Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οποιος γνωρίζει η ακόμα καλύτερα όποιος έχει polo tsi(εκδοση 105ps), golf tsi(εκδοση 122ps) της τελευταίας γενιάς κατά προτίμηση αν μπορεί ας μου πει σχετικά με την κατανάλωση κ για την συντήρηση του, επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά.

 

 

p.s. Δεν αποκλείω την εκδοσή του πετρελαιοκίνητου polo για αγορά( μοναδικός ενδοιασμος τα λίγα άλογα)

Δημοσ.

Εγω εχω Tsi βεβαια το 160ρι αλλα θα σου πω για οτι ισχυουν γενικα και απο οτι εχω διαβασει.

 

Γενικα καινε οσο τα πατας, εφοσον εχεις ελαφρυ ποδι σε ταξιδι μπορεις να πευχεις τρομερα χαμηλες καταναλωσεις (εχω πετυχει και 5.5 σε εθνικη αλλα με ταχυτητες γυρω στα 100 χλμ/ω). Σε νορμαλ ταξιδι (120-140 χλμ/ω) παει παραπανω γυρω στα 7-8.

 

Εμενα το scirocco καιει παρα πολυ μεσα στην πολη, σε συνθηκες κινησης 1η-2α, εκει το 10ρακι το εχω στανταρ. Βεβαια εφοσον εχεις μια σταθερη ταχυτητα εχεις πολυ μικρες καταναλωσεις.

Βεβαια αυτο φανταζομαι δεν θα ισχυει τοσο για το polo καθως ειναι πιο ελαφρυ και πιο μικρος κινητηρας. Σε αυτο ειναι που βοηθαει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ το dsg.

 

 

Για την συντηρηση τωρα, αυτα θα ισχυουν σιγουρα και για golf/polo. Το προβλημα δεν ειναι οτι θελουν πολυ σηντηρηση αλλα οτι θα σε γδυνει κανονικα η αντιπρωσοπεια, μιλαμε για πολυ γδυσιμο στα επισημα.

Θα θες καθε 15.000 χιλιομετρα λαδια, καθε 30.000 λαδια- φιλτρα. Δηλαδη μεχρι τα 40.000 χλμ δεν ειχει καποιο σημαντικο κοστος, μετα πας για μπουζι, τακακια κτλ

Μπορεις να γλυτωσεις σημαντικα λεφτα απο την συντηρηση αν παρεις τα αναλωσιμα απο το internet, η αν ψαχτεις για φτηνοτερα εξουσιοδοτημενα. Εγω για τα 30.000 ηθελα λαδια και φιλτρα αερα καμπινας, με δικα τους αναλωσιμα σε μεγαλες αντιπροσωπειες μου ζηταγαν γυρω στα ....350!!, τελικα βρηκα εξουσιοδοτημενο service με 250 (και παλι παρα πολλα αλλα δεν προλαβαινα να παρω λαδια απο το internet και ημουν ακομα στην εγγυηση, σιγουρα ομως 100 ευρω κερδος αμεσως μονο με μερικα τηλεφωνα)

 

 

Γενικα επειδη εγραψα πολλα, μη φοβασαι κοστος συντηρησης αρκει να θελεις να ψαχτεις λιγο για φτηνες αντιπροσωπειες.

Αν κανεις χιλιομετρα μεσα σε πολη βαλε οπωσδηποτε το dsg, και μεγαλη ευκολια και οικονομια (μετανιωνω απιστευτα που δεν το εβαλα)

 

 

Για οτι εξτρα θελεις ρωτησε ελευθερα, γενικα τι χρηση θα κανεις? πολη/εθνικη/επαρχιακο?

Χρειαζεσαι τους εξτρα χωρους του golf?

Δημοσ.

Εγω εχω Tsi βεβαια το 160ρι αλλα θα σου πω για οτι ισχυουν γενικα και απο οτι εχω διαβασει.

 

Γενικα καινε οσο τα πατας, εφοσον εχεις ελαφρυ ποδι σε ταξιδι μπορεις να πευχεις τρομερα χαμηλες καταναλωσεις (εχω πετυχει και 5.5 σε εθνικη αλλα με ταχυτητες γυρω στα 100 χλμ/ω). Σε νορμαλ ταξιδι (120-140 χλμ/ω) παει παραπανω γυρω στα 7-8.

