Mototechnic Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 1. Δε μπορεις να πας με 220. Αν ξεπεράσεις τα 130 σε αυτοκινητόδρομο, είσαι παράνομος. 2. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν αυτοκίνητα στη δεξιά λωρίδα που να κινούντε με χαμηλότερη ταχύτητα από το όριο. Ακόμα και καθημερινή βράδυ να ταξιδεψεις στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας (αναφέρω αυτή γιατι εχει 3 λωρίδες και 1 βοηθητική) θα υπάρχουν στη δεξιά φορτηγά. Αναγκαστικά θα είσαι μονιμα στη μεσαία. Τώρα αν κάποιος θέλει να ρισκάρει να παρανομήσει και επιθυμεί να πάει με 220, θα σε περάσει από την αριστερή υπάρχουσα λωρίδα, χωρίς να σου αναβοσβήνει τα φώτα ή να κολλήσει δίπλα σου. Αν ο κάθε οδηγός που ήθελε να οδηγεί στο όριο, ηταν μονιμα στη δεξιά λωρίδα, θα έπρεπε να αλλάζει μονιμα λωρίδες. Ε δεν ειναι λίγο παράλογο αυτό? Υπενθυμίζω οτι σε αυτοκινητόδρομο υπάρχουν οχήματα που δε μπορουν να ξεπεράσουν τα 70-80 χλμ ανα ώρα, βάση νόμου. Δε μπορεις να κολλήσεις από πίσω μου, εφόσον η δεξιά ειναι γεμάτη. Αυτό είναι όλο το ερώτημα που έθεσα απ την αρχή. "Αφού βλέπεις ρε φίλε πως είμαι στο όριο, δεξιά δε μπορω να πάω γιατί όλοι πάνε πιό αργά από μένα, τι στο καλό κολλάς πίσω μου και ανάβεις φωτα, αφού μπορείς να κάνεις προσπέραση απο τα αριστερά?" Όταν η δεξιά είναι γεμάτη, έχεις κάθε δίκιο να μένεις στην μεσαία και είναι ηλίθιοι και κομπλεξικοί όσοι σου παίζουν φώτα (να πας που άλλωστε Το να μένεις μόνιμα στην μεσαία όμως γιατί μπορεί σε 2 χιλιόμετρα μπορεί να πετύχεις φορτηγό είναι εντελώς λάθος συμπεριφορά. Αυτό πρέπει να το κατανοήσεις και στο γράφουν όλοι εδώ μέσα... Και να σε ρωτήσω κάτι πολύ απλό: Έστω πάω με 110 και είμαι στην μεσαία (ενώ δεξιά δεν υπάρχει κανείς) και θέλεις να με προσπεράσεις εσύ με 120 και άλλος ένας με 125, πως θα με περάσετε νόμιμα; Και οι δύο από την αριστερή λωρίδα; Η σωστή δηλαδή οδική συμπεριφορά είναι όταν υπάρχουν τρεις λωρίδες να χρησιμοποιούμε τις δύο με την δικαιολογία πως κάποτε στον ορίζοντα μπορεί να υπάρχει ένα φορτηγό κινούμενο στην δεξιά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Το να μένεις μόνιμα στην μεσαία όμως γιατί μπορεί σε 2 χιλιόμετρα μπορεί να πετύχεις φορτηγό είναι εντελώς λάθος συμπεριφορά. Αυτό πρέπει να το κατανοήσεις και στο γράφουν όλοι εδώ μέσα... Μα αυτό το έχω ξεκαθαρίσει απ την αρχή πως είναι παράνομο και χαζό συγχρόνως. Άλλωστε γιαυτό έχω γράψει σε ολα σχεδόν τα ποστ μου, πως αναφέρομαι σε γεμάτη δεξιά λωρίδα και αργά οχήματα (όπως δηλαδή γίνεται συνήθως όταν θα κάνουμε μια έξοδο ) Και να σε ρωτήσω κάτι πολύ απλό: Έστω πάω με 110 και είμαι στην μεσαία (ενώ δεξιά δεν υπάρχει κανείς) και θέλεις να με προσπεράσεις εσύ με 120 και άλλος ένας με 125, πως θα με περάσετε νόμιμα; Και οι δύο από την αριστερή λωρίδα; Η σωστή δηλαδή οδική συμπεριφορά είναι όταν υπάρχουν τρεις λωρίδες να χρησιμοποιούμε τις δύο με την δικαιολογία πως κάποτε στον ορίζοντα μπορεί να υπάρχει ένα φορτηγό κινούμενο στην δεξιά; Mα είπαμε απ την αρχή πως σε άδειο αυτοκινητόδρομο πρέπει να οδηγάς όσο πιο δεξιά γίνεται (οχι στη ΛΕΑ βέβαια). Αν εσυ οπωσδήποτε είσαι στη μεσαία παράτυπα, εγώ θα ειμαι στη δεξιά οπότε συνεχίζω κανονικά τον δρόμο μου. Πρόβλημα θα έχει αυτός που οδηγάει με 125..Ε προφανως αντιλαμβανόμενος πως εσυ κάνεις λάθος και μη μπορώντας να με προσπεράσει γιατί θα πέσει πάνω σου, απλά θα περιμένει εμένα να περάσω από διπλα σου (μια που πάω γρηγορότερα), να φυγεις εσυ ως εμπόδιο και μετά αυτός να μου κάνει νόμιμη προσπέραση απ τη μεσαία. Η νόμιμη οδηγική συμπεριφορά είναι πως όταν η δεξιά λωρίδα ειναι γεμάτη από αργά οχήματα, να μη κολλήσεις σε αυτόν που οδηγεί στο όριο στη μεσαία, γιατί δε μπορεί να κάνει τίποτε για να σε βοηθήσει. Αν πάει να μπει στη δεξιά το πιθανότερο ειναι να σκοτωσει τον εαυτό του με 3-4 ακόμα.. Εσύ πρέπει να κάνεις προσπέραση από τα αριστερά. Επίσης σωστή οδηγικη συμπεριφορά δε νοείτε με κόλλημα και άναμα φώτων. Είναι επικίνδυνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadBoy Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Το κόλλημα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, δε το συζητώ. Το να παίξεις όμως τα φώτα σε κάποιον που δεν εννοεί να καταλάβει ότι πηγαίνει πολύ αργά, δεν το βρίσκω παράλογο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Φωτα παιζεις και σε αυτον που παει κανονικα αλλα χρησιμοποιει λαθος λωριδα σε σχεση με αυτη που οριζει ο ΚΟΚ, μπας και μαθουνε εστω και με αυτον τον τροπο να οδηγανε πριν σκοτωσουν η σκοτωθουν. Αλλα περα απο τους τραυματισμους ειναι και το ζητημα να μαθουν να χρησιμοποιουν τους δρομους οπως πρεπει. Το επιχειρημα παω στη μεσαια λωριδα με 120 που ειναι το ανωτατο οριο, αρα αν εισαι νομιμος εσυ δεν με προσπερνας, αρα δεν παρεμποδιζω κανεναν, αρα πιανω μεσαια λωρια, δεν εχει καμια απολυτως ισχυ. Ο ΚΟΚ λεει οτι η μεσαια λωριδα χρησιμοποιειται μονο για προσπεραση και ΑΥΤΟ κανενας Ελληνας η Ελληναρας δε δικαοδοτειται να το συνδυασει με τα ορια ταχυτητας. Και με 120 να πας αν δεν προσπερνας, πιανεις δεξια λωριδα. Αν προσπερνας βγαινεις στην μεσαια, ολη δικη σου. Τωρα αν εγω θελω να παω με 150, ναι ειμαι παρανομος, αλλα αυτο ουδεμια σχεση με τη λωριδα που πρεπει να χρησιμοποιεις εσυ. Δε χρειαζεται να συζηταμε σελιδες επι σελιδων τις εμμονες ορισμενων χρηστων να επιδεικνυουν