Προς το περιεχόμενο

Seagate Barracuda Green SATA 6Gb/s 2TB Hard Drive - 98€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι η μετατροπη φαινεται στο amazon

 

άλλαξε το να στα βγάζει σε λίρες , αν κάνει μόνο του τη μετατροπή σε ευρώ ανεβάζει τι τιμή γιατί κρατάει προμήθεια

 

 

στο chrome έχω αυτό το extension https://chrome.google.com/webstore/detail/anbfhidldjknonaihbalghlebaijealk για να βλέπω τις τιμές σε ευρώ

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φτασαμε στα μισα του δρομου για εκει που ημασταν!

 

 

 

 

amazon.png?force=1&zero=0&w=725&h=440&desired=false&legend=1&ilt=1&tp=all&fo=0

 

οπότε μέχρι τον Ιούνιο πιστεύω θα είμαστε στα επίπεδα που θέλουμε αν δεν υπάρχουν ανατιμήσεις!

Δημοσ.

Οι αρχικές εκτιμήσεις κάνανε λόγο για τον Μάρτη αλλά τελικά ήρθε η μείωση εγγύησης αντί τιμών από το καρτέλ!

  • Super Moderators
Δημοσ.

η μείωση της εγγύησης ανακοινώθηκε πέρσυ και ισχύει από 1/1/2012

 

οι αρχικές εκτιμήσεις, οι πιο μετά όχι :-(

Δημοσ.

Είχα παραγγείλει Μ. Πέμπτη 12/4/2012 τον Seagate Barracuda 7200.12 750GB – στα 48,14€. Η παραγγελία μου καταχωρήθηκε, πήρα και επιβεβαιωτικό email. Έκανα κατάθεση στην eurobank το ποσο μέσω ebanking την ίδια ώρα, τους έστειλα το επιβεβαιωτικό κατάθεσης. Μάλιστα τηλεφώνησα κιόλας να επιβεβαιώσω ότι τα έλαβαν, μου απάντησαν ότι τα έλαβαν και προχωρούν κανονικά. Ενώ ακολουθούσαν και άλλες διαβεβαιώσεις ότι προχωράμε κανονικά, την Τρίτη 17/4/2012 ακύρωσαν την παραγγελία λέγοντας ότι η τιμή οφειλόταν σε τεχνικό λάθος.

Μου απαντούν ότι τα χρήματα θα επιστραφούν σε 10 εργάσιμες ημέρες.

Απαράδεκτο,Μόνο τα παίρνουν ξέρουν.

Απαιτώ τα χρήματα να επιστραφούν σήμερα

Που μπορώ να απευθυνθώ;

 

Συγνώμη αλλά το θέμα που ήταν κατάλληλο κλείδωσε προ ολίγου.

Δημοσ.

Είχα παραγγείλει Μ. Πέμπτη 12/4/2012 τον Seagate Barracuda 7200.12 750GB – στα 48,14€. Η παραγγελία μου καταχωρήθηκε, πήρα και επιβεβαιωτικό email. Έκανα κατάθεση στην eurobank το ποσο μέσω ebanking την ίδια ώρα, τους έστειλα το επιβεβαιωτικό κατάθεσης. Μάλιστα τηλεφώνησα κιόλας να επιβεβαιώσω ότι τα έλαβαν, μου απάντησαν ότι τα έλαβαν και προχωρούν κανονικά. Ενώ ακολουθούσαν και άλλες διαβεβαιώσεις ότι προχωράμε κανονικά, την Τρίτη 17/4/2012 ακύρωσαν την παραγγελία λέγοντας ότι η τιμή οφειλόταν σε τεχνικό λάθος.

Μου απαντούν ότι τα χρήματα θα επιστραφούν σε 10 εργάσιμες ημέρες.

Απαράδεκτο,Μόνο τα παίρνουν ξέρουν.

Απαιτώ τα χρήματα να επιστραφούν σήμερα

Που μπορώ να απευθυνθώ;

 

Συγνώμη αλλά το θέμα που ήταν κατάλληλο κλείδωσε προ ολίγου.

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στέλνεις τα παράπονα σου μαζί με το email επιβεβαίωσης..

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το GetItNow είναι πάνω από 20 μέρες που δεν μου έχει επιστρέψει τα χρήματα της κατάθεσης.

Καταγγελία έχω κάνει στο Συνήγορο του καταναλωτή, μου έστειλαν και την κοινοποίηση.

Σε κακή κριτική που έγραψα στο skroutz απαντά το κατάστημα ψευδώς ότι μου έχει επιστρέψει τα χρήματα.

Αναρωτιέμαι τι άλλο μπορώ να κάνω.

Με βλέπω να πηγαίνω από εκεί να τους βρίζω στα μούτρα

  • Moderators
Δημοσ.

Εγω σου εβαλα το +1 για την ενημερωση/feedback και πραγματικα τα πηρα και φουντωσα οπως και εσυ μολις διαβασα οσα εγραψες.

 

Πηγα ομως και στο σκρουτζ και διαβασα κριτικη και απαντηση. Βλεπω το δικο σου δημοσιευτηκε 29-4 η απαντηση τους δεν εχει date stamp. Απο οσα γραφουν καταλαβα οτι σε ευχαριστουν γιατι τους επισημανες ενα προβλημα που αφορα την καθυστερηση επιστροφης χρηματων και απο οσα λενε τους βοηθησες να το διορθωσουν. Αν λοιπον ειναι σημερινη/χθεσινη η απαντηση τους δεν αποκλειεται να ειναι αληθινη/ειλικρινης - δεν θα δεις αμεσως σε πραγματικο χρονο την κινηση στην τραπεζα σου, αλλα οταν επεξεργαστει, κανει 1-2 εργασιμες. Οποτε cool ;)

 

 

 

 

 

Παρενθεση:

 

 

Μην ακουσω κανενα νεαρο παπαγαλακι να μου επιτεθει παλι, ειμαι αυτος που τα εχω χωσει και στο συγκεκριμενο μαγαζι και απο κοντα και δημοσια και εχω παψει να ψωνιζω... (ρε τι ωραιο φορουμ που εχουμε, πρεπει να αποδεικνυουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες εξ αιτιας 2-3... :mad:)

 

(ΥΓ. Λεω νεαρο γιατι αν ηταν καιρο εδω στις "προσφορες" θα ηξερε τι καπνο φουμαρει ο καθενας και δεν θα πεταγε   αβασανιστα ο,τι περνουσε απο το μυαλο του.) 

Δημοσ.

Πήρα μετά από 24 μέρες τα χρήματα μου πίσω από το getitnow.

 

Αφού οι συνεχείς εκκλήσεις μου στα τηλέφωνα της "Υποστήριξης" επί 20μερου,

καθώς και η καταγγελία μου στον Συνήγορο του καταναλωτή έπεσαν στο κενό,

ήρθε η παρέμβαση του skroutz.gr μετά την ψευδή απάντηση τους στην ιστοσελίδα του ότι μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα, να δώσει τη λύση.

 

Συγκεκριμένα, έγραψα στο skroutz κακή αξιολόγηση για το getitnow και απάντησε το getitnow ότι του τα έχουμε επιστρέψει, το οποίο ήταν ψέματα.

Το skroutz.gr τους ζήτησε το καταθετήριο αλλιώς θα τους απενεργοποιούσε την υπηρεσία κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Απάντησαν "ότι εκ παραδρομής" "έγινε λάθος" κτλ και έσπευσαν να τα καταθέσουν.

 

Διαφημίζουν βραβεία εξυπηρέτησης πελατών και στην ουσία η πρακτική που εφαρμόζουν είναι κοινή απατεωνιά και εξαπάτηση των πελατών.

 

 

Μακρυα από

Getitnow ,Public, multirama, me and Home

Δημοσ.

Πήρα μετά από 24 μέρες τα χρήματα μου πίσω από το getitnow.

 

Αφού οι συνεχείς εκκλήσεις μου στα τηλέφωνα της "Υποστήριξης" επί 20μερου,

καθώς και η καταγγελία μου στον Συνήγορο του καταναλωτή έπεσαν στο κενό,

ήρθε η παρέμβαση του skroutz.gr μετά την ψευδή απάντηση τους στην ιστοσελίδα του ότι μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα, να δώσει τη λύση.

 

Συγκεκριμένα, έγραψα στο skroutz κακή αξιολόγηση για το getitnow και απάντησε το getitnow ότι του τα έχουμε επιστρέψει, το οποίο ήταν ψέματα.

Το skroutz.gr τους ζήτησε το καταθετήριο αλλιώς θα τους απενεργοποιούσε την υπηρεσία κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Απάντησαν "ότι εκ παραδρομής" "έγινε λάθος" κτλ και έσπευσαν να τα καταθέσουν.

 

Διαφημίζουν βραβεία εξυπηρέτησης πελατών και στην ουσία η πρακτική που εφαρμόζουν είναι κοινή απατεωνιά και εξαπάτηση των πελατών.

 

 

Μακρυα από

Getitnow ,Public, multirama, me and Home

 

μπραβο, πολυ σωστος!

  • Moderators
Δημοσ.

Συγκεκριμένα, έγραψα στο skroutz κακή αξιολόγηση για το getitnow και απάντησε το getitnow ότι του τα έχουμε επιστρέψει, το οποίο ήταν ψέματα.

 

Ειδα λιγο μετα την τελευταια φορα που γραψαμε εδω οτι την απαντηση τους την εχεις αξιολογησει ως αριστη και πιστεψα οτι πραγματι τα χρηματα μπηκαν μετα απο 1 μερα η την ιδια. "Η βαθμολογία του χρήστη στην ανταπόκριση του καταστήματος 5/5" http://www.skroutz.g...te#shop_reviews

 

Αυτο που παρατηρησα αμεσως μετα ηταν οτι μαλλον δεν ηταν ειλικρινης η απαντηση τους (αν και η αξιολογηση σου εδειχνε οτι ολα εληξαν καλα, οποτε ειπα να μην γραψω τιποτα στο παρον θεμα). Ξερετε γιατι; Γιατι αν πατε παρακατω θα δειτε ακριβως την ιδια απαντηση copy-paste παρα πολλες φορες. Αν ειχατε διορθωσει αυτο προβλημα σας κυριοι θα το διορθωνατε μια για παντα και οχι καθε λιγο και λιγακι να δινετε την ιδια δικαιολογια: "Ευχαριστούμε τον πελάτη για την παρατήρηση του και την ευκαιρία που μας δίνει να βελτιώνουμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης που παρέχουμε. Λάβαμε τα απαραίτητα μέτρα για την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση των επιστροφών χρημάτων σε περιπτώσεις σαν και αυτή. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, τα χρήματα έχουν ήδη επιστραφεί στον πελάτη."

 

Τι να πει κανεις, τα εχουμε πει πολλες φορες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...