 

Εμενα το scirocco καιει παρα πολυ μεσα στην πολη, σε συνθηκες κινησης 1η-2α, εκει το 10ρακι το εχω στανταρ. Βεβαια εφοσον εχεις μια σταθερη ταχυτητα εχεις πολυ μικρες καταναλωσεις.

Βεβαια αυτο φανταζομαι δεν θα ισχυει τοσο για το polo καθως ειναι πιο ελαφρυ και πιο μικρος κινητηρας. Σε αυτο ειναι που βοηθαει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ το dsg.

 

 

Για την συντηρηση τωρα, αυτα θα ισχυουν σιγουρα και για golf/polo. Το προβλημα δεν ειναι οτι θελουν πολυ σηντηρηση αλλα οτι θα σε γδυνει κανονικα η αντιπρωσοπεια, μιλαμε για πολυ γδυσιμο στα επισημα.

Θα θες καθε 15.000 χιλιομετρα λαδια, καθε 30.000 λαδια- φιλτρα. Δηλαδη μεχρι τα 40.000 χλμ δεν ειχει καποιο σημαντικο κοστος, μετα πας για μπουζι, τακακια κτλ

Μπορεις να γλυτωσεις σημαντικα λεφτα απο την συντηρηση αν παρεις τα αναλωσιμα απο το internet, η αν ψαχτεις για φτηνοτερα εξουσιοδοτημενα. Εγω για τα 30.000 ηθελα λαδια και φιλτρα αερα καμπινας, με δικα τους αναλωσιμα σε μεγαλες αντιπροσωπειες μου ζηταγαν γυρω στα ....350!!, τελικα βρηκα εξουσιοδοτημενο service με 250 (και παλι παρα πολλα αλλα δεν προλαβαινα να παρω λαδια απο το internet και ημουν ακομα στην εγγυηση, σιγουρα ομως 100 ευρω κερδος αμεσως μονο με μερικα τηλεφωνα)

 

 

Γενικα επειδη εγραψα πολλα, μη φοβασαι κοστος συντηρησης αρκει να θελεις να ψαχτεις λιγο για φτηνες αντιπροσωπειες.

Αν κανεις χιλιομετρα μεσα σε πολη βαλε οπωσδηποτε το dsg, και μεγαλη ευκολια και οικονομια (μετανιωνω απιστευτα που δεν το εβαλα)

 

 

Για οτι εξτρα θελεις ρωτησε ελευθερα, γενικα τι χρηση θα κανεις? πολη/εθνικη/επαρχιακο?

Χρειαζεσαι τους εξτρα χωρους του golf?

 

 

Οχι δεν χρειαζομαι τους extra χωρους του golf απαραιτητα, αλλα σε μια καλη τιμη μεταχειρισμενου ισως το χτυπουσα.

Για το DSG που λες, για καποιο λογο δεν εχω συνηθίσει ακομα στην ιδεα του αυτοματου, εχς συνηθίσει με τις ταχυτητες

Οσο για τη χρηση, επειδη λογω δουλειας δεν ξερω που θα ειμαι καθε χρονο, δεν μπορω να σου πω ακριβως, αλλα παντα οταν κοιτουσα για αμαξι σκεφτομουν κ εθνικη.

Απο τη ποιοτητα του αυτοκινητου σου εισαι ικανοποιημενος;

Δημοσ.

Οχι δεν χρειαζομαι τους extra χωρους του golf απαραιτητα, αλλα σε μια καλη τιμη μεταχειρισμενου ισως το χτυπουσα.

Για το DSG που λες, για καποιο λογο δεν εχω συνηθίσει ακομα στην ιδεα του αυτοματου, εχς συνηθίσει με τις ταχυτητες

Οσο για τη χρηση, επειδη λογω δουλειας δεν ξερω που θα ειμαι καθε χρονο, δεν μπορω να σου πω ακριβως, αλλα παντα οταν κοιτουσα για αμαξι σκεφτομουν κ εθνικη.

Απο τη ποιοτητα του αυτοκινητου σου εισαι ικανοποιημενος;

 

Ξανασκεψου το για DSG πραγματικα τα αξιζει τα λεφτα του, ειδικα μεσα σε πολη. Ειναι πολλα τα λεφτα, ειδικα σε καινουργιο (και εγω για αυτο δεν το εβαλα)

Απο ποιοτητα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος, εχει κατι μικρο τριξιματακια το scirocco αλλα αν πας σε golf ειναι αρκετα καλυτερα κατασκευασμενο απο το δικο μου. Για το πολο δεν ξερω τι παιζει.

Δημοσ.

Οποιος γνωρίζει η ακόμα καλύτερα όποιος έχει polo tsi(εκδοση 105ps), golf tsi(εκδοση 122ps) της τελευταίας γενιάς κατά προτίμηση αν μπορεί ας μου πει σχετικά με την κατανάλωση κ για την συντήρηση του, επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά.

 

 

p.s. Δεν αποκλείω την εκδοσή του πετρελαιοκίνητου polo για αγορά( μοναδικός ενδοιασμος τα λίγα άλογα)

 

γενικα οι tsi κινητηρες καινε πολυ περισσοτερο απο οτι το δινουν.

επισης στο θεμα πετρελαιου..δεν σε ενδιαφερουν τα αλογα αλλα η ροπη..τι να το κανεις να εχεις 105 αλογα με 17 κιλα ροπη αν εχεις 25-30 κιλα ροπη με 75-90 αλογα..π.χ

+ λιγοτερη καταναλωση και ποιο φθηνο το πετρελαιο..

αν μπορεις πηγαινε καρφι για πετρελαιο.

επισης οι κινητηρες της vw. εχουν μεγαλη πιθανοτητα να ερθουνε ελλατωματικοι.

βλεπε vwpolo.gr πολλα προβληματα απο καινουργιο μοντελο βεβαια στα διορθωνουνε αλλα ταλαιπωρια για το τπτ.

αλλα απο ποιοτητα ο γερμανος σκιζει στο εσωτερικο.

Δημοσ.

γενικα οι tsi κινητηρες καινε πολυ περισσοτερο απο οτι το δινουν.

επισης στο θεμα πετρελαιου..δεν σε ενδιαφερουν τα αλογα αλλα η ροπη..τι να το κανεις να εχεις 105 αλογα με 17 κιλα ροπη αν εχεις 25-30 κιλα ροπη με 75-90 αλογα..π.χ

+ λιγοτερη καταναλωση και ποιο φθηνο το πετρελαιο..

αν μπορεις πηγαινε καρφι για πετρελαιο.

επισης οι κινητηρες της vw. εχουν μεγαλη πιθανοτητα να ερθουνε ελλατωματικοι.

βλεπε vwpolo.gr πολλα προβληματα απο καινουργιο μοντελο βεβαια στα διορθωνουνε αλλα ταλαιπωρια για το τπτ.

αλλα απο ποιοτητα ο γερμανος σκιζει στο εσωτερικο.

 

Αυτα που αναφερεις για την ροπη ειναι επισημα και πραγματικα στοιχεια; Δεν αμφισβητω απλα ρωταω

Δημοσ.

αλλα απο ποιοτητα ο γερμανος σκιζει στο εσωτερικο.

 

 

πες μου οτι κανεις πλακα.......

το εσωτερικο ειναι απο τα χειροτερα σημεια των γερμανικων απο ποιοτητα, διακοπτες και πλαστικα ξεθωριαζουν μεσα στον χρονο..και το λεω απο εμπειρεια οχι κουτουρου

Δημοσ.

Αυτα που αναφερεις για την ροπη ειναι επισημα και πραγματικα στοιχεια; Δεν αμφισβητω απλα ρωταω

 

Το μεγαλο ατου των diesel ειναι η ροπη που εχουν. Γενικα η ιποδυναμη δεν εχει τοση σημασια, η ροπη ειναι που σου δινει την επιταχυνση οταν θελεις να επιταχυνεις. Οπως λενε "ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο. Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις"

 

Γενικα παρα το οτι ενα diesel δεν θα εχει ιποδυναμη εφοσον εχει ροπη κανεις την δουλεια σου μια χαρα

Δημοσ.

Αυτα που αναφερεις για την ροπη ειναι επισημα και πραγματικα στοιχεια; Δεν αμφισβητω απλα ρωταω

Ο 1.2Τ βενζίνη της VW έχει 175Nm/105hp , ο 1.2TDI έχει 180Nm/75hp.

O 1.3MTJ της Fiat έχει 190-200Nm/75-95hp.

 

Note that torque is a measure of an engine's ability to do work; power is the rate at which work is done.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μεγαλο ατου των diesel ειναι η ροπη που εχουν. Γενικα η ιποδυναμη δεν εχει τοση σημασια, η ροπη ειναι που σου δινει την επιταχυνση οταν θελεις να επιταχυνεις. Οπως λενε "ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο. Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις"

 

Γενικα παρα το οτι ενα diesel δεν θα εχει ιποδυναμη εφοσον εχει ροπη κανεις την δουλεια σου μια χαρα

 

 

Πάρε ένα Bravo T-jet και ένα Multijet.

Πες μας ποιο έχει μεγαλύτερη ροπή και ποιο είναι ποιο γρήγορο.

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.

Πάντως θα ήταν διαφωτιστικο να μας πει κ κάποιος που το Έχει οδηγήσει το polo diesel η ακόμα καλύτερα κ την βενζίνη

 

Διαφωνώ με τον παραπάνω για την ποιότητα του εσωτερικού του γερμανου, Αλλο λιτό κ Αλλο μη ποιοτικό

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

1.2 polo turbo εχω οδηγησει.. 3 φορες μαλιστα 1 απο αντιπροσωπεια σε νορμαλ καταστασεις και 2 απο φιλους σε αγριες..χεχε

πολυ δυνατο για 1.2 δεν λεω..ωραιο το εσωτερικο του..ετσι αλλιως γερμανος ειναι..

τον κινητηρα φοβαμαι. αλλα ρε παιδι μου.αυτο να παταω γκαζι με φρενο μαζι.απαπαπαπα δεν το μπορω πολυ στενα μεσα αυτα τα πιτσιρικια ειναι.

(mitsubishi lancer κατοχος.)(sedan).

 

Πάρε ένα Bravo T-jet και ένα Multijet.

Πες μας ποιο έχει μεγαλύτερη ροπή και ποιο είναι ποιο γρήγορο.

 

multi air θα ελεγα ναι που ειναι η τελευταια τεχνολογια.αλλα σε turbo κατι δεν μου κολλαει.ειδικα οτι η τουρμπινα δουλευει απο της 1500.. δλδ ολη την ωρα η τουρμπινα δουλευει φαντασου μεσα στην πολη.!!!!για εμενα ειναι 1 μειον.καλυτερα να την βαζανε απο 3000-3500 Like abarth grande punto.!!

 

Αυτα που αναφερεις για την ροπη ειναι επισημα και πραγματικα στοιχεια; Δεν αμφισβητω απλα ρωταω

τα νουμερα που ανεφερα ειναι τυχαια.αλλα αυτο ισχυει.

πες μου οτι κανεις πλακα.......

το εσωτερικο ειναι απο τα χειροτερα σημεια των γερμανικων απο ποιοτητα, διακοπτες και πλαστικα ξεθωριαζουν μεσα στον χρονο..και το λεω απο εμπειρεια οχι κουτουρου

δεν γνωριζω σε θεμα διαρκειας τι γινεται αλλα μεσα ειναι στην πενα..αν και προτιμω να εχω μοτορι αξιοπιστο παρα εσωτερικο.!!!!

 

 

αν ητανε αν παρω καποιο diesel μαλλον σε κατι τετοιο θα πηγαινα βεβαια να τα σκασω ομως τωρα. Link

αλλα την saab δεν τη εμπιστευομαι + ακριβα ανταλλακτικα.

Δημοσ.

1. Το λινκ που δίνεις είναι volvo.

2. Όλα τα ταξί που είναι πετρέλαιο από τι στροφές νομίζεις οτι δουλεύουν; Το ότι έχει μέγιστη ροπή στις 2000στροφές πχ δεν σημαίνει οτι πάντα δουλεύει σε μέγιστη πίεση. Τα καυσαέρια επίσης είναι πιο κρύα στα diesel.

Δημοσ.

multi air θα ελεγα ναι που ειναι η τελευταια τεχνολογια.αλλα σε turbo κατι δεν μου κολλαει.ειδικα οτι η τουρμπινα δουλευει απο της 1500.. δλδ ολη την ωρα η τουρμπινα δουλευει φαντασου μεσα στην πολη.!!!!για εμενα ειναι 1 μειον.καλυτερα να την βαζανε απο 3000-3500 Like abarth grande punto.!!

 

Έχει ο θείος μου το Fiat Bravo και μου έχει πει ότι του καίει πολύ, ιδίως μέσα στην πόλη. Η τουρμπίνα μπαίνει από τις 1800RPM. Μου είχε πει χαρακτηριστικά «ωραίο αμάξι, έχει και γκάζι αλλά καίει πολύ...».

 

Τώρα το έχει βγάλει για πούλημα, όχι επειδή του καίει όμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...