την αγνοια τους για τον ΚΟΚ αλλα και το ποσο ευκολα "τον μαγειρευουν" οπως τους βολευει για να βγουν αυτοι λαδι και κοπριτες ολοι οι αλλοι, παραπληροφορωντας και παρασυροντας ενδεχομενως και αλλους σε κακες οδηγικες συμπεριφορες. Κολλημα προφυλακτηρων οχι γιατι ειναι ακρως επικινδυνο, φωτα ναι ΜΠΑΣ και ΝΙΩΣΕΙΣ. ΥΓ. Με το 2ο ενικο δεν αναφερομαι σε καποιον προσωπικα, τροπος του λεγειν ειναι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mototechnic Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Νομίζω πως την απάντηση δίνει αυτό το βίντεο αν και κάποιοι το βλέπουν ως επικίνδυνο! http://www.youtube.com/watch?v=SIDO27B-tfQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Νομίζω πως την απάντηση δίνει αυτό το βίντεο αν και κάποιοι το βλέπουν ως επικίνδυνο! http://www.youtube.com/watch?v=SIDO27B-tfQ Και πάμε πέρα δώθε δηλαδή Φαντάσου να έχει περισσότερη κίνηση τι θα συμβεί Βρε εγω συμφωνω 100% πως ΠΡΕΠΕΙ να ειμαστε στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας (δε ξέρω πόσες φορές το επανέλαβα σε αυτό το θρεντ). Η ένστασή μου ήταν στο πως πρέπει να κινούμαστε όταν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που κινούντε αργά στη δεξιά (οπως συμβαίνει δηλαδή συνήθως). Μπαινοβγαίνω στις λωρίδες? Μα εδώ η τροχαία λέει να μην αλλάζουμε συνεχώς λωρίδες γιατι θα προκληθεί ατύχημα. Φαντάσου κάποιον να προσπαθεί να μπει στη δεξιά που ΄όλοι πάνε με 100, ενω αυτός πάει με 130, επειδή ο πισω του θέλει να πάει με 150 και δε γουστάρει να πάει στην αριστερή :-P:-P 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 ζω για τη στιγμή που θα το κάνουν όλοι αυτό, να έχω μια camera και να καταγράφω στην εθνική οδό το τσάμπα κατά την γνώμη μου πέρα δώθε στις λωρίδες αν το κάνουν και με ρυθμό, συγχρονισμένη οδήγηση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 κι ολα αυτα για να παρανομουν οσο πιο ελευθερα γινεται εκεινοι που θελουν να υπερβουν το οριο ταχυτητας ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dewn735 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 κι ολα αυτα για να παρανομουν οσο πιο ελευθερα γινεται εκεινοι που θελουν να υπερβουν το οριο ταχυτητας ε; Όχι, όλα αυτά για να μπορέσουμε να συνυπάρξουμε ειρηνικά τόσοι νοματέοι σε τρεις λωρίδες δρόμου. Παίδες, μη το κουράζουμε άλλο, δεν έχει νόημα... όλοι αφεντικά του δρόμου θέλουμε να είμαστε, άμα δε βγει η τροχαία έξω να αρχίσει να στέλνει μπιλετάκια με τετραψήφια νούμερα επάνω, να σφίξουν οι κώλοι μια χαρά, προκοπή δε θα δούμε. Οι μισοί θα συνεχίσουμε να πιάνουμε τη μεσαία και δε πα να χάνεται ο κόσμος γύρω μας και οι άλλοι μισοί θα απαιτούμε το δρόμο άδειο