Προς το περιεχόμενο

Χριστιανισμός....το μεγάλο ψέμα?


zazik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οπως σου ειπα μαθε τα καλυτερα και ξαναελα!!! Απο που το πηραν το εθιμο οι Χριστιανοι??? Θες να μας τρελανεις??

Και επισης νομιζω το 99% του ελληνικου πληθυσμου πλεον σουβλιζει αρνι ως ενα καθαρα Ελληνικο εθιμο και οχι για να γιορτασει την "Ανασταση''. . .

Σχετικά με τα έθιμα, ρεαλιστικά, το αρνί πιο πολύ γενοκτονία είναι παρά συμβολισμός.

Επίσης, γιατί στη χριστιανική θρησκεία υπάρχουν κεράκια; Κάποτε καίγανε παγανιστές ως μάγους/μάγισσες που είχαν το συγκεκριμένο στοιχείο στις τελετές τους.

 

σου λέει "σιγά μην το καρφιτσώσουμε κιόλας, κι ας έχει όλες μαζί συνολικά 100.000 αναρτήσεις", να χάσουμε πελάτες, μαλάκες μας έχεις;

Luci πόσα βγάζεις το μήνα απο τους πελάτες; :P

 

Και κάτι επίκαιρο :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 474
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάποτε καίγανε παγανιστές ως μάγους/μάγισσες που είχαν το συγκεκριμένο στοιχείο στις τελετές τους.

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ''Aγιο φως'' παντως πολυ μπροστα! Φετος αναψε και το προηγουμενο Σαββατο για τους Καθολικους και σημερα για τους Ορθοδοξους...Παω στοιχημα οτι αμα υπηρχε και τριτο μεγαλο παρακλαδι του Χριστιανισμου θα αναβε και το επομενο γι αυτους!!! Με ''Θεικο'' τροπο παντα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ''Aγιο φως'' παντως πολυ μπροστα! Φετος αναψε και το προηγουμενο Σαββατο για τους Καθολικους και σημερα για τους Ορθοδοξους...Παω στοιχημα οτι αμα υπηρχε και τριτο μεγαλο παρακλαδι του Χριστιανισμου θα αναβε και το επομενο γι αυτους!!! Με ''Θεικο'' τροπο παντα!

 

Από το 1238 η καθολική εκκλησία έχει απορρίψει το άγιο φως ως φαινόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 1238 η καθολική εκκλησία έχει απορρίψει το άγιο φως ως φαινόμενο.

για πολιτικούς λόγους υποθέτω και όχι από έκρηξη ορθολογισμού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε πως το να πετάς μερικές αράδες από τη Κ.Διαθηκη δεν λέει κατι.

Ο καθένας μπορει να ερμηνευσει διαφορετικά όσα αναφέροναι εκει. Το ειπαμε τόσες φορές αυτό.

 

Τα μισά (αν όχι όλα) πράγματα που λέει είναι ασυνάρτητα. Όχι μόνο από ηθικολογικής άποψης αλλά και από θέμα νοήματος, ενώ τα περισσότερα είναι τόσο ξεκάθαρα που δεν τίθεται κανένα θέμα παρερμηνείας.

 

