Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφει το σαιτ που έδωσες!!!

 

Κινούμαι με το ανώτερο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας και μπορώ να μείνω στην αριστερή λωρίδα.

Αυτή είναι η πιο extreme και τραγική συμπεριφορά. Δεν είσαι ο άρχοντας του δρόμου, δεν έχεις αγοράσει το δρόμο και δεν έχεις καμία δικαιοδοσία να να επιβάλλεις στους οδηγούς εσύ το ανώτερο όριο ταχύτητας. Ούτε καν αστυνομικά οχήματα δεν δικαιούνται να οδηγούν κατά αυτό τον τρόπο. Πέρα από αυτά, η συμπεριφορά σου είναι άκρως επικίνδυνη για τους πιο γρήγορους οδηγούς και παραβάτες του ορίου ταχύτητας.

 

:mrgreen:

 

 

Ακόμα και στο λινκ που έδωσες γράφουν πως

"Στις περιπτώσεις κίνησης των oχημάτων σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς), oι oδηγoί των βραδυπoρoύντων oχημάτων υπoχρεoύνται να κινoύν αυτά στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς."

 

Οπότε πως περιμένεις αυτος που θέλει να πάει στο οριο να πηγαίνει και αυτος στα δεξιά???

 

Τι λέμε τοση ωρα???Κουλουρια μοιράζουμε?? :mrgreen:

Επεξ/σία από Cossutius.
  • Like 1
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διάβασε και πιο κάτω όμως. Βραδύπορα σε σχέση με τα υπόλοιπα, όχι σε σχέση με κάποια συγκεκριμένη σταθερά. :P

 

Οπότε σούμα:

 

Αν η δεξιά είναι άδεια και μπαστακώνομαι στη μεσαία είμαι παράνομος και επικίνδυνος.

Αν στη δεξιά από φορτηγά ή/και κτέλ είμαι νόμιμος μέχρι να τους προσπεράσω και να μπω πάλι στη δεξιά.

 

Αν όμως η ουρά των φορτηγοκτέλ δεν έχει τέλος; Θα πρέπει κάθε 200 μέτρα να μπαινοβγαίνω στην μεσαία από την Αθήνα ως την Τρίπολη;

Δημοσ.

MiDi_MiLiZ ειναι προφανές πως δεν γνωρίζεις τον Κ.Ο.Κ.

Και μόνο το γεγονος οτι επιθυμεις να κάνεις προσπέραση με πάνω από το οριο ειναι παρανομία.

Η όλη συζήτηση ετσι δεν έχει καμια ουσία.

Αλλωστε όσοι ειστε υπερ του κολλήματος πίσω από αμάξια πάτε συνήθως και με πάνω απο 150..

 

Ο Κ.Ο.Κ. ειναι ξεκάθαρος. Απλά δε βολεύει όσους αρέσκονται σε αυτη τη κακη συνήθεια.

 

Την επόμενη φορά που θα παίξετε λοιπόν τα φωτα σε κάποιον φροντίστε να κάνετε έναν έλεγχο στη δική σας ταχύτητα...

 

OH WAIT...θα ειναι πανω απο το οριο ταχύτητας.

 

 

Γιατι δε διαβάζεις τον Κ.Ο.Κ και ότι γράφω 500 ωρες τωρα...

 

Είσαι πεπησμένος πως σε αυτοκινητόδρομο αυτός που θέλει να πάει πάνω στο οριο πρέπει να ειναι στα δεξιά. ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ.

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΛΩΡΙΔΑ.

 

ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ.

Αυτός ειναι ο σκοπος με τις λωρίδες...

 

ΚΑΙ ΟΧΙ...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 σε οποιοδηποτε σημείου του δρομου ΕΚΤΟΣ και αν πρέπει να κάνεις προσπέραση που θα την κάνεις από την επόμενη λωρίδα και μετά θα επιστρέψεις στη δικιά σου.

 

Θα ημουν επικινδυνος και κακος οδηγός αν πηγαινες εσυ με το οριο ταχυτητας στη μεσαία και εγω πηγαινα με χαμηλότερη ταχυτητα ενω η δεξιά ειναι άδεια. Σε δρομο 3 λωριδων αυτο.

 

 

Σκας γάιδαρο το ξέρεις? :mrgreen:

 

 

Ε βγες να πάρεις μια γευση πως κινείτε ο κόσμος :-P

 

 

ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!!!

 

Τελικα αυτο το ποστ ηταν παραπανω ευστοχο απο οσο φανταζομουν:

http://www.insomnia.gr/topic/443249-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B5%CE%BD-%CE%AD%CF%84%CE%B7-2012/page__st__40

 

Σχετικα με την προτροπη σου να παω να μαθω τον ΚΟΚ, ισως εισακουστει αμα το λες εσυ. Τουλαχιστον δε θα ειμαι απο αυτους που θα αρχισουν να μαθαινουν τον ΚΟΚ απο τις κλησεις που θα τρωνε η απο τα ατυχηματα/δυστυχηματα που θα προκαλουν.

 

Καλη υπομονη σε οποιον βρεθει στο δρομο σου. Θα την χρειαστει, μεχρι να καταλαβει οτι δεν...

Δημοσ.

Οπότε:

 

Αν η δεξιά είναι άδεια και μπαστακώνομαι στη μεσαία είμαι παράνομος και επικίνδυνος.

Αν στη δεξιά από φορτηγά ή/και κτέλ είμαι νόμιμος μέχρι να τους προσπεράσω και να μπω πάλι στη δεξιά.

 

Αν η ουρά των φορτηγοκτέλ όμως δεν έχει τέλος; Θα πρέπει κάθε 200 μέτρα να μπαινοβγαίνω στην μεσαία από την Αθήνα ως την Τρίπολη;

Κοινή λογική ρε παιδιά, δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα για να πείσουμε τον εαυτό μας ότι έχουμε δίκιο. Άμα πραγματικά δε ξέρεις πότε λέμε ότι ο δρόμος είναι άδειος και πρέπει να μπαίνουμε στη δεξιά (γιατί βραδυπορούμε τους υπολοίπους) και πότε έχει κίνηση οπότε καλώς καθόμαστε εκεί που είμαστε, άσε το τιμόνι και πάρε λεωφορείο

  • Like 1
Δημοσ.

Κοινή λογική ρε παιδιά, δε χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα για να πείσουμε τον εαυτό μας ότι έχουμε δίκιο. Άμα πραγματικά δε ξέρεις πότε λέμε ότι ο δρόμος είναι άδειος και πρέπει να μπαίνουμε στη δεξιά (γιατί βραδυπορούμε τους υπολοίπους) και πότε έχει κίνηση οπότε καλώς καθόμαστε εκεί που είμαστε, άσε το τιμόνι και πάρε λεωφορείο

 

Δεν προσπάθησα να πείσω κανέναν, προβληματισμό έθεσα. Δεδομένου οτι απαγορεύεται η παρατεταμένη προσπέραση, τοτε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση αν δεν κάνω ό,τι ακριβώς αναφέρω στο quote σου τηρώντας εξευτελιστικά κατα γράμμα τον κώδικα τότε θα είμαι παράνομος, no;

 

edit: λάθος διατύπωση στο αρχικό, ξέχνα τα 200μ, εννοούσα αρκετή ροή στην δεξιά ώστε να σε αναγκάζει να ρίχνεις προσπεράσεις αρκετά συχνά.

Δημοσ.

Σωστος ο dewn735..

 

Αυτό λέω τοση ωρα. Οταν ειναι γεμάτη η δεξιά με αργά οχήματα δε μπορει ο άλλος να σου παίζει φωτα ενω πας στο οριο ταχύτητας.

 

ΣΑΦΩΣ και αν ειναι άδεια πρέπει να κινηθω εκει. Αλλά επειδή δεν ειναι σχεδόν ποτέ και πάντα έχει μεγάλη κινηση, ο γρηγορος θα προσπεράσei απ τα αριστερά. Αν κολλήσει από πίσω κακό του κεφαλιού του. Αυτος θα περιμένει :-) Θετω σε κινδυνο τις ζωές των αργων οχημάτων αν κινηθώ εγω δεξιά με τη ταχύτητα που πάω...Δε καταλαβαίνω ακομα που μπορει να υπάρξει διαφωνια εδω...τοση ωρα αυτο λέμε..

 

Kαι προσοχή στα όρια ταχύτητας.

 

Υ.Γ-. Πρωτη φορά ειδα άρθρο που δικαιολογεί τους παραβάτες ταχύτητας:-P

  • Like 1
Δημοσ.

edit: λάθος διατύπωση στο αρχικό, ξέχνα τα 200μ, εννοούσα αρκετή ροή στην δεξιά ώστε να σε αναγκάζει να ρίχνεις προσπεράσεις αρκετά συχνά.

Και πάλι είναι σχετικό. Αν δεξιά πάνε με 80χαω και εσύ με 120, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άνθρωπος με βασική νοημοσύνη που θα σου παίξει φώτα. Αν όμως δεξιά πάνε με 80 και εσύ κάθεσαι στη μεσαία και πας με 82 (εννοείται φυσικά ότι δεν υπάρχει άλλος μπροστά σου να σε καθυστερεί), επειδή κάαααποια στιγμή θα χρειαστεί να περάσεις κάποιον, ε, τότε φυσικά και θα απαιτήσουν να ξεκουβαλήσεις και θα έχουν και δίκιο

Δημοσ.
Αν δεξιά πάνε με 80χαω και εσύ με 120, δε νομίζω ότι θα υπάρξει άνθρωπος με βασική νοημοσύνη που θα σου παίξει φώτα.

 

Εξού και ο λόγος που άνοιξα αυτό το θρεντ...Υπάρχουν χιλιάδες και ηθελα να δω τη λογικη αυτών που επιμένουν να το κάνουν αυτο.

Η λογική τους ειναι πως ωφείλω εγω να κάνω δεξιά και να σκοτώσω όποιον πηγαίνει με χαμηλότερη ταχύτητα ή αλλιώς να μπαινοβγαίνω δεξιά αριστερα κοβοντας αναγκαστικά ταχυτητα... :-(

Eπίσης δικαιολογούν τους παραβάτες ταχύτητας. Εβγαλα τα συμπεράσματά μου ως topic startet και ο καθένας τα δικά του :mrgreen:

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει πάντα και η μέση οδός.

 

Δεν είναι δυνατόν ο γρήγορος οδηγός που πάει με 160 να περιμένει από αυτόν που πηγαίνει στο όριο να πλακωθεί στα γκάζια και να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς... επειδή αυτός βαριέται να πατήσει λίγο φρένο και να περιμένει 5 δευτερόλεπτα.

 

Ούτε είναι σωστό βέβαια να κάθεται ο άλλος εκνευριστικά στην αριστερή λωρίδα με τις ώρες.

 

 

Υπάρχει βέβαια ένα θέμα στην Ελλάδα με την δεξιά λωρίδα, είτε μιλάμε για εθνική οδό είτε όχι. Οι πιο πολλοί νομίζουν ότι είναι θέση για

να σταθμεύουν ή να αφήνουν αντικείμενα και αυτό είναι κίνδυνος-θάνατος για τους οδηγούς.

 

 

 

Άλλες εκνευριστικές συνήθειες του Ελληνα οδηγού:

1) Πλάκωμα στα γκάζια σε πορτοκαλί φανάρι

2) Διαρκής ελιγμοί για να βρούμε πάντα την πιο γρήγορη λωρίδα και να κερδίσουμε 5 δευτερόλεπτα χρόνου.

3) Οταν αφήνεις κενό ασφαλείας με το προπορευόμενο αυτοκίνητο οι πιο πολλοί θεωρούν ότι πρέπει να χωθούν εκεί.

Δημοσ.

4)Οταν είσαι σε τμήμα με μία λωρίδα ανα κατεύθυνση+ΛΕΑ και κινείσαι στο όριο (ίσως και λίγο πιο πάνω).Ο ακόμα-πιο-γρήγορος-καραγκιόζης όμως θέλει να προσπεράσει ΤΩΡΑ,άσχετα αν σε εκείνο το κομμάτι υπάρχει σήμανση που απαγορεύει την προσπέραση.

Και όχι,δεν μπορεί ούτε να περιμένει 1~2 km για την διακεκομμένη διαγράμμιση.Είπαμε, θέλει να φύγει ΑΜΕΣΑ και εσύ οφείλεις να μπείς στην ΛΕΑ (αν δέν θέλεις να περάσει απο πάνω σου).Ειδικά στην Πατρών-Κορίνθου παίζει πολύ αυτό.

Ε ρε "ταφόπλακα" που τους χρειάζεται...

 

  • Like 1
Δημοσ.

Eπίσης δικαιολογούν τους παραβάτες ταχύτητας. Εβγαλα τα συμπεράσματά μου ως topic startet και ο καθένας τα δικά του :mrgreen:

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως άλλο όριο ταχύτητας, άλλο οδική συμπεριφορά.

 

Μπορώ να πηγαίνω με 220 km/h και πρέπει να είμαι στην δεξιά λωρίδα, όταν στην μεσαία με περνάει με 250 km/h μία πόρσε και στην αριστερή μία Ferrari με 300 km/h.

 

Και μετά μας σταματάει η τροχαία και μας πάει όλους μέσα... αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα :)

 

Το άρθρο δεν νομίζω πως δικαιολογεί τους παραβάτες του ορίου ταχύτητας, απλά κρίνει πως δεν είναι αρμοδιότητά σου να κρίνεις εσύ την ταχύτητα των άλλων, παρά μόνο η τροχαία.

 

Παρεμπιπτόντως, συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο

  • Confused 1
Δημοσ.

 

 

Μπορώ να πηγαίνω με 220 km/h και πρέπει να είμαι στην δεξιά λωρίδα, όταν στην μεσαία με περνάει με 250 km/h μία πόρσε και στην αριστερή μία Ferrari με 300 km/h.

 

 

θα μας τρελάνετε εδώ μέσα :mrgreen:

 

Αν τρέχεις με 220 στην δεξιά λωρίδα... αυτός που είναι μπροστά σου και τρέχει με 80 που πρέπει να πάει;

Δημοσ.

Αν υπάρχει κάποιος στην δεξιά με 80 τότε εγώ θα τον περάσω από την μεσαία (με την ευχή πως είναι στην δεξιά αυτός) και αμέσως μετά θα μπω στην δεξιά για να με περάσουν οι άλλοι.

 

Αν δεν υπάρχει κανείς άλλος στον δρόμο ακόμα και με 220 αφού είμαι ο πιο αργός θα πρέπει να είμαι δεξιά.

 

Απλή λογική, μην συνδέετε τις ταχύτητες με τις λωρίδες.

  • Confused 1
Δημοσ.

Αν υπάρχει κάποιος στην δεξιά με 80 τότε εγώ θα τον περάσω από την μεσαία (με την ευχή πως είναι στην δεξιά αυτός) και αμέσως μετά θα μπω στην δεξιά για να με περάσουν οι άλλοι.

 

Αν δεν υπάρχει κανείς άλλος στον δρόμο ακόμα και με 220 αφού είμαι ο πιο αργός θα πρέπει να είμαι δεξιά.

 

Απλή λογική, μην συνδέετε τις ταχύτητες με τις λωρίδες.

1. Δε μπορεις να πας με 220. Αν ξεπεράσεις τα 130 σε αυτοκινητόδρομο, είσαι παράνομος.

2. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν αυτοκίνητα στη δεξιά λωρίδα που να κινούντε με χαμηλότερη ταχύτητα από το όριο. Ακόμα και καθημερινή βράδυ να ταξιδεψεις στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας (αναφέρω αυτή γιατι εχει 3 λωρίδες και 1 βοηθητική) θα υπάρχουν στη δεξιά φορτηγά. Αναγκαστικά θα είσαι μονιμα στη μεσαία.

Τώρα αν κάποιος θέλει να ρισκάρει να παρανομήσει και επιθυμεί να πάει με 220, θα σε περάσει από την αριστερή υπάρχουσα λωρίδα, χωρίς να σου αναβοσβήνει τα φώτα ή να κολλήσει δίπλα σου.

 

Αν ο κάθε οδηγός που ήθελε να οδηγεί στο όριο, ηταν μονιμα στη δεξιά λωρίδα, θα έπρεπε να αλλάζει μονιμα λωρίδες. Ε δεν ειναι λίγο παράλογο αυτό?

 

Υπενθυμίζω οτι σε αυτοκινητόδρομο υπάρχουν οχήματα που δε μπορουν να ξεπεράσουν τα 70-80 χλμ ανα ώρα, βάση νόμου.

 

Δε μπορεις να κολλήσεις από πίσω μου, εφόσον η δεξιά ειναι γεμάτη.

 

Αυτό είναι όλο το ερώτημα που έθεσα απ την αρχή.

 

"Αφού βλέπεις ρε φίλε πως είμαι στο όριο, δεξιά δε μπορω να πάω γιατί όλοι πάνε πιό αργά από μένα, τι στο καλό κολλάς πίσω μου και ανάβεις φωτα, αφού μπορείς να κάνεις προσπέραση απο τα αριστερά?"

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειναι σωστο καποιος να κολλαει πισω απο καποιον που ειναι στην μεσαια λωριδα με σκοπο να τον υποχρεωσει να παει στη δεξια

Επισης κανεις δεν πρεπει να κατασκηνωνει στην αριστερη με οσο κι αν παει

Στην Κορινθου Πατρων που αναγκαστικα υπαρχει μιαμιση λωριδα για να μην εχουμε μετωπικες συκγρουσεις οταν εισαι σε ευθεια και εχεις ορατοτητα μπροστα σου πρεπει να μπαινεις δεξιοτερα ωστε να σε προσπερναει καποιος πιο γρηγορος

Δεν ειναι δυνατον να μεινουν πισω απο τρακτερ ή φορτηγο 1000 αυτοκινητα και να πανε απο την Κορινθο στην Πατρα με 50χλμ ουτε ειναι καλο 1000 αυτοκινητα να βγουν στο αντιθετο ρευμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...