για να πιάσουμε διακοσάρα. Κάπου στο ενδιάμεσο θα βόσκουν και παππούδες που δε βλέπουν στα τρία μέτρα, φορτηγατζήδες που κάνουν προσπέραση πάνω σε στροφή στο βουνό, άλλοι που θεωρούν το φλας διακοσμητικό στοιχείο, κάφροι που οδηγάνε στη ΛΕΑ για να προσπεράσουν δυο αυτοκίνητα, εξυπνάκηδες που κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες, βάρβαροι που κάνουν όπισθεν (!) επειδή έχασαν την έξοδο, φονιάδες που αφήνουν απόσταση τριών εκατοστών από τον μπροστινό και καγκουραίοι που αλλάζουν τα μπροστινά φώτα θέσης με κόκκινα (!!!!) led Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 κι ολα αυτα για να παρανομουν οσο πιο ελευθερα γινεται εκεινοι που θελουν να υπερβουν το οριο ταχυτητας ε; Αυτο που μας απασχολει ειναι να οδηγουμε οπως οριζει ο ΚΟΚ η να παρανομουμε εμεις ωστε να χαλαμε τη ζαχαρενια στους αλλους που θελουν να παρανομησουν? Εγω νομιζω οτι πρωτα ξεκινουμε απτη δικη μας σωστη οδηγηση (που σημαινει δεξια λωριδα αν δεν προσπερναμε) και μετα ασχολουμαστε με αυτον που παει με 160 διπλα μας. Απλα επειδη δεν υπαρχει αστυνομευση σοβαρη (που σημαινει να τσιμπαει και αυτον που στρογγυλοκαθεται στη μεσαια λωριδα χωρις να προσπερναει αλλα και τον αλλο που παει με 160) ο καθενας ερμηνευει τον ΚΟΚ οπως του καπνισει και μπαινει σε σκεψεις οτι αν οδηγει οπως πρεπει διευκολυνει τους αλλους "αντιπαλους" οδηγους που παρανομουν. ζω για τη στιγμή που θα το κάνουν όλοι αυτό, να έχω μια camera και να καταγράφω στην εθνική οδό το τσάμπα κατά την γνώμη μου πέρα δώθε στις λωρίδες αν το κάνουν και με ρυθμό, συγχρονισμένη οδήγηση! Αυτο που δειχνει το βιντεο πρακτικα δε γινεται, απλα σου δειχνει το τυπικο που οριζει ο ΚΟΚ. Ομως, υπαρχουν πολλα κομματια στην εθνικη οδο που η δεξια λωριδα ΟΝΤΩΣ ειναι αδεια για 1-2 χιλιομετρα, αλλα στη μεσαια και την αριστερη γινεται παρελαση. Αυτος που παει στη μεσαια εχει το δογμα "παω με 120 δεν ενοχλω κανεναν, εξαλλου οποιος παει να με περασει ειναι παρανομος λογω οριου ταχυτητας". Αυτος που παει στην αριστερη εχει το δογμα "απο που να τον προσπερασω?". Ε και καπου εκει σκαει μυτη και ο αλλος που τους προσπερναει ολους μαζι απτη δεξια (αδεια) λωριδα με 200 και παιρνει σβαρνα καποιον αθωο στην ΛΕΑ πχ (τρεις χειροτερος αυτος απτους παραπανω, αλλα παροτι μαλακας τουλαχιστον θα προσπερνουσε απτην αριστερα λωριδα αν οι αλλοι 2 και κυριως αυτος της μεσαιας οδηγουσε οπως οριζε ο ΚΟΚ). Θεατρο του παραλογου, ουκ ολιγες φορες το εχω δει και το παρον τοπικ ειναι ενα καλο παραδειγμα για να καταλαβει κανεις τη νοοτροπια και των μεν και των δε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 το καταλαβαινεις βεβαια οτι ακομη και με 80 χλμ/ωρα το 1-2 χιλιομετρα ειναι τιποτα ετσι; δηλαδη παλι κανεις ζιγκ ζαγκ. απο εκει και περα, χωρις να με νοιαζει τι κανει η αστυνομια..