- Γένεσις, 5: 5-27 ~ Βλέπουμε ανθρώπους να ζουν μέχρι και 969 χρόνια (Μαθουσάλας). Αυτοί που πέθαιναν νέοι πέθαιναν στα 300+. Μετά από λίγο τους καταρράστηκε (sic) ο Θεός να ζουν μέχρι τα 120, αλλά και πάλι υπήρχαν άνθρωποι που ζούσαν παραπάνω. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Γένεσις, 6: 4 ~ Άγγελοι συνουσιάζονταν με κοινές θνητές. Φυσιολογικό. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Γένεσις, 12: 10-16 ~ Ο Γενάρχης Αβραάμ εκπορνεύει τη γυναίκα του Σάρα, όχι μία αλλά δύο φορές, υποχρεώνοντάς την να πει στους Αιγυπτίους ότι είναι αδερφή του. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Γένεσις, 26: 6-9 ~ Ο γιος του Αβραάμ, Ισαάκ, κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα στη γυναίκα του τη Ρεββέκα. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Γένεσις, 19 ~ Από τα χειρότερα χωρία της Βίβλου. Έρχονται άγγελοι στο σπίτι του Λωτ στα Σόδομμα. Το πλήθος θέλει να τους "γνωρίσει" (Στη Βίβλο όπου γνωρίσει = γ@μήσει). Ο Λωτ αρνείται να παραδώσει τους Αγγέλους και αντιπροτείνει στο πλήθος να πάρει τις κόρες του, διαφημίζοντας την παρθενιά τους. Λίγο αργότερα και αφού έχουν ξεφύγει από την καταστροφή της πόλης από το φιλεύσπλαχνο Θεό, σε μια σπηλιά ο Λωτ τεκνοποιεί και τις δύο του κόρες οι οποίες τον είχαν μεθύσει γιατιί τους είχε λέιψει η ανδρική παρουσία. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Έξοδος, 20: 5 ~ «Εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν» Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Αριθμοί, 22: 28-30 ~ Συνομιλία ανθρώπου και γαϊδουριού. Γιατί το φίδι δεν έφτανε. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Βασιλέων Α’, 11: 3 ~ Ο "τίμιος" Σολομών είχε γύρω στις 700 γυναίκες βασίλισσες και 300 παλλακίδες. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Βασιλέων Β’, 2: 23-24 ~ Παιδάκια κοροϊδεύουν τη φαλάκρα προφήτη. Αυτός προσεύχεται στον Κύριο και μετά από λίγο δύο αρκούδες κατεβαίνουν από το βουνό και κατασπαράζουν τα παιδιά. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Βασιλέων Α’, 16: 6, 8 , Χρονικών Β’, 16: 1 ~ Ο βασιλιάς Βαασά πεθαίνει και τον διαδέχεται ο γιος του ο Ασά. Μετά στον 36ο χρόνο της βασιλίας του Ασά, βλέπουμε τι έκανε ο Βαασά. Όλο το μεγαλείο της ασυναρτησίας. Ο κάθε συγγραφέας δεν μπορεί να αποφασίσει τι να διορθώσει από τους άλλους 50 συγγραφείς.

 

- Χρονικών Β’, 21: 20 & 22: 1-2 ~ Ο γιος ο Οχοζίας ήταν κατά δύο χρόνια μεγαλύτερος από τον πατέρα του τον Ιωράμ. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Ιωνάς, 1: 17 & 2: 1, 10 ~ Ο Ιωνάς ζει τρεις μέρες στην κοιλιά, όχι μίας φάλαινας, αλλά ενός μεγάλου ψαριού. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Κατά Ματθαίον, 2: 16 ~ Σφαγή 14.000 νηπίων, η οποία πέραν του ότι δεν τεκμηριώνεται πουθενά, συνέβη σε πόλεις άντε των 2.000 κατοίκων.

 

- Κατά Ματθαίον, 1: 20-21, Κατά Λουκάν, 1: 26-31 ~ Κατά το Ματθαίο ο άγγελος ήρθε στον Ιωσήφ. Κατά το Λουκά ήρθε στη Μαρία.

 

- Κατά Ματθαίον, 1: 23-25 ~ Μέσα σε δύο γραμμές αλλάζει το όνομα του νεογνού μόνο και μόνο για "επιβεβαιώσει" όσες περισσότερες προφητείες μπορεί.

 

- Κατά Ματθαίον, 10: 24 ~ Ο "νεωτεριστής" Ιησούς δε φαίνεται να αποδοκιμάζει τη δουλεία.

 

- Κατά Μάρκον, 11: 12-14 ~ Καταράστηκε μια συκιά επειδή δεν έκανε σύκα... εκτός εποχής.

