Basilisc Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Αγαπητέ/ή κύριε/κυρία, Καταρχήν σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Getitnow.gr για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω απρόβλεπτων τεχνικών προβλημάτων, τα προϊόντα μας, κατά τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελία σας. εμφανίζονταν στην ιστοσελίδα μας σε ασυνήθιστα κατά αντικειμενική πραγματικότητα χαμηλή τιμή. Για το λόγο αυτό έχουμε ήδη προβεί σε ακύρωση της παραγγελία σας. Αν έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας θα γίνουν από την εταιρεία μας όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να σας επιστραφούν άμεσα τα χρήματα. Εάν επιθυμείτε το προϊόν με την σωστή αξία όπως αυτή εμφανίζεται πλέον στο site, μπορείτε να κάνετε εκ νέου την παραγγελία σας από το site είτε να επικοινωνήστε μαζί μας για να την καταχωρήσουμε εκ μέρους σας. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που σας προκαλέσαμε ακούσια. Βρισκόμαστε πάντα στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Με εκτίμηση, Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
kajwbtfe Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Ειχες παραγγειλει παιχνιδια 3DS?Εμενα ουτε τετοιο μνμ ακομα..
naruto14 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Αγαπητέ/ή κύριε/κυρία, Καταρχήν σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Getitnow.gr για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω απρόβλεπτων τεχνικών προβλημάτων, τα προϊόντα μας, κατά τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελία σας. εμφανίζονταν στην ιστοσελίδα μας σε ασυνήθιστα κατά αντικειμενική πραγματικότητα χαμηλή τιμή. Για το λόγο αυτό έχουμε ήδη προβεί σε ακύρωση της παραγγελία σας. Αν έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας θα γίνουν από την εταιρεία μας όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να σας επιστραφούν άμεσα τα χρήματα. Εάν επιθυμείτε το προϊόν με την σωστή αξία όπως αυτή εμφανίζεται πλέον στο site, μπορείτε να κάνετε εκ νέου την παραγγελία σας από το site είτε να επικοινωνήστε μαζί μας για να την καταχωρήσουμε εκ μέρους σας. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που σας προκαλέσαμε ακούσια. Βρισκόμαστε πάντα στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Με εκτίμηση, Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Ξεφτύλα το get it now...
gregdel Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 copy-paste και το public για αλλη παραγγελια Αγαπητέ κύριε χχχχχχχχχ, Καταρχήν σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το public.gr για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω απρόβλεπτων τεχνικών προβλημάτων, τα προϊόντα μας, κατά τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελία σας. εμφανίζονταν στην ιστοσελίδα μας σε ασυνήθιστα κατά αντικειμενική πραγματικότητα χαμηλή τιμή. Για το λόγο αυτό έχουμε ήδη προβεί σε ακύρωση της παραγγελία σας. Αν έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας θα γίνουν από την εταιρεία μας όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να σας επιστραφούν άμεσα τα χρήματα. Εάν επιθυμείτε το προϊόν με την σωστή αξία όπως αυτή εμφανίζεται πλέον στο site, μπορείτε να κάνετε εκ νέου την παραγγελία σας από το site είτε να επικοινωνήστε μαζί μας για να την καταχωρήσουμε εκ μέρους σας. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που σας προκαλέσαμε ακούσια. Βρισκόμαστε πάντα στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Με εκτίμηση, Public Customer Passion ---------------------------------------------------------- ΥΓ. Πολύ passion το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών!!!
oldermania Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Πολυ αξιόπιστα μαγαζιά και τα 2 τι να πω δεν ψωνίζω απο εκει ξανα Sent from my iPad using Insomnia
zmaskos Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 εμένα μο ήρθε αυτό το μαιλ: Αγαπητέ/ή κύριε/κυρία, Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Getitnow.gr για τις αγορές σας. Είναι υποχρέωσή μας προκαταβολικά να σας ενημερώσουμε ότι θα υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας με αριθμό ..........., λόγω προβλήματος διαθεσιμότητας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για την αποστολή της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό. Στην διάθεσή σας οπότε έχω ακόμα ελπίδες.
naruto14 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 εμένα μο ήρθε αυτό το μαιλ: Αγαπητέ/ή κύριε/κυρία, Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Getitnow.gr για τις αγορές σας. Είναι υποχρέωσή μας προκαταβολικά να σας ενημερώσουμε ότι θα υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας με αριθμό ..........., λόγω προβλήματος διαθεσιμότητας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για την αποστολή της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό. Στην διάθεσή σας οπότε έχω ακόμα ελπίδες. Μπορεί να είναι η εισαγωγή για το επόμενο e-mail που έγραψαν παραπάνω τα παιδιά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα