Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Το λινκ που δίνεις είναι volvo.

2. Όλα τα ταξί που είναι πετρέλαιο από τι στροφές νομίζεις οτι δουλεύουν; Το ότι έχει μέγιστη ροπή στις 2000στροφές πχ δεν σημαίνει οτι πάντα δουλεύει σε μέγιστη πίεση. Τα καυσαέρια επίσης είναι πιο κρύα στα diesel.

1. ειπα τι αρεσει σε εμενα.

2. ειπα εγω οτι δεν δουλευουν σε αυτες τις στροφες? δεν ανεφερα κατι αν δεν κανω λαθος.

 

Έχει ο θείος μου το Fiat Bravo και μου έχει πει ότι του καίει πολύ, ιδίως μέσα στην πόλη. Η τουρμπίνα μπαίνει από τις 1800RPM. Μου είχε πει χαρακτηριστικά «ωραίο αμάξι, έχει και γκάζι αλλά καίει πολύ...».

 

Τώρα το έχει βγάλει για πούλημα, όχι επειδή του καίει όμως.

εαν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι multi jet οχι multi air..

ο Multi air ειναι της τελευταιας τεχνολογιας.

Δημοσ.

1. ειπα τι αρεσει σε εμενα.

2. ειπα εγω οτι δεν δουλευουν σε αυτες τις στροφες? δεν ανεφερα κατι αν δεν κανω λαθος.

 

Ρε παλίκαρε μας κοροϊδεύεις;

Γράφεις:

αν ητανε αν παρω καποιο diesel μαλλον σε κατι τετοιο θα πηγαινα βεβαια να τα σκασω ομως τωρα. Link

αλλα την saab δεν τη εμπιστευομαι + ακριβα ανταλλακτικα.

Οτι δηλαδή θα πήγαινες στο συγκερκριμένο Volvo C30 D, που δείχνεις στο Link

Και μετά απαντάς οτι δεν εμπιστεύεσαι την SAAB και οτι έχει ακριβά ανταλλακτικά.

Και απαντάς οτι "λες οτι σου αρέσει εσένα" όταν σου λένε οτι άλλη εταιρία έχεις στο λινκ και άλλη αναφέρεις μετά. Οτι να ναι; :shifty:

Δημοσ.

Ρε παλίκαρε μας κοροϊδεύεις;

Γράφεις:

 

Οτι δηλαδή θα πήγαινες στο συγκερκριμένο Volvo C30 D, που δείχνεις στο Link

Και μετά απαντάς οτι δεν εμπιστεύεσαι την SAAB και οτι έχει ακριβά ανταλλακτικά.

Και απαντάς οτι "λες οτι σου αρέσει εσένα" όταν σου λένε οτι άλλη εταιρία έχεις στο λινκ και άλλη αναφέρεις μετά. Οτι να ναι; :shifty:

απλα ανεφερα και την saab φιλε μου...γιατι βγαζει και αυτη καποια diesel.. οχι οτι δεν εμπιστευομαι την volvo..

μαλλον λαθος το εθεσα.

Δημοσ.

Μαλλον ξεφυγε λιγο απο το θεμα του το νημα, υπενθυμιζω οτι αν καποιος οδηγει η εχει εμπειρια απο polo diesel η βενζινη ας μας πει την γνωμη του για την καταναλωση

Δημοσ.

Μαλλον ξεφυγε λιγο απο το θεμα του το νημα, υπενθυμιζω οτι αν καποιος οδηγει η εχει εμπειρια απο polo diesel η βενζινη ας μας πει την γνωμη του για την καταναλωση

 

Το έχει φίλος γείτονας σε λευκό πεντάπορτο. Παραπονιέται για την κατανάλωση και λέει ότι καίει πολύ. Είχα golf (iv 1.6), φυσικά πιο παλιό, αλλά το πούλησα κυρίως για την κατανάλωση (13-14 λίτρα σταθερά, εκτός αν ταξίδευα) αλλά κι από προβλήματα που είχα. Φυσικά εγώ έπεσα στην περίπτωση και εννοείται ότι δεν λέω ότι όλα τα vw είναι κακά αυτοκίνητα, καθώς στην οικογένεια έχουμε κυρίως Γερμανικά, αλλά και ιαπωνικά και κορεάτικα.

 

Για μενα, αν θέλεις απλά να βάζεις βενζίνη και να οδηγείς, έχοντας χαμηλή κατανάλωση, πάρε το καινούργιο Yaris και μόνο αυτό. Για μενα, αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πρέπει να είναι ή ιαπωνικό ή κορεάτικο. Για τα κορεάτικα, δε, διαβάζω στα forum των ελλήνων ιδιοκτητών ότι καίνε πολύ. Τα Toyota, όμως, φίλε, όποιον κι αν ρωτήσεις θα σου επιβεβαιώσει ότι δεν καίνε, είναι αθόρυβα και απροβλημάτιστα.

 

Μια τελευταία συμβουλή, που αν θέλεις, τη λαμβάνεις υπόψη σου. Ζήτα από την αντιπροσωπεία (καθώς θα έχεις εγγύηση και δεν μπορείς ουσιαστικά να κάνεις και πολλά εκτός αντιπροσωπείας) να σου δώσει ΓΡΑΠΤΩΣ το κόστος των σέρβις και ορισμένων ανταλλακτικών που σίγουρα θα χρειαστεί να αλλάξεις (δισκόπλακες, ιμάντας χρονισμού, ζαμφόρ, κλπ). Έτσι θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου.

 

Και για το μεταχειρισμένο golf που ανέφερες, απλά σκέψου γιατί να θέλει ο άλλος να πουλήσει αυτοκίνητο που ακόμα χρωστάει, ή το έχει μόλις 1-2 χρόνια. Πέραν της κρίσης, πρέπει να σε προβληματίσει αυτό. Εσύ θα το άλλαζες;

Δημοσ.

Σε μεταχειρισμενα βρισκεις πλεον τρελες ευκαιριες, εκτος απο αυτο απλα πηγαινε στην αντιπροσωπεια και κανε test drive, μηδενισε τον μετρητη και κοιτα ποσο θα σου γραψει. Κανε οσο το δυνατον μεγαλυτερο test drive ωστε να βγαλεις σωστα συμπερασματα.

Δημοσ.

ρε παιδια και το τουρμπο καιει μην νομιζετε..

υπαρχει περιπτωση να παρεις τουρμπο αμαξι και να μην το πατας?

επισης η καταναλωση παιζει ρολο απο τον οδηγο.το πως παταει το γκαζι.

το τουρμπο ειναι καλο οταν δεν τρεχεις και δεν το πατας τερμα

Δημοσ.

ρε παιδια και το τουρμπο καιει μην νομιζετε..

υπαρχει περιπτωση να παρεις τουρμπο αμαξι και να μην το πατας?

επισης η καταναλωση παιζει ρολο απο τον οδηγο.το πως παταει το γκαζι.

το τουρμπο ειναι καλο οταν δεν τρεχεις και δεν το πατας τερμα

 

 

Οσο ακριβαινει η βενζινη ελαφραινει το ποδι :P

 

Αυτο ειναι το θετικο των τουρμπο, οτι εφοσον εχεις υπομονη και αυτοσυγκρατηση δεν θα καψεις παραπανω απο ατμοσφαιρικο ενω εχεις δυναμη διαθεσιμη οταν την χρειαστεις. Αν πατησεις σε λογικα πλαισια (για καμια προσπεραση κτλ) δεν ειναι αισθητη η διαφορα στην καταναλωση.

 

Η διαφορα ερχετε οταν οπως λες εχεις βαρυ ποδι, αλλα και παλι εχεις την επιλογη αν θελεις να πας οικονομικα

 

Αυτα για ταξιδι, με 1η-2α στην πολη αλλαζουν τα πραγματα.

Δημοσ.

... και μην ξεχνάμε οτι όποιος τρέχει πέρα απο τις βενζίνες έχει να πληρώνει και τις κλήσεις :P (και οχι μόνο)

 

Golf VI το 160αρι, σε εθνικες,αττικη οδο πηγαίνοντας βάσει ορίων άνετα βλέπω και 5,3.

 

Τωρα εθνικη, μετά ποσειδώνος κλπ αναλογα σε τι κινηση θα πέσω 6,3-7.2 (στο πολυ περίπου)

 

Κέντρο για πανεπιστημιουπολη (με κανα 30λεπτο 1η-2η στην φιλολαου) το χτυπάω το 9αρακι!

 

Προφανώς δεν ειναι αμαξι για κεντρο (όπως και κανενα αμάξι κατα την γνώμη μου), αλλα για αυτα που προσφέρει (δυναμη και ασφαλεια) οταν τα χρειαστείς πιστεύω εχει αρκετά καλή κατανάλωση..

Δημοσ.

Το κακο ειναι οτι μου αρέσει το polo γενικοτερα κ θα το επαιρνα σιγουρα σε diesel αρκει να ειχε τουλαχιστον 10-15 αλογατάκια παραπάνω, με προβληματίζουν δλδ τα 75 άλογα. Το Corsa πιστευω ειναι η καλυτερη λυση αυτη τη στιγμη σε diesel οσο αφορά και την ιπποδύναμη αλλα αθλιο design ρε παιδί μου...

Δημοσ.

Τα 75 άλογα είναι στα χαρτιά, οι κινητήρες της VW βγάζουν πάντα λίγο παραπάνω από όσο υπόσχονται. Π.χ. και εμένα είναι 75 άλογα, μόνο που όσοι έχουν δυναμομετρήσει το ίδιο μοντέλο (stock πάντα- χωρίς μετατροπές) το βρίσκουν 82-83 κοντά. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις σβάρνα τα σχετικά forum ψάχνοντας την πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αυτού.

 

Επίσης μη ξεχνάς ότι μιλάμε για diesel. Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο θα είναι αρκετά πιο δυνατό εξαιτίας της παραπάνω ροπής.

 

Από όσα ακούω πάντως, το Polo BlueMotion, είναι εξαιρετικό από άποψη δύναμης. Δε σκάβει την άσφαλτο βέβαια, αλλά δεν έχει απογοητεύσει κανέναν ως τώρα σε αυτό το θέμα. Και πρόσεξε, μιλάω για το BlueMotion, το οποίο είναι προγραμματισμένο για να κάνει οικονομία πιο πολύ παρά να βγάζει δύναμη κάτω.

Δημοσ.

Τα 75 άλογα είναι στα χαρτιά, οι κινητήρες της VW βγάζουν πάντα λίγο παραπάνω από όσο υπόσχονται. Π.χ. και εμένα είναι 75 άλογα, μόνο που όσοι έχουν δυναμομετρήσει το ίδιο μοντέλο (stock πάντα- χωρίς μετατροπές) το βρίσκουν 82-83 κοντά. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις σβάρνα τα σχετικά forum ψάχνοντας την πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αυτού.

 

Επίσης μη ξεχνάς ότι μιλάμε για diesel. Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο θα είναι αρκετά πιο δυνατό εξαιτίας της παραπάνω ροπής.

 

Από όσα ακούω πάντως, το Polo BlueMotion, είναι εξαιρετικό από άποψη δύναμης. Δε σκάβει την άσφαλτο βέβαια, αλλά δεν έχει απογοητεύσει κανέναν ως τώρα σε αυτό το θέμα. Και πρόσεξε, μιλάω για το BlueMotion, το οποίο είναι προγραμματισμένο για να κάνει οικονομία πιο πολύ παρά να βγάζει δύναμη κάτω.

 

ολοι οι κινητηρες βγαζουν παραπανω απο οτι λενε..

 

μην σε ενδιαφερουν τα αλογα..εσυ την ροπη θες ωστε να μην εχεις προβλημα σε ανηφορες κλπ.

Δημοσ.

Πιθανώς, δε θα διαφωνήσω. Απλά εγώ VW έχω, σε VW forums μπαίνω, οπότε γι αυτά ξέρω. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...