 

- Κατά Ιωάννην, 2: 19, Κατά Μάρκον, 14: 57-58 ~ Σύμφωνα με τον Ιωάννη, ο Ιησούς για να αποδείξει ότι είναι υιός τού Θεού, προκαλεί τούς Ιουδαίους να γκρεμίσουν τον ναό κι αυτός θα τον ανοικοδομήσει σε τρεις ημέρες. Ο Μάρκος όμως ισχυρίζεται ότι αυτό είναι ψέμα και δεν ειπώθηκε ποτέ. Δεν παρερμηνεύεται.

 

- Κατά Ματθαίον, 27: 52-53 ~ Μαζί με την ανάσταση του Ιησού έχουμε ολόκληρη παρέλαση νεκρών. Αλλά οι συγγραφείς της εποχής δε το θεώρησαν αρκετά σημαντικό για να γράψουν κάτι γι' αυτό.

 

- Κατά Ματθαίον, 28: 1-2, Κατά Μάρκον, 16: 1-5, Κατά Λουκάν, 24: 1-4, Κατά Ιωάννην, 20: 1-2 ~ Στην ανάσταση είναι που γίνεται ο κακός χαμός ανάμεσα στις διαφορετικές αφηγήσεις. Ο Ματθαίος μιλάει για τη Μαρία τη Μαγδαληνή και την άλλη Μαρία (μητέρα του Ιακώβου) που είδαν έναν άγγελο κυρίου. Ο Μάρκος μιλάει για τη Μαρία τη Μαγδαληνή τη Μαρία και τη Σαλώμη, οι οποίες είδαν και αυτές έναν άγγελο. Ο Λουκάς μιλάει για "μερικές" γυναίκες που είδαν δύο αγγέλους. Ο Ιωάννης μιλάει για τη Μαρία Μαγδαληνή μόνη της, η οποία απλά είδε την πέτρα ανοιχτή και έτρεξε στο Σίμωνα Πέτρο. Και υποτίθεται οι δύο από αυτούς τα έζησαν τα γεγονότα.

 

- Προς Κορινθίους Α’, 7: 1-2, 39, Προς Κορινθίους Α’, 11: 3-10, Προς Εφεσίους, 5: 2, 33, Προς Τιμόθεον Α’, 2: 11-14 ~ Απίστευτος μισογύνης ο Παύλος ο οποίος αναφέρει συνεχώς την κατωτερότητα της γυναίκας έναντι του άντρα. Φανταστείτε να διαβάζονταν οι επιστολές του στα νέα Ελληνικά.

 

- Προς Κορινθίους Α’, 7: 36 ~ Αν κάποια γυναίκα μείνει γεροντοκόρη τότε ο πατέρας της μπορεί να την κάνει γυναίκα του.

 

Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα ασυνάρτητα, ανήθικα και κατάπτηστα κείμενα της "Αγίας" Γραφής. Μπορεί να πει κάποιος ότι πολλά από αυτά τα πράγματα δεν τα λαμβάνουμε με κυριολεκτική έννοια αλλά με μεταφορική. Αλλά εκεί είναι όλο το νόημα. Διαλέγουμε και παίρνουμε τα σημεία της βίβλου που μας αρέσουν και μας κάνουν σύμφωνα με τη σύγχρονη ηθική. Γίνεται κατανοητό ότι δε λαμβάνουμε την ηθική μας από τις γραφές, αλλά είναι αποτέλεσμα της εξελικτικής διαδικασίας. Φαντάσου τώρα να ακολουθούσε κάποιος μία ζωή σύμφωνα με τις προσταγές του βιβλίου αυτού.

 

Προσπαθείς να δειξεις πως ο Χριστιανισμός είναι κάτι κακό με λάθος τρόπο.

Η Κενή διαθήκη ειναι γραμμένη πολλά χρόνια πριν. Για να την κρίνεις θα πρέπει να κάνεις ότι σε κάθε ιστορική έρευνα.

Κρίνουμε βάση των ηθών, εθίμων, τρόπων συμπεριφοράς κτλ κτλ της κοινωνίας και ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ τησ χρονολογικης εποχής που γράφτηκαν κάποια πράγματα.

 

Ας υποθέσουμε ότι το βιβλίο αυτό είναι Ο ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Έχει καμία σημασία ο χρόνος που γράφτηκε; Θες να πεις ότι ο λόγος του θεού δεν είναι αιώνιος και αλάθητος και αμετάβλητος;

 

Για να μιλήσουμε σοβαρά όμως τώρα σχεδόν όλα τα παραπάνω τα δικαιολογείς λέγοντας ότι γίνονταν σε μία άλλη εποχή που τα ήθη ήταν διαφορετικά. Ακριβώς. Αυτό το βιβλίο είναι ένα κατάλοιπο ενός λαού νομάδων της εποχής του χαλκού σε μία προσπάθειά του να επιβιώσει ανάμεσα σε άλλους λαούς είτε ισχυρότερους είτε περισσότερο τεχνολογικά εξελιγμένους. Και αναρωτιόμαστε τώρα εμείς του 21ου αιώνα. Πραγματικά χρειαζόμαστε αυτό τα βιβλίο να μας δείξει τι είναι ηθικό και τι όχι; Η βίβλος πλασάρεται ως θεόπνευστη, αλάθητη και ως το απόλυτο ηθικό βιβλίο. Δεν είναι τίποτα από τα τρία. Και το γεγονός ότι διαφωνείς με πολλά από τα αναίσχυντα που γράφει σημαίνει ότι η ηθική σου προέρχεται από αλλού και όχι από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

- Βασιλέων Α’, 11: 3 ~ Ο "τίμιος" Σολομών είχε γύρω στις 700 γυναίκες βασίλισσες και 300 παλλακίδες. Δεν παρερμηνεύεται.

 

 

 

που ειναι το κακο σε αυτο?

αν αντεχει το παλικαράκι :mrgreen: its ok

 

αλλα καλο ειναι να μην πουριτανιζουμε :shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Είσαι παντελώς ανιστόρητος.H πουστοσύνη καταδικαζόταν και τότε,τους λέγαν κίναιδους και ήταν στο κοινωνικό περιθώριο.

Διάβασε ιστορία.

 

Άσε καλύτερα,βαριέμαι να επισημάνω κι άλλα,σ' αφήνω σ' αυτούς που σου βάλανε και θετικές,τους αξίζεις!

Χαχαχα...έριξα απιστευτο γέλιο με αυτη την απάντηση. Τι θα μπορουσα να κάνω όταν βλέπω λέξη τυπου "πουστοσυνη" η οποία μάλιστα καταδικαζόταν κιόλας.

Να το πεις στον Σπαρτιάτη αυτό που εθεωρητο αναποσπαστο κομμάτι της κοινωνικής και στρατιωτικής ζωής ή στον Αθηναίο που η ¨πουστοσυνη¨(ακομα γελάω) είχε και παιδαγωγικο χαρακτηρα.

Ο μόνος παρεπιπτόντος που στάθηκε εναντιον του ομοφυλοφιλισμου ήταν ο Πλάτων.

Οι Αρχαίοι Ελληνες θεωρούσαν ΑΠΟΛΥΤΟ φυσικο το να ελκύεται ένα άτομο του ιδιου φύλλου από την ομορφιά κάποιου άλλου.

Οι Ρωμαίοι μάλιστα συνέχισαν να έχουν παρόμοιες αντιλήψεις οι οποίες άρχισαν να χάνονται κατά την εποχή του Χριστιανισμού.

Αμα θέλεις σου στέλνω και βιβλιογραφία με το συγκεκριμένο ζήτημα Ελληνική ή ξένη.

 

χαχαχαχαχα...ακου πουστοσύνη.

 

Παρεπιπτόντος ο κίναιδος δεν ηταν απλά ο ομοφυλόφιλος. Ηταν η κραγμένη που λέμε συγχρονα. Που ηταν θυληπρεπης, που δεν έλάμβανε μέρος στις μάχες, που ντυνόταν με γυναικεία ρουχα.

Και οι άλλοι επιαναν κωλαράκια μεγάλε αλλά στη μάχη πρωτοι ήταν. Το οτι κάναν ότι κάναν ο ένας με τον άλλο δε τους μείωνε ως άντρες στη κοινωνία.

 

Υ.Γ-

Και σε συμβουλεύω γενικά πριν προσπαθήσεις εσύ και όσοι το κάνετε να μειωσετε τον άλλο και να τον χαρακτιρίσετε ως "ανιστορητο" ή οτιδήποτε άλλο να έχετε ανοίξει πρωτα κανα βιβλίο.

 

Να μην αρχίσω τωρα και εγω χαρακτηρισμούς γιατι έχει παραγίνει το κακό. :devil:

 

Γελάει ο κόσμος δηλαδή.

 

Το άχτι σας προσπαθείτε να βγάλετε κάποιοι ή απλά έχει νηστεία η γυναίκα??

Ρε όσο και να βρισετε εδω μέσα ΑΜΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ. Θα εχει πονοκέφαλο. :cry:

 

ε μα πιά! ^_^

 

Τα μισά (αν όχι όλα) πράγματα που λέει είναι ασυνάρτητα. Όχι μόνο από ηθικολογικής άποψης αλλά και από θέμα νοήματος, ενώ τα περισσότερα είναι τόσο ξεκάθαρα που δεν τίθεται κανένα θέμα παρερμηνείας.

Συμφωνω εν μέρη :rolleyes:

 

Σε ότι αφορά τα όσα έβαλες από τη γέννεση. Ακόμα και το οτι ο Μαθουσάλας έζησα όσα χρόνια αναφέρεται ειναι ευκολο να ερμηνευτει διαφορετικά. Πολλοί λένε πως ο χρόνος στη γέννεση ειναι τελείως διαφορετικός.

 

 

 

 

 

 

 

Ας υποθέσουμε ότι το βιβλίο αυτό είναι Ο ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Έχει καμία σημασία ο χρόνος που γράφτηκε; Θες να πεις ότι ο λόγος του θεού δεν είναι αιώνιος και αλάθητος και αμετάβλητος;

Αν εξαιρέσουμε τις 10 εντολές που αν τις ακολουθούσαμε εγω ως Cossutius θεωρω πως θα ειμασταν καλύτεροι σαν άνθρωποι, ναι θεωρω πως η Κενή Διαθήκη έχει οπισθοδρομικές αντιλήψεις που αφορουν κατα βάση μια παλαιότερη εποχή.

Δεν ειναι δυνατόν τωρα να αυτοκτονει κάποιος από χρέη για τα οποία ας πουμε δεν έφταιξε αυτος και η εκκλησία να μη δέχεται να τον θάψει.

 

Για να μιλήσουμε σοβαρά όμως τώρα σχεδόν όλα τα παραπάνω τα δικαιολογείς λέγοντας ότι γίνονταν σε μία άλλη εποχή που τα ήθη ήταν διαφορετικά. Ακριβώς. Αυτό το βιβλίο είναι ένα κατάλοιπο ενός λαού νομάδων της εποχής του χαλκού σε μία προσπάθειά του να επιβιώσει ανάμεσα σε άλλους λαούς είτε ισχυρότερους είτε περισσότερο τεχνολογικά εξελιγμένους. Και αναρωτιόμαστε τώρα εμείς του 21ου αιώνα. Πραγματικά χρειαζόμαστε αυτό τα βιβλίο να μας δείξει τι είναι ηθικό και τι όχι; Η βίβλος πλασάρεται ως θεόπνευστη, αλάθητη και ως το απόλυτο ηθικό βιβλίο. Δεν είναι τίποτα από τα τρία. Και το γεγονός ότι διαφωνείς με πολλά από τα αναίσχυντα που γράφει σημαίνει ότι η ηθική σου προέρχεται από αλλού και όχι από εκεί.

Η ηθική του καθενός προέρχεται από διάφορες πηγές.

Για μένα η οικογενεια παιζει το σπουδαιότερο ρόλο. Επίσης το σχολείο.

Αν πας σε ένα κατηχητικο η ερμηνίες που θα σου δωσουν για ότι γράφει η βιβλος ειναι εξαιρετικές. Θα εντυπωσιαστείς.

ΔΕΝ ειναι αναγκαία η βίβλος για να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο.

ΟΜΩΣ ωφείλουμε να γνωρίζουμε τις βασικές αρχές της θρησκείας που στηρίζεται θεωρητικά στην αγάπη και στο "αγαπάτε αλλήλου" :-)

Στο φινάλε (αν και διαφωνω ΚΑΙ με αυτο, γιατι κανεις δε μας ρωτάει) βαφτιστήκαμε. Ε ας κάνουμε μια ερευνα να δουμε τι παιζει τελικά εκει. Οχι ομως ιντερνετική. :mrgreen:

 

Εμενα μου αρέσει να μιλάω με τυπους που δηλώνουν άθεοι. Ο λόγος ειναι οτι θέλω να δω το γιατι εκαναν αυτη την επιλογή. Ειναι συνηδητή ή απλά δεν έχουν κάνει τη κατάλληλη έρευνα και έχουν παρερμηνεύσει τα πάντα?? :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ-

Και σε συμβουλεύω γενικά πριν προσπαθήσεις εσύ και όσοι το κάνετε να μειωσετε τον άλλο και να τον χαρακτιρίσετε ως "ανιστορητο" ή οτιδήποτε άλλο να έχετε ανοίξει πρωτα κανα βιβλίο.

 

Να μην αρχίσω τωρα και εγω χαρακτηρισμούς γιατι έχει παραγίνει το κακό. :devil:

 

Αν καποιος θεωρεις οτι παρεκτρεπεται εχει ενα κουτακι αριστερα απο το post του που γραφει αναφορα.Αν τον κανεις λοιπον αναφορα,και ο mod κρινει οτι οντως ειναι υβριστικος ,το post του σβηνεται και αν το επαναλαβει γινεται ban.

 

Το εχω κανει πολλες φορες οταν καποιος με προσβαλε και μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος απο την αντιδραση των mods.

 

Συμφωνω εν μέρη :rolleyes:

 

Σε ότι αφορά τα όσα έβαλες από τη γέννεση. Ακόμα και το οτι ο Μαθουσάλας έζησα όσα χρόνια αναφέρεται ειναι ευκολο να ερμηνευτει διαφορετικά. Πολλοί λένε πως ο χρόνος στη γέννεση ειναι τελείως διαφορετικός.

 

Εδω ευστοχα σου εχει ηδη απαντησει οτι οπου δεν συμφερει αρχιζουν οι θεολογοι τις ''συμβολικες'' ερμηνειες ενω αν ηταν ο λογος του θεου,θα ηταν διαχρονικος και αμεταβλητος και σαφης.Σε αυτο ,με ολον τον σεβασμο,δεν νομιζω οτι εχει η θρησκεια ,καμμια θρησκεια, επαρκη απαντηση.

 

 

Αν εξαιρέσουμε τις 10 εντολές που αν τις ακολουθούσαμε εγω ως Cossutius θεωρω πως θα ειμασταν καλύτεροι σαν άνθρωποι, ναι θεωρω πως η Κενή(Καινη,μια φιλικη διορθωση;)) Διαθήκη έχει οπισθοδρομικές αντιλήψεις που αφορουν κατα βάση μια παλαιότερη εποχή.

Δεν ειναι δυνατόν τωρα να αυτοκτονει κάποιος από χρέη για τα οποία ας πουμε δεν έφταιξε αυτος και η εκκλησία να μη δέχεται να τον θάψει.

 

Και οι 10 εντολες ειναι γενικα σωστες οχι αν τις δεις αναλυτικα.Δηλαδη αν καποιοι γονεις ειναι κακοι,διεφθαρμενοι ανθρωποι,ωφειλουν τα παιδια να τους υπακουνε?Ειναι γενικολογιες.Χιουμοριστικα,αλλα με νοημα τις διακωμωδει εδω ο φανταστικος Carlin.Μην το δεις σαν ασεβεια,αλλα σαν χιουμοριστικη κριτικη.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=YzEs2nj7iZM

 

Η ηθική του καθενός προέρχεται από διάφορες πηγές.

Για μένα η οικογενεια παιζει το σπουδαιότερο ρόλο. Επίσης το σχολείο.

Αν πας σε ένα κατηχητικο η ερμηνίες που θα σου δωσουν για ότι γράφει η βιβλος ειναι εξαιρετικές. Θα εντυπωσιαστείς.

ΔΕΝ ειναι αναγκαία η βίβλος για να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο.

ΟΜΩΣ ωφείλουμε να γνωρίζουμε τις βασικές αρχές της θρησκείας που στηρίζεται θεωρητικά στην αγάπη και στο "αγαπάτε αλλήλου" :-)

Στο φινάλε (αν και διαφωνω ΚΑΙ με αυτο, γιατι κανεις δε μας ρωτάει) βαφτιστήκαμε. Ε ας κάνουμε μια ερευνα να δουμε τι παιζει τελικά εκει. Οχι ομως ιντερνετική. :mrgreen:

 

Εμενα μου αρέσει να μιλάω με τυπους που δηλώνουν άθεοι. Ο λόγος ειναι οτι θέλω να δω το γιατι εκαναν αυτη την επιλογή. Ειναι συνηδητή ή απλά δεν έχουν κάνει τη κατάλληλη έρευνα και έχουν παρερμηνεύσει τα πάντα?? :rolleyes:

 

Εδω υπαρχουν κατα την γνωμη μου αρκετες αντιφασεις.

 

Αν πας σε ένα κατηχητικο η ερμηνίες που θα σου δωσουν για ότι γράφει η βιβλος ειναι εξαιρετικές. Θα εντυπωσιαστείς.

ΔΕΝ ειναι αναγκαία η βίβλος για να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο.

 

Αυτο δεν ειναι αντιφαση?Ασε που εδω θεολογοι αδυνατουν να απαντησουν ευθεως οπως ηδη εχει περιτρανα αποδειχθει,σε ισχυρα επιχειρηματα και αντιφασεις της θρησκειας,που ακομη και εσυ απο οτι εχω διαβασει συμφωνεις οτι υπαρχουν μερικα,θα μπορεσει ενας απλος ιερεας?Τι παραπανω θα πει?

 

Και αφου οπως ειπες μας βαφτιζουν οταν ειμαστε πολυ μικροι και οχι σε θεση να κατανοησουμε τι γινεται μονοι μας,πως ειναι καλυτερα να μας διδασκουν την Χριστιανικη ηθικη,οταν ειμαστε παιδια που παλι δεν εχουμε την απαραιτητη ωριμοτητα να κρινουμε κατα ποσο ειναι

ορθα αυτα που μας λενε?Δεν ειναι ψυχικη βια κατα των παιδιων αυτη?Και μλιστα προκειται για διδαχη ,που ειναι στυλ αυθεντιας,δεν υπαρχει ο αντιλογος.Ετσι πρεπει να ανατρεφουμε τους μικρους μας επιστημονες και μελοντικους πολιτες του κοσμου,με αυθεντιες και χωρις αντιλογο?Εκπαιδευτικα κατακριτεο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο υπάρχουν ηλίθιοι που πληρώνουν για να καλοπιάσουν τον "ύψιστο" τόσο θα υπάρχουν τσακάλια που θα τους τα αρπάζουν.

 

Φυσικά και μερικοί μερικοί έχουν αποθρασυνθεί τελείως, μιας γνωστής μου ο πνευματικός της έδωσε να καταλάβει ότι πρέπει να του πάρει hands free, bluetooth παρακαλώ κιόλας, για να μιλάνε όποτε έχει πρόβλημα, αυτή.

 

Φυσικά του το ψώνισε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου αρέσει να μιλάω με τυπους που δηλώνουν άθεοι. Ο λόγος ειναι οτι θέλω να δω το γιατι εκαναν αυτη την επιλογή. Ειναι συνηδητή ή απλά δεν έχουν κάνει τη κατάλληλη έρευνα και έχουν παρερμηνεύσει τα πάντα??

Μολις τελειωσω την ερευνα για το Σιλμαριλιον, "αρχιναω" τη Βιβλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...