αφου υπαρχει αριστεροτερα αλλη ελευθερη λωριδα κι εγω παω μεσα στο οριο στη μεσαια (ειδικα στο ανωτατο του αν πηγαινω), ε δεν θα κανω ζιγκ ζαγκ για να διευκολυνω αυτον που παει πανω απο το οριο (για να θελει να με προσπερασει) και ειναι παρανομος. ας βγει στην αριστερη, τοσο απλο. δεν αντιλεγω οτι πολλες φορες η δεξια ειναι ελευθερη για παραπανω κι απο 1-2 χιλιομετρα που ειπες. αλλα οχι γι αυτην την εξαιρεση να αρχισω τα ζιγκ ζαγκ. αλλιως αν αυτος στη μεσαια θελει παιχνιδια, η τουρμπινα μου ειναι παντα προθυμη, εστω και στους δυσκολους αυτους καιρους που το αποφευγω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Conclusion: Οδηγαω ετσι γιατι ετσι με βολευει, εξαλλου και οι γυρω μου παρανομοι ειναι συνηθως, αρα συνεχιζω να οδηγαω οπως με βολευει κι οποιος εχει αντιρηση με αυτο στην τελικη του στηνω μια κοντρουλα με τη γκαζιαρικη φερραρι μου για να δουμε ποιος την εχει μεγαλυτερη. Νταξει δικες σου επιλογες και δικη σου νοοτροπια ολα αυτα αλλα καμια σχεση με ΚΟΚ... ΥΓ. Καθολου εξαιρεση δεν ειναι η αδεια δεξια λωριδα. Απο Λαμια και πανω σπανια συναντας το φαινομενο συνωστισμου στη δεξια. Συνηθως απο Λαμια και πανω εντοπιζεις τους κλασικους "παω στη μεσαια και δεν ενοχλω κανεναν" με την δεξια πιο συχνα αδεια παρα με οχηματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dewn735 Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 δεν αντιλεγω οτι πολλες φορες η δεξια ειναι ελευθερη για παραπανω κι απο 1-2 χιλιομετρα που ειπες. αλλα οχι γι αυτην την εξαιρεση να αρχισω τα ζιγκ ζαγκ. αλλιως αν αυτος στη μεσαια θελει παιχνιδια, η τουρμπινα μου ειναι παντα προθυμη, εστω και στους δυσκολους αυτους καιρους που το αποφευγω. Έχουμε πήξει στους γ...αδες πια, ο ένας τσαρουχώνει τα φρένα, ο άλλος πλερώνει επιτόπου για να σε κοπανήσει από πίσω, ο τρίτος έχει και τουρμπίνα... Χαλαρώστε λιγάκι ρε μάγκες, όλοι δίκιο έχετε και κανένας δε κάνει κανένας πίσω - τη τρέλα μου δηλαδή, χωράφι σας είναι ο γαμ... ο δρόμος;! Και τι πάει να πει "αλλα οχι γι αυτην την εξαιρεση να αρχισω τα ζιγκ ζαγκ". Πότε πάμε τελικά δεξιά; Άμα η αριστερή είναι άδεια δε πάμε, άμα είμαστε στο όριο δε πάμε, άμα έχει άλλους δε πάμε, άμα είναι άδεια πάλι δε πάμε γιατί είναι η εξαίρεση... Τις εξαιρέσεις μου μέσα πια, μόνο άμα είναι προς όφελός μας (ας φάμε κι ένα κόκκινο, συνήθως περνάω με πράσινο) τις σεβόμαστε! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Έχουμε πήξει στους γ...αδες πια, ο ένας τσαρουχώνει τα φρένα, ο άλλος πλερώνει επιτόπου για να σε κοπανήσει από πίσω, ο τρίτος έχει και τουρμπίνα... Χαλαρώστε λιγάκι ρε μάγκες, όλοι δίκιο έχετε και κανένας δε κάνει κανένας πίσω - τη τρέλα μου δηλαδή, χωράφι σας είναι ο γαμ... ο δρόμος;! Και τι πάει να πει "αλλα οχι γι αυτην την εξαιρεση να αρχισω τα ζιγκ ζαγκ". Πότε πάμε τελικά δεξιά; Άμα η αριστερή είναι άδεια δε πάμε, άμα είμαστε στο όριο δε πάμε, άμα έχει άλλους δε πάμε, άμα είναι άδεια πάλι δε πάμε γιατί είναι η εξαίρεση... Τις εξαιρέσεις μου μέσα πια, μόνο άμα είναι προς όφελός μας (ας φάμε κι ένα κόκκινο, συνήθως περνάω με πράσινο) τις σεβόμαστε! Γενικα το fast and furious ανοιξε σχολη στην Ελλαδα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cossutius. Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2012 Έχουμε πήξει στους γ...αδες πια, ο ένας τσαρουχώνει τα φρένα, ο άλλος πλερώνει επιτόπου για να σε κοπανήσει από πίσω, ο τρίτος έχει και τουρμπίνα... Χαλαρώστε λιγάκι ρε μάγκες, όλοι δίκιο έχετε και κανένας δε κάνει κανένας πίσω - τη τρέλα μου δηλαδή, χωράφι σας είναι ο γαμ... ο δρόμος;! Και τι πάει να πει "αλλα οχι γι αυτην την εξαιρεση να αρχισω τα ζιγκ ζαγκ". Πότε πάμε τελικά δεξιά; Άμα η αριστερή είναι άδεια δε πάμε, άμα είμαστε στο όριο δε πάμε, άμα έχει άλλους δε πάμε, άμα είναι άδεια πάλι δε πάμε γιατί είναι η εξαίρεση... Τις εξαιρέσεις μου μέσα πια, μόνο άμα είναι προς όφελός μας (ας φάμε κι ένα κόκκινο, συνήθως περνάω με πράσινο) τις σεβόμαστε! Εντομεταξύ το θρεντ το άνοιξα για όσους αναβοσβηνουν φώτα και κολλάνε συγχρόνως από πίσω σου, τη στιγμή που έχουν νόμιμη εναλλακτική λύση. Δεν είναι το θέμα αν η δεξιά ειναι ελεύθερη άσχετα αν εκεί κατέληξε. Το πρόβλημα είναι ΓΙΑΤΙ να θες να "τιμωρήσεις" τον μπροστινό σου, τρομοκρατώντας τον και θέτοντας σε κίνδυνο είτε τη δική σου ζωή, είτε των συνεπιβατών σου (γιατι δε ξέρεις τι τρέλα κουβαλάει ο μπροστά). Κάνε μια αριστερά βρε αδελφέ και τελείωσε το ζήτημα. Σε κάθε περίπτωση αν προκληθεί ατύχημα δε θα φταίει ο μπροστά. Αυτός θα ισχυριστεί πως πήγαινε στη μεσαία στο όριο και αν τον ρωτήσουν γιατί δε πήγαινε δεξιότερα, είτε θα επικαλεσθεί πως υπήρχαν αργά οχήματα, είτε το όριο ταχύτητας...Οπότε???Ποιός ο λόγος να γίνει σαματάς? Υ.Γ- Μου θυμίζει αυτή η περίπτωση κάτι μηχανόβιος που επειδή ο οδηγός του αμαξιού έκανε μλκ, πάνε μπροστά τους και οδηγούν χαρακτηριστικά αργά βρίζοντας τον οδηγό του αυτοκινήτου. Βρε τούβλο...βρε ανόητε. Τη ζωή σου δε τη σκέφτεσαι?? Δε ξέρεις πως μια ψιλή να σου ρίξει με το αμάξι η μηχανή θα γινει σμπαράλια το πιθανότερο και εσύ? Πέτυχέ τον καλύτερα στο φανάρι και άλλαξέ του τα φώτα. Μη κάνεις ομως τέτοιες βλακίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα