα φύγουν πράγματα από την οροφή του.

 

:P

 

Τυπική και νομιμότατη προσπέραση εγώ, αλλά: τη στιγμή που τον περνάω από την αριστερή με 140+ ΧΜ/Ω, εντοπίζω μανιακό στον καθρέπτη να πλησιάζει από πίσω με τεράστια ταχύτητα, σίγουρα 200+ πήγαινε. Ο κάφρος αντί να κόψει και να περιμένει να τελειώσω την προσπέραση για να μπω ξανά δίπλα, κολλάει από πίσω και αρχίζει κόρνες, φώτα, κλπ.

 

Καλά που είχα συνοδηγό για να ανοίξει το παράθυρο και να του δείξει το μεσσαίο δάχτυλο, εγώ δεν σκόπευα να αφήσω το τιμόνι. :P

Δημοσ.

Π.χ. μου έχει τύχει να είναι κατειλημμένη η δεξιά με κομβόι από φορτηγά (<80 ΧΜ/Ω),

Αποκλείεται...δε συμβαίνει ποτέ αυτό στην Ελλάδα :-P:-P

 

Ο κάφρος αντί να κόψει και να περιμένει να τελειώσω την προσπέραση για να μπω ξανά δίπλα, κολλάει από πίσω και αρχίζει κόρνες, φώτα, κλπ.

Kατά την άποψή του (και άποψη αλλων ισως απ ότι έχω γενικά κατάλαβει) θα έπρεπε να βρίσκεσαι στο κομβόι, να μπαινοβγαίνεις συνεχώς όποτε θέλεις να προσπεράσεις ώστε αυτός που πάει με τα 200 να έχει ανοιχτό πεδίο για να μη τον ενοχλείς :-P:-P Αλλωστε το γεγονός οτι πάει με 200 δεν έχει καμία σημασία. Αρκεί εσύ που πας με το όριο να κίνησε στη δεξιά και ας υπάρχουν φορτηγά βρε αδελφέ...δε τρέχει τίποτε. Μην ενοχλούμε τους γρήγορους μόνο γιατι γινόμαστε επικίνδυνοι :-P:-P

Καλά που είχα συνοδηγό για να ανοίξει το παράθυρο και να του δείξει το μεσσαίο δάχτυλο, εγώ δεν σκόπευα να αφήσω το τιμόνι. :P

Χαχα και εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου. ^_^

Δημοσ.

Copy paste από τον κώδικα ορισμένων σημαντικών κατά τη γνώμη μου παραγράφων:

 

O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς πoυ πρoσπερνά.Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα, αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω.

-------------------------------------------------------------

Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oχήματα να καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταχύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυτών oχήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.

 

άρα αυτοί που έρχονται από πίσω και αναβοσβήνουν τα φώτα όταν έχει κίνηση και οι λωρίδες είναι γεμάτες, παίρνουν τον πούλο με το νόμο.

Δημοσ.

Εγω όταν ο άλλος δεν είναι ενοχλητικός μπαίνω στην μεσαία μέχρι να περάσει και μετά πάλι αριστερά. Αλλα αυτό το κάνω καθαρά γιατι το θέλω εγώ, δεν είμαι υποχρεωμένος εφόσον πηγαίνω στο όριο, οπότε ΑΝ ο άλλος μου κολλήσει απο πίσω επιθετικά απλα ΔΕΝ φεύγω ποτέ και τον πηγαίνω καρότσα (πολλές φορές πηγαίνω και με την ίδια ταχύτητα με αυτόν στην μεσαία ώστε να μην μπορεί να περάσει ούτε απο εκεί)

 

Άντε με τον κάθε Ελληναρά...

 

Επίσης εγω απο τα μαθήματα οδήγησης θυμάμαι οτι η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση, όσες λωρίδες και να υπάρχουν στο ρεύμα.

Edit:

 

Και τελικά έχω δίκιο, οπότε ακυρώνονται τα επιχειρήματα όσων λένε οτι πρέπει να πιάνεις μόνιμα δεξία λωρίδα.

 

Άρθρο 29 παράγραφος 4

<<...Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. >>

Κ.Ο.Κ.

 

Μ'αρέσει που 10 σελίδες thread επικαλείστε τον Κ.Ο.Κ. με μανία και δεν μπήκατε στο κόπο να το κάνετε google.

χαχαχαχαχαχ, πάντως έχει τρελή πλάκα γιατι λέτε σε όλο το thread οτι ο topic starter δεν ξέρει τον Κ.Ο.Κ. και πέρνετε τα άρθρα ενός site (Uturn) που δεν ξέρεις ποιο Ελληνάρας το γράφει σαν ευαγγέλιο αντί να δείτε τον νόμο.

Δημοσ.

Εγω όταν ο άλλος δεν είναι ενοχλητικός μπαίνω στην μεσαία μέχρι να περάσει και μετά πάλι αριστερά. Αλλα αυτό το κάνω καθαρά γιατι το θέλω εγώ, δεν είμαι υποχρεωμένος εφόσον πηγαίνω στο όριο, οπότε ΑΝ ο άλλος μου κολλήσει απο πίσω επιθετικά απλα ΔΕΝ φεύγω ποτέ και τον πηγαίνω καρότσα (πολλές φορές πηγαίνω και με την ίδια ταχύτητα με αυτόν στην μεσαία ώστε να μην μπορεί να περάσει ούτε απο εκεί)

 

Άντε με τον κάθε Ελληναρά...

 

Επίσης εγω απο τα μαθήματα οδήγησης θυμάμαι οτι η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση, όσες λωρίδες και να υπάρχουν στο ρεύμα.

Edit:

 

Και τελικά έχω δίκιο, οπότε ακυρώνονται τα επιχειρήματα όσων λένε οτι πρέπει να πιάνεις μόνιμα δεξία λωρίδα.

 

Άρθρο 29 παράγραφος 4

<<...Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. >>

Κ.Ο.Κ.

 

Μ'αρέσει που 10 σελίδες thread επικαλείστε τον Κ.Ο.Κ. με μανία και δεν μπήκατε στο κόπο να το κάνετε google.

χαχαχαχαχαχ, πάντως έχει τρελή πλάκα γιατι λέτε σε όλο το thread οτι ο topic starter δεν ξέρει τον Κ.Ο.Κ. και πέρνετε τα άρθρα ενός site (Uturn) που δεν ξέρεις ποιο Ελληνάρας το γράφει σαν ευαγγέλιο αντί να δείτε τον νόμο.

 

Το εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης το διάβασες; Γιατί στο βίντεο του Uturn δεν υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση (αν αναφέρεσαι σε αυτό). Και εκτός αυτού που κολλάει η αριστερή λωρίδα αφού το θέμα μας είναι η μεσαία και δεξιά;

 

Επίσης πριν φτάσεις στο άρθρο 29 και δεις το νόμο, ξεπέρασες το άρθρο 17 που λέει πως "Oδηγός πoυ αντιλαμβάνεται ότι άλλoς oδηγός πρoτίθεται να τoν πρoσπεράσει, υπoχρεoύται να κινείται πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και να μην επιταχύνει την κίνησή τoυ."

 

Πουθενά στον ΚΟΚ δεν λέει: "οδηγός που αντιλαμβάνεται πως κινείται με το ανώτατο όριο ταχύτητας δεν υποχρεούται να πάει στην δεξιά λωρίδα", αυτή είναι μία καινούρια εισήγηση μπορείτε να την προτείνετε στο υπουργείο μεταφορών αν θέλετε αλλά μέχρι τότε δεν ισχύει...

 

Επίσης ο ΚΟΚ λέει: "Στις περιπτώσεις κίνησης των oχημάτων σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς), oι oδηγoί των βραδυπoρoύντων oχημάτων υπoχρεoύνται να κινoύν αυτά στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς."

 

Αυτά για τώρα... αυτό το θέμα βλέπω να φτάνει τις 200 σελίδες και ακόμα να τρωγόμαστε :)

Δημοσ.

Edit:[/b]

 

Και τελικά έχω δίκιο, οπότε ακυρώνονται τα επιχειρήματα όσων λένε οτι πρέπει να πιάνεις μόνιμα δεξία λωρίδα.

 

Άρθρο 29 παράγραφος 4

<<...Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. >>

Κ.Ο.Κ.

 

Μ'αρέσει που 10 σελίδες thread επικαλείστε τον Κ.Ο.Κ. με μανία και δεν μπήκατε στο κόπο να το κάνετε google.

χαχαχαχαχαχ, πάντως έχει τρελή πλάκα γιατι λέτε σε όλο το thread οτι ο topic starter δεν ξέρει τον Κ.Ο.Κ. και πέρνετε τα άρθρα ενός site (Uturn) που δεν ξέρεις ποιο Ελληνάρας το γράφει σαν ευαγγέλιο αντί να δείτε τον νόμο.

Αλλος ενας που ερμηνευει τον ΚΟΚ οπως βολευει κατα περιπτωση.

 

FYI:

Kυκλοφοριακη συμφορηση = μποτιλιαρισμα. Ουδενας εγραψε οτι στο μποτιλιαρισμα προσπερνας και πιανεις δεξια λωριδα...

Tσαμπα το κυρηγμα, τσαμπα ο γελωτας, τσαμπα και το δεικτικο υφος...

 

ΥΓ. Μαρεσει που μιλας για Ελληναραδες τη στιγμη που μας λες οτι αν ο αλλος σου παιξει φωτα/φανει επιθετικος/μπλαμπλα τον πας καροτσα ή πιανεις μεσαια και στηνεις κοντρα μαζι του για να μη σε προσπερασει. Μα ολος ο αντρισμος να σας βγαινει πανω στο δρομο ρε παιδι μου εκει στην Ελλαδα...Τουρμπινες ο ενας για τον μαγκα, φρενα ο αλλος στον μαγκα, κολλαει προφυλακτηρες ο τριτος στο αμαξι του μαγκα, στηνει κοντρες ο τεταρτος με τον μαγκα...Και το ωραιο της υποθεσης: Ολοι αυτοι βλεπουν και κρινουν Ελληναραδες τριγυρω τους. Αστεια πραγματα.

Δημοσ.

Μάλλον δεν ξέρετε να διαβάζετε (ε τότε λογικό να μην ξέρεις τον Κ.Ο.Κ.). Άμα το διαβάσετε λίγο πιο προσεχτικά λέει οτι σε κυκλοφοριακή συμφόρηση των λωρίδων κυκλοφορίας γίνεται ακόμα και η ακραία αριστερή λωρίδα προσπέλασης, λωρίδα κυκλοφορίας.

 

Επίσης όταν ο άλλος είναι επιθετικός απέναντι μου (είτε στην οδήγηση, είτε γενικά), θα του σπάσω τα νεύρα, χωρίς φυσικά να θέσω τον εαυτό μου σε κίνδυνο. Αυτό έλειπε να αφήνουμε τον κάθε driver να κάνει ότι θέλει. Η κατανόηση σας είναι πολυ περιορισμένη, σε πιο σημείο ακριβώς λέω οτι κάνω κόντρα;

 

Επίσης πολλες φορές κάποιος πρέπει να πάθει για να μάθει. Το κλασσικό κολπάκι που στο φανάρι έρχονται και μπαίνουν μπροστά σου, ενω εσύ έχεις περιμένει ήδη 3 αλλαγές του φαναριού το ξερετε έτσι. Άμα τον κλέισεις και αυτός βγεί εκτός, λές να το ξανακάνει;;; Εγω τουλάχιστον τις προάλλες που έκλεισα ένα mini cooper και τελικά περίμενε μέσα στην μέση του άλλου δρόμου σαν τον βλάκα, πιστεύω πως την επόμενη φορά θα το σκεφτεί 2ρη φορά να μπει μπροστά.

Δημοσ.

Μάλλον δεν ξέρετε να διαβάζετε (ε τότε λογικό να μην ξέρεις τον Κ.Ο.Κ.). Άμα το διαβάσετε λίγο πιο προσεχτικά λέει οτι σε κυκλοφοριακή συμφόρηση των λωρίδων κυκλοφορίας γίνεται ακόμα και η ακραία αριστερή λωρίδα προσπέλασης, λωρίδα κυκλοφορίας.

Ειδες καποιον να μην καταλαβες αυτο που παρεθεσες?

Εσυ καταλαβαινεις τι ειναι η κυκλοφοριακη συμφορηση η το ερμηνευεις κατα βουληση?

 

Επίσης όταν ο άλλος είναι επιθετικός απέναντι μου (είτε στην οδήγηση, είτε γενικά), θα του σπάσω τα νεύρα, χωρίς φυσικά να θέσω τον εαυτό μου σε κίνδυνο. Αυτό έλειπε να αφήνουμε τον κάθε driver να κάνει ότι θέλει.

Αυτο λεω κι εγω. Οπου τον παιρνει τον καθενα, σπαει τα νευρα του αλλου. Πχ αν στο πεζοδρομιο σε εβριζε ενα νταμαρι διομυσι μετρα θα εκανες την παπια. Στο δρομο ομως με το τιμονι στο χερι, θα του σπασεις τα νευρα. Επιθετικος αυτος, απαντας εσυ στην επιθετικοτητα και γινομαστε ενα ωραιο μπουρδελο ολοι μαζι λογω του προεξεχοντος ανδρισμου οταν πιανουμε τιμονι και δουλεια να χουν οι νεκροθαφτες και τα νοσοκομεια. Απο οδηγικη παιδεια μηδεν ολοι. Μεχρι κι αυτοι που κατηγορουν αλλους οδηγους για επιθετικη συμπεριφορα ακολουθουν την ιδια συνταγη, τελικα.

 

 

Η κατανόηση σας είναι πολυ περιορισμένη, σε πιο σημείο ακριβώς λέω οτι κάνω κόντρα;

Οταν λες οτι προσπαθει καποιος (επιθετικος τυπος) να σε προσπερασει κι εσυ κανεις δεξια αλλα πατας γκαζι για να μην τον αφησεις να προσπερασει, τι ακριβως κανεις ? Θα πατησει κι αυτος γκαζι να σε περασει, θα πατησεις κι εσυ το γκαζι να μη σε περασει και παει λεγοντας.

 

ΕΙναι η δικη μας κατανοηση περιορισμενη η καποιοι παιζουνε με τις λεξεις?

 

Επίσης πολλες φορές κάποιος πρέπει να πάθει για να μάθει. Το κλασσικό κολπάκι που στο φανάρι έρχονται και μπαίνουν μπροστά σου, ενω εσύ έχεις περιμένει ήδη 3 αλλαγές του φαναριού το ξερετε έτσι. Άμα τον κλέισεις και αυτός βγεί εκτός, λές να το ξανακάνει;;; Εγω τουλάχιστον τις προάλλες που έκλεισα ένα mini cooper και τελικά περίμενε μέσα στην μέση του άλλου δρόμου σαν τον βλάκα, πιστεύω πως την επόμενη φορά θα το σκεφτεί 2ρη φορά να μπει μπροστά.

Oταν ωριμασετε οδηγικα (σσ δεν κανω τον ωριμο σε καμια περιπτωση, εχω κανει κι εγω και ενιοτε συνεχιζω να κανω λαθη χοντρα), θα καταλαβετε οτι οταν σε μια ζουγκλα ανταπαντατε με ζουγκλοειδεις-παρανομες ενεργειες, το μονο που καταφερνετε ειναι να ενισχυετε το καθεστως αυτο για το οποιο και καλα διαμαρτυρεστε. Απλουστατα γινεστε μερος του προβληματος και ενθαρυνετε κι αλλους (που βλεπουν το καθεστως ανομιας να αυξανεται).

Δημοσ.

πολλές φορές πηγαίνω και με την ίδια ταχύτητα με αυτόν στην μεσαία ώστε να μην μπορεί να περάσει ούτε απο εκεί

Το αμάξι είναι απο πίσω μου, μου κολλάει επιθετικά στον προφυλαχτήρα, εγω πηγαίνω με την ίδια ταχύτητα με το αμάξι που βρίσκεται στην μεσαία λωρίδα (άσχετο αμάξι). ΑΡΑ δεν μπορεί να μπεί και να με προσπεράσει απο δεξιά. Δεν μίλησα για κόντρα, σιγά μην έμπαινα σε τέτοια διαδικασία και να χαλάσω όλη μου την βενζίνη, να σκοτωθώ ή να φάω κλήση.

 

Και επίσης αν είδες στο πρώτο μου ποστ έγραψα οτι εγω ΠΑΝΤΑ κάνω στην άκρη αν ο άλλος δεν είναι επιθετικός. Το να σου κάνει τα φώτα είναι λογικό (και εγω το κάνω), το να σου κολλάει στο εκατοστό και να σου κορνάρει, είναι επιθετική συμπεριφορά.

 

Στο θέμα με τον Κ.Ο.Κ.

Ο Κ.Ο.Κ λέει οτι όλες οι λωρίδες ανεξάρτητα αριθμού είναι λωρίδες κυκλοφορίας, ΕΚΤΟΣ απο την ακραία αριστερή η οποία είναι λωρίδα προσπέλασης. ΑΝ όμως οι λωρίδες κυκλοφορίας έχουν συμφώρηση, ΤΟΤΕ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η ακραία αριστερή ΩΣ λωρίδα κυκλοφορίας. Αυτό λέει.

Δημοσ.

Βρε μαζι σου οτι ο αλλος ειναι μαλακας που οδηγα επιθετικα και μας κολλα προφυλακτηρες για να κανει το δικο του. Εγω δεν καταλαβαινω τη λογικη "ανταπαντησης". Εκτος απο ανουσια μπορει να καταληξει και θανασιμη.

 

Θα σου πω ενα περιστατικο και ισως καταλαβεις γιατι δεν δεχομαι τετοιες οδηγικες συμπεριφορες. Δουλευα, και πηγαινα με τον εργοδοτη μου με το βαν εργασιας σε ενα πελατη. Κλασσικος Ελληναρας βαρυμαγκας οποτε επιανε τιμονι ο εργοδοτης που δεν αφηνε καρφιτσα να πεσει αν καποιος αλλος οδηγος εκανε μαλακια (εχει κατεβει να κανει τσαμπουκα μεχρι και επειδη ο πισω ειχε υψωμενα τα φωτα πορειας και τον στραβωνε). Anyway, αν του κολλαγε πισω καποιος αρχιζε η βεντετα, το επαιρνε προσωπικα οπως πολλοι απο σας. Αν του επαιζε κορνα ομοιως. Και παει λεγοντας, γενικως ΨΑΧΝΟΤΑΝ ποιος απτους γυρω θα κανει κατι λαθος/προκαλεσει κλπ.

 

Ε μια μερα επεσε σε εναν λιγο πιο τρελο απτους υπολοιπους. Ηρθε πισω του επαιξε φωτα, δεν εκανε δεξια ο δικος μου, επεμενε ο αλλος, τιποτα ο δικος μου, αρχισε να τσιμπαει φρενα κ τετοια, τελικως κανει ο αλλος να προσπερασει απο δεξια, ο δικος μου για να μη του πεσει η αντριλα του παει να τον πλευρισει-κλεισει και καλα την ωρα που προσπερνουσε απο δεξια λωριδα, μονο που την ιδια στιγμη εκανε το ιδιο και ο αλλος και τσουπ φαε την τρακα μεσα στην Κηφισιας.

 

Δεν χτυπησε κανεις απτους 3, oι ζημιες ηταν υλικες, αλλα εσυ σαν τριτος ποιον κρινεις σαν μαλακα? Εγω και τους δυο.

 

Οταν πρωτοπηρα διπλωμα αυτην την νοοτροπια ειχα κι εγω, γιατι αυτην με διδαξανε να εχω σε αυτη τη χωρα. Σιγα σιγα καταλαβα οτι μονο ζημιωμενος μπορει να βγεις οταν εχεις διπλα σου εναν ΗΛΙΘΙΟ και προσπαθεις να του κανεις τον μαγκα, αρα φροντισα να συγκρατω τα νευρα μου, να δυναμωνω τη μουσικουλα μου και να συνεχιζω ηρεμα και ομορφα την πορεια μου στο δρομο γραφοντας τους στα @@ μου. Ως τωρα δεν εχω χασει κατι με αυτην την τακτικη. Αντιθετα ειμαι βεβαιος οτι αν συνεχιζα να ψαχνομαι με δαυτους, ειτε μπουκετα θα επαιζα σε τιποτα φαναρια, ειτε θα ειχα τρακαρει, ειτε καμια κληση απτη τροχαια θα τσιμπαγα, γενικως δεν βλεπω κατι στο οποιο θα εβγαινα κερδισμενος..

 

 

Τελος περι ΚΟΚ υπαρχει λιγο παραπανω ενα ποστ του Physics. Μη λεμε τα ιδια και τα ιδια εξηγωντας τι παρερμηνευει ο καθενας...

  • Like 1
Δημοσ.

Το λέει ξεκάθαρα (και θα είναι αστείο που θα ρωτήσω) αλλα θα μπώ στην διαδικασία να ρωτήσω γνωστό αστυνομικό που ξέρει άτομα απο τροχαία να ρωτήσει να